Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Код ДК 021:2015 42120000-6 «Насоси та компресори» (Запчастини до м/б Могучий)
Очікувана вартість
251 000,00 UAH
UA-2018-04-20-002252-a 158b023ab2bb4b77b9209f53edba0700
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ірина Мамонтова

+380487293824 miv@port.odessa.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДП "Одеський морський торговельний порт"
Код ЄДРПОУ: 01125666
Місцезнаходження: 65026, Україна , Одеська обл., Одеса, Митна площа, 1
Контактна особа: Ірина Мамонтова
+380487293824
miv@port.odessa.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 квітня 2018 16:35
Звернення за роз’ясненнями: до 27 квітня 2018 17:30
Оскарження умов закупівлі: до 03 травня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 травня 2018 17:30
Початок аукціону: 10 травня 2018 15:29
Очікувана вартість: 251 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 510,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 7500 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Контактна особа замовника: Бібік Костянтин Володимирович –(048) 729-31-48, e-mail: omts@port.odessa.ua. Бударіна Ірина Ігорівна – (048) 729-36-75, e-mail: to@port.odessa.ua
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Поставка товару здійснюється на умовах DDP, (Інкотермс-2010): Україна, 65026, Одеська обл., м. Одеса, Митна площа, 1, Державне підприємство «Одеський морський торговельний порт»
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 2018, не більше 50 календарних днів від заявки Замовника
Детальніше у тендерній документації
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4 одиниця
Код ДК 021:2015 42120000-6 «Насоси та компресори» (Запчастини до м/б Могучий)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65026, Україна, Одеська область, Одеса, Митна площа, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 42120000-6 — Насоси та компресори

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
20 квітня 2018 16:39
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 квітня 2018 16:35
проект договору.docx
20 квітня 2018 16:35
Оголошення.jpg
20 квітня 2018 16:35
Тендерна_документація.PDF

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-04-20-002252-a.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "Коприг", Код ЄДРПОУ:33718667
Дата подання: 14 травня 2018 16:52
Оскарження обрання переможця
Протоколом №136 від 14.05.2018 року було обрано переможцем торгів ТОВ "Фронта". Одначе тендерна пропозиція ТОВ "Фронта" не відповідає вимогам закону України "Про поублічні закупівлі". Зокрема ТОВ "Фронта" не надало підтвердження досвіду виконання аналогічного договору, що не відповідає рядку 3 таблиці додаку 1 тендерної документації.
Так ТОВ "Фронта" надало відгук від 21.03.2018 року наданий ДП Морський торгівельний порт "Чорноморськ", підписаний начальником служби матеріально-технічного постачання та закупівлель Ю. В. Філіповим. До тендерної пропозциції ТОВ "Фронта" додало довіреність №172 від 21.11.2017 року на Філіпова, термін дії якої закінчився 31.12.2017 року. Отже відгук від імені ДП Морський торгівельний порт "Чорноморськ" підписано особою, яка не має на це повноважень. Отже відгуку немає. Крім цього слід звернути увагу на відстутність печатки ДП Морський торгівельний порт "Чорноморськ" на такому відгуку.
Щодо змісту наданого відгуку, то його зміст не відповідає дійсності, оскільки зазначений у відгуку договір не є закритим про що вказує посилання на систему прозорро https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2017-11-13-000259-a з якого можна побачити, що дана закупівля не містить звіту про виконання договору. Крім цього у підтвердження факту не закриття договору вказує відстутність копій первинних документів, які би вказували про передачу товару по цьому договору, хоча така передача мала відбутись за змістом договору ще у 2017 році, адже термін дії договору, відгук по якому наданий, до 31.12.2017 року, тобто договір діяв 6 днів.

Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
18 травня 2018 11:31
По суті звернення ТОВ "Коприг" від 14.05.18 о 16:52 повідомляємо про наступне.

Щодо ТОВ «Фронта» підтвердження виконання аналогічного договору
Пунктом 1 додатку 1 тендерної документації на закупівлю: Код ДК 021:2015 42120000-6 «Насоси та компресори» встановлено вимоги до документів, які повинен надати учасник у складі тендерної пропозиції, для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям встановленим замовником відповідно ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі».
Так, зокрема, у якості документального підтвердження досвіду виконання аналогічного договору зазначеного у довідці, Учасник повинен у складі тендерної пропозиції надати не менш 1-єї завіреної Учасником копії договору з копією документу, передбаченого умовами договору, що підтверджує його повне виконання (видаткова накладна, акт наданих послуг, акт виконаних робіт тощо) або оригінал позитивного відгуку від контрагента (замовника, покупця тощо) щодо належного та повного виконання цього договору.
Відгук має обов’язково містити номер та дату договору, вказаного в довідці, інформацію про повне виконання цього договору, інформацію про якість поставленого товару (виконаних робіт або наданих послуг).
Наданий у складі тендерної пропозиції ТОВ «Фронта» відгук від 21.03.2018 року № 501/06.4-13 у повному обсязі відповідає вищезазначеним вимогам.
Звертаємо увагу, що тендерною документацією не встановлено вимоги подання Замовником разом з документами підтверджуючими досвід виконання аналогічного договору копії довіреності на уповноваження відповідної особи контрагента на підписання таких документів, а тому така перевірка повноважень осіб підписавших ті чи інші документи, що подані до тендерної пропозиції здійснюється тендерним комітетом за власною ініціативою.
Так, на запит тендерного комітету Замовника до ДП «МТП «Чорноморськ», метою якого була перевірка повноважень начальника служби матеріально-технічного постачання закупівель Філіпова Ю.В. на підписання листів від імені ДП «МТП «Чорноморськ» була надана копія довіреності від 02.01.2018 року № 16, якою передбачені такі повноваження у тому числі на час підписання відгуку від 21.03.2018 року № 501/06.4-13, оскільки довіреність діє з 02.01.2018 року до 31.12.2018 року та є чинною.
Не приймаються до уваги також посилання скаржника на відсутність копій первинних документів, які б вказували про передачу товару по договору вказаному у відгуку, оскільки як вже було зазначено вище у якості документального підтвердження досвіду виконання аналогічного договору зазначеного у довідці, Учаснику достатньо надати оригінал позитивного відгуку від контрагента (замовника, покупця тощо) щодо належного та повного виконання цього договору.

Щодо відсутності печатки ДП «МТП «Чорноморськ» на відгуку від 21.03.2018 року № 501/06.4-13
19.07.2017 року набрав чинності Закон України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо використання печаток юридичними особами та фізичними особами - підприємцями», яким вимоги обов'язкового використання печаток на документах – скасовано.
Звертаємо увагу, що відповідно до ст. 581 Господарського кодексу України, використання суб’єктом господарювання печатки не є обов’язковим та наявність або відсутність відбитка печатки суб’єкта господарювання на документі не створює юридичних наслідків.
Отже, посилання скаржника на відсутність печатки ДП «МТП «Чорноморськ» на відгуку від 21.03.2018 року № 501/06.4-13 Замовником не приймаються до уваги у зв’язку з їх необґрунтованістю.

З врахуванням вищевикладеного, невідповідностей наданого ТОВ «Фронта» відгуку від 21.03.2018 року № 501/06.4-13 вимогам тендерної документації не виявлено, а відтак порушення Закону України «Про публічні закупівлі» відсутні.

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2018-04-20-002252-a.a2
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВ "Коприг", Код ЄДРПОУ:33718667
Дата подання: 18 травня 2018 15:26
Невідповідність вимогам тендерної документації
Пропозиція ТОВ "Фронта" не віпдовідає тендерній документації
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 22 травня 2018 21:12
Рішення від 22.05.2018 № 4815 (+лист Замовнику).pdf
Дата публікації: 22 травня 2018 21:11
Рішення від 06.06.2018 № 5422.pdf
Дата публікації: 11 червня 2018 16:52

Документи подані скаржником

18 травня 2018 15:26
П. поручение_Порт.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 травня 2018 16:02

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Фронта" 114 199,20
UAH з ПДВ
89 400,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Коприг" 199 000,00
UAH з ПДВ
89 490,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ОДЕКОМ ПРОДЖЕКТ" 195 000,00
UAH з ПДВ
114 480,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ «МАШТЕХІМПОРТ» 228 600,00
UAH з ПДВ
228 600,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

17 травня 2018 09:24
пропозиція 17.05.18.PDF
17 травня 2018 08:59
довідка МВС.PDF
17 травня 2018 08:59
довідка ДФС.PDF
11 травня 2018 10:30
пропозиція 11.05.2018.PDF
07 травня 2018 16:01
договори аренди.PDF
07 травня 2018 15:56
відгук.pdf
07 травня 2018 15:55
щодо санкцій.PDF
07 травня 2018 15:55
товар новий.PDF
07 травня 2018 15:55
якість товару.PDF
07 травня 2018 15:54
пояснювальна записка.PDF
07 травня 2018 15:53
захист довкілля.PDF
07 травня 2018 15:53
працівники.PDF
07 травня 2018 15:52
обладнання та МТБ.PDF
07 травня 2018 15:50
ст.17.PDF
07 травня 2018 15:48
пропозиція.PDF
07 травня 2018 15:47
Витяг ПДВ.PDF

Публічні документи

07 травня 2018 13:33
Електронний підпис
07 травня 2018 13:20
Досвід.pdf
06 травня 2018 20:41
Лист-довідка.pdf
05 травня 2018 22:44
Гарантійний лист.pdf
05 травня 2018 22:44
Пояснювальна записка.pdf
05 травня 2018 22:44
Ліцензії.pdf
05 травня 2018 22:44
Довкілля.pdf
05 травня 2018 22:44
Працівники.pdf
05 травня 2018 22:44
Лист_матеріальна база.pdf
05 травня 2018 22:03
Банк. док..zip
05 травня 2018 21:58
Виписка.pdf
05 травня 2018 21:58
006-1 Устав_2015.pdf
05 травня 2018 21:58
304_Витяг ПДВ.pdf
05 травня 2018 21:58
Наказ 20.12.16 - Протокол.pdf

Публічні документи

07 травня 2018 15:49
2)Гарантійний лист.jpeg
07 травня 2018 15:49
Аренда офісу.rar
07 травня 2018 15:49
Аренда авто.rar
07 травня 2018 15:49
2.8)Заходи із довкілля.jpeg
07 травня 2018 15:49
2.3) Витяг ПДВ.jpeg
07 травня 2018 15:49
Устав Одеком Проджект.zip
07 травня 2018 15:49
2.2) Наказ директора.jpeg
07 травня 2018 15:49
2.1 Реквізити.jpeg

Публічні документи

03 травня 2018 17:13
Guarantee_18-68GR0002.rar
03 травня 2018 16:16
товар буде новим 2381532.pdf
03 травня 2018 16:16
ТЕХ ВИМ 2381532.pdf
03 травня 2018 16:15
Проект договору 5.jpeg
03 травня 2018 16:15
Проект договору 4.jpeg
03 травня 2018 16:15
Проект договору 3.jpeg
03 травня 2018 16:15
Проект Договору 2.jpeg
03 травня 2018 16:15
Проект договору 1.jpeg
03 травня 2018 16:15
Гарантійний лист 2381532.pdf
03 травня 2018 16:15
1.2. 2. Статут.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "Фронта"

ТОВ "Коприг"

ТОВ "ОДЕКОМ ПРОДЖЕКТ"

ТОВ «МАШТЕХІМПОРТ»

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "Фронта"
#36579053
Переможець 89 400,00
UAH з ПДВ
14 травня 2018 16:08

Документи

14 травня 2018 16:08
Електронний підпис
14 травня 2018 16:08
Протокол розгляду.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 14 травня 2018 16:08

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Фронта"
#36579053
89 400,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

14 травня 2018 16:08
Електронний підпис
14 травня 2018 16:08
Протокол розгляду.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2019 13:22
ЗВІТ про виконання договору КД-20827.docx укладений
02 січня 2019 13:21
Електронний підпис укладений
19 червня 2018 15:41
КД-20827.pdf укладений
19 червня 2018 15:40

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 19 червня 2018 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 89 400,00
UAH з ПДВ