Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Реконструкція контактної мережі по вул. Євгена Котляра від вул. Полтавський Шлях до вул. Коцарської з облаштуванням електричного освітлення
Очікувана вартість
10 507 161,60 UAH
UA-2018-04-24-000898-b 5bd82c14f7fa4ba9a93b43d326dc7266
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Куколь Олександр Григорович

380577607670 dtiz@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент інфраструктури Харківської міської ради
Код ЄДРПОУ: 34468231
Місцезнаходження: 61200, Україна , Харківська обл., Харків, майдан Конституції 7
Контактна особа: Куколь Олександр Григорович
380577607670
dtiz@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 24 квітня 2018 14:26
Звернення за роз’ясненнями: до 30 квітня 2018 11:00
Оскарження умов закупівлі: до 06 травня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 травня 2018 11:00
Початок аукціону: 11 травня 2018 15:36
Очікувана вартість: 10 507 161,60 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 52 535,81 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

будівельні роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Реконструкція контактної мережі по вул. Євгена Котляра від вул. Полтавський Шлях до вул. Коцарської з облаштуванням електричного освітлення
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61052, Україна, Харківська область, Харків, по вул. Євгена Котляра від вул. Полтавський Шлях до вул. Коцарської
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 травня 2018 15:57

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІСЬКЕЛЕКТРОТРАНССЕРВІС" 10 304 141,05
UAH з ПДВ
10 304 141,05
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ВП ІНСАЙТ 10 468 507,80
UAH з ПДВ
10 468 507,80
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

21 травня 2018 12:22
Реєстр документів.pdf
17 травня 2018 19:36
ліцензія переможець.pdf
07 травня 2018 19:11
ст. 16.pdf
07 травня 2018 19:10
ст. 17.pdf
07 травня 2018 19:10
Реєстр документів.pdf
07 травня 2018 19:10
Проект договору.pdf
04 травня 2018 17:14
Статут.pdf
04 травня 2018 17:14
ліцензія.pdf

Публічні документи

08 травня 2018 13:53
18. Проект договору.PDF
08 травня 2018 13:53
15. Про субпідрядників.PDF
08 травня 2018 13:53
14. Технічна частина.PDF
08 травня 2018 13:53
13. Захист довкілля.PDF
08 травня 2018 13:53
11. Ліцензія.pdf
08 травня 2018 13:53
10. Копія свідоцтва ПДВ.PDF
08 травня 2018 13:53
9. Копія Статуту.PDF
08 травня 2018 13:53
4. Довідка працівники.PDF
08 травня 2018 13:53
3. Довідка МТБ.PDF
08 травня 2018 13:53
2. Пропозиція.PDF
08 травня 2018 13:53
1. Реєстр.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІСЬКЕЛЕКТРОТРАНССЕРВІС"

ТОВ ВП ІНСАЙТ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІСЬКЕЛЕКТРОТРАНССЕРВІС"
#37761936
Переможець 10 304 141,05
UAH з ПДВ
16 травня 2018 17:52

Документи

16 травня 2018 17:51
Електронний підпис
16 травня 2018 17:48
сканирование0003.pdf
16 травня 2018 17:48
сканирование0002.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 16 травня 2018 17:52

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІСЬКЕЛЕКТРОТРАНССЕРВІС"
#37761936
10 304 141,05
UAH з ПДВ
Документи

Документи

16 травня 2018 17:51
Електронний підпис
16 травня 2018 17:48
сканирование0003.pdf
16 травня 2018 17:48
сканирование0002.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
25 квітня 2024 09:59
Електронний підпис зміни до договору
03 січня 2023 15:34
сканирование0009.pdf зміни до договору
03 січня 2023 15:32
Електронний підпис зміни до договору
21 грудня 2021 11:38
сканирование0010.pdf зміни до договору
21 грудня 2021 11:35
Електронний підпис зміни до договору
17 липня 2020 10:02
сканирование.pdf зміни до договору
17 липня 2020 10:01
Електронний підпис зміни до договору
21 серпня 2019 16:30
сканирование0022.pdf зміни до договору
21 серпня 2019 16:26
Електронний підпис зміни до договору
24 квітня 2019 10:54
сканирование.pdf зміни до договору
24 квітня 2019 10:49
Електронний підпис зміни до договору
21 січня 2019 17:34
сканирование0009.pdf зміни до договору
21 січня 2019 17:34
Електронний підпис зміни до договору
04 жовтня 2018 17:37
сканирование0065.pdf зміни до договору
04 жовтня 2018 17:36
Електронний підпис укладений
01 червня 2018 16:08
сканирование0003.pdf укладений
01 червня 2018 16:06

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
04 жовтня 2018
Дата публікації змін до договору:
04 жовтня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення фінансування у 2018 році
Номер договору про закупівлю: 2318
Договір:
Номер додаткової угоди: 2318
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 січня 2019
Дата публікації змін до договору:
21 січня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору
Номер договору про закупівлю: 2318
Договір:
Номер додаткової угоди: 2318
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 квітня 2019
Дата публікації змін до договору:
24 квітня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна строку виконання робіт та зміна фінансування
Номер договору про закупівлю: 2318
Договір:
Номер додаткової угоди: 2318
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 серпня 2019
Дата публікації змін до договору:
21 серпня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна строку виконання робіт та зменшення фінансування робіт 13. Номер додаткової угоди: №4 14. Сума договору після внесення змін: 10 304 141.05 з ПДВ 15. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін: не змінено (1 робота)
Номер договору про закупівлю: 2318
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
17 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна строку виконання робіт та зміна фінансування робіт 13. Номер додаткової угоди: №5 14. Сума договору після внесення змін: 10 304 141.05 з ПДВ 15. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін: не змінено (1 робота)
Номер договору про закупівлю: 2318
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
21 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження терміну дії договору і строку виконання робіт
Номер договору про закупівлю: 2318
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
03 січня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 2318
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 31 травня 2018 — 31 грудня 2023
Сума оплати за договором: 0
з ПДВ
Причини розірвання договору: Сторони не приступили до виконання своїх зобов'язань. Претензії сторона одна до одної не має.