Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуга з моніторингу
Очікувана вартість
105 000,00 UAH
UA-2018-04-24-001265-a 6b742b20071a43d6b794148df817ee9b
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Дмитро Рева

+380967440870 pgsichdnipro@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Громадська організація "Правозахисна група "СІЧ"
Код ЄДРПОУ: 39318230
Місцезнаходження: 49024, Україна , Дніпропетровська обл., Дніпро, вул. Каруни, будинок 49, квартира 74
Контактна особа: Дмитро Рева
+380967440870
pgsichdnipro@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 24 квітня 2018 13:21
Звернення за роз’ясненнями: до 27 квітня 2018 14:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 травня 2018 16:00
Очікувана вартість: 105 000,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 525,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Проведення моніторингу стану дотримання права місцевих мешканців в сфері надання соціальних та адміністративних послуг, права на інформацію та моніторингу якості публічного управління
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Моніторинг роботи трьох Центрів з надання адмінітративних послуг, послуги таємного клієнта, анкетування
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 серпня 2018
ДК 021:2015: 79315000-5 — Послуги у сфері соціальних досліджень
1 послуга
Моніторинг роботи восьми Районних адміністрацій, послуги таємного клієнта, анкетування
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 серпня 2018
ДК 021:2015: 79315000-5 — Послуги у сфері соціальних досліджень
1 послуга
Аналіз інтернет ресурсів органу місцевого самоврядування Дніпровської міської ради
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 травня 2018
ДК 021:2015: 79315000-5 — Послуги у сфері соціальних досліджень
1 послуга
Підготовка, направлення та аналіз запитів / звернень на отримання інформації, звернень громадян до Дніпровської міської ради
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 червня 2018
ДК 021:2015: 79315000-5 — Послуги у сфері соціальних досліджень
1 послуга
Послуги з аналізу місцевих програм органів місцевого самоврядування соціального напрямку
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 травня 2018
ДК 021:2015: 79315000-5 — Послуги у сфері соціальних досліджень
1 послуга
Послуги "таемного клієнту" - аналіз доступності для громадян органів місцевого самоврядування
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 червня 2018
ДК 021:2015: 79315000-5 — Послуги у сфері соціальних досліджень
1 послуга
Моніторинг діяльності "гарячої лінії"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 травня 2018
ДК 021:2015: 79315000-5 — Послуги у сфері соціальних досліджень

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
24 квітня 2018 13:34
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 квітня 2018 13:21
ProZorro Січ моніторинг Вимоги.docx
24 квітня 2018 13:21
ProZorro Січ моніторинг ТЗ.docx
24 квітня 2018 13:21
ProZorro Січ моніторинг Договір.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 травня 2018 16:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "ПОЛЄХІНА ЮЛІЯ ВОЛОДИМИРІВНА" 105 000,00
UAH
105 000,00
UAH
Документи

Публічні документи

28 квітня 2018 15:16
Полєхіна ЦП.pdf
28 квітня 2018 15:16
Полєхіна Резюме.pdf
28 квітня 2018 15:16
Полєхіна Договор.pdf
28 квітня 2018 15:16
Полєхіна Витяг.pdf
28 квітня 2018 15:16
Полєхіна Виписка.pdf
28 квітня 2018 15:16
Лист підтримки САМ.pdf
28 квітня 2018 15:16
CКАН_серт_3.pdf
28 квітня 2018 15:16
CКАН_дипломы.pdf
28 квітня 2018 15:16
CКАН_cерт_2.pdf
28 квітня 2018 15:16
CКАН_cерт_1.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "ПОЛЄХІНА ЮЛІЯ ВОЛОДИМИРІВНА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "ПОЛЄХІНА ЮЛІЯ ВОЛОДИМИРІВНА"
#3024316004
Переможець 105 000,00
UAH
04 травня 2018 11:49

Документи

04 травня 2018 11:49
Решение 3.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 04 травня 2018 11:49

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "ПОЛЄХІНА ЮЛІЯ ВОЛОДИМИРІВНА"
#3024316004
105 000,00
UAH
Документи

Документи

04 травня 2018 11:49
Решение 3.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
14 травня 2018 11:23
Договор Полехина.pdf укладений
14 травня 2018 11:22