Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з ремонту лінійного обладнання моторвагонного рухомого складу: послуги з ремонту допоміжних електричних машин
Очікувана вартість
3 022 700,00 UAH
UA-2018-04-20-000742-c 0c46855027184e02829d7bd8a456b747
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Салій Надія Миколаївна

(048)727-14-30 ntvk@odz.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Регіональна філія "Одеська залізниця" ПАТ "Укрзалізниця"
Код ЄДРПОУ: 40081200
Місцезнаходження: Україна , Одесская обл., Одеса, Україна, м. Одеса, вул. Пантелемонівська 19
Контактна особа: Салій Надія Миколаївна
(048)727-14-30
ntvk@odz.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 квітня 2018 16:41
Звернення за роз’ясненнями: до 01 травня 2018 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 07 травня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 травня 2018 10:00
Початок аукціону: 14 травня 2018 13:14
Очікувана вартість: 3 022 700,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 15 113,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 30250 UAH

Інформація про предмет закупівлі

детальніше див. тендерну документацію
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
43 од.
послуги з ремонту лінійного обладнання моторвагонного рухомого складу: послуги з ремонту допоміжних електричних машин
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 08 червня 2018  —  31 грудня 2018
ДК 021:2015: 50220000-3 — Послуги з ремонту, технічного обслуговування залізничного транспорту і пов’язаного обладнання та супутні послуги

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
20 квітня 2018 16:38
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 квітня 2018 16:38
ТД_рем_т_ЛО_елект_машин_НРП (1).doc
20 квітня 2018 16:38
Проект договору рем_т_ЛО_елект_машин_НРП (1).doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-04-20-000742-c.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПУБЛІЧНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "НАУКОВО - ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "СМІЛЯНСЬКИЙ ЕЛЕКТРОМЕХАНІЧНИЙ ЗАВОД", Код ЄДРПОУ:30147563
Дата подання: 15 червня 2018 16:30
Період подачі скарг/вимог
Прошу Вас продовжити терміни приймання скарг/вимог на 20 робочих днів, (на даний момент з 14.05.2018 року по 17.06.2018 року) в зв'язку з подовженням строку розгляду тендерної пропозиції учасника відповідно до Протоколу № __153____ від _11__.__06____.2018
Рішення замовника: Вимога не задоволена
20 червня 2018 10:44
Подовження термінів приймання скарг/вимог на 20 робочих днів, ( з 14.05.2018 року по 17.06.2018 року) в зв'язку з подовженням строку розгляду тендерної пропозиції наступного учасника відповідно до Протоколу № 153 від 11.06.2018, не входить до компетенції Замовника.
Номер вимоги: UA-2018-04-20-000742-c.b2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПУБЛІЧНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "НАУКОВО - ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "СМІЛЯНСЬКИЙ ЕЛЕКТРОМЕХАНІЧНИЙ ЗАВОД", Код ЄДРПОУ:30147563
Дата подання: 27 червня 2018 08:28
Вимога щодо надання інформації
25.06.2018 року у процедурі закупівлі «Послуги з ремонту лінійного обладнання моторвагонного рухомого складу: послуги з ремонту допоміжних електричних машин» (UA-2018-04-20-000742-c) оприлюднено протокол розгляду тендерних пропозицій № 195 від 25.06.2018 року, яким прийнято рішення про укладення договору з учасником-переможцем ПП «ДАК». Також 25.06.2018 оприлюднено повідомлення про намір укласти договір договору з учасником-переможцем ПП «ДАК».
На підставі ст. 32 Закону України «Про публічні закупівлі» АТ «НВП «СЕМЗ» просить надати інформацію про пропозицію переможця торгів – ПП «ДАК», у тому числі вказати переваги пропозиції ПП «ДАК» порівняно з пропозицією АТ «НВП «СЕМЗ», зокрема в частині наявності у калькуляціях ПП «ДАК» для ремонту електростартера двигуна ВОSCH ТВ1, генератора EDZ-69j4R, генератора ЕН-261, електро двигуна вентилятора холодильника ЕНF-262, електродвигуна паливопрокачуючого насоса ЕМТ19С4, електродвигуна маслопрокачуючого насоса ЕМS19G4, електродвигуна ЕМРР41N4 (вентилятор опалення), електродвигуна паливоперекачуючого насосу ЕМН19G4, перетворювача струму гальмування 2АЕТ 105/5 щіткотримачів (або матеріалів для їх виготовлення силами ПП "ДАК"), а також повного комплекту щіток до заміни у генераторі EDZ-69j4R .
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
02 липня 2018 12:43
Наступна пропозиція ПП «ДАК» була розглянута на відповідність кваліфіка-ційним критеріям, встановленим ст.16, вимогам ст.17 Закону України «Про публічні закупівлі» та умовам тендерної документації. В результаті розгляду було встановлено, що пропозиції учасника ПП «ДАК» відповідає кваліфікаційним критеріям, встановленим ст.16, вимогам ст.17 Закону України «Про публічні закупівлі» та умовам тендерної документації.
Калькуляції на послуги ПП «ДАК» було перевірено та встановлено, що калькуляції (стаття витрат «Сировина і матеріали») ПП «ДАК» відповідають вимогам «Правил капітальних ремонтів КР1, КР2 дизель-поїздів Д1» ЦТ-0118. В розшифруванні ст. 1 «Сировина та матеріали» до калькуляцій на ремонт: електростартера двигуна ВОSCH ТВ1, генератора EDZ-69j4R, генератора ЕН-261, електродвигуна вентилятора холодильника ЕНF-262, електродвигуна паливопрокачуючого насоса ЕМТ19С4/1, електродвигуна маслопрокачуючого насоса ЕМS19G4, електродвигуна ЕМРР41N4 (вентилятор опалення), електродвигуна паливоперекачуючого насосу ЕМН19G4, перетворювача струму гальмування 2АЕТ 105/5 передбачені щіткотримачі. В калькуляції щодо ремонту генераторів EDZ-69J4R, а саме в розшифруванні ст.1 «Сировина та матеріали» зазначено електрощітки в кількості 16 шт.

Документи

02 липня 2018 12:43
на вимогу_2381348_арк_1.jpeg
02 липня 2018 12:43
на вимогу_2381348_арк_2.jpeg

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2018-04-20-000742-c.b3
Статус:
Розгляд припинено
Скаржник: ПУБЛІЧНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "НАУКОВО - ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "СМІЛЯНСЬКИЙ ЕЛЕКТРОМЕХАНІЧНИЙ ЗАВОД", Код ЄДРПОУ:30147563
Дата подання: 03 липня 2018 13:48
Скарга на рішення та дії Замовника
Дії (бездіяльність) Замовника під час оцінки тендерних пропозицій ПП «ДАК» та рішення про укладення договору, яке оформлено протоколом розгляду тендерних пропозицій № 195 від 25.06.2018 р., суперечать вимогам ст. 3, ст. 5, ст. 16, ст. 28, ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі» та тендерній документації. Керуючись ст. 3, ст. 5, ст. 16, ст. 28, ст. 30, ст. 31 Закону України «Про публічні закупівля», АТ «НВП «СЕМЗ»
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення органу оскарження: Розгляд припинено
Скарга відкликана скаржником
Причина: Відсутність подальшої необхідності
Дата: 04 липня 2018 11:17
рішення від 06.07.2018 № 6671.pdf
Дата публікації: 06 липня 2018 18:09

Документи подані скаржником

03 липня 2018 13:47
Витяг з ЄДР.pdf
03 липня 2018 13:47
Платіжне доручення.pdf
03 липня 2018 13:47
Правила КР Д1 05.12.05.doc
03 липня 2018 13:47
Скарга.pdf
03 липня 2018 13:47
Креслення1.rar
03 липня 2018 13:47
Креслення2.rar
03 липня 2018 13:47
Креслення3.rar

Документи Органу Оскарження

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-04-10-000074 ● e098220639d144a79c2b5d2c939eebe8
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 10 квітня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 11 квітня 2019 11:24
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З

10.04.2019 № 108

Київ

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Заступник Голови О. ШКУРОПАТ

Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
від 10.04.2019 № 108


Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1 UA-2018-04-20-000742-c 20.04.2018 інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель


В.о. директора Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель С. ЧЕРНЕГА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 18 квітня 2019
Кінцевий строк оскарження: 04 травня 2019

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Оскарження в суді

Опис: Заперечення Регіональною філією «Одеська залізниця» АТ «Укрзалізниця» (далі – Замовник) розглянуто висновок Державної аудиторської служби України від 18.04.2019 №UA-M-2019-04-10-000074 щодо наявності порушень законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій), номер процедури закупівлі в електронній системі закупівель (електронна торгівельна площадка «Smarttender.biz»): UA-2018-04-20-000742-с, 2381348. По суті зауважень, наведених у вищевказаному висновку, пояснюємо наступне: Стосовно того, що тендерна пропозиція ПП «ДАК», в частині підтвердження кваліфікаційному критерію щодо наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, не відповідає вимогам тендерної документації. Відповідно до п.п. 2.2 п.5 розділу 3 «Інструкції з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації учасник повинен надати довідку в довільній формі про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для надання послуг, з доданням кваліфікаційних документів та скан-копію форми 1-ДФ. ПП «ДАК» (код ЄДРПОУ 24410694) надано довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для надання послуг з ремонту допоміжних електричних машин, а саме перелік працівників які займають на підприємстві наступні посади, такі як обмотувальники елементів електричних машин, ізолювальник, слюсарі з ремонту електрообладнання, слюсар – складальник, просочувальник електрообладнання, майстер ВТК, начальник ЕТЛ тощо. Скан - копії кваліфікаційних документів, таких як дипломи, свідоцтва та посвідчення, свідчать про те, що дане підприємство має працівників з відповідним рівнем кваліфікації для надання послуг з ремонту допоміжних електричних машин якісно та вчасно. Стосовно того, що, відповідно до підпункту 5 пункту 5 розділу ІІІ тендерної документації учасник мав надати калькуляцію на послуги з розшифруванням по статтях витрат (з розрахунку за ремонт однієї одиниці обладнання). За результатами аналізу тендерної пропозиції ПП «ДАК» встановлено, що відповідно до наданої «Розшифрування статті 3 «Заробітна плата» калькуляції на ремонт лінійного обладнання моторвагонного рухомого складу в обсязі КР-2» учасником передбачено витрати часу на виконання робіт працівників відповідної кваліфікації. Зокрема, відповідно до зазначеного документу для надання послуги потрібні зварювальник, токар шостого розряду та фрезерувальник. Проте, довідкою про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для надання послуги, з доданням кваліфікаційних документів не підтверджено наявність працівників вищевказаних кваліфікацій. Слід зазначити, що тендерна документація на закупівлю послуг з ремонту допоміжних електричних машин не вимагає надання конкретної форми довідки про наявність працівників з чітко обумовленою кількістю та професією, до того ж на законодавчому рівні ніяким чином не встановлено жодної вимоги про те, що в калькуляції «Розшифрування статті 3 «Заробітна плата» на ремонт лінійного обладнання моторвагонного рухомого складу в обсязі КР-2» кількість працівників повинна збігатись з довідкою в довільній формі. Також слід зазначити, що у довідці вказані Джереловський Володимир Олексійович – слюсар з ремонту електрообладнання, який згідно наданого кваліфікаційного документу (диплому) також є токарем та Безнос Максим Вікторович, який згідно наданого кваліфікаційного документу (диплому) є бакалавром з інженерної механіки, металорізальних верстатів та систем та може виконувати фрезерувальні роботи. Крім того, згідно з кваліфікаційним довідником професій ("ДОВІДНИК кваліфікаційних характеристик професій працівників. Випуск 45. Електротехнічне виробництво", що затверджений наказом Міністерства промислової політики України 11.08.98 р. N 288 та погоджений Міністерством праці та соціальної політики України.) - «обмотувальник елементів електричних машин» - обмотує складні елементи електричних машин, розмічає відстань за пазами осердя та колектора для змішаної (жаб'ячої) обмотки, протягує одно- та двошарові обмотки статора в пази, укладає обмотки та ущільнює, з'єднує обмотки статорів за складними схемами, установлює з'єднувальні шини та паяє, загинає кінці секцій з кількістю паралельних провідників до 2; - «складальник електричних машин та апаратів» - складає прості вузли машин, низьковольтні та високовольтні апарати та електротехнічні вироби при повній взаємозамінності деталей із застосуванням спеціальних пристроїв та інструменту, нарізає різьбу плашками або мітчиками вручну або на верстаті, визначає та усуває дефекти в складених вузлах. До того ж відповідно до наданої калькуляції «Розшифрування статті 3 «Заробітна плата» частка зварювальних робіт в загальній нормі витрат чол/годин на ремонт електричних машин є незначною в порівнянні з основними роботами – обмотування, складання, просочування, ізолювання та інші. З огляду на вищезазначене, кваліфікаційні документи, що надані в складі пропозиції учасника містять перелік професій, які насамперед надають можливість займати певні посади на підприємстві, маючи при цьому необхідні навики та вміння виконувати ті чи інші види робіт. Враховуючи вищевикладене, ПП «ДАК» не порушив умови тендерної документації та підтвердив кваліфікаційні критерії щодо наявності працівників відповідної кваліфікації. Таким чином Замовник не мав підстав для відхилення пропозиції ПП «ДАК». Також повідомляємо, що договір від 09.07.2018 №ОД/НРП-18-604-НЮ на виконання послуг з ремонту допоміжних електричних машин, укладений з переможцем торгів ПП «ДАК» був виконаний в повному обсязі. Послуги зі сторони Виконавця були надані якісно та вчасно, що не порушило жодної умови Договору в частині обов’язків Виконавця. Таким чином вважаємо, що Замовником не допущено порушень законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) при проведенні закупівлі послуг з ремонту допоміжних електричних машин (номер процедури закупівлі в електронній системі закупівель (електронна торгівельна площадка «Smarttender.biz»): UA-2018-04-20-000742-с, 2381348.)
Дата публікації: 25 квітня 2019

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 14 травня 2018 13:41

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПУБЛІЧНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "НАУКОВО - ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "СМІЛЯНСЬКИЙ ЕЛЕКТРОМЕХАНІЧНИЙ ЗАВОД" 2 900 001,00
UAH
2 884 887,00
UAH
Документи
ПП "ДАК" 3 017 700,00
UAH
2 900 000,00
UAH
Документи
ТОВ "Укррремелектромаш" 3 022 700,00
UAH
3 022 700,00
UAH
Документи

Публічні документи

11 травня 2018 09:04
Технічні вимоги.pdf
11 травня 2018 09:04
Ліцензія.zip
11 травня 2018 09:04
Довереность Рыжий.zip
11 травня 2018 09:04
Гарантия_2649.zip
11 травня 2018 09:04
Атестат виробництва.pdf
11 травня 2018 09:04
5.1 Статут.pdf

Публічні документи

10 травня 2018 15:17
7774_ДАК__Гарантія_10_05_2018.rar
10 травня 2018 15:17
Технічні вимоги-685.pdf
10 травня 2018 15:17
Калькуляції.zip
10 травня 2018 15:17
Статут.zip
10 травня 2018 15:17
Копії договорів.zip
10 травня 2018 15:17
Звіт форми 1-ДФ.zip

Публічні документи

10 травня 2018 17:16
Калькуляції.rar
10 травня 2018 17:16
гарантия.zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПУБЛІЧНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "НАУКОВО - ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "СМІЛЯНСЬКИЙ ЕЛЕКТРОМЕХАНІЧНИЙ ЗАВОД"

ПП "ДАК"

ТОВ "Укррремелектромаш"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПУБЛІЧНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "НАУКОВО - ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "СМІЛЯНСЬКИЙ ЕЛЕКТРОМЕХАНІЧНИЙ ЗАВОД"
#30147563
Відхилено 2 884 887,00
UAH
06 червня 2018 16:24
ПП "ДАК"
#24410694
Переможець 2 900 000,00
UAH
25 червня 2018 17:18

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 25 червня 2018 17:18

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "ДАК"
#24410694
2 900 000,00
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
12 липня 2019 15:37
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2018 16:43
ДУ_1_до_договору_604_ПП ДАК (1).pdf зміни до договору
29 грудня 2018 16:42
Електронний підпис укладений
09 липня 2018 20:40
Калькуляції до договору_604_ПП ДАК.pdf укладений
09 липня 2018 20:40
Договір_604_ПП ДАК_рем_т_допоміжн_електромашин.pdf укладений
09 липня 2018 20:40

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): п. 5 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» (Дія договору про закупівлю може продовжуватися на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку).
Номер договору про закупівлю: № ОД/НРП-18-604-НЮ
Договір:
Номер додаткової угоди: № ОД/НРП-18-604-НЮ
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 09 липня 2018 — 31 березня 2019
Сума оплати за договором: 3 471 800,00
UAH