Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги по виконанню замірів опору електроустаткування в закладах та установах освіти Дарницького району м. Києва (ДК 021:2015 код 71340000-3 «Комплексні інженерні послуги»)
Очікувана вартість
288 700,00 UAH
UA-2018-04-25-001480-b 90bd33b7bcd946458a92308bb13406be
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Тройко Любов Миколаївна

380445628766 tender-uo@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти Дарницької районної в місті Києві державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 37448113
Вебсайт: http://druo.inet.ua/
Місцезнаходження: 02091, Україна , Київська обл., Київ, вул. Харківське шосе, 168-к
Контактна особа: Тройко Любов Миколаївна
380445628766
tender-uo@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 25 квітня 2018 17:16
Звернення за роз’ясненнями: до 04 травня 2018 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 10 травня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 14 травня 2018 18:00
Очікувана вартість: 288 700,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 443,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги по виконанню замірів опору електроустаткування в закладах та установах освіти Дарницького району м. Києва (ДК 021:2015 код 71340000-3 «Комплексні інженерні послуги»)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02091, Україна, Київська область, Київ, Харківське шосе, 168к
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 серпня 2018
ДК 021:2015: 71340000-3 — Комплексні інженерні послуги

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
04 травня 2018 09:15
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 травня 2018 09:14
Дод №1.doc
04 травня 2018 09:13
Протокол внесення змін.PDF
25 квітня 2018 17:21
Дод №7.doc
25 квітня 2018 17:21
Дод №6.doc
25 квітня 2018 17:21
Дод №4.doc
25 квітня 2018 17:21
Дод №5.doc
25 квітня 2018 17:21
Дод №3.doc
25 квітня 2018 17:18
Дод №2.doc
25 квітня 2018 17:18
ТД_заміри опору.doc
04 травня 2018 09:15
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 квітня 2018 17:22
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 травня 2018 09:14
Дод №1.doc
25 квітня 2018 17:18
Дод №1.doc
04 травня 2018 09:13
Протокол внесення змін.PDF
25 квітня 2018 17:21
Дод №7.doc
25 квітня 2018 17:21
Дод №6.doc
25 квітня 2018 17:21
Дод №4.doc
25 квітня 2018 17:21
Дод №5.doc
25 квітня 2018 17:21
Дод №3.doc
25 квітня 2018 17:18
Дод №2.doc
25 квітня 2018 17:18
ТД_заміри опору.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

уточнення 1
Дата подання: 02 травня 2018 14:39
Дата відповіді: 04 травня 2018 09:22
ВИМОГА - сертифікат відповідності з додатком, виданий міністерством економічного розвитку і торгівлі України на відповідності електротехнічної лабораторії. Просимо Вас додати до даної вимоги також Укрметртестстандарт та його територіальні органи, так як цей орган також має право атестації електровимірювальних лабораторій
Відповідь: До тендерної документації внесено зміни.
уточнення 2
Дата подання: 02 травня 2018 14:42
Дата відповіді: 04 травня 2018 09:20
Вимога - Обов’язково підтвердити наявність наступних фахівців: Електрики – не менше 3-х осіб Просимо Вас додати у цю вимогу слова "електротехнічний персонал", т.я. на посаді працівника ЕТЛ може бути і електромонтер, і інженер-електрик і іншу посади передбачені штатно-посадовими розписами підприємства
Відповідь: До тендерної документації внесено зміни.
уточнення 3
Дата подання: 02 травня 2018 14:45
Дата відповіді: 04 травня 2018 09:20
Вимога - Керівник або головний інженер підприємства повинен мати посвідчення, яке підтверджує знання чинних законодавчих актів і нормативних документів з охорони праці, НПАОП 0.00-1.15.-07, НПАОП 0.00-1.71.-13, та посвідчення з питань охорони праці Просимо Вас замінити посаду головного інженера на начальника електровимірювальної лабораторії, так як відповідно до положення про ЕТЛ, лабораторію очолює начальник ЕТЛ
Розгорнути Згорнути
Відповідь: До тендерної документації внесено зміни.
уточнення 4
Дата подання: 02 травня 2018 14:50
Дата відповіді: 04 травня 2018 09:20
Вимога - Копії документів, які підтверджують, що особи зазначені в довідках дійсно працюють в Учасника, скан-копії оригіналів наказів про призначення та скан-копії оригіналів трудових книжок працівників. Просимо видалити вимогу надати скан-копії оригіналів трудових книжок працівників, т.я. 1) згідно Закону про захист персональних даних, трудові книжки є персональними даними працівників, які можуть не давати згоду на розміщення їх в системі Прозорро 2) записи в трудові книжки робляться за бажанням працівників і їх може не бути в трудових книжках Тому вимога надати копії наказів або трудових договорів є цілком повною і достатньою вимогою, яка буде доводити . що особи зазначені в довідках дійсно працюють в Учасника Дякуємо
Розгорнути Згорнути
Відповідь: До тендерної документації внесено зміни.
Розгорнути всі запитання: 4 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 14 травня 2018 18:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРГОСЕРВІС" 285 649,20
UAH з ПДВ
285 649,20
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

14 травня 2018 17:03
Електронний підпис
14 травня 2018 16:57
Документи на авто.pdf
14 травня 2018 16:57
Копія договору на авто.pdf
14 травня 2018 16:57
Кошторис 1.PDF
14 травня 2018 16:57
Кошторис 2.PDF
14 травня 2018 16:57
Технічне завдання.PDF
14 травня 2018 16:57
Тендерна пропозиція.PDF
14 травня 2018 16:57
Довідка з банку 2.pdf
14 травня 2018 16:57
ЦПУ Шилюк.PDF
14 травня 2018 16:57
Трудові книжки.PDF
14 травня 2018 16:57
Протокол випробування.PDF
14 травня 2018 16:57
Виписка з ЄДРПОУ.PDF
14 травня 2018 16:57
КОПІЯ СТАТУТУ.PDF
14 травня 2018 16:57
Протокол №1-12.PDF
14 травня 2018 16:57
Директор паспорт ІПН.PDF
14 травня 2018 16:57
Свідоцтво з ПДВ.PDF
14 травня 2018 16:57
Витяг з ПДВ.PDF
14 травня 2018 16:57
Ліцензія.PDF
14 травня 2018 16:57
Дозвіл.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРГОСЕРВІС"

Інформація про відміну

Дата відміни
14 травня 2018 18:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій