Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

прокладки нашпальні ПН-Д
Очікувана вартість
131 577,60 UAH
UA-2018-04-25-001577-b 4be97153da0842818cfe5e0ae64a7e56
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Чайковська О. Філія "ЦЗВ" Олена Вікторівна

+38 (044) 465 08 82 tender@czv.com.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Філія «Центр забезпечення виробництва» ПАТ «Українська залізниця»
Код ЄДРПОУ: 40081347
Місцезнаходження: 03049, Україна , Київська обл., Київ, Повітрофлотський проспект, будинок 11/15
Контактна особа: Чайковська О. Філія "ЦЗВ" Олена Вікторівна
+38 (044) 465 08 82
tender@czv.com.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 25 квітня 2018 19:53
Звернення за роз’ясненнями: до 12 травня 2018 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 18 травня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 22 травня 2018 10:00
Очікувана вартість: 131 577,60 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 657,89 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 3947 UAH

Інформація про предмет закупівлі

прокладки нашпальні ПН-Д
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
5600 шт
Прокладки нашпальні ПН-Д
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 34940000-8 — Залізничне обладнання

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
14 травня 2018 16:13
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 травня 2018 16:13
Зміни до тендеру_1753_14.05.2018.doc
14 травня 2018 16:13
1753 ТД прокладки нашпальні_нова редакція_14.05.2018.docx
25 квітня 2018 19:50
Додаток №9.docx
14 травня 2018 16:13
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 квітня 2018 19:50
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 травня 2018 16:13
Зміни до тендеру_1753_14.05.2018.doc
14 травня 2018 16:13
1753 ТД прокладки нашпальні_нова редакція_14.05.2018.docx
25 квітня 2018 19:50
1753 ТД прокладки нашпальні.docx
25 квітня 2018 19:50
Додаток №9.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-04-25-001577-b.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ НВП "Корпорація КРТ", Код ЄДРПОУ:13820029
Дата подання: 02 травня 2018 17:24
Технічні вимоги
Оскільки згідно з наказом ПАТ «Укрзалізниця» №044 від 01.02.2016р. прокладки гумові усіх типів для залізничної колії не входять в перелік продукції за виробництвом якої повинен здійснюватися інспекторський контроль, тому ВИМАГАЄМО вилучити з додатку №1, таблиця – вимоги до технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, пункт 2.1, абзац 9, а саме: «Абзаци перший, другий, третій пункту 2.1 не застосовуються у випадку, якщо учасником надається документальне підтвердження того, що на виробництві уповноваженою організацією ПАТ «Укрзалізниця» здійснюється інспекторський контроль відповідно до п. 3.2» та з пункт 3.2.2, абзац 2, підпункт б, а саме: «б) на виробництві уповноваженою організацією ПАТ «Укрзалізниця» здійснюється інспекторський контроль відповідно до п. 3.2», тому що абзац перший, другий та третій пункту 2.1 передбачає:
«Для продукції залізничного призначення, яка виготовляється серійно згідно вимог стандартів, або такої, яка раніше виготовлялась іншим підприємством згідно вимог технічних умов (далі – ТУ), узгоджених ПАТ «Укрзалізниця», надати копії документів, підтверджуючих завершення підготовки і освоєння виробництва відповідно до ДСТУ 8634:2016 (ДСТУ ГОСТ 15.001:2009), а саме акт (протокол) кваліфікаційних випробувань. Копія повинна бути завірена підписом виробника та печаткою - за наявності.
Якщо продукція виготовляється за ТУ, або технічним завданням (далі – ТЗ) необхідно надати повну скановану копію ТУ (або ТЗ) на виготовлення даної продукції, завірену підписом власника (підписами власників) та печаткою власника (печатками власників) - за наявності.
Якщо виробник продукції, яка пропонується до постачання учасником, не є власником ТУ (ТЗ) на виготовлення вказаної продукції, необхідно надати скановану копію листа-підтвердження власника (власників) ТУ (ТЗ), завіреного підписом та печаткою (за наявності) виробника про передачу повноважень на використання даного ТУ (ТЗ) виробнику, продукція якого пропонується до постачання учасником.»
Вимоги наведених абзаців не дають можливість недобросовісним виробникам приймати участь у тендерних закупівлях та постачати ПАТ «Укрзалізниця» неякісну продукцію, яка не пройшла усіх стадій поставлення на виробництво згідно ГСТУ 32.0.08.001-97 «Порядок розроблення та поставлення продукції на виробництво для потреб залізничного транспорту в системі Міністерства транспорту України».
Також зазначаємо, що згідно пункту 3.2 від учасника не вимагається документальне підтвердження того, що на виробництві уповноваженою організацією ПАТ «Укрзалізниця» здійснюється інспекторський контроль, а навпаки у даному пункті зазначено: «Якщо продукція не підлягає інспекторському контролю…».
Створюючи в тендерній документації пункти-«лазівки» за допомогою, яких потенційні учасники (виробники) можуть обійтися без необхідних документів та даних, що підтверджують вимоги до технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, які опубліковані на офіційному веб-порталі ПАТ «Укрзалізниця» та є обов’язкові для використання усіма підрозділами (філіями) ПАТ «Укрзалізниця» при проведенні закупівель, голова та члени тендерного комітету приймають участь у проведенні закупівель на умовах недоброчесної конкуренції та дискримінації учасників, що є порушенням Закону України «Про публічні закупівлі».
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
14 травня 2018 16:35
До тендерної документації внесено зміни та оприлюднено в електронній системі закупівель.

Інформація про відміну

Дата відміни
22 травня 2018 10:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій