Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Н-11 Дніпро – Миколаїв (через м. Кривий Ріг) на ділянці км 244+125 – км 248+692, Миколаївська область (45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)
The current average repair of the public road network of the state-owned N-11 Dnipro-Mykolaiv (through Kryvyi Rih) on the section km 244 + 125 - km 248 + 692, Mykolaiv region (45230000-8 Construction work for pipelines, communication and power lines, for highways, roads, airfields and railways; flatwork)
Очікувана вартість
90 704 670,00 UAH
UA-2018-04-23-001472-b 03e04345d95b454fa94ecc242020946c
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Служба автомобільних доріг

380512563860 mykolsad@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Служба автомобільних доріг у Миколаївській області
Код ЄДРПОУ: 25878206
Вебсайт: http://www.ukravtodor.gov.ua
Місцезнаходження: 54029, Україна , Миколаївська область обл., Миколаїв, вул. Галини Петрової, 2-А
Контактна особа: Служба автомобільних доріг
380512563860
mykolsad@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Motor Roads Service in Mykolaiv Oblast
National ID: 25878206
Contact point: Evgeniya Oniksimova
380512563860
mykolsad@gmail.com

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 23 квітня 2018 17:51
Звернення за роз’ясненнями: до 15 травня 2018 21:00
Оскарження умов закупівлі: до 21 травня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 25 травня 2018 21:00
Початок аукціону: 21 червня 2018 14:27
Очікувана вартість: 90 704 670,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 907 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 2721140 UAH
Publication date: 23 квітня 2018 17:51
Enquiries until: 15 травня 2018 21:00
Complaints submission until: до 21 травня 2018 00:00
Time limit for receipt of tenders: 25 травня 2018 21:00

Information

Estimated total value: 90 704 670 UAH including VAT
Minimal lowering step: 907 000 UAH
Minimal lowering step, %: 1,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Scope of the procurement
Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Н-11 Дніпро – Миколаїв (через м. Кривий Ріг) на ділянці км 244+125 – км 248+692, Миколаївська область
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4567 метри
Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Н-11 Дніпро – Миколаїв (через м. Кривий Ріг) на ділянці км 244+125 – км 248+692, Миколаївська область (45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 54000, Україна, Миколаївська область, автомобільна дорога загального користування державного значення Н-11 Дніпро-Миколаїв (через м. Кривий Ріг), на ділянці км 244+125 – км 248+692, Миколаївська область
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

he current average repair of the public road network of the state-owned N-11 Dnipro-Mykolaiv (through Kryvyi Rih) on the section km 244 + 125 - km 248 + 692, Mykolaiv region (45230000-8 Construction work for pipelines, communication and power lines, for highways, roads, airfields and railways; flatwork)
CPV: 45230000-8
Період постачання: по 30 червня 2019

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
18 травня 2018 15:32
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 травня 2018 17:11
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 квітня 2018 15:25
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 квітня 2018 16:46
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 квітня 2018 17:55
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 травня 2018 15:28
Проект Договору ПСР Н-11км 244+125 км248+692 17 05 18.doc
15 травня 2018 17:08
Проект Договору ПСР Н-11км 244+125 км248+692 нова редакція 15 05 17.doc
26 квітня 2018 16:44
Проект Договору ПСР Н-11км 244125 км248692.doc
23 квітня 2018 17:53
Проект Договору ПСР Н-11км 244125 км248692.doc
18 травня 2018 15:27
ТД ПСР Н11 км 244+125 - 248+692 нова редакція 17 05 18.docx
15 травня 2018 17:08
ТД ПСР Н11 км 244+125 - 248+692 нова редакція 15 05 18.docx
26 квітня 2018 16:44
ТД ПСР Н11 км 244+125 - 248+692 нова редакція 25 04 18.docx
23 квітня 2018 17:52
ТД ПСР Н11.docx
18 травня 2018 15:27
ТД ПСР Н11 км 244+125 - 248+692 закреслені 17 05 18.docx
15 травня 2018 17:07
ТД ПСР Н11 км 244+125 - 248+692 закреслені 15 05 17.docx
26 квітня 2018 16:44
ТД ПСР Н11 км 244+125 - 248+692 закреслені 25 04 18.docx
18 травня 2018 15:26
Перелік змін 17 05 18.doc
15 травня 2018 17:07
Перелік змін 15 05 18.doc
26 квітня 2018 16:44
Перелік змін 25 04 2018.doc
15 травня 2018 17:09
Проект Договору ПСР Н-11км 244+125 км248+692 закреслені 15 05 17.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Технічне завдання
Дата подання: 11 травня 2018 15:29
Дата відповіді: 15 травня 2018 16:56
1. Підготовчі роботи. Пункт 1 технічного завдання: «Навантаження сміття екскаваторами на автомобілі-самоскиди, місткість ковша екскаватора 0,5 м3» у кількості 6,39т. Для визначення вартості робіт з навантаження, просимо вказати обсяг цієї позиції у м3. 2. Дорожні знаки. Влаштування дорожніх знаків ІІ типорозміру. Пункт 41 технічного завдання: «Установлення дорожніх знаків на металевих стояках» у кількості 87 шт. Для визначення вартості будівництва, просимо вказати кількість знаків, які влаштовуються на двох стояках та кількість знаків, які влаштовуються на стійках додатково. 3. Дорожня розмітка. Пункт 43 технічного завдання: «Влаштування горизонтальної дорожньої розмітки пластиком», просимо вказати яким саме видом пластиком необхідно зробити розмітку. А також відсутні роботи на точкування перед нанесенням дорожньої розмітки, які є обов’язковими.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1. Згідно проектно-кошторисної документації навантаження вимірюється у тонах та дорівнює 6,39 т, тому визначити обсяг у м3 немає можливості.
2. Кількість знаків які встановлюються на двох стійках дорівнює 2 шт та кількість знаків, які влаштовуються на стійках по дві штуки – 44 знаки на 22 стійках.
3. Пункт 43 технічного завдання передбачає влаштування горизонтальної дорожньої розмітки холодним пластиком. За проектною документацією роботи з точкування не передбачені.»
Кваліфікаційні вимоги
Дата подання: 13 травня 2018 15:29
Дата відповіді: 15 травня 2018 16:57
Шановний Замовнику, у пункті 2 Додатку 1 до тендерної документації, крім вимоги з надання певних документів з метою підтвердження наявності власного або залученого заводу з виробництва асфальтобетону (АБЗ), фактично встановлена можливість придбати готовий асфальтобетон для виконання робіт у сторонніх постачальників. При цьому зазначено лише наступне: «У разі закупівлі (придбання) асфальтобетонної суміші в складі тендерної пропозиції учасник надає договір на поставку вказаного матеріалу по типах та в обсягах не менших, ніж передбачено технічним завданням.» Після даного речення наведений абзац, в якому встановлені вимоги з надання документів та інформації для підтвердження наявності заводу з виробництва асфальтобетону. Таким чином у випадку використання учасником готового асфальтобетону тендерною документацією не конкретизуються будь-які вимоги до змісту відповідного договору купівлі-продажу (поставки) та не конкретизуються вимоги щодо обов’язковості надання інформації, наприклад, відносно потужності асфальтобетонного заводу постачальника, його місця розташування чи будь-яких інших даних. Дана обставина, на нашу думку, значно ускладнює формування тендерної пропозиції учасниками, які планують закупати готовий асфальтобетон у сторонніх виробників, чим фактично створює умови для обмеження конкуренції та, крім того, передумови для їх непрозорої оцінки. Але відповідно до статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (надалі Закон) одним з основних принципів здійснення закупівель є відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель. Згідно частини 4 ст.22 Закону тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. У той же час Вами у Додаток 1 до тендерної документації на закупівлю послуг із поточного середнього ремонту автомобільної дороги загального користування державного значення Н-11 Дніпро – Миколаїв (через м. Кривий Ріг) на ділянці км 224+660 – км 231+000, Миколаївська область (ідентифікатор закупівлі UA-2018-03-21-001337-a) вже були внесені зміни, якими визначений чіткий перелік необхідної інформації, яку має надати учасник у складі своєї тендерної пропозиції у разі закупівлі готового асфальтобетону у виробника: «Допускається закупівля (придбання) асфальтобетонної суміші у виробника для надання послуг за предметом закупівлі. У разі закупівлі (придбання) асфальтобетонної суміші в складі тендерної пропозиції учасник надає: - інформацію в довільній формі, з обов’язковим зазначенням типу (марки), потужності АБЗ (тон на годину), місця розташування АБЗ, відстані до місця надання послуг; - договір на поставку асфальтобетонної суміші, в якому мають бути зазначені типи, марки та обсяги асфальтобетонної суміші не менші ніж необхідно для надання послуг за предметом закупівлі, та/або лист(и) від виробника(ів) щодо готовності поставити учаснику асфальтобетонну суміш по типах, марках та в обсягах, необхідних для надання послуг учасником за предметом закупівлі протягом усього періоду надання послуг». З урахуванням викладеного просимо внести аналогічні зміни до пункту 2 Додатку 1 до тендерної документації на закупівлю послуг з поточного середнього ремонту автомобільної дороги загального користування державного значення Н-11 Дніпро – Миколаїв (через м. Кривий Ріг) на ділянці км 244+125 – км 248+692, Миколаївська область (45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь), якими чітко визначити вимоги до інформації та документів, що зобов'язаний надати у складі своєї тендерної пропозиції учасник у разі закупівлі (придбання) асфальтобетонної суміші у виробника для надання послуг за предметом закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: За результатами розгляду Вашого звернення в тендерну документацію буде внесено відповідні зміни.

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 15 червня 2018
UA-2018-04-23-001472-b03e04345d95b454fa94ecc242020946c
Найменування: Служба автомобільних доріг у Миколаївській області
Код ЄДРПОУ: 25878206
Місцезнаходження: 54029, Україна, Миколаївська область обл., Миколаїв, вул. Галини Петрової, 2-А
Учасник Документи Рішення
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ПП "ПОЛТАВАБУДЦЕНТР" Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

15 червня 2018 12:19
Електронний підпис

Публічні документи

24 травня 2018 15:28
Форми до договору 14П.pdf
24 травня 2018 15:28
Терміни експлуатації.PDF
24 травня 2018 15:28
Скани тех паспортів.pdf
24 травня 2018 15:28
Скан статуту.pdf
24 травня 2018 15:28
Лист від Ескадор.pdf
24 травня 2018 15:28
Інформація про АБЗ.PDF
24 травня 2018 15:28
Договір лабораторія.pdf
24 травня 2018 15:28
Довідка про санкції.PDF
24 травня 2018 15:28
Довідка за ст 17.PDF
24 травня 2018 15:28
відгук.pdf
24 травня 2018 15:28
16-28179.zip
24 травня 2018 15:28
16-27715.zip
24 травня 2018 15:28
14П.pdf

Документи

15 червня 2018 12:20
Електронний підпис

Публічні документи

25 травня 2018 18:01
Електронний підпис
25 травня 2018 18:01
Електронний підпис
25 травня 2018 18:00
Fw_ документы банка.zip
25 травня 2018 18:00
16. Договір 70К часть 2.pdf
25 травня 2018 18:00
15. Договір 70К часть 1.pdf
25 травня 2018 18:00
8. Технічне завдання.pdf
25 травня 2018 18:00
7. Проект договору.pdf
25 травня 2018 18:00
5. Гарантійний лист.pdf
25 травня 2018 18:00
3. Витяг з ЄДР.pdf
25 травня 2018 18:00
2. Витяг ПДВ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ"

ПП "ПОЛТАВАБУДЦЕНТР"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 21 червня 2018 14:48

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ" 90 300 000,00
UAH з ПДВ
90 300 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "ПОЛТАВАБУДЦЕНТР" 90 500 300,00
UAH з ПДВ
90 500 300,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

24 травня 2018 15:28
Форми до договору 14П.pdf
24 травня 2018 15:28
Терміни експлуатації.PDF
24 травня 2018 15:28
Скани тех паспортів.pdf
24 травня 2018 15:28
Скан статуту.pdf
24 травня 2018 15:28
Лист від Ескадор.pdf
24 травня 2018 15:28
Інформація про АБЗ.PDF
24 травня 2018 15:28
Договір лабораторія.pdf
24 травня 2018 15:28
Довідка про санкції.PDF
24 травня 2018 15:28
Довідка за ст 17.PDF
24 травня 2018 15:28
відгук.pdf
24 травня 2018 15:28
16-28179.zip
24 травня 2018 15:28
16-27715.zip
24 травня 2018 15:28
14П.pdf

Публічні документи

25 травня 2018 18:01
Електронний підпис
25 травня 2018 18:01
Електронний підпис
25 травня 2018 18:00
Fw_ документы банка.zip
25 травня 2018 18:00
16. Договір 70К часть 2.pdf
25 травня 2018 18:00
15. Договір 70К часть 1.pdf
25 травня 2018 18:00
8. Технічне завдання.pdf
25 травня 2018 18:00
7. Проект договору.pdf
25 травня 2018 18:00
5. Гарантійний лист.pdf
25 травня 2018 18:00
3. Витяг з ЄДР.pdf
25 травня 2018 18:00
2. Витяг ПДВ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ"

ПП "ПОЛТАВАБУДЦЕНТР"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ"
#33658865
Переможець 90 300 000,00
UAH з ПДВ
22 червня 2018 16:18

Документи

22 червня 2018 16:13
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 22 червня 2018 16:18

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ"
#33658865
90 300 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

22 червня 2018 16:13
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
25 червня 2019 11:51
ДУ №3 до договору 35-Б від 11.07.2018.pdf зміни до договору
25 червня 2019 11:47
Електронний підпис укладений
13 липня 2018 14:43
Договір 35-Б від 11.07.18.pdf укладений
13 липня 2018 14:42

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
24 червня 2019
Дата публікації змін до договору:
25 червня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Додаткова угода №3 від 24.06.2019р. На підставі абз.3 п.п.3.3.1 п.3.3 Договору Сторони домовились узгодити зміну ціни в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості робіт (послуг) та п.3.1 Договору викласти в наступній редакції: « п.3.1. Договірна ціна робіт, виконання яких доручається Підряднику, становить 83 850 640,80 грн. (вісімдесят три мільйони вісімсот п’ятдесят тисяч шістсот сорок грн. 80 коп.) в тому числі ПВД 13 975 106,80 грн.
Номер договору про закупівлю: 35-Б
Договір:
Номер додаткової угоди: 35-Б
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 83 850 640,80
UAH (в тому числі ПДВ 13 975 106,80 UAH)