Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДНІПРОВОДОКАНАЛ" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 03341305 |
Вебсайт: | http://vodokanal.dp.ua/ |
Місцезнаходження: | 49101, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, вул. Троїцька, 21а |
Контактна особа: |
Геннадій Михайлович Деменін +380567324646,+380675395557 td_dneprovodokanal@i.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 20 квітня 2018 14:12 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 26 квітня 2018 14:04 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 03 травня 2018 14:04 |
Початок аукціону: | 04 травня 2018 13:27 |
Очікувана вартість: | 395 077,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 975,38 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
20 квітня 2018 14:12 |
Графік.docx |
20 квітня 2018 14:12 |
проект договору.doc |
20 квітня 2018 14:12 |
Дислокація об'єктів.docx |
20 квітня 2018 14:12 |
тендерна документація.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-07-04-000052 ● b1e93f5f900f4133a7a3eef87f3c4c5b
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 04 липня 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 05 липня 2019 09:25 |
04.07.2019 № 128
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 04.04.2019 № 128
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
UA-2018-04-20-001411-а 20.04.2018 Комунальне підприємство «Дніпроводоканал» інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Начальник відділу Т. ПЕРЕВЕРЗЄВА
Звернення за роз'ясненням щодо висновку
Дата: 2019-07-26 10:32:04
Щодо висновку Східного офісу Держаудитслужби
Замовник КП Дніпроводоканал, здійснює процедуру допорогових закупівель у відповідності до Положення про застосування системи електронних закупівель товарів, робіт і послуг у Дніпропетровській міській раді, затвердженого Рішенням Дніпропетровської міської ради №30/9 від 08.06.2016р. Вищевказане Рішення Дніпровської міської ради не містить вимоги щодо обов’язковості використання електронного цифрового підпису при проведенні допорогової процедури закупівель.
Разом з тим, Наказ Міністерства економічного розвитку і торгівлі України №490 від 22.03.2016р. не містить затвердження форми про проведення допорогової закупівлі, а отже не розповсюджується на вищевказаний тип процедури.
Відповіді ще немає
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 24 липня 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 08 серпня 2019 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Встановлено порушення статей 5, 6, 7 Закону №851 та абзацу другого пункту 2 наказу № 490 в частині не нанесення електронного цифрового підпису.)
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 04 травня 2018 13:48
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
Відокремлений структурний підрозділ «Дніпровський міський відділ лабораторних досліджень» Державної установи «Дніпропетровський обласний лабораторний центр Міністерства охорони здоров’я України», |
345 000,00
UAH з ПДВ
|
311 436,06
UAH з ПДВ
|
Документи |
Фізична особа-підприємець Пилипенко Олена Іванівна |
383 696,90
UAH з ПДВ
|
335 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Відокремлений структурний підрозділ «Дніпровський міський відділ лабораторних досліджень» Державної установи «Дніпропетровський обласний лабораторний центр Міністерства охорони здоров’я України», #38529250 |
Відхилено |
311 436,06
UAH з ПДВ
|
08 травня 2018 13:40
|
Фізична особа-підприємець Пилипенко Олена Іванівна #2044514428 |
Переможець |
335 000,00
UAH з ПДВ
|
11 травня 2018 11:03
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Договір 142 дезінфекція.pdf | укладений |
18 травня 2018 14:59
|