Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Марки (поштові марки)
Очікувана вартість
16 045 664,00 UAH
UA-2018-04-24-001012-a cf5f8d1f9fff4dcab81b2134b048d6a5
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Марина Свиридонова

+380666127524 marinasmv@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Головне управління ДФС у Дніпропетровській області
Код ЄДРПОУ: 39394856
Місцезнаходження: 49000, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпропетровськ, вул. Сімферопольська, 17-А
Контактна особа: Марина Свиридонова
+380666127524
marinasmv@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання
Обґрунтування
Статтею 15 Закону України «Про поштовий зв'язок» від 04.10.2001р. № 2759, перелічені виключні права національного оператора, частиною 3 якої, зокрема, передбачено виключне право на видання, введення в обіг та організацію розповсюдження поштових марок, маркованих конвертів і карток, а також виведення їх з обігу.
Розпорядженням Кабінету Міністрів України «Про національного оператора поштового зв’язку» від 10.01.2002 № 10-р виконання функцій національного оператора поштового зв’язку покладено на ПАТ «Укрпошта»
Таким чином, ПАТ «Укрпошта» набула виключного права на видання, введення в обіг та організацію розповсюдження поштових марок, маркованих конвертів і карток, а також виведення їх з обігу.
В ст.2 Закону України «Про особливості здійснення закупівлі за державні кошти послуг поштового зв’язку, поштових марок та маркованих конвертів» від 21.06.2012 № 4997 зазначено, що закупівля послуг поштового зв’язку, поштових марок та маркованих конвертів здійснюється шляхом застосування процедури закупівлі в одного учасника відповідно до ст.39 Закону України «Про здійснення державних закупівель».

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 24 квітня 2018 12:19
Оскарження наміру укласти договір: 05 травня 2018 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
6204038 штука
Марки (поштові марки)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, м.Дніпро, вул. Сімферопольська, 17-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 22410000-7 — Марки

Тендерна документація

24 квітня 2018 12:18
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 квітня 2018 12:13
23.04.2018.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Публічне акціонерне товариство "Укрпошта" Дніпропетровська дирекція ПАТ "Укрпошта"
#25771603
Переможець 16 045 664,00
UAH
24 квітня 2018 12:19

Документи

24 квітня 2018 12:19
Електронний підпис
24 квітня 2018 12:18
24.04.2018.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 24 квітня 2018 12:19

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Публічне акціонерне товариство "Укрпошта" Дніпропетровська дирекція ПАТ "Укрпошта"
#25771603
16 045 664,00
UAH
Документи

Документи

24 квітня 2018 12:19
Електронний підпис
24 квітня 2018 12:18
24.04.2018.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
06 грудня 2018 18:15
lj.pdf укладений
06 грудня 2018 18:14
Електронний підпис зміни до договору
03 грудня 2018 12:35
доп 0312.pdf зміни до договору
03 грудня 2018 12:33
Електронний підпис зміни до договору
03 вересня 2018 14:33
Дод4.pdf зміни до договору
03 вересня 2018 14:32
Електронний підпис зміни до договору
05 липня 2018 14:55
доп3.pdf зміни до договору
05 липня 2018 14:54
Електронний підпис зміни до договору
03 липня 2018 11:25
дод пошта.pdf зміни до договору
03 липня 2018 11:23
Електронний підпис зміни до договору
18 травня 2018 11:49
додугодапошта.pdf зміни до договору
18 травня 2018 11:48
Електронний підпис укладений
11 травня 2018 11:28
Договор Укрпошта.pdf укладений
11 травня 2018 11:22

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
18 травня 2018
Дата публікації змін до договору:
18 травня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Пункт 3.4. розділу «Обов’язки покупця» викласти в наступній редакції: «3.4. Представник «Продавця» зобов’язаний самостійно поставити маркованою продукцію за місцем находження «Покупця» м. Дніпро,вул. Сімферопольська, 17-А. протягом 3-х днів з моменту оплати.» 2. Пункт 4.1. розділу «Сума договору та порядок розрахунків» викласти в наступній редакції: «4.1. «Покупець» проводить розрахунки за замовлену марковану продукцію згідно специфікації (Додаток № 1 до Договору), шляхом перерахування повної вартості продукції на розрахунковий рахунок «Продавця» у 3- денний термін з моменту надання рахунку. Попередня оплата товару Замовником допускається на строк не більше одного місяця, яка здійснюється на підставі Постанові Кабінету Міністрів України від 23.04.2014 № 117 «Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг,що закуповуються за бюджетні кошти» та за погодженням головного розпорядника бюджетних коштів, після пред’явлення Учасником рахунку на оплату товару.» 3. Розділ 4 «Сума договору та порядок розрахунків» доповнити п 4.5. та викласти його в наступній редакції : «4.5. Строк поставки маркованої продукції на протязі поточного року до 31.12.2018 року».
Номер договору про закупівлю: 40
Договір:
Номер додаткової угоди: 40
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
03 липня 2018
Дата публікації змін до договору:
03 липня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): «4.4. Сума по Договору в день підписання становить 12 534 614,00 грн. (дванадцять мільйонів п’ятсот тридцять чотири тисячі шістсот чотирнадцять грн. 00 коп.) (без ПДВ) згідно ст. 196.1.4 «Податкового кодексу України»
Номер договору про закупівлю: 40
Договір:
Номер додаткової угоди: 40
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
05 липня 2018
Дата публікації змін до договору:
05 липня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Додаток 1 до Договору викласти в наступній редакції
Номер договору про закупівлю: 40
Договір:
Номер додаткової угоди: 40
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
03 вересня 2018
Дата публікації змін до договору:
03 вересня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сума по Договору в день підписання становить 11 222 644,00 грн. (без ПДВ) згідно ст. 196.1.4 "Податкового кодексу України"
Номер договору про закупівлю: 40
Договір:
Номер додаткової угоди: 40
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
03 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
03 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сума по договору в день підписання становить 9 782 644,00 грн. без ПДВ згідно ст. 196.1.4. "Податкового кодексу України"
Номер договору про закупівлю: 40
Договір:
Номер додаткової угоди: 40
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 11 травня 2018 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 16 045 664,00
UAH
Причини розірвання договору: Відповідно до п. 9.2. цього Договору сторони дійшли згоди про розірвання Договору № 40 від 11.05.2018 у зв'язку зі зміною потреби в номіналах маркованої продукції