Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з ресторанного обслуговування для забезпечення централізованих заходів
Очікувана вартість
80 000,00 UAH
UA-2018-04-24-001602-b 9060de50b0ad44208069da35416c9bf8
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Павлова Світлана Василівна

380672530627 cenigue@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 24 квітня 2018
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент економічного розвитку, торгівлі та залучення інвестицій Полтавської обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 02741539
Місцезнаходження: 36014, Україна , Полтавська обл., Полтава, Соборності, 45
Контактна особа: Павлова Світлана Василівна
380672530627
cenigue@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Послуги з ресторанного обслуговування для забезпечення централізованих заходів 125 осіб
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
125 Людей
Послуги з ресторанного обслуговування для забезпечення централізованих заходів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 36000, Україна, Полтавська область, Полтава, вул. Маршала Бірюзова,15
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 24 квітня 2018  —  31 грудня 2018
ДК 021:2015: 55310000-6 — Послуги з ресторанного обслуговування

Тендерна документація

24 квітня 2018 18:16
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Грубич Андрій Андрійович
#2862318295
Переможець 80 000,00
UAH
24 квітня 2018 18:18

Документи

24 квітня 2018 18:17
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
20 грудня 2018 17:22
Додаткова угода №1.pdf зміни до договору
20 грудня 2018 17:21
Електронний підпис укладений
24 квітня 2018 18:23
40.pdf укладений
24 квітня 2018 18:20

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Послуги з ресторанного обслуговування для забезпечення централізованих заходів 125 Людей 640,00
UAH

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
20 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
20 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі послуг з ресторанного обслуговування для забезпечення централізованих заходів
Номер договору про закупівлю: 40
Договір:
Номер додаткової угоди: 40
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Послуги з ресторанного обслуговування для забезпечення централізованих заходів 125 Людей 640,00
UAH