Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Лабораторні меблі
Очікувана вартість
460 000,00 UAH
UA-2018-04-20-002146-a 0f8662f70e8b489fa29e49969a4f756e
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Інна Валеріївна Любомська

+380975173685 odfilialtender@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Одеський філіал Державного науково-дослідного інституту з лабораторної діагностики та ветеринарно-санітарної експертизи
Код ЄДРПОУ: 39644266
Місцезнаходження: 67667, Україна , Одеська обл., смт Хлібодарське, вул.Маяцька дорога, 27
Контактна особа: Інна Валеріївна Любомська
+380975173685
odfilialtender@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 квітня 2018 16:06
Звернення за роз’ясненнями: до 30 квітня 2018 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 06 травня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 травня 2018 18:00
Початок аукціону: 11 травня 2018 15:04
Очікувана вартість: 460 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 5 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,09%

Інформація про предмет закупівлі

Поставка до 20.06.2018р.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
71 штука
Лабораторні меблі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 67667, Україна, Одеська область, смт Хлібодарське, Біляївський район, Маяцька дорога, 27
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 червня 2018
ДК 021:2015: 39180000-7 — Лабораторні меблі

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Незначні відхилення технічних найменувань без зміни функціональності
Дата подання: 26 квітня 2018 11:46
Дата відповіді: 02 травня 2018 09:43
В тендерній документації вказані розміри і назви матеріалів, готових меблів. Пропозиція від ТОВ "НВП УКРОРГСИНТЕЗ" надається згідно наших стандартів без зміни функціонального призначення та споживчих характеристик, а саме: 1. Яка з наведених нижче товщин ламінованої ДСП 18мм можлива до застосування крім 16мм: 18мм, 19мм? 2. Яка з наведених нижче висот шаф можлива до застосування крім 1920мм: 1950мм, 2200мм? 3. Яка з наведених нижче товщин ламіната високого тиску крім 16мм: 18мм, 19мм, 20мм? 4. Яким чином виготовлення вгорі дверей підвісних шаф та фасадів мобільних тумб скіс під кутом 45° впливає на функціональність меблів ? В наших дверях та ящиках рівна поверхня. 5. Чи можлива незначна зміна габаритних розмірів тумб підвісних без зміни функціональності та без зміни кількості ящиків та дверей? 6. Згідно тендерній документації можливе використання альтернативних матеріалів. Наша компанія пропонує замість хімстійкого пластика ЛАБГРЕЙД аналог однакової товщини 18мм, та з кращими характеристиками.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Будуть внесені відповідні зміни до тендерної документації
Невідповідності в технічних вимогах
Дата подання: 26 квітня 2018 12:30
Дата відповіді: 02 травня 2018 09:44
В специфікації яка запропонована учасникам є неточності та/або опис який потребує роз`яснення, а саме: 1. Позиція №1 «Стіл робочий» на малюнку зображений без ящика, та дверцят які вказані в описі. Який стіл потрібен насправді? 2. Позиція №2 «Тумба стаціонарна лабораторна» не вказана товщина кришки. Буде запропонований наш стандарт. 3. Позиція №8 «Стіл лабораторний» має стільницю с бортиком з полімерного матеріалу висотою 7мм. Словосполучення "полімерний матеріал" є загальним і може вказувати на велику кількість різновидів пластика. Який це матеріал? 4. Позиція №9 «Надбудова сервісна» комплектується вологозахищеним світильником IP20 що не відповідає одне одному. 5. Позиція №15 «Шафа для посуду» в першій секції повинна мати поличку вгорі та знизу яких немає на малюнку. Також в описі гачки для одягу що вказує на те, що шафа для одягу. Яка кількість гачків? 6. Позиція №17 «Шафа для посуду» має чотири двері які обладнані замками. Яка кількість замків? 7. Позиція №18 «Тумба висувна лабораторна» має завіси повного відчинення. Наскільки критично встановлювати такі завіси і під який стіл ця тумба буде встановлюватися? Висота тумби на 30мм вище за будь-який стіл. 8. Позиція №19 «Стіл пересувний», а на малюнку в даному пункту зображена шафа. 9. Позиція №20 «Шафа для одягу», а на малюнку зображений стіл пересувний.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Будуть внесенені відповідні зміни до тендерної документації.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 травня 2018 15:31

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "НВП "УКРОРГСИНТЕЗ" 459 195,77
UAH з ПДВ
410 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "АЛТ УКРАЇНА ЛТД" 459 602,50
UAH з ПДВ
413 642,10
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Агросток Україна 459 999,78
UAH з ПДВ
459 999,78
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

10 травня 2018 15:20
Електронний підпис
10 травня 2018 15:15
15. Сервіс.pdf
10 травня 2018 15:15
4. Згода з договором.pdf
10 травня 2018 15:15
3.Технічна пропозиція.pdf

Публічні документи

18 травня 2018 16:14
Документи переможця.pdf

Публічні документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "НВП "УКРОРГСИНТЕЗ"

ТОВ "АЛТ УКРАЇНА ЛТД"

ТОВ Агросток Україна

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "НВП "УКРОРГСИНТЕЗ"
#31607028
Відхилено 410 000,00
UAH з ПДВ
16 травня 2018 15:52
ТОВ "АЛТ УКРАЇНА ЛТД"
#36257647
Переможець 413 642,10
UAH з ПДВ
17 травня 2018 15:28

Документи

16 травня 2018 15:52
Електронний підпис
16 травня 2018 15:49
протокол 23.pdf

Документи

17 травня 2018 15:28
Електронний підпис
17 травня 2018 15:26
протокол 24.jpg

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 17 травня 2018 15:28

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "АЛТ УКРАЇНА ЛТД"
#36257647
413 642,10
UAH з ПДВ
Документи

Документи

17 травня 2018 15:28
Електронний підпис
17 травня 2018 15:26
протокол 24.jpg

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 липня 2018 18:18
Електронний підпис зміни до договору
25 червня 2018 15:30
дод.угода 3 до дог.34.pdf зміни до договору
25 червня 2018 15:29
Електронний підпис зміни до договору
11 червня 2018 15:34
дод.угода 2 дог.34.pdf зміни до договору
11 червня 2018 15:33
Електронний підпис зміни до договору
07 червня 2018 10:45
ДОД.УГОДА 1.pdf зміни до договору
07 червня 2018 10:43
Електронний підпис укладений
01 червня 2018 13:29
договір 34.pdf укладений
01 червня 2018 13:28

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
06 червня 2018
Дата публікації змін до договору:
07 червня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Викласти Додаток №1 до договору у наступній редакції
Номер договору про закупівлю: 34
Договір:
Номер додаткової угоди: 34
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
11 червня 2018
Дата публікації змін до договору:
11 червня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Викласти Додаток №1 до договору у наступній редакції
Номер договору про закупівлю: 34
Договір:
Номер додаткової угоди: 34
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 червня 2018
Дата публікації змін до договору:
25 червня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): в п.1.2. Договору внести зміни:Термін поставки - до 30.06.2018р.
Номер договору про закупівлю: 34
Договір:
Номер додаткової угоди: 34
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 червня 2018 — 30 червня 2018
Сума оплати за договором: 413 642,10
UAH з ПДВ