Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Канати сталеві
Очікувана вартість
3 535 200,00 UAH
UA-2018-04-27-000052-c 16ea586e930b440b96bb016787ef8d6b
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Долгова Світлана Вікторівна

0484123106 SDPR@IZMPORT.COM.UA

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державне підприємство «Ізмаїльський морський торговельний порт»
Код ЄДРПОУ: 01125815
Вебсайт: https://www.izmport.com.ua
Місцезнаходження: 68600, Україна , Одесская обл., Ізмаїл, вул. Портова, 7, Одеська обл., м. Ізмаїл
Контактна особа: Долгова Світлана Вікторівна
0484123106
SDPR@IZMPORT.COM.UA
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 27 квітня 2018 09:25
Звернення за роз’ясненнями: до 04 травня 2018 11:00
Оскарження умов закупівлі: до 10 травня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 14 травня 2018 11:00
Початок аукціону: 15 травня 2018 13:37
Очікувана вартість: 3 535 200,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 35 352,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 106056 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Асортимент, кількість товару та інші умови закупівлі визначені у тендерній документації та додатках до неї.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
5000 м
Канат сталевий Ø 24 мм
правої звівки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 44310000-6 — Вироби з дроту
5000 м
Канат сталевий Ø 24 мм
лівої звівки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 44310000-6 — Вироби з дроту
4000 м
Канат сталевий Ø 26мм
правої звівки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 44310000-6 — Вироби з дроту
4000 м
Канат сталевий Ø 26 мм
лівої звівки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 44310000-6 — Вироби з дроту

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
27 квітня 2018 09:23
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 квітня 2018 09:22
ТД (1).docx
27 квітня 2018 09:22
Зразок_1.docx
27 квітня 2018 09:22
Додаток_6.docx
27 квітня 2018 09:22
Додаток_5.docx
27 квітня 2018 09:22
Додаток_4.docx
27 квітня 2018 09:22
Додаток_3.doc
27 квітня 2018 09:22
Додаток_2.docx
27 квітня 2018 09:22
Додаток_1.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Проект договору.
Дата подання: 02 травня 2018 09:09
Дата відповіді: 03 травня 2018 16:56
Наше підприємство має намір прийняти участь у тендерних торгах на канати сталеві. Просимо Вас розглянути можливість внесення наступних змін у договір: п.2.3. у редакції Покупця- Гарантійний строк (строк, протягом якого Постачальник гарантує якість Товару) на Товар складає _____________________.-п.2.3. у редакції Постачальника - 2.3. Гарантійний строк (строк, протягом якого Постачальник гарантує якість Товару) на Товар встановлюється згідно з вимогами стандартів, технічних умов, сертифікатів (паспортів, гарантійних талонів, тощо) Постачальника. п.2.5 у редакції Покупця - У випадку поставки неякісного (некомплектного) Товару Постачальник зобов’язаний замінити неякісний (некомплектний) Товар на якісний (комплектний) своїми силами за власний рахунок, протягом строку, зазначеного Покупцем у вимозі про невідповідність поставленої партії Товару вимогам якості. - п.2.5. у редакції Постачальника - У випадку поставки неякісного (некомплектного) Товару, підтвердженням чого являється двосторонній Акт приймання Товару, складений та підписаний Сторонами згідно з Інструкцією про порядок приймання продукції виробничо-технічного призначення та товарів народного споживання за якістю, затвердженою постановою Держарбітражу при Раді Міністрів СРСР від 25.04.1966 № П-7, Постачальник зобов’язаний замінити неякісний (некомплектний) Товар на якісний (комплектний) своїми силами за власний рахунок, протягом строку, зазначеного у відповідному Акті. У разі, якщо Товар по кількості, якості не відповідає умовам цього Договору виклик представника Постачальника для складання двостороннього дефектного акту є обов’язковим. п.2.6 у редакції Покупця - У разі виявлення протягом гарантійного строку у Товарі схованих недоліків (дефектів), Покупець протягом 15 (п’ятнадцяти) календарних днів після їх виявлення повідомляє про це Постачальника і запрошує його для складання Акту про порядок і терміни усунення виявлених прихованих недоліків (дефектів). Якщо Постачальник не з'явиться без поважних причин у визначений у запрошенні строк, Покупець має право скласти зазначений Акт без участі Постачальника або із залученням до складання Акту незалежних експертів, з повідомленням про це Постачальника. Акт, складений без участі Постачальника, надсилається йому для виконання протягом 10 (десяти) календарних днів після складання цього Акту. Вартість послуг незалежних експертів оплачується за рахунок Постачальника. - п.2.6. у редакції Постачальника - У разі виявлення протягом гарантійного строку у Товарі схованих недоліків (дефектів), Покупець протягом 15 (п’ятнадцяти) календарних днів після їх виявлення повідомляє про це Постачальника і запрошує його для складання Акту про порядок і терміни усунення виявлених прихованих недоліків (дефектів). Якщо Постачальник не з'явиться без поважних причин протягом 3-х робочих днів з моменту отримання запрошення Покупця, останній має право скласти зазначений Акт із залученням до складання Акту незалежних експертів, з повідомленням про це Постачальника. Акт, складений із залученням незалежних експертів, надсилається йому для виконання протягом 10 (десяти) календарних днів після складання цього Акту. Вартість послуг незалежних експертів оплачується Стороною, по відношенню до якої був отриманий негативний висновок. п.4.4 у редакції Покупця - Розрахунки за поставлений Товар здійснюються відповідно до діючого законодавства України (у т.ч. підзаконних, регуляторних актів України тощо). У разі, якщо затримка здійснення оплати Товару відбувається у зв’язку з необхідністю виконання Покупцем вищезазначених нормативних документів або інших поважних причин, що спричинили таку затримку, оплата здійснюється протягом 5 (п’яти) банківських днів з дати отримання Покупцем можливості фінансування закупівлі. - п.4.4 у редакції Постачальника -п.4.4 Виключити. п.4.5 у редакції Покупця - Сторони досягли згоди у тому, що протягом всього періоду затримки здійснення оплати, відповідно до п.4.4 Договору до Покупця не можуть застосовуватись штрафні санкції за порушення строків оплати Товару. - п.4.5. у редакції Продавця - п.4.5. Виключити. п.5.1 у редакції Покупця - Постачальник, протягом 15 (п’ятнадцяти) робочих днів з моменту отримання заявки Покупця, поставляє Покупцеві Товар у повній відповідності до наданої заявки. Постачальник несе ризик пошкодження або знищення Товару до моменту передачі його Покупцеві. Заявка Покупця на поставку Товару надсилається Постачальнику на електронну пошту_______________ або надається власноруч уповноваженому представнику Постачальника. Постачальник отримавши заявку протягом одного дня погоджує її, якщо Постачальник не направить Покупцю свої зауваження протягом того ж дня, заявка вважається прийнятою Постачальником до виконання. - п.5.1. у редакції Постачальника - Постачальник, протягом 15 (п’ятнадцяти) робочих днів з дня узгодження заявки Покупця, поставляє Покупцеві партію Товару у повній відповідності до наданої заявки. Постачальник несе ризик пошкодження або знищення Товару до моменту передачі його Покупцеві. Заявка Покупця на поставку Товару надсилається Постачальнику на електронну пошту______________ або надається власноруч уповноваженому представнику Постачальника. Постачальник отримавши заявку протягом одного дня погоджує її, якщо Постачальник не направить Покупцю свої зауваження протягом того ж дня, заявка вважається прийнятою Постачальником до виконання. п.7.3 у редакції Покупця - За прострочення оплати вартості Товару Постачальник може стягнути з Покупця пеню у розмірі 0,5 облікової ставки Національного банку України, діючої на день платежу від простроченої суми за кожний день прострочення, але не більше ніж за 1 місяць з моменту прострочення. - п.7.3. у редакції Постачальника - За прострочення оплати вартості Товару Постачальник може стягнути з Покупця пеню у розмірі подвійної облікової ставки Національного банку України, діючої у період прострочення, від суми заборгованості за кожний день прострочення. п.7.4. у редакціїї Покупця - За порушення Постачальником умов зобов'язання щодо якості Товару Покупець має право стягнути штраф у розмірі двадцяти відсотків вартості неякісного Товару. Однак сплата штрафу не звільняє Постачальника від заміни неякісного Товару на якісний власними силами та засобами за свій рахунок протягом строку, зазначеного Покупцем у вимозі про невідповідність поставленої партії Товару вимогам якості. - п.7.4. у редакції Постачальника - За порушення Постачальником умов зобов'язання щодо якості Товару Покупець має право стягнути штраф у розмірі двадцяти відсотків вартості неякісного Товару. Якщо Постачальник протягом письмово погодженого Сторонами строку замінить за свій рахунок неякісний Товар, штраф, передбачений цим пунктом не застосовується. п.7.5 у редакції Покупця - Якщо внаслідок порушення Постачальником встановлених чинним законодавством вимог до форми, порядку заповнення та /або реєстрації податкової накладної, Покупець втратить право на включення до податкового кредиту суми податку на додану вартість, зазначеного в податковій накладній, Постачальник зобов’язаний відшкодувати Покупцю всі пов’язані з таким порушенням збитки протягом трьох робочих днів з моменту відправки йому відповідного повідомлення Покупцем або і інший термін узгоджений Сторонами. У разі, якщо на підставі документів, складених за наслідками перевірки, проведеної уповноваженими державними органами (надалі – «Документи за наслідками перевірки»), будуть виявлені порушення Постачальником визначених чинним законодавством вимог, що підлягають виконанню платниками податків (у т.ч., але не виключно, вимог, пов’язаних з державною реєстрацією, знаходженням за місцем реєстрації та своєчасною сплатою податків, зборів та інших обов’язкових платежів), у зв’язку з якими для Покупця виникнуть негативні фінансові наслідки, виражені у втраті права на включення до податкового кредиту певних сум податку на додану вартість, у штрафних санкціях, що підлягають застосуванню до Покупця в іншій формі, умови виконання визначених Договором грошових зобов’язань покупця вважатимуться зміненими з дати оформлення Документів за наслідками перевірки наступним чином: - грошові зобов’язання в сумі, що відповідає розміру негативних фінансових наслідків, що виникли для Покупця, підлягають виконанню протягом 20 календарних днів з моменту завершення оскарження Документів за наслідками перевірки (надалі - Момент завершення оскарження), якщо пізніший строк виконання грошових зобов’язань не визначенні умовами Договору; - на термін до Моменту завершення оскарження Покупець не несе відповідальність у вигляді неустойки, штрафів, пені, а також інших санкцій/ компенсацій, пов’язаних з порушенням строків виконання грошових зобов’язань в сумі, яка відповідає розміру негативних фінансових наслідків, що виникли у Покупця. Моментом завершення оскарження є дата отримання Покупцем: - рішення про скасування у повному обсязі Документів за наслідками перевірки, прийнятого державним органом, яким були складені Документи за наслідками перевірки, або іншими уповноваженим державним органом; або: - судового рішення, що набуло законної сили, про скасування у повному обсязі Документів за наслідками перевірки, за умови, що таке судове рішення не скасовано судом вищої інстанції та не оскаржується Сторонами спору, в межах якого було судове рішення (у випадку оскарження судового рішення про скасування Документів за наслідками перевірки, Момент завершення оскарження вважається таким, що не настав до отримання Покупцем судового рішення, що набуло законної сили, про скасування Документів за наслідками перевірки у повному обсязі за підсумками оскарження). Покупець зобов’язується у письмової формі повідомити Постачальника про настання Моменту завершення оскарження протягом 10 днів з моменту отримання документів, з якими пов’язане його настання. (у разі якщо Постачальник є платником податку на додану вартість). - п.7.5. в редакції Постачальника - Якщо внаслідок порушення Постачальником встановлених чинним законодавством вимог до форми, порядку заповнення та /або реєстрації податкової накладної, Покупець втратить право на включення до податкового кредиту суми податку на додану вартість, зазначеного в податковій накладній, Постачальник зобов’язаний відшкодувати Покупцю всі пов’язані з таким порушенням збитки.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Державним підприємством «Ізмаїльський морський торговельний порт» (далі - ДП «ІЗМ МТП») уважно розглянуто Ваше запитання до процедури та повідомляє наступне.
Закон України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади.
Відповідно до пункту п.п. 7 п. 2 статті 22 Закону тендерна документація повинна містити проект договору про закупівлю з обов'язковим зазначенням порядку змін його умов. Згідно з п. 3 статті 22 Закону тендерна документація може містити також іншу інформацію, відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Додаток 4 тендерної документації розроблено у відповідності до вимог Господарського та Цивільного кодексів України та Закону. Щодо умов, які мають бути дотримані при укладенні договору, слід зазначити, що сторони при укладенні договору є вільними у визначенні умов договору (ст. 6, 627 ЦК України).
З огляду на вищезазначене, вважаємо, що у тендерній документації на закупівлю не міститься жодних дискримінаційний вимог, що звужують коло учасників та порушують норми статей 3, 5 Закону.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 15 травня 2018 13:58

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПрАТ ПО "Стальканат-Силур" 3 052 800,00
UAH з ПДВ
3 052 800,00
UAH з ПДВ
Документи
Общество с ограниченной ответственностью "УКРЭКОПРОДУКТ" 3 468 000,00
UAH з ПДВ
3 220 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

22 травня 2018 17:19
Електронний підпис
22 травня 2018 17:18
ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦИЯ014.pdf
22 травня 2018 17:18
ДОВИДКА СТ016.pdf
22 травня 2018 17:18
ДОВИДКА НЕ ЕДР015.pdf
22 травня 2018 17:18
ДОВИДКА ДПИ017.pdf
14 травня 2018 09:38
Електронний підпис
14 травня 2018 09:38
Cвидетельство НДС.pdf
14 травня 2018 09:38
УСТАВ стр. 15-27 копия.pdf
14 травня 2018 09:38
УСТАВ стр. 1-14 копия.pdf
14 травня 2018 09:38
Устав от 18.04.16 - 2.pdf
14 травня 2018 09:38
ТЕХ.ВИМОГИ.pdf
14 травня 2018 09:38
СК ОЛЬВИЯ ВИТЯГ.pdf
14 травня 2018 09:38
СК ОЛЬВИЯ ВИДГУК 2017.pdf
14 травня 2018 09:38
СЕРТИФИКАТ ЯКОСТИ.pdf
14 травня 2018 09:38
Опись УСТАВ на 18.05.16.pdf
14 травня 2018 09:37
ЛИСТ ГАРАНТИЯ.pdf
14 травня 2018 09:37
ИНФОРМАЦ. ДОВИДКА.pdf
14 травня 2018 09:37
ЗГОДА З ДОГОВОРОМ.pdf
14 травня 2018 09:37
ДОВИДКА СТ.50.pdf
14 травня 2018 09:37
ДОВИДКА ПИДПИСАНТИ.pdf
14 травня 2018 09:37
ДОВИДКА НЕ ЕДР.pdf
14 травня 2018 09:37
ДОВИДКА АНТИКОРУПЦИЯ.pdf
14 травня 2018 09:37
ВИТЯГ З ПДВ.pdf
14 травня 2018 09:37
16-25723.pdf.p7s
14 травня 2018 09:37
16-25723.pdf

Публічні документи

11 травня 2018 15:30
Судимість.PDF
11 травня 2018 15:30
Статут нова редакція.PDF
11 травня 2018 15:30
Сертифікати.PDF
11 травня 2018 15:30
Протокол-директор.PDF
11 травня 2018 15:30
ПДВ.PDF
11 травня 2018 15:30
наказ-директор.PDF
11 травня 2018 15:30
Довідка ст.9.PDF
11 травня 2018 15:30
Відсутність підстав.PDF
11 травня 2018 15:30
Аналогічний досвід.PDF
11 травня 2018 15:23
Наказ Фролова.7z
11 травня 2018 15:23
Банківська ліцензія.7z
11 травня 2018 15:23
2656-18.7z

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПрАТ ПО "Стальканат-Силур"

Общество с ограниченной ответственностью "УКРЭКОПРОДУКТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПрАТ ПО "Стальканат-Силур"
#26209430
Переможець 3 052 800,00
UAH з ПДВ
21 травня 2018 12:39

Документи

21 травня 2018 12:39
Електронний підпис
21 травня 2018 12:39
Протокол розгляду.docx

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 21 травня 2018 12:39

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПрАТ ПО "Стальканат-Силур"
#26209430
3 052 800,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

21 травня 2018 12:39
Електронний підпис
21 травня 2018 12:39
Протокол розгляду.docx

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
27 червня 2018 08:57
Електронний підпис укладений
07 червня 2018 15:21
Договір.pdf укладений
07 червня 2018 15:20

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 07 червня 2018 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 3 052 800,00
UAH з ПДВ