Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Будівництво світлофорного об'єкту просп. Московський - вул. Василя Мельникова
Очікувана вартість
5 141 728,80 UAH
UA-2018-04-20-000967-b d00c375802a64370ad4e6e4cb22d8ab2
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Куколь Олександр Григорович

380577607670 dtiz@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент інфраструктури Харківської міської ради
Код ЄДРПОУ: 34468231
Місцезнаходження: 61200, Україна , Харківська обл., Харків, майдан Конституції 7
Контактна особа: Куколь Олександр Григорович
380577607670
dtiz@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 квітня 2018 14:30
Звернення за роз’ясненнями: до 27 квітня 2018 11:00
Оскарження умов закупівлі: до 03 травня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 травня 2018 11:00
Початок аукціону: 10 травня 2018 12:24
Очікувана вартість: 5 141 728,80 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 25 708,64 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

будівельні роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Будівництво світлофорного об'єкту просп. Московський - вул. Василя Мельникова
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61082, Україна, Харківська область, Харків, на перехресті просп. Московського - вул. Василя Мельникова
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 травня 2018 12:45

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІСЬКЕЛЕКТРОТРАНССЕРВІС" 5 099 637,43
UAH з ПДВ
5 099 637,43
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЦЕНТР НЕРУХОМОСТІ ПРОМПОБУТСЕРВІС ТАТІУС" 5 130 000,00
UAH з ПДВ
5 130 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

17 травня 2018 19:33
ліцензія переможець.pdf
27 квітня 2018 19:29
Статут.pdf
27 квітня 2018 19:19
ліцензія.pdf
27 квітня 2018 19:17
реєстр документів.pdf
27 квітня 2018 19:17
Проект договору.pdf
27 квітня 2018 19:16
ст. 17.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІСЬКЕЛЕКТРОТРАНССЕРВІС"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЦЕНТР НЕРУХОМОСТІ ПРОМПОБУТСЕРВІС ТАТІУС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІСЬКЕЛЕКТРОТРАНССЕРВІС"
#37761936
Переможець 5 099 637,43
UAH з ПДВ
16 травня 2018 17:13

Документи

16 травня 2018 17:11
Електронний підпис
16 травня 2018 17:07
сканирование0001.pdf
16 травня 2018 17:07
сканирование.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 16 травня 2018 17:13

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІСЬКЕЛЕКТРОТРАНССЕРВІС"
#37761936
5 099 637,43
UAH з ПДВ
Документи

Документи

16 травня 2018 17:11
Електронний підпис
16 травня 2018 17:07
сканирование0001.pdf
16 травня 2018 17:07
сканирование.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
25 квітня 2024 11:14
Електронний підпис зміни до договору
03 січня 2023 16:34
сканирование0003.pdf зміни до договору
03 січня 2023 16:33
Електронний підпис зміни до договору
21 лютого 2022 15:43
сканирование0006.pdf зміни до договору
21 лютого 2022 15:40
Електронний підпис зміни до договору
21 січня 2021 13:05
сканирование0004.pdf зміни до договору
21 січня 2021 13:04
Електронний підпис зміни до договору
28 серпня 2020 08:49
сканирование.pdf зміни до договору
28 серпня 2020 08:45
Електронний підпис зміни до договору
03 липня 2020 15:05
сканирование.pdf зміни до договору
03 липня 2020 15:00
Електронний підпис зміни до договору
28 січня 2020 15:49
сканирование0003.pdf зміни до договору
28 січня 2020 15:21
Електронний підпис зміни до договору
02 грудня 2019 10:31
сканирование.pdf зміни до договору
02 грудня 2019 10:27
Електронний підпис зміни до договору
31 жовтня 2019 15:08
сканирование0001.pdf зміни до договору
31 жовтня 2019 15:06
Електронний підпис зміни до договору
06 лютого 2019 15:03
сканирование0021.pdf зміни до договору
06 лютого 2019 14:55
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2018 14:58
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2018 14:26
сканирование0013.pdf зміни до договору
28 грудня 2018 14:24
Електронний підпис зміни до договору
19 червня 2018 14:34
сканирование0005.pdf зміни до договору
19 червня 2018 14:33
Електронний підпис укладений
04 червня 2018 11:12
сканирование0001.pdf укладений
04 червня 2018 11:06

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
19 червня 2018
Дата публікації змін до договору:
19 червня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): отримання технічних умов
Номер договору про закупівлю: 2418
Договір:
Номер додаткової угоди: 2418
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку виконання робіт
Номер договору про закупівлю: 2418
Договір:
Номер додаткової угоди: 2418
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
06 лютого 2019
Дата публікації змін до договору:
06 лютого 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору/ та виконання робіт
Номер договору про закупівлю: 2418
Договір:
Номер додаткової угоди: 2418
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
31 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна строку виконання робіт та зміна фінансування робіт 13. Номер додаткової угоди: №4 14. Сума договору після внесення змін: 5 099 637.43 з ПДВ 15. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін: не змінено (1 робота)
Номер договору про закупівлю: 2418
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
02 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
02 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна строку виконання робіт та зміна фінансування робіт 13. Номер додаткової угоди: №5 14. Сума договору після внесення змін: 5 099 637.43 з ПДВ 15. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін: не змінено (1 робота)
Номер договору про закупівлю: 2418
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 січня 2020
Дата публікації змін до договору:
28 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна строку виконання робіт та зміна фінансування робіт 13. Номер додаткової угоди: №6 14. Сума договору після внесення змін: 5 099 637.43 з ПДВ 15. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін: не змінено (1 робота)
Номер договору про закупівлю: 2418
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
03 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
03 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна строку виконання робіт та зміна фінансування робіт 13. Номер додаткової угоди: №7 14. Сума договору після внесення змін: 5 099 637.43 з ПДВ 15. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін: не змінено (1 робота)
Номер договору про закупівлю: 2418
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
28 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна строку виконання робіт та зміна фінансування робіт 13. Номер додаткової угоди: №8 14. Сума договору після внесення змін: 5 099 637.43 з ПДВ 15. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін: не змінено (1 робота)
Номер договору про закупівлю: 2418
Договір:
Номер додаткової угоди: 8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
21 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна строку виконання робіт 13. Номер додаткової угоди: №12 14. Сума договору після внесення змін: 5 099 637.43 з ПДВ 15. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін: не змінено (1 робота)
Номер договору про закупівлю: 2418
Договір:
Номер додаткової угоди: 12
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 лютого 2022
Дата публікації змін до договору:
21 лютого 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовжено термін дії договору та строк виконання робіт
Номер договору про закупівлю: 2418
Договір:
Номер додаткової угоди: 14
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
03 січня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 2418
Договір:
Номер додаткової угоди: 15
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 04 червня 2018 — 31 грудня 2023
Сума оплати за договором: 2 606 560,69
UAH (в тому числі ПДВ 434 426,78 UAH)