Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Цифрові слухові апарати завушного типу надпотужні для дітей
Очікувана вартість
345 500,00 UAH
UA-2018-04-24-000584-b f9b7a78005e949018d03a07b388011a8
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Пушкарьова Тетяна Михайлівна

380992580042 hgkb30@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальний заклад охорони здоров'я "Харківська міська клінічна лікарня №30"
Код ЄДРПОУ: 02003669
Місцезнаходження: 61024, Україна , Харківська обл., Харків, вул.Гуданова 5/7
Контактна особа: Пушкарьова Тетяна Михайлівна
380992580042
hgkb30@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 24 квітня 2018 12:12
Звернення за роз’ясненнями: до 01 червня 2018 14:00
Оскарження умов закупівлі: до 07 червня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 червня 2018 14:00
Початок аукціону: 12 червня 2018 15:51
Очікувана вартість: 345 500,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 728,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
40 Одиниця
Цифрові слухові апарати завушного типу надпотужні для дітей
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61024, Україна, Харківська область, Харків, вул.Гуданова 5/7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 21 грудня 2018
ДК 021:2015: 33180000-5 — Апаратура для підтримування фізіологічних функцій організму

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
01 червня 2018 14:38
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 червня 2018 14:36
№23 від 01.06.18_розгляд рішення АМКУ.doc
01 червня 2018 14:34
Д4 мед техн зі змінами.doc
01 червня 2018 14:34
ТД зі змінами.doc
24 квітня 2018 12:14
Д5_Договір.doc
24 квітня 2018 12:14
Д4 мед техн.doc
24 квітня 2018 12:14
Д3_ст.17.doc
24 квітня 2018 12:14
Д2.doc
24 квітня 2018 12:13
Д1_Тендерна пропозиція.doc
24 квітня 2018 12:13
ТД.doc
01 червня 2018 14:38
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 червня 2018 14:35
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 квітня 2018 12:15
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 червня 2018 14:36
№23 від 01.06.18_розгляд рішення АМКУ.doc
01 червня 2018 14:34
Д4 мед техн зі змінами.doc
01 червня 2018 14:34
ТД зі змінами.doc
24 квітня 2018 12:14
Д5_Договір.doc
24 квітня 2018 12:14
Д4 мед техн.doc
24 квітня 2018 12:14
Д3_ст.17.doc
24 квітня 2018 12:14
Д2.doc
24 квітня 2018 12:13
Д1_Тендерна пропозиція.doc
24 квітня 2018 12:13
ТД.doc

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2018-04-24-000584-b.a1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ Дефолімпік, Код ЄДРПОУ:32384244
Дата подання: 05 травня 2018 20:38
Щодо порушення порядку проведення процедури закупівлі
Щодо порушення Замовником порядку проведення процедури закупівлі
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 10 травня 2018 21:39
Рішення від 10.05.2018 № 4382 + лист замовнику.pdf
Дата публікації: 10 травня 2018 21:37
Рішення від 24.05.2018 № 4950.pdf
Дата публікації: 30 травня 2018 20:28
Коментар замовника щодо усунення порушення: 1. Внести зміни в Додаток 4 до тендерної документації, а саме: у показнику Максимальний рівень акустичного підсилення закреслити цифри "89" та додати цифри "86". 2. Внести зміни в Додаток 4 до тендерної документації, а саме: закреслити слова "1. Товар повинен бути зареєстрованим в Україні. Для підтвердження учасник надає копію сертифіката про відповідність медичного виробу вимогам технічного регламенту та декларацію відповідності вимогам технічного регламенту підписану виробником." та додати слова "1. Товар, запропонований Учасником, повинен бути внесений до Державного реєстру медичної техніки та виробів медичного призначення або введений в обіг відповідно до законодавства у сфері технічного регулювання та оцінки відповідності, у передбаченому законодавством порядку. На підтвердження Учасник повинен надати: а) завірену копію сертифіката про відповідність медичного виробу вимогам технічного регламенту та декларацію відповідності вимогам технічного регламенту підписану виробником, що підтверджують можливість введення в обіг та/або експлуатацію (застосування) медичного виробу за результатами проходження процедури оцінки відповідності згідно вимог технічного регламенту, або б) завірену копію Свідоцтва про державну реєстрацію медичного виробу та копії документів, що підтверджують, що запропоновані медичні вироби дозволені для застосування на території України та були введені в обіг до дати обов’язкового застосування технічного регламенту (для товару, що імпортується - завірену копію митної декларації та інвойсу, а для товару вітчизняного виробництва – копію документу, що підтверджує, що запропонований товар вироблений на території України до закінчення терміну дії Свідоцтва про державну реєстрацію такого виробу), оскільки дозволяється пропонувати такі вироби до закінчення строку їх придатності і не більш як п’ять років з дати введення в обіг, без проходження процедури оцінки відповідності та маркування національним знаком відповідності." 3. Внести зміни в ТД у розділ Розділ IV. Подання та розкриття тендерної пропозиції, а саме: п.1 Кінцевий строк подання тендерної пропозиції слова "10.05.2018р." закреслити та додати слова "11.06.2018р.".
Дата виконання рішення замовником: 01 червня 2018 14:40

Документи подані скаржником

05 травня 2018 20:38
Vymoga

Документи подані замовником

18 травня 2018 11:48
Відповідь на скаргу.pdf
18 травня 2018 11:50
Додаток 1 - ReSound.pdf
18 травня 2018 11:50
Додаток 2 - Sivantos.pdf
18 травня 2018 11:51
Додаток 3 - Helix.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 12 червня 2018 16:12

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Центр Слуху" 291 981,60
UAH з ПДВ
291 981,60
UAH з ПДВ
Документи
КП Комунальне підприємство Сумської обласної ради "Суми-Фарм" 345 000,00
UAH з ПДВ
345 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Центр Слуху"

КП Комунальне підприємство Сумської обласної ради "Суми-Фарм"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Центр Слуху"
#36935982
Переможець 291 981,60
UAH з ПДВ
15 червня 2018 12:18

Документи

15 червня 2018 12:18
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 15 червня 2018 12:18

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Центр Слуху"
#36935982
291 981,60
UAH з ПДВ
Документи

Документи

15 червня 2018 12:18
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
16 серпня 2018 11:00
Витяг №33 від 13.08.18_скасувати доп.угоди СА.doc зміни до договору
16 серпня 2018 10:59
Доп.угода 2.pdf зміни до договору
16 серпня 2018 10:57
Електронний підпис зміни до договору
27 липня 2018 15:54
Доп.угода 1.pdf зміни до договору
27 липня 2018 15:53
Електронний підпис укладений
26 червня 2018 10:22
Електронний підпис укладений
26 червня 2018 10:15
договор.pdf укладений
26 червня 2018 10:08

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
27 липня 2018
Дата публікації змін до договору:
27 липня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): у зв'язку з утворенням 12.07.2018 р. комунального некомерційного підприємства "Міська клінічна лікарня №30" Харківської міської ради, яке згідно Статуту є правонаступником комунального закладу охорони здоров’я "Харківська міська клінічна лікарня №30” та зміни банківських реквізитів
Номер договору про закупівлю: 19/2018
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 серпня 2018
Дата публікації змін до договору:
16 серпня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку з утворенням 12.07.2018 р. комунального некомерційного підприємства "Міська клінічна лікарня №30" Харківської міської ради, яке згідно Статуту є правонаступником комунального закладу охорони здоров’я "Харківська міська клінічна лікарня №30” та зміни банківських реквізитів
Номер договору про закупівлю: 19/2018
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 291 981,60
UAH