Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Вугілля кам`яне марки АМ (13-25), АС (6-13)
Очікувана вартість
381 600,00 UAH
UA-2018-04-24-001255-b 247a123113934980beab8f17b31d0bb1
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Радоуцька Ольга Вікторівна

+380516155471 perv.osvitatender@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти Первомайської міської ради в Миколаївській області
Код ЄДРПОУ: 02144996
Місцезнаходження: 55200, Україна , Миколаївська обл., Первомайськ, Грушевського, 1
Контактна особа: Радоуцька Ольга Вікторівна
+380516155471
perv.osvitatender@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 24 квітня 2018 16:00
Звернення за роз’ясненнями: до 30 квітня 2018 12:00
Оскарження умов закупівлі: до 06 травня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 травня 2018 12:00
Очікувана вартість: 381 600,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 908,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
70 т
Вугілля кам`яне марки АМ (13-25), АС (6-13)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 55200, Україна, Миколаївська область, м. Первомайськ, Заклади управління освіти
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 червня 2018  —  30 червня 2018
ДК 021:2015: 09110000-3 — Тверде паливо

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
24 квітня 2018 16:17
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 квітня 2018 16:00
ТД торги вугілля-.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Стосовно аналогічного договору
Дата подання: 27 квітня 2018 07:45
Дата відповіді: 27 квітня 2018 08:45
Доброго дня! Чи буде належним підтвердженням учасником кваліфікаційного критерію щодо наявності досвіду виконання аналогічного договору надання ним у складі тендерної пропозиції копії договору, укладеного не за результатами державних закупівель або електронних торгів, та предметом якого є товар за ДК 021:2015 – 09110000-3 Тверде паливо (091111-1 вугілля)?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Так
Технічна частина
Дата подання: 27 квітня 2018 13:16
Дата відповіді: 27 квітня 2018 14:03
Доброго дня! В додатку 4 до Тендерної пропозиції Вами вказано вимогу щодо подачі копій діючих посвідчень якості та/або копій діючих сертифікатів генетичних, технічних та якісних характеристик та/або копій протоколів випробувань на кожну марку вугілля з обов'язковим зазначенням теплот згорання. Надайте, будь-ласка, пояснення: використання Вами сполучника "та/або" означає, що Учасник має надати і копію посвідчень якості і копію сертифікату генетичних, технічних та якісних характеристик, та копію протоколу випробування чи Учасник має змогу надати один з вищезазначених документів на свій розсуд? Та чи не буде це причиною для дискваліфікації якщо Учасник подасть один з зазначених документів? У випадку, якщо Замовник мав на увазі подачу всіх вказаних документів - то, вважаємо, що дана вимога є дискримінаційною, так як обмежує коло учасників процедури закупівлі та позбавляє можливості суб’єктів господарювання подати свої тендерні пропозиції. Так як протокол випробувань та посвідчення якості видаються на відвантажену чи вироблену партію вугілля. Таким чином Учасник повинен мати в наявності марку вугілля, що є предметом закупівлі. А якщо учасник планує видобуток чи придбання вугілля в майбутньому, то такий Учасник не спроможний надати документи, що вимагаються Замовником. Наведена вище умова тендерної документації порушує вимоги частини 4 статті 22 та принципи здійснення закупівель, визначенні статтею 3 ЗУ «Про публічні закупівлі», а саме недискримінація та добросовісна конкуренція серед учасників. Відповідно до вищезазначеного, просимо надати чітку відповідь, що саме мав на увазі Замовник вказавши терміни "та/або" та у разі того, що "та" представляє собою подачу всіх трьох зазначених документів - то привести тендерну документацію у відповідність до чинного законодавства України та усунути дискримінаційні вимоги. Дякуємо заздалегідь!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Учасник має право надати один чи декілька документів

Інформація про відміну

Дата відміни
10 травня 2018 12:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій