Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
45230000-8 (Будівництво трубопроводів, ліній зв'язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів, залізничих доріг; вирівнювання поверхонь. (45231300-8 Роботи з прокладання водопроводів та каналізаційних трубопроводів) відповідно ДСТУ БД 1.1.-1:2013.
Очікувана вартість
28 528 000,00 UAH
UA-2018-04-24-002023-a ● f8d1924b763a4747923248febb5ce16d
Відкриті торги
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Міське комунальне підприємство "Миколаївводоканал" |
Код ЄДРПОУ: | 31448144 |
Місцезнаходження: | 54055, Україна , Миколаївська обл., м. Миколаїв, вул. Погранична, 161 |
Контактна особа: |
Новицький Віталій +380937424326 1986tref@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 24 квітня 2018 15:55 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 23 червня 2018 17:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 29 червня 2018 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 03 липня 2018 17:00 |
Початок аукціону: | 04 липня 2018 11:47 |
Очікувана вартість: | 28 528 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 14 264,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,05% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 140000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
704 метр погонний
: 45230000-8 (Будівництво трубопроводів, ліній зв'язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів, залізничих доріг; вирівнювання поверхонь. (45231300-8 Роботи з прокладання водопроводів та каналізаційних трубопроводів) відповідно ДСТУ БД 1.1.-1:2013.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
54055, Україна, Миколаївська область, Миколаїв, Погранична,161
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2018
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
25 червня 2018 12:19 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
25 червня 2018 12:18 |
Тендерна документація.pdf | |
25 червня 2018 12:18 |
Перелік змін.pdf | |
25 червня 2018 12:18 |
Оголошення.pdf | |
15 червня 2018 18:26 |
Додаток 1.pdf | |
07 червня 2018 13:56 |
Додаток 6_Гарантія щодо дотримання вимог Закону України Про захист персональних даних.pdf | |
07 червня 2018 13:56 |
Додаток 4_Тендерна пропозиція - копия.pdf | |
07 червня 2018 13:55 |
Додаток 3_Договір підряду на виконання робіт з реконструкції.pdf | |
07 червня 2018 13:55 |
Додаток 2_Відомості обсягів робіт.pdf | |
07 червня 2018 13:55 |
Додаток 5_Вимоги до тендерного забезпечення - копия.pdf | |
07 червня 2018 13:55 |
Тендерна документація.pdf | |
07 червня 2018 13:55 |
Перелік змін.pdf | |
01 червня 2018 18:27 |
Перелік змін 3.docx | |
21 травня 2018 14:06 |
Оголошення.pdf | |
11 травня 2018 11:56 |
Перелік змін (дюкер).docx | |
04 травня 2018 11:02 |
Пртокол змін 39.pdf | |
03 травня 2018 10:39 |
Протокол змін 37.pdf | |
24 квітня 2018 15:55 |
ТД додадок 2.1 (виправлений).doc |
25 червня 2018 12:19 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||
25 червня 2018 12:18 |
Тендерна документація.pdf
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||
25 червня 2018 12:18 |
Перелік змін.pdf
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||
25 червня 2018 12:18 |
Оголошення.pdf
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||
15 червня 2018 18:26 |
Додаток 1.pdf
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||
07 червня 2018 13:56 |
Додаток 6_Гарантія щодо дотримання вимог Закону України Про захист персональних даних.pdf
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||
07 червня 2018 13:56 |
Додаток 4_Тендерна пропозиція - копия.pdf
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||
07 червня 2018 13:55 |
Додаток 3_Договір підряду на виконання робіт з реконструкції.pdf
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||
07 червня 2018 13:55 |
Додаток 2_Відомості обсягів робіт.pdf
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||
07 червня 2018 13:55 |
Додаток 5_Вимоги до тендерного забезпечення - копия.pdf
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||
07 червня 2018 13:55 |
Тендерна документація.pdf
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||
07 червня 2018 13:55 |
Перелік змін.pdf
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||
01 червня 2018 18:27 |
Перелік змін 3.docx
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||
21 травня 2018 14:06 |
Оголошення.pdf
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||
11 травня 2018 11:56 |
Перелік змін (дюкер).docx
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||
04 травня 2018 11:02 |
Пртокол змін 39.pdf
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||
03 травня 2018 10:39 |
Протокол змін 37.pdf
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||
24 квітня 2018 15:55 |
ТД додадок 2.1 (виправлений).doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Забезпечення
Дата подання: 27 квітня 2018 14:01
Дата відповіді: 02 травня 2018 13:10
Добрий день! Відповідно п. 1 Інструкції з підготовки тендерної пропозиції подана тендерна пропозиція має містити копії документів, що підтверджує надання учасником забезпечення тендерної пропозиції (відповідного правочину та платіжного документу оформлених належним чином). Який платіжний документ мається на увазі Замовником? Який документ має на увазі Замовник під фразою "відповідний правочин"? Дякую!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь:
Розділ IV
ПРАВОЧИНИ. ПРЕДСТАВНИЦТВО
Глава 16
ПРАВОЧИНИ
Параграф 1. Загальні положення про правочини
Стаття 202. Поняття та види правочинів
1. Правочином є дія особи, спрямована на набуття, зміну або
припинення цивільних прав та обов'язків.
2. Правочини можуть бути односторонніми та дво- чи
багатосторонніми (договори).
3. Одностороннім правочином є дія однієї сторони, яка може
бути представлена однією або кількома особами.
Односторонній правочин може створювати обов'язки лише для
особи, яка його вчинила.
Односторонній правочин може створювати обов'язки для інших
осіб лише у випадках, встановлених законом, або за домовленістю з
цими особами.
4. Дво- чи багатостороннім правочином є погоджена дія двох
або більше сторін.
5. До правовідносин, які виникли з односторонніх правочинів,
застосовуються загальні положення про зобов'язання та про
договори, якщо це не суперечить актам цивільного законодавства або
суті одностороннього правочину.
Розділ IV
ПРАВОЧИНИ. ПРЕДСТАВНИЦТВО
Глава 16
ПРАВОЧИНИ
Параграф 1. Загальні положення про правочини
Стаття 202. Поняття та види правочинів
1. Правочином є дія особи, спрямована на набуття, зміну або
припинення цивільних прав та обов'язків.
2. Правочини можуть бути односторонніми та дво- чи
багатосторонніми (договори).
3. Одностороннім правочином є дія однієї сторони, яка може
бути представлена однією або кількома особами.
Односторонній правочин може створювати обов'язки лише для
особи, яка його вчинила.
Односторонній правочин може створювати обов'язки для інших
осіб лише у випадках, встановлених законом, або за домовленістю з
цими особами.
4. Дво- чи багатостороннім правочином є погоджена дія двох
або більше сторін.
5. До правовідносин, які виникли з односторонніх правочинів,
застосовуються загальні положення про зобов'язання та про
договори, якщо це не суперечить актам цивільного законодавства або
суті одностороннього правочину.
Довідка про наявність працівників
Дата подання: 27 квітня 2018 14:10
Дата відповіді: 02 травня 2018 13:09
Згідно п. 2.2. додатку № 1 до ТД учасник надає довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, у якій, між іншим, зазначається інформація про досвід роботи, пов’язаний з експлуатацією бурової установки. Яких працівників має зазначити у цій довідці Учасник: всіх працівників, які мають необхідні знання та досвід для виконання договору, в тому числі тих, які мають досвід роботи з буровою установкою на базі ГНБ, або тільки тих, працівників, які безпосередньо мають досвід роботи, пов’язаний з експлуатацією бурової установки? Дякую!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Стаття 16. Кваліфікаційні критерії
1. Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
2. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
наявність обладнання та матеріально-технічної бази;
наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
3. Визначені замовником згідно з цією статтею кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям, зазначаються в тендерній документації та вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі).
Замовник не встановлює кваліфікаційні критерії та не визначає перелік документів, що підтверджують подану учасниками інформацію про відповідність їх таким критеріям, у разі закупівлі нафти, нафтопродуктів сирих, електричної енергії, послуг з її передачі та розподілу, централізованого постачання теплової енергії, централізованого постачання гарячої води, послуг з централізованого опалення, послуг поштового зв’язку, поштових марок і маркованих конвертів, телекомунікаційних послуг, у тому числі з трансляції радіо- та телесигналів, послуг з централізованого водопостачання та/або водовідведення, послуг з перевезення залізничним транспортом загального користування.
4. Документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі).
Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником.
1. Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
2. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
наявність обладнання та матеріально-технічної бази;
наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
3. Визначені замовником згідно з цією статтею кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям, зазначаються в тендерній документації та вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі).
Замовник не встановлює кваліфікаційні критерії та не визначає перелік документів, що підтверджують подану учасниками інформацію про відповідність їх таким критеріям, у разі закупівлі нафти, нафтопродуктів сирих, електричної енергії, послуг з її передачі та розподілу, централізованого постачання теплової енергії, централізованого постачання гарячої води, послуг з централізованого опалення, послуг поштового зв’язку, поштових марок і маркованих конвертів, телекомунікаційних послуг, у тому числі з трансляції радіо- та телесигналів, послуг з централізованого водопостачання та/або водовідведення, послуг з перевезення залізничним транспортом загального користування.
4. Документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі).
Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником.
Працівники
Дата подання: 27 квітня 2018 14:15
Дата відповіді: 02 травня 2018 13:09
Яких працівників має зазначити Учасник у довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, в тому числі досвід роботи, пов’язаний з експлуатацією бурової установки, якщо вказану бурову установку Учасник залучає за договором оренди з оператором? Чи повинен Учасник зазначати у цій довідці працівника Орендодавця бурової машини, який є оператором вказаної машини? Дякую!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Стаття 16. Кваліфікаційні критерії
1. Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
2. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
наявність обладнання та матеріально-технічної бази;
наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
3. Визначені замовником згідно з цією статтею кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям, зазначаються в тендерній документації та вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі).
Замовник не встановлює кваліфікаційні критерії та не визначає перелік документів, що підтверджують подану учасниками інформацію про відповідність їх таким критеріям, у разі закупівлі нафти, нафтопродуктів сирих, електричної енергії, послуг з її передачі та розподілу, централізованого постачання теплової енергії, централізованого постачання гарячої води, послуг з централізованого опалення, послуг поштового зв’язку, поштових марок і маркованих конвертів, телекомунікаційних послуг, у тому числі з трансляції радіо- та телесигналів, послуг з централізованого водопостачання та/або водовідведення, послуг з перевезення залізничним транспортом загального користування.
4. Документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі).
Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником.
1. Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
2. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
наявність обладнання та матеріально-технічної бази;
наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
3. Визначені замовником згідно з цією статтею кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям, зазначаються в тендерній документації та вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі).
Замовник не встановлює кваліфікаційні критерії та не визначає перелік документів, що підтверджують подану учасниками інформацію про відповідність їх таким критеріям, у разі закупівлі нафти, нафтопродуктів сирих, електричної енергії, послуг з її передачі та розподілу, централізованого постачання теплової енергії, централізованого постачання гарячої води, послуг з централізованого опалення, послуг поштового зв’язку, поштових марок і маркованих конвертів, телекомунікаційних послуг, у тому числі з трансляції радіо- та телесигналів, послуг з централізованого водопостачання та/або водовідведення, послуг з перевезення залізничним транспортом загального користування.
4. Документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі).
Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником.
Акти виконаних робіт
Дата подання: 27 квітня 2018 14:20
Дата відповіді: 02 травня 2018 13:07
Відповідно до примітки 3 до п. 2.3 додатку № 1 до ТД учасник надає копії актів приймання виконаних будівельних робіт за заявленим аналогічним договором, що підтверджують факт виконання робіт методом горизонтально-спрямованого буріння. Учасник має подати всі акти приймання виконаних будівельних робіт за аналогічним договором або достатньо тільки ті акти, які фіксують виконання учасником робіт методом горизонтально-спрямованого буріння? Дякую!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Стаття 16. Кваліфікаційні критерії
1. Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
2. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
наявність обладнання та матеріально-технічної бази;
наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
1. Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
2. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
наявність обладнання та матеріально-технічної бази;
наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
Діаметр труби
Дата подання: 27 квітня 2018 14:34
Дата відповіді: 02 травня 2018 16:05
Згідно Відомості обсягів робіт (додаток № 2 до ТД) застосовуються труби поліетиленові для подачі холодної води РЕ 100 SDR17 (1,0 МПа), зовнішній діаметр 500х29,7мм ПРОТЕКТ 1075. Однак п. 326 Відомості містить посилання на трубу зовнішнім діаметром 560х29,7мм? Чи корректно вказаний діаметр труби у вказаному пункті? Дякую!
Відповідь: Необхідні зміни буде внесено
найближчим часом.
найближчим часом.
Проектна документація
Дата подання: 27 квітня 2018 14:58
Дата відповіді: 02 травня 2018 16:04
У зв'язку із складністю робіт, як можна ознайомитись з проектною документацією на будівництво, яке є предметом закупівлі? Дякую!
Відповідь: Ознайомитись з проектною документацією участник (йогопредставник) може за адресою: Миколаївська обл., м. Миколаїв, вул. Погранична, 161 у робочі години замовника.
Глибина
Дата подання: 27 квітня 2018 15:00
Дата відповіді: 02 травня 2018 13:05
Повідомте, будь ласка, яка максимальна глибина закладення трубопроводу відносно поверхні води? Дякую!
Відповідь: Прокладання трубопроводу під руслом р. Інгул виконується закритим способом методом горизонтально-спрямованого буріння (ГСБ). Запроектована мережа дюкеру прокладається на глибині 1,55 – 5,01 м методом ГСБ згідно із вимогами п. 12.41, 12.43 ДБН В.2.5-74:2013.
Інжерно-геологічні умови
Дата подання: 27 квітня 2018 15:27
Дата відповіді: 02 травня 2018 13:04
У п. 2 додатку № 2.1 до ТД зазначені інжерно-геологічні умови за результатами буріння свердловин тільки на лівому березі р. Інгул. Повідомте, будь ласка, інжерно-геологічні умови (в т.ч. види, складність та склад ґрунтів) по всій трасі прокладання трубопроводу. Дякую!
Відповідь: Складність ґрунтів 2 категорії.
За результатами буріння свердловин на лівому березі р. Інгул встановлено, що верхня частина розрізу, окрім штучних насипних ґрунтів, представлена заплавними, русловими, терасовими та лиманно-морськими відкладами.
Даним проектом передбачаються заходи по будівельному водозниженню на період будівництва.
За результатами буріння свердловин на лівому березі р. Інгул встановлено, що верхня частина розрізу, окрім штучних насипних ґрунтів, представлена заплавними, русловими, терасовими та лиманно-морськими відкладами.
Даним проектом передбачаються заходи по будівельному водозниженню на період будівництва.
Розмір та строк дії забезпечення
Дата подання: 27 квітня 2018 15:36
Дата відповіді: 02 травня 2018 16:01
Згідно п. 2 Інструкції з підготовки тендерної пропозиції розмір забезпечення тендерної пропозиції складає 140 000 грн. Однак, у тексті Вимог до тендерного забезпечення (додаток № 5 до ТД) зазначено, що "Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 153 362,39 грн." Одночасно, у цьому ж додатку зазначено, що "строк дії забезпечення тендерної пропозиції відповідає строку, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними", а абзацом нижче вказано, що "строк дії забезпечення тендерної пропозиції становить не менше ніж 90 календарних днів з дня розкриття тендерних пропозицій." Роз'ясніть, будь ласка, які все ж такі розмір та строк дії забезпечення вірні? Дякую!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Небхідні зміни буде внесено
найближчим часом.
найближчим часом.
Довжина буріння
Дата подання: 27 квітня 2018 16:34
Дата відповіді: 02 травня 2018 13:03
Згідно п. 343 Відомості обсягів робіт передбачені роботи з буріння пілотної свердловини діаметром до 250 мм на довжину 708,58м. Надалі іде розширення свердловини на довжину 548м, У зв'язку з цим роз'ясніть, будь ласка, в п. 343 вказана загальна довжина 2 свердловин (одна свердловина становитиме 708,58м/2)? Дякую!
Відповідь: Запроектована реконструкція зовнішніх мереж водопроводу під р. Інгул, у 2 нитки з труби із захисною оболонкою «Протект 1075», ПЭ100SDR17, DN560x33.2 загальною протяжністю 704 м.
Підстави використання ГНБ
Дата подання: 27 квітня 2018 20:04
Дата відповіді: 02 травня 2018 13:00
Відповідно до примітки 2 до довідки про наявність обладнання та матеріально-технічної бази (п. 2.1 Додатку № 1 до тендерної документації) учасник надає копії документів на підтвердження підстав використання заявленого комплексу для горизонтально-спрямованого буріння, зі змісту яких замовник може встановити наявність в учасника права користування, власності чи іншого речового (майнового) права, за яким такий комплекс може використовуватись під час виконання договору про закупівлю. Якщо таке речове (майнове) право є відмінним від права власності учасника, останній додатково подає у складі тендерної пропозиції копії документів, що підтверджують перехід до нього від власника відповідного речового (майнового) права на заявлений комплекс для горизонтально-спрямованого буріння. Який документ має подати Учасник у підтвердження переходу до нього від власника відповідного речового (майнового) права на комплекс ГНБ у разі, якщо виконувати роботи із залученням вказаного комплексу буде субпідрядна організація?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь:
Розділ IV
ПРАВОЧИНИ. ПРЕДСТАВНИЦТВО
Глава 16
ПРАВОЧИНИ
Параграф 1. Загальні положення про правочини
Стаття 202. Поняття та види правочинів
1. Правочином є дія особи, спрямована на набуття, зміну або
припинення цивільних прав та обов'язків.
2. Правочини можуть бути односторонніми та дво- чи
багатосторонніми (договори).
3. Одностороннім правочином є дія однієї сторони, яка може
бути представлена однією або кількома особами.
Односторонній правочин може створювати обов'язки лише для
особи, яка його вчинила.
Односторонній правочин може створювати обов'язки для інших
осіб лише у випадках, встановлених законом, або за домовленістю з
цими особами.
4. Дво- чи багатостороннім правочином є погоджена дія двох
або більше сторін.
5. До правовідносин, які виникли з односторонніх правочинів,
застосовуються загальні положення про зобов'язання та про
договори, якщо це не суперечить актам цивільного законодавства або
суті одностороннього правочину. Стаття 207. Вимоги до письмової форми правочину
1. Правочин вважається таким, що вчинений у письмовій формі,
якщо його зміст зафіксований в одному або кількох документах, у
листах, телеграмах, якими обмінялися сторони.
Правочин вважається таким, що вчинений у письмовій формі,
якщо воля сторін виражена за допомогою телетайпного, електронного
або іншого технічного засобу зв'язку.
2. Правочин вважається таким, що вчинений у письмовій формі,
якщо він підписаний його стороною (сторонами).
Правочин, який вчиняє юридична особа, підписується особами,
уповноваженими на це її установчими документами, довіреністю,
законом або іншими актами цивільного законодавства, та
скріплюється печаткою.
3. Використання при вчиненні правочинів факсимільного
відтворення підпису за допомогою засобів механічного або іншого
копіювання, електронно-числового підпису або іншого аналога
власноручного підпису допускається у випадках, встановлених
законом, іншими актами цивільного законодавства, або за письмовою
згодою сторін, у якій мають міститися зразки відповідного аналога
їхніх власноручних підписів.
4. Якщо фізична особа у зв'язку з хворобою або фізичною вадою
не може підписатися власноручно, за її дорученням текст правочину
у її присутності підписує інша особа.
Підпис іншої особи на тексті правочину, що посвідчується
нотаріально, засвідчується нотаріусом або посадовою особою, яка
має право на вчинення такої нотаріальної дії, із зазначенням
причин, з яких текст правочину не може бути підписаний особою, яка
його вчиняє.
Підпис іншої особи на тексті правочину, щодо якого не
вимагається нотаріального посвідчення, може бути засвідчений
відповідною посадовою особою за місцем роботи, навчання,
проживання або лікування особи, яка його вчиняє.
Розділ IV
ПРАВОЧИНИ. ПРЕДСТАВНИЦТВО
Глава 16
ПРАВОЧИНИ
Параграф 1. Загальні положення про правочини
Стаття 202. Поняття та види правочинів
1. Правочином є дія особи, спрямована на набуття, зміну або
припинення цивільних прав та обов'язків.
2. Правочини можуть бути односторонніми та дво- чи
багатосторонніми (договори).
3. Одностороннім правочином є дія однієї сторони, яка може
бути представлена однією або кількома особами.
Односторонній правочин може створювати обов'язки лише для
особи, яка його вчинила.
Односторонній правочин може створювати обов'язки для інших
осіб лише у випадках, встановлених законом, або за домовленістю з
цими особами.
4. Дво- чи багатостороннім правочином є погоджена дія двох
або більше сторін.
5. До правовідносин, які виникли з односторонніх правочинів,
застосовуються загальні положення про зобов'язання та про
договори, якщо це не суперечить актам цивільного законодавства або
суті одностороннього правочину. Стаття 207. Вимоги до письмової форми правочину
1. Правочин вважається таким, що вчинений у письмовій формі,
якщо його зміст зафіксований в одному або кількох документах, у
листах, телеграмах, якими обмінялися сторони.
Правочин вважається таким, що вчинений у письмовій формі,
якщо воля сторін виражена за допомогою телетайпного, електронного
або іншого технічного засобу зв'язку.
2. Правочин вважається таким, що вчинений у письмовій формі,
якщо він підписаний його стороною (сторонами).
Правочин, який вчиняє юридична особа, підписується особами,
уповноваженими на це її установчими документами, довіреністю,
законом або іншими актами цивільного законодавства, та
скріплюється печаткою.
3. Використання при вчиненні правочинів факсимільного
відтворення підпису за допомогою засобів механічного або іншого
копіювання, електронно-числового підпису або іншого аналога
власноручного підпису допускається у випадках, встановлених
законом, іншими актами цивільного законодавства, або за письмовою
згодою сторін, у якій мають міститися зразки відповідного аналога
їхніх власноручних підписів.
4. Якщо фізична особа у зв'язку з хворобою або фізичною вадою
не може підписатися власноручно, за її дорученням текст правочину
у її присутності підписує інша особа.
Підпис іншої особи на тексті правочину, що посвідчується
нотаріально, засвідчується нотаріусом або посадовою особою, яка
має право на вчинення такої нотаріальної дії, із зазначенням
причин, з яких текст правочину не може бути підписаний особою, яка
його вчиняє.
Підпис іншої особи на тексті правочину, щодо якого не
вимагається нотаріального посвідчення, може бути засвідчений
відповідною посадовою особою за місцем роботи, навчання,
проживання або лікування особи, яка його вчиняє.
Підтвердження речового (майнового) права
Дата подання: 27 квітня 2018 20:14
Дата відповіді: 02 травня 2018 12:48
Відповідно до п. 2.1 Додатку № 1 до тендерної документації учасник надає копії документів на підтвердження підстав використання заявленого комплексу для горизонтально-спрямованого буріння, зі змісту яких замовник може встановити наявність в учасника права користування, власності чи іншого речового (майнового) права, за яким такий комплекс може використовуватись під час виконання договору про закупівлю. Якщо таке речове (майнове) право є відмінним від права власності учасника, останній додатково подає у складі тендерної пропозиції копії документів, що підтверджують перехід до нього від власника відповідного речового (майнового) права на заявлений комплекс для горизонтально-спрямованого буріння. Обґрунтуйте, будь ласка, з посиланням на законодавчі акти необхідність учасника, який тільки планує виконувати роботи за вказаною закупівлею і не є її переможцем, або планує виконувати роботи за цією закупівлею в частині виконання робіт методом ГНБ із залученням субпідрядної організації, надавати документи у підтвердження переходу до нього від власника комплексу ГНБ відповідного речового (майнового) права на такий комплекс ГНБ. Дякую!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Стаття 16. Кваліфікаційні критерії
1. Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
2. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
наявність обладнання та матеріально-технічної бази;
наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Коментар: Законом, передбачена необхідність застосування принаймні одного з кваліфікаційних критеріїв. Тобто, замовник має право застосовувати будь-який (будь-які) з наведених кваліфікаційних критеріїв в залежності насамперед від предмета закупівлі, умов його поставки, тощо. Тобто, якщо закуповується простий товар, який не носить специфічний чи спеціалізований характер, технічні вимоги до нього є стандартними, а оплата здійснюється після поставки - кількість критеріїв може бути мінімізована лише до одного. Водночас, якщо мова йде про закупівлю будівельних робіт за окремо розробленою проектно-кошторисною документацією, та має місце передоплата - бажано застосовувати максимальну кількість кваліфікаційних критеріїв. Звертаємо увагу, що в порівнянні з попереднім Законом про держзакупівлі із цього Закону вилучений критерій фінансової спроможності.
Закон від 25.12.2015 № 922-VIII
1. Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
2. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
наявність обладнання та матеріально-технічної бази;
наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Коментар: Законом, передбачена необхідність застосування принаймні одного з кваліфікаційних критеріїв. Тобто, замовник має право застосовувати будь-який (будь-які) з наведених кваліфікаційних критеріїв в залежності насамперед від предмета закупівлі, умов його поставки, тощо. Тобто, якщо закуповується простий товар, який не носить специфічний чи спеціалізований характер, технічні вимоги до нього є стандартними, а оплата здійснюється після поставки - кількість критеріїв може бути мінімізована лише до одного. Водночас, якщо мова йде про закупівлю будівельних робіт за окремо розробленою проектно-кошторисною документацією, та має місце передоплата - бажано застосовувати максимальну кількість кваліфікаційних критеріїв. Звертаємо увагу, що в порівнянні з попереднім Законом про держзакупівлі із цього Закону вилучений критерій фінансової спроможності.
Закон від 25.12.2015 № 922-VIII
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2018-04-24-002023-a.b1
Статус:
Відхилено
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "ВіК Технології", Код ЄДРПОУ:36486467
Дата подання: 27 квітня 2018 20:20
Вимога щодо усунення дискримінаційних умов
ТОВ «ВІК ТЕХНОЛОГІЇ» подає вимогу щодо усунення МКП "Миколаївводоканал" дискримінаційних умов тендерної документації.
Рішення замовника: Вимога відхилена
02 травня 2018 19:21
Вимоги до бурової установки щодо тягового зусилля у 76 тон і до застосування перелічених у пунктах 172, 176, 195, 305, 307, 429, 431 додатку 2 та в інших частинах ТД товарів певного виробника (певної торгової марки), передбачені проектном “...”, який в установленому порядку, після позитивного проходження ним експертизи, було затверджено згідно із законодавством.
Замовник не має повноважень для оцінки обгрунтованості вимог проектної документації після проведення її експертизи.
У зв'язку із цим, у відповідних частинах вимога щодо усунення дискримінаційних умов не підлягає задоволенню.
Не підлягає задоволення вимога також у частині вимоги щодо зазначення учасником у Довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, - своїх працівників, які приймали участь у виконанні об'єктів будівництва у частині виконання робіт пов'язаних з експлуатацією бурової установки, на базі якої діє комплекс для горозонтально-спрямованого буріння, т.я. така вимога ТД повністю узгоджується із вимогами Закону України “Про публічні закупівлі”, у тому числі статті 16 вказаного Закону.”.
Замовник не має повноважень для оцінки обгрунтованості вимог проектної документації після проведення її експертизи.
У зв'язку із цим, у відповідних частинах вимога щодо усунення дискримінаційних умов не підлягає задоволенню.
Не підлягає задоволення вимога також у частині вимоги щодо зазначення учасником у Довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, - своїх працівників, які приймали участь у виконанні об'єктів будівництва у частині виконання робіт пов'язаних з експлуатацією бурової установки, на базі якої діє комплекс для горозонтально-спрямованого буріння, т.я. така вимога ТД повністю узгоджується із вимогами Закону України “Про публічні закупівлі”, у тому числі статті 16 вказаного Закону.”.
Номер вимоги: UA-2018-04-24-002023-a.c3
Статус:
Скасована
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "ВіК Технології", Код ЄДРПОУ:36486467
Вимога
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ВІК ТЕХНОЛОГІЇ» (надалі –ТОВ «ВІК ТЕХНОЛОГІЇ», Товариство, Учасник), звертається до Міського комунального підприємства «Миколаївводоканал» (надалі – МКП «Миколаївводоканал», Замовник) у зв’язку з відхиленням пропозиції Учасника відповідно до протокольного рішення № 114 від 24.07.2018 р. з причин невідповідності умовам тендерної документації.
Розгорнути
Згорнути
Скасована
Дата: 01 серпня 2018 08:55
Причина: Неактуально
Номер вимоги: UA-2018-04-24-002023-a.c4
Статус:
Відповідь надана
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "ВіК Технології", Код ЄДРПОУ:36486467
Дата подання: 27 липня 2018 14:01
Вимога
ВИМОГА
щодо усунення дискримінаційних умов
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ВІК ТЕХНОЛОГІЇ» (надалі –ТОВ «ВІК ТЕХНОЛОГІЇ», Товариство, Учасник), звертається до Міського комунального підприємства «Миколаївводоканал» (надалі – МКП «Миколаївводоканал», Замовник) у зв’язку з відхиленням пропозиції Учасника відповідно до протокольного рішення № 114 від 24.07.2018 р. з причин невідповідності умовам тендерної документації.
За результатами аукціону, проведеного 04.07.2018 на закупівлю 45230000-8 (Будівництво трубопроводів, ліній зв'язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів, залізничих доріг; вирівнювання поверхонь. (45231300-8 Роботи з прокладання водопроводів та каналізаційних трубопроводів) відповідно ДСТУ БД 1.1.-1:2013, номер закупівлі в системі ProZorro UA-2018-04-24-002023-a, оприлюдненої 24.04.2018 Міським комунальним підприємством «Миколаївводоканал», пропозиція ТОВ «ВІК ТЕХНОЛОГІЇ» була визначена найбільш економічно вигідною та надійшла на розгляд Замовника.
Розглянувши тендерну пропозицію Учасника на відповідність вимогам тендерної документації, уповноважена особа МКП «Миколаївводоканал» відповідно до протокольного рішення № 114 від 24.07.2018 р. відхилив її з причин невідповідності умовам тендерної документації.
Вивчивши зміст тендерної документації (з всіма змінами) на вказану закупівлю, протокольного рішення № 114 від 24.07.2018 р., вважаємо прийняте Замовником рішення щодо відхилення пропозиції ТОВ «ВІК ТЕХНОЛОГІЇ» безпідставним, дискримінаційним, а також таким, що порушує норми чинного законодавства України, права та законні інтереси Товариства та таке, що підлягає скасуванню з наступних причин.
Розгорнути
Згорнути
щодо усунення дискримінаційних умов
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ВІК ТЕХНОЛОГІЇ» (надалі –ТОВ «ВІК ТЕХНОЛОГІЇ», Товариство, Учасник), звертається до Міського комунального підприємства «Миколаївводоканал» (надалі – МКП «Миколаївводоканал», Замовник) у зв’язку з відхиленням пропозиції Учасника відповідно до протокольного рішення № 114 від 24.07.2018 р. з причин невідповідності умовам тендерної документації.
За результатами аукціону, проведеного 04.07.2018 на закупівлю 45230000-8 (Будівництво трубопроводів, ліній зв'язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів, залізничих доріг; вирівнювання поверхонь. (45231300-8 Роботи з прокладання водопроводів та каналізаційних трубопроводів) відповідно ДСТУ БД 1.1.-1:2013, номер закупівлі в системі ProZorro UA-2018-04-24-002023-a, оприлюдненої 24.04.2018 Міським комунальним підприємством «Миколаївводоканал», пропозиція ТОВ «ВІК ТЕХНОЛОГІЇ» була визначена найбільш економічно вигідною та надійшла на розгляд Замовника.
Розглянувши тендерну пропозицію Учасника на відповідність вимогам тендерної документації, уповноважена особа МКП «Миколаївводоканал» відповідно до протокольного рішення № 114 від 24.07.2018 р. відхилив її з причин невідповідності умовам тендерної документації.
Вивчивши зміст тендерної документації (з всіма змінами) на вказану закупівлю, протокольного рішення № 114 від 24.07.2018 р., вважаємо прийняте Замовником рішення щодо відхилення пропозиції ТОВ «ВІК ТЕХНОЛОГІЇ» безпідставним, дискримінаційним, а також таким, що порушує норми чинного законодавства України, права та законні інтереси Товариства та таке, що підлягає скасуванню з наступних причин.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
30 липня 2018 08:30
"Відповідно до ч.1 статті 32 Закону України «Про публічні закупівлі» учасник, якого не визнано переможцем торгів за результатами оцінки та розгляду його пропозиції, може звернутися через електронну систему закупівель до замовника з вимогою щодо надання інформації про пропозицію переможця торгів, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з пропозицією учасника, який надіслав звернення.
Звертаємо вашу увагу, що ваше звернення не містить даних вимог, а тому суперечить зазначеній вище частині Закону України «Про публічні закупівлі»."
Звертаємо вашу увагу, що ваше звернення не містить даних вимог, а тому суперечить зазначеній вище частині Закону України «Про публічні закупівлі»."
Номер вимоги: UA-2018-04-24-002023-a.c5
Статус:
Відповідь надана
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "ВіК Технології", Код ЄДРПОУ:36486467
Дата подання: 27 липня 2018 12:55
Вимога на рішення Замовника
ВИМОГА
щодо усунення дискримінаційних умов
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ВІК ТЕХНОЛОГІЇ» (надалі –ТОВ «ВІК ТЕХНОЛОГІЇ», Товариство, Учасник), звертається до Міського комунального підприємства «Миколаївводоканал» (надалі – МКП «Миколаївводоканал», Замовник) у зв’язку з відхиленням пропозиції Учасника відповідно до протокольного рішення № 114 від 24.07.2018 р. з причин невідповідності умовам тендерної документації.
За результатами аукціону, проведеного 04.07.2018 на закупівлю 45230000-8 (Будівництво трубопроводів, ліній зв'язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів, залізничих доріг; вирівнювання поверхонь. (45231300-8 Роботи з прокладання водопроводів та каналізаційних трубопроводів) відповідно ДСТУ БД 1.1.-1:2013, номер закупівлі в системі ProZorro UA-2018-04-24-002023-a, оприлюдненої 24.04.2018 Міським комунальним підприємством «Миколаївводоканал», пропозиція ТОВ «ВІК ТЕХНОЛОГІЇ» була визначена найбільш економічно вигідною та надійшла на розгляд Замовника.
Розглянувши тендерну пропозицію Учасника на відповідність вимогам тендерної документації, уповноважена особа МКП «Миколаївводоканал» відповідно до протокольного рішення № 114 від 24.07.2018 р. відхилив її з причин невідповідності умовам тендерної документації.
Вивчивши зміст тендерної документації (з всіма змінами) на вказану закупівлю, протокольного рішення № 114 від 24.07.2018 р., вважаємо прийняте Замовником рішення щодо відхилення пропозиції ТОВ «ВІК ТЕХНОЛОГІЇ» безпідставним, дискримінаційним, а також таким, що порушує норми чинного законодавства України, права та законні інтереси Товариства та таке, що підлягає скасуванню з наступних причин.
За всіма пунктами, які зазначив Замовник у протокольному рішенні № 114 від 24.07.2018 р. як підставами відхилення пропозиції ТОВ "ВіК ТЕХНОЛОГІЇ" повідомляємо наступне.
Відповідно до п. 4.6. Додатку 1 тендерної документації: «Кошторис у складі: Договірна ціна (з урахуванням вартості проходження експертизи кошторисної документації); зведений кошторисний розрахунок вартості ремонту з пояснювальною запискою; локальний(-і) кошторис (-и), відомість ресурсів до локального кошторису, складений з урахуванням додатку № 2 і додатку № 2.1. до цієї тендерної документації». Будь-яких зазначень та приміток щодо того, що локальний(-і) кошторис (-и), відомість ресурсів до локального кошторису не повинні відрізнятись від додатку № 2 і додатку № 2.1. - тендерна документація не містить.
Відповідно до п. 3 ч. 2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація повинна містити: інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі, якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент". Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля.
Отже, за всіма зазначеними у протоколі № 114 від 24.07.2018 р. пунктами при формуванні ТОВ «ВіК ТЕХНОЛОГІЇ» кошторисної документації було застосовано нормативну термінологію згідно програмного комплексу АВК-5, та яка складалася з урахуванням додатку № 2 і додатку № 2.1. тендерної документації, відповідними обсягами та видами робіт.
Щодо застосування іншого способу виконання робіт ніж вказаного в позиціях 84, 85, 88 Додатку 2 Тендерної документації: Відомості обсягів робіт, а саме «Підготовлення ґрунту вручну для влаштування партерного і звичайного газону з внесенням рослинної землі шаром 15 см», зазначаємо що обраний спосіб виконання робіт не порушує будівельні норми та правила і ніяким чином не перевищує очікувану вартість будівництва. Слід відмітити, що відповідно до ст. 837 Цивільного кодексу України за договором підряду виконується певна робота, результатом якої має бути певний новостворений об’єкт матеріального світу. Саме наявність певного результату відрізняє підряд від надання послуг, де замовник споживає результат послуги в момент її надання. Таким чином, спосіб зняття ґрунту (механізований чи ручний) не має значення, при тому що пропозиція ТОВ «ВіК ТЕХНОЛОГІЇ» на 5 862668,44 грн. (п’ять мільйонів вісімсот шістдесят дві тисячі шістсот шістдесят вісім грн. та 44 коп.) в т.ч. ПДВ, нижче очікуваної вартості будівництва.
Щодо зауважень за позиціями 117, 142 Додатку 2 Тендерної документації: Відомості обсягів робіт, слід відмітити, що насос для водозниження та водовідливу та насос водовідливний це абсолютно тотожні поняття та ніяким чином не порушують технологічний процес виконання певного виду робіт.
Щодо зауважень за п. 361 Додатку 2 Тендерної документації: Відомості обсягів робіт «Розширення свердловини установками горизонтально спрямованого буріння, сила протяжки до 136100 кг, група грунту 2, діаметр розширення понад 600 мм до 800мм», слід відмітити що зазначена норма врахована у кошторисній документації ТОВ «ВіК ТЕХНОЛОГІЇ» та зазначена на стор. 101 (кошторис 2-1-6, позиція ЕН22-56-10).
Але, в разі необхідності застосування саме зазначеної у Додатку 2 Тендерної документації: Відомості обсягів робіт термінології, просимо надати затверджену проектну документацію з зазначенням видів робіт, термінологія яких відповідає Додатку 2 Тендерної документації: Відомості обсягів робіт, а також повідомити про підстави внесення МКП «Миколаївводоканал» змін від 03.05.2018 р., 07.06.2018 до додатку № 2 Тендерної документації: Відомості обсягів робіт з підтвердженням відповідно до чинного законодавства всіх коригувань проектної документації та проходження експертизи внесених змін з наданням висновку відповідної експертної організації.
Враховуючи вищевикладене, вважаємо, що тендерна пропозиція ТОВ «ВІК ТЕХНОЛОГІЇ» повною мірою відповідає умовам тендерної документації, а рішення Замовника щодо її відхилення в свою чергу порушують визначені ст. 3 Закону № 922-VІІІ принципи здійснення закупівель щодо максимальної економії та ефективності, недискримінації учасників та об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій.
На підставі наведеного вище, керуючись ч. 3 ст. 30, ч. 1 ст. 32 Закону № 922-VІІІ вимагаємо:
1. Скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ВІК ТЕХНОЛОГІЇ», прийняте відповідно до протокольного рішення № 114 від 24.07.2018 р. та визнати ТОВ «ВІК ТЕХНОЛОГІЇ» переможцем вищезазначеної закупівлі.
2. У випадку не скасування рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ВІК ТЕХНОЛОГІЇ», прийняте відповідно до протокольного рішення № 114 від 24.07.2018 р. та визнання ТОВ «ВІК ТЕХНОЛОГІЇ» переможцем вищезазначеної закупівлі, завантажити через систему ProZorro позитивний експертний висновок кошторисної документації з зазначенням видів робіт відповідно до додатку № 2 Тендерної документації: Відомості обсягів робіт.
Директор ТОВ «ВіК ТЕХНОЛОГІЇ» О.В. Жак
Розгорнути
Згорнути
щодо усунення дискримінаційних умов
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ВІК ТЕХНОЛОГІЇ» (надалі –ТОВ «ВІК ТЕХНОЛОГІЇ», Товариство, Учасник), звертається до Міського комунального підприємства «Миколаївводоканал» (надалі – МКП «Миколаївводоканал», Замовник) у зв’язку з відхиленням пропозиції Учасника відповідно до протокольного рішення № 114 від 24.07.2018 р. з причин невідповідності умовам тендерної документації.
За результатами аукціону, проведеного 04.07.2018 на закупівлю 45230000-8 (Будівництво трубопроводів, ліній зв'язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів, залізничих доріг; вирівнювання поверхонь. (45231300-8 Роботи з прокладання водопроводів та каналізаційних трубопроводів) відповідно ДСТУ БД 1.1.-1:2013, номер закупівлі в системі ProZorro UA-2018-04-24-002023-a, оприлюдненої 24.04.2018 Міським комунальним підприємством «Миколаївводоканал», пропозиція ТОВ «ВІК ТЕХНОЛОГІЇ» була визначена найбільш економічно вигідною та надійшла на розгляд Замовника.
Розглянувши тендерну пропозицію Учасника на відповідність вимогам тендерної документації, уповноважена особа МКП «Миколаївводоканал» відповідно до протокольного рішення № 114 від 24.07.2018 р. відхилив її з причин невідповідності умовам тендерної документації.
Вивчивши зміст тендерної документації (з всіма змінами) на вказану закупівлю, протокольного рішення № 114 від 24.07.2018 р., вважаємо прийняте Замовником рішення щодо відхилення пропозиції ТОВ «ВІК ТЕХНОЛОГІЇ» безпідставним, дискримінаційним, а також таким, що порушує норми чинного законодавства України, права та законні інтереси Товариства та таке, що підлягає скасуванню з наступних причин.
За всіма пунктами, які зазначив Замовник у протокольному рішенні № 114 від 24.07.2018 р. як підставами відхилення пропозиції ТОВ "ВіК ТЕХНОЛОГІЇ" повідомляємо наступне.
Відповідно до п. 4.6. Додатку 1 тендерної документації: «Кошторис у складі: Договірна ціна (з урахуванням вартості проходження експертизи кошторисної документації); зведений кошторисний розрахунок вартості ремонту з пояснювальною запискою; локальний(-і) кошторис (-и), відомість ресурсів до локального кошторису, складений з урахуванням додатку № 2 і додатку № 2.1. до цієї тендерної документації». Будь-яких зазначень та приміток щодо того, що локальний(-і) кошторис (-и), відомість ресурсів до локального кошторису не повинні відрізнятись від додатку № 2 і додатку № 2.1. - тендерна документація не містить.
Відповідно до п. 3 ч. 2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація повинна містити: інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі, якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент". Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля.
Отже, за всіма зазначеними у протоколі № 114 від 24.07.2018 р. пунктами при формуванні ТОВ «ВіК ТЕХНОЛОГІЇ» кошторисної документації було застосовано нормативну термінологію згідно програмного комплексу АВК-5, та яка складалася з урахуванням додатку № 2 і додатку № 2.1. тендерної документації, відповідними обсягами та видами робіт.
Щодо застосування іншого способу виконання робіт ніж вказаного в позиціях 84, 85, 88 Додатку 2 Тендерної документації: Відомості обсягів робіт, а саме «Підготовлення ґрунту вручну для влаштування партерного і звичайного газону з внесенням рослинної землі шаром 15 см», зазначаємо що обраний спосіб виконання робіт не порушує будівельні норми та правила і ніяким чином не перевищує очікувану вартість будівництва. Слід відмітити, що відповідно до ст. 837 Цивільного кодексу України за договором підряду виконується певна робота, результатом якої має бути певний новостворений об’єкт матеріального світу. Саме наявність певного результату відрізняє підряд від надання послуг, де замовник споживає результат послуги в момент її надання. Таким чином, спосіб зняття ґрунту (механізований чи ручний) не має значення, при тому що пропозиція ТОВ «ВіК ТЕХНОЛОГІЇ» на 5 862668,44 грн. (п’ять мільйонів вісімсот шістдесят дві тисячі шістсот шістдесят вісім грн. та 44 коп.) в т.ч. ПДВ, нижче очікуваної вартості будівництва.
Щодо зауважень за позиціями 117, 142 Додатку 2 Тендерної документації: Відомості обсягів робіт, слід відмітити, що насос для водозниження та водовідливу та насос водовідливний це абсолютно тотожні поняття та ніяким чином не порушують технологічний процес виконання певного виду робіт.
Щодо зауважень за п. 361 Додатку 2 Тендерної документації: Відомості обсягів робіт «Розширення свердловини установками горизонтально спрямованого буріння, сила протяжки до 136100 кг, група грунту 2, діаметр розширення понад 600 мм до 800мм», слід відмітити що зазначена норма врахована у кошторисній документації ТОВ «ВіК ТЕХНОЛОГІЇ» та зазначена на стор. 101 (кошторис 2-1-6, позиція ЕН22-56-10).
Але, в разі необхідності застосування саме зазначеної у Додатку 2 Тендерної документації: Відомості обсягів робіт термінології, просимо надати затверджену проектну документацію з зазначенням видів робіт, термінологія яких відповідає Додатку 2 Тендерної документації: Відомості обсягів робіт, а також повідомити про підстави внесення МКП «Миколаївводоканал» змін від 03.05.2018 р., 07.06.2018 до додатку № 2 Тендерної документації: Відомості обсягів робіт з підтвердженням відповідно до чинного законодавства всіх коригувань проектної документації та проходження експертизи внесених змін з наданням висновку відповідної експертної організації.
Враховуючи вищевикладене, вважаємо, що тендерна пропозиція ТОВ «ВІК ТЕХНОЛОГІЇ» повною мірою відповідає умовам тендерної документації, а рішення Замовника щодо її відхилення в свою чергу порушують визначені ст. 3 Закону № 922-VІІІ принципи здійснення закупівель щодо максимальної економії та ефективності, недискримінації учасників та об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій.
На підставі наведеного вище, керуючись ч. 3 ст. 30, ч. 1 ст. 32 Закону № 922-VІІІ вимагаємо:
1. Скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ВІК ТЕХНОЛОГІЇ», прийняте відповідно до протокольного рішення № 114 від 24.07.2018 р. та визнати ТОВ «ВІК ТЕХНОЛОГІЇ» переможцем вищезазначеної закупівлі.
2. У випадку не скасування рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ВІК ТЕХНОЛОГІЇ», прийняте відповідно до протокольного рішення № 114 від 24.07.2018 р. та визнання ТОВ «ВІК ТЕХНОЛОГІЇ» переможцем вищезазначеної закупівлі, завантажити через систему ProZorro позитивний експертний висновок кошторисної документації з зазначенням видів робіт відповідно до додатку № 2 Тендерної документації: Відомості обсягів робіт.
Директор ТОВ «ВіК ТЕХНОЛОГІЇ» О.В. Жак
Рішення замовника: Вимога не задоволена
30 липня 2018 08:42
"Відповідно до ч.1 статті 32 Закону України «Про публічні закупівлі» учасник, якого не визнано переможцем торгів за результатами оцінки та розгляду його пропозиції, може звернутися через електронну систему закупівель до замовника з вимогою щодо надання інформації про пропозицію переможця торгів, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з пропозицією учасника, який надіслав звернення.
Звертаємо вашу увагу, що ваше звернення не містить даних вимог, а тому суперечить зазначеній вище частині Закону України «Про публічні закупівлі»."
Звертаємо вашу увагу, що ваше звернення не містить даних вимог, а тому суперечить зазначеній вище частині Закону України «Про публічні закупівлі»."
Номер вимоги: UA-2018-04-24-002023-a.a6
Статус:
Відповідь надана
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "ВіК Технології", Код ЄДРПОУ:36486467
Дата подання: 30 липня 2018 10:41
Вимога відповідно до ч. 3 ст. 30 ЗУ "Про публічні закупівлі"
ВИМОГА
відповідно до ч. 3 ст. 30 ЗУ «Про публічні закупівлі»
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ВІК ТЕХНОЛОГІЇ» (надалі – ТОВ «ВІК ТЕХНОЛОГІЇ», Товариство, Учасник), звертається до Міського комунального підприємства «Миколаївводоканал» (надалі – МКП «Миколаївводоканал», Замовник) у зв’язку з відхиленням пропозиції Учасника відповідно до протокольного рішення № 114 від 24.07.2018 р. з причин невідповідності умовам тендерної документації.
За результатами аукціону, проведеного 04.07.2018 на закупівлю 45230000-8 (Будівництво трубопроводів, ліній зв'язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів, залізничих доріг; вирівнювання поверхонь. (45231300-8 Роботи з прокладання водопроводів та каналізаційних трубопроводів) відповідно ДСТУ БД 1.1.-1:2013, номер закупівлі в системі ProZorro UA-2018-04-24-002023-a, оприлюдненої 24.04.2018 Міським комунальним підприємством «Миколаївводоканал», пропозиція ТОВ «ВІК ТЕХНОЛОГІЇ» була визначена найбільш економічно вигідною та надійшла на розгляд Замовника.
Розгорнути
Згорнути
відповідно до ч. 3 ст. 30 ЗУ «Про публічні закупівлі»
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ВІК ТЕХНОЛОГІЇ» (надалі – ТОВ «ВІК ТЕХНОЛОГІЇ», Товариство, Учасник), звертається до Міського комунального підприємства «Миколаївводоканал» (надалі – МКП «Миколаївводоканал», Замовник) у зв’язку з відхиленням пропозиції Учасника відповідно до протокольного рішення № 114 від 24.07.2018 р. з причин невідповідності умовам тендерної документації.
За результатами аукціону, проведеного 04.07.2018 на закупівлю 45230000-8 (Будівництво трубопроводів, ліній зв'язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів, залізничих доріг; вирівнювання поверхонь. (45231300-8 Роботи з прокладання водопроводів та каналізаційних трубопроводів) відповідно ДСТУ БД 1.1.-1:2013, номер закупівлі в системі ProZorro UA-2018-04-24-002023-a, оприлюдненої 24.04.2018 Міським комунальним підприємством «Миколаївводоканал», пропозиція ТОВ «ВІК ТЕХНОЛОГІЇ» була визначена найбільш економічно вигідною та надійшла на розгляд Замовника.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
30 липня 2018 11:00
"Відповідно до ч.1 статті 32 Закону України «Про публічні закупівлі» учасник, якого не визнано переможцем торгів за результатами оцінки та розгляду його пропозиції, може звернутися через електронну систему закупівель до замовника з вимогою щодо надання інформації про пропозицію переможця торгів, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з пропозицією учасника, який надіслав звернення.
Звертаємо вашу увагу, що ваше звернення не містить даних вимог, а тому суперечить зазначеній вище частині Закону України «Про публічні закупівлі»."
Звертаємо вашу увагу, що ваше звернення не містить даних вимог, а тому суперечить зазначеній вище частині Закону України «Про публічні закупівлі»."
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2018-04-24-002023-a.b2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: Товариство з обмеженою відповідальністю "ВіК Технології", Код ЄДРПОУ:36486467
Дата подання: 05 травня 2018 19:16
Дата подання: 05 травня 2018 19:16
Скарга на дискримінаційні умови тендерної документації
Скарга на дискримінаційні умови тендерної документації
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 10 травня 2018 21:29
Рішення від 10.05.2018 № 4380.pdf
Дата публікації: 10 травня 2018 21:29
інформація про резолютивну частину рішення від 25.05.2018 № 5013.pdf
Дата публікації: 29 травня 2018 17:50
Рішення від 25.05.2018 № 5013.pdf
Дата публікації: 31 травня 2018 19:29
Коментар замовника щодо усунення порушення: На виконання Рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (надалі – Колегія) від 25.05.2018 № 5013-р/пк-пз, внесено необхідні зміни
Дата виконання рішення замовником: 25 червня 2018 12:21
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 04 липня 2018 12:08
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "ВіК Технології" |
22 665 331,56
UAH з ПДВ
|
22 665 331,56
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "KSK-УКРАЇНА" |
28 526 710,13
UAH з ПДВ
|
28 526 710,13
UAH з ПДВ
|
Документи |
Інформація про відміну
Дата відміни
31 липня 2018 13:00
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі