Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

нафта та дистилянти (паливо)
Очікувана вартість
3 650 200,00 UAH
UA-2018-04-23-002393-a dd590adce67e41b9bf85bdacf3279623
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олександр Теслюк

+380660902180
+380532592917
katp1628lav@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Полтавське комунальне автотранспортне підприємство 1628
Код ЄДРПОУ: 03351823
Місцезнаходження: 36008, Україна , Полтавська обл., м. Полтава, вул. Кагамлика, буд. 84
Контактна особа: Олександр Теслюк
+380660902180,+380532592917
katp1628lav@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 квітня 2018 19:02
Звернення за роз’ясненнями: до 29 квітня 2018 09:00
Оскарження умов закупівлі: до 05 травня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 09 травня 2018 09:00
Початок аукціону: 10 травня 2018 15:33
Очікувана вартість: 3 650 200,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 18 251,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Через технічну не можливість зазначити 2 найменування зазначено 2 одиниці потреба замовника складає у найменуваннях (бензин марки А-92 (або еквівалент, дизельне паливо)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 одиниця
бензин марки А-92 (або еквівалент, дизельне паливо)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 36008, Україна, Полтавська область, м. Полтава, вул. Кагамлика, буд.84
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 вересня 2018
ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
23 квітня 2018 19:03
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 квітня 2018 19:02
ТД (1) ПММ.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо дискримінаційних вимог
Дата подання: 26 квітня 2018 17:28
Дата відповіді: 02 травня 2018 12:54
Відповідно до пункту 6 розділу ІІІ Тендерної Документації «автозаправні станції Учасника (АЗС) (у кількості не менше 3 шт.) повинні бути розміщені на відстані не більше, а ніж чотири кілометри від основної виробничо-технічної бази Замовника (м. Полтава вул. Кагамлика, 84)». Відповідно до пункту 2 Додатку 5 Тендерної Документації, документами, які повинен надати Учасник для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям є, зокрема, «копії документів, які підтверджують право власності на АЗС, або копії договорів оренди АЗС, на яких буде здійснюватись відпуск Товару Замовнику». Отже, згідно вимог Тендерної Документації, Учасник повинен мати на праві власності або на праві оренди не менше трьох АЗС на відстані не більше, а ніж чотири кілометри від основної виробничо-технічної бази Замовника (м. Полтава вул. Кагамлика, 84). Згідно з Законом України «Про публічні закупівлі» мета проведення тендерних процедур полягає у забезпеченні рівних та недискримінаційних умов для кожного потенційного учасника, а також в досягненні найбільшої економічної ефективності та економії витрачання державних коштів. Відповідно до частини 2 статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник може встановлювати такий кваліфікаційний критерій, як наявність обладнання та матеріально-технічної бази. Згідно з частиною 3 статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» визначені замовником згідно з цією статтею кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям, зазначаються в тендерній документації. Частиною 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що документація конкурсних торгів може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Вказана вимога Тендерної Документації розрахована виключно тільки на 1 потенційного Учасника, який теоретично може відповідати вказаній вимозі Тендерної Документації. Треба також зазначити, що не існує жодної впевненості в найнижчій ціновій пропозиції цього теоретично потенційного Учасника та в обов’язковій участі цього Учасника в даній процедурі закупівлі, що призведе до відміни торгів та в подальшому до продовження проведення цим Замовником вже звичних нібито обґрунтованих та економічно невигідних переговорних процедур. Ґрунтовний аналіз практики проведення подібних закупівель, дає підстави зробити висновок про те, що факт наявності Учасників-конкурентів під час проведення відкритих процедур закупівель, внаслідок відкритої та добросовісної конкуренції між ними та електронного аукціону «на зниження ціни», дає можливість Замовнику отримати необхідних товар за цінами, що є значно нижчими за очікувану вартість, що в свою чергу забезпечує економію місцевих бюджетних та комунальних коштів, власником яких є територіальна громада міста. Попередньо зазначені Вами факти щодо неуспішного досвіду виконання певними суб’єктами господарювання своїх договірних обов’язків щодо поставки палива, враховуючи відповідальність таких суб’єктів перед Замовником, не можуть бути підставою для нехтування основними принципами публічних закупівель, відмови від конкурентного середовища та затвердження жорстких-дискримінаційних вимог Тендерної Документації, виконати які має можливість лише 1 потенційний Учасник. Крім того, Тендерна Документація «так званих успішних» закупівель Замовника попередніх років, містила допустиму вимогу щодо наявності однієї основної АЗС та інших так званих «запасних» в межах міста Полтава, що й надало можливість Замовнику отримати необхідних товар за конкурентними цінами внаслідок участі у них декількох Учасників. В той же час суттєва та принципова раптова зміна однієї з основних вимог Тендерної Документації, призводить до висновку про відсутність бажання у такого Замовника продовжувати проводити конкурентні та економічно-вигідні закупівлі та ставить досить логічне питання – А ЩО ЗМІНИЛОСЯ ? Окрім того, нелогічним є Ваше попереднє роз’яснення щодо економічної недоцільності холостого ходу автотранспорту, в той час коли Вами ж заявлена вимога щодо наявності АЗС на відстані аж до 4 кілометрів до місцезнаходження підприємства, незважаючи на наявність найближчих АЗС на значно меншій відстані. Враховуючи роз’їзний по всьому місту характер роботи автотранспорту Замовника та недоцільність здійснення заправки автотранспорту Замовника, який має протилежно-різні маршрути слідування містом на АЗС, що обмежена відстанню від місцезнаходження підприємства, вважаємо за логічне зазначити вимогу про наявність в Учасника більшої (або такої ж) кількості АЗС на території міста Полтава без прив’язки до якоїсь адреси. Дискримінаційність вимог Тендерної Документації та потенційну можливість участі в процедурі закупівлі тільки 1 потенційного Учасника, який відповідає таким, розрахованих саме на нього, вимогам підтверджена результатом проведення процедури закупівлі UA-2017-11-28-003667-c, яка очікувано була відмінена Замовником внаслідок подання для участі в них менше двох тендерних пропозицій. Під час проведення вказаної процедури закупівлі ми зверталися до Замовника з метою внесення змін до Тендерної Документації, проте отримали формальні необґрунтовані відписки, що й призвели до бажаного для Замовника кінцевого результату торгів. Після проведення процедури закупівлі UA-2017-11-28-003667-c, наступним запланованим кроком Замовника було оголошення процедури закупівлі UA-2017-12-30-000095-a, з очікуваною вартістю меншою ніж це встановлено частиною 4 статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі», що й надало Замовнику можливість «створити уяву про конкуренцію серед учасників» шляхом участі у такій процедурі 1 необхідного Замовнику Учасника який теоретично відповідав вимогам Тендерної Документації та 1 Учасника, який не відповідав вимогам Тендерної Документації, та Тендерна Пропозиція якого не підлягала оцінці Замовником внаслідок встановлення договірної з іншим Учасником відповідної ціни. В подальшому ціни на Товар згідно цієї процедури були підвищені до цін, що є значно вищими за середні, внаслідок чого Замовник отримав Товар по завищеним цінам та отримав паливо значно менше ніж планував згідно умов Тендерної Документації. Крім того, обізнаність Замовника у відсутності конкуренції під час проведення процедур закупівель з такими дискримінаційними вимогами, та заздалегідь свідомо уявлений та відомий результат проведення процедури закупівлі UA-2018-04-20-002303-a, додатково підтверджується оголошеною Замовником одночасно іншої процедури закупівлі UA-2018-04-23-002393-a, та про фактичну перевірку Тендерної Пропозиції лише Переможця з зазначених вище підстав. Виходячи з вищевикладеного, недопущення продовженню використання схем протизаконних дій Замовника та маніпуляцією норм чинного законодавства з питань публічних закупівель та наголошуючи на наявності позитивної практики розгляду подібних випадків Постійно діючою адміністративною колегією Антимонопольного комітету України, описаної в т.ч. у звіті АМКУ як органу оскарження в закупівлях за 2013-2017 роки, з метою дотримання принципів добросовісної конкуренції серед учасників, максимальної економії, недискримінації учасників, запобігання корупційним діям і зловживанням та з метою залучення до оголошеної процедури закупівлі якнайбільше Учасників, що збільшить конкуренцію та зменшить навантаження на бюджет міста, вимагаємо внести зміни до Тендерної Документації, якими: 1) визначити необхідну кількість АЗС в межах міста Полтава або 2) визначити необхідність наявності в Учасника основної АЗС на необхідній Замовнику відстані та інших так званих «запасних» на території міста Полтава або 3) інших способом усунути вищезазначені вимоги, які є дискримінаційними та обмежують коло потенційних учасників.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учасник!
Звертаємо Вашу увагу що вимоги відповідно до пункту 6 розділу ІІІ Тендерної Документації «автозаправні станції Учасника (АЗС) (у кількості не менше 3 шт.) повинні бути розміщені на відстані не більше, а ніж чотири кілометри від основної виробничо-технічної бази Замовника (м. Полтава вул. Кагамлика, 84)». Відповідно до пункту 2 Додатку 5 Тендерної Документації, документами, які повинен надати Учасник для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям є, зокрема, «копії документів, які підтверджують право власності на АЗС, або копії договорів оренди АЗС, на яких буде здійснюватись відпуск Товару Замовнику» не є дискримінаційними, а продиктовані вимогами часу ( та нажаль прикрою практикою із учасниками прокладками, котрі демпінгують ціну, а потім не взмозі виконати своїх зобов’язань.).
Перебування АЗС у власності Учасника або у оренді дає гарантування , що Замовник, протягом строку дії договору про закупівлю, буде заправлятися безперебійно на певних АЗС за постійними адресами, так як спецтранспорт замовника (сміттєвози) переміщується по місту за затвердженими маршрутами і графіками. А здійснення заправки спецтранспорту пальним у партнерів учасника не дає гарантій постійності та безперебійності . Наприклад: Партнер учасника або навіть два протягом строку дії договору про закупівлю відмовляться від договорів з Учасником і Учасник вчасно (протягом доби) не знайде у місті Полтаві за тими ж адресами інших партнерів, то це призведе до зупинки спецтранспорту Замовника, що є неприпустимим. Крім того, в проекті договору про закупівлю передбачений пункт де вказуються всі адреси АЗС на яких Учасник буде реалізовувати Замовнику пальне, а у випадку якщо партнер Учасника розірве договір з Учасником, то Учасник не взмозі буде знайти іншого партнера за тією ж адресою, а за іншою адресою АЗС іншого партнера Учасника не підлягатиме використанню, так як для цього потрібно внести зміни в договір про закупівлі але ст. 36 ЗУ «Про публічні закупівлі» передбачає обмеження на зміну умов договору про закупівлі.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 травня 2018 15:54

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "ОККО КОНТРАКТ" 3 532 700,00
UAH з ПДВ
3 469 800,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "НАДЕЖДА РИТЕЙЛ 2017" 3 549 650,00
UAH з ПДВ
3 469 850,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

07 травня 2018 13:14
Електронний підпис
07 травня 2018 13:11
Цінова пропозиція.pdf
07 травня 2018 13:11
РЕЄСТР.pdf
07 травня 2018 13:11
Реєстр документи.pdf

Публічні документи

14 травня 2018 17:36
цінова пропозиція.pdf
08 травня 2018 15:44
цінова.pdf
08 травня 2018 15:44
Статут+документи.pdf
08 травня 2018 15:44
реєстр.pdf
08 травня 2018 15:44
проект договору.pdf
08 травня 2018 15:44
документи.pdf
08 травня 2018 15:44
Договори оренди.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "ОККО КОНТРАКТ"

ТОВ "НАДЕЖДА РИТЕЙЛ 2017"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП "ОККО КОНТРАКТ"
#36248687
Відхилено 3 469 800,00
UAH з ПДВ
14 травня 2018 16:20
ТОВ "НАДЕЖДА РИТЕЙЛ 2017"
#41022256
Переможець 3 469 850,00
UAH з ПДВ
14 травня 2018 16:21

Документи

14 травня 2018 16:20
Електронний підпис
14 травня 2018 16:17
Протокол 4 (12).pdf

Документи

14 травня 2018 16:21
Електронний підпис
14 травня 2018 16:21
Протокол 5.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 14 травня 2018 16:21

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "НАДЕЖДА РИТЕЙЛ 2017"
#41022256
3 469 850,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

14 травня 2018 16:21
Електронний підпис
14 травня 2018 16:21
Протокол 5.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2019 18:57
Звіт.docx укладений
03 січня 2019 18:54
Електронний підпис зміни до договору
22 листопада 2018 15:50
доп угода 22 листопада 2018.jpg зміни до договору
22 листопада 2018 15:44
Електронний підпис укладений
30 травня 2018 11:36
Договір Надежда (1).pdf укладений
30 травня 2018 11:31

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
22 листопада 2018
Дата публікації змін до договору:
22 листопада 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): про порядок розрахунків
Номер договору про закупівлю: №111
Договір:
Номер додаткової угоди: №125
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 30 травня 2018 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 3 469 850,00
UAH з ПДВ