Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

код ДК 021:2015 - 34110000-1 - легкові автомобілі (легковий автомобіль Chery Tiggo 3 FL або еквівалент)
Очікувана вартість
380 000,00 UAH
UA-2018-04-19-002372-a 864f96b08ba049698cedc6e600b077b5
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Юлія Гарбузова

+380999126960 dergcrl_tender@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КЗОЗ РТМО "Дергачівська ЦРЛ"
Код ЄДРПОУ: 02003095
Місцезнаходження: 62303, Україна , Харківська обл., м. Дергачі, вул. 1 Травня, 4
Контактна особа: Юлія Гарбузова
+380999126960
dergcrl_tender@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 квітня 2018 17:37
Звернення за роз’ясненнями: до 25 квітня 2018 14:00
Оскарження умов закупівлі: до 01 травня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 травня 2018 14:00
Початок аукціону: 07 травня 2018 12:26
Очікувана вартість: 380 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 900,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 одиниця
легковий автомобіль Chery Tiggo 3 FL або еквівалент
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 62303, Україна, Харківська область, м.Дергачі, вул.1 Травня, 4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 серпня 2018
ДК 021:2015: 34110000-1 — Легкові автомобілі

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
19 квітня 2018 18:14
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 квітня 2018 17:37
ТД авто повторно .doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Шановний замовник! Ваша конкурсна документація має дискримінаційні ознаки, також відсутнє обгрунтоване посилання на конкретну торговельну марку! Вимагаємо внести зміни!
Дата подання: 19 квітня 2018 17:54
Дата відповіді: 24 квітня 2018 14:54
Шановний замовник! Ваша конкурсна документація має дискримінаційні ознаки, також відсутнє обгрунтоване посилання на конкретну торговельну марку! Вимагаємо внести зміни! Відповідно до ч.3 Ст .22 Закону України «Про публічні закупівлі» технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути ОБГРУНТОВАНИМ, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент". В порушення зазначеної вимоги закону Вами, як Замовником, без будь-якого обгрунтування, зазначені певні конструктивні особливості предмету закупівлі, які є виключно характеристиками конкретної марки автомобіля, лише однієї моделі конкретного виробника і виключають наявність еквіваленту. А відтак, виключають участь будь яких інших учасників, з можливо більш вигідними пропозиціями, які б призвели до економії та ефективного використання бюджетних коштів. Потенційний Учасник торгів, може запропонувати Вам автомобіль іншої марки, який буде дешевший, більш технологічний, єкономічний, з кращими показниками, але з іншими характеристиками. Формально це є приводом для дискваліфікації Участника торгів, як такого, чия пропозиція більш вигідна, але характеристики якого не суттєво відрізняються від тих, що вказав Замовник. Відповідно до ч.4 Ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію ,та призводять до дискримінації учасників. Так, згідно зазначених вимог та принципів Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник з метою здійснення закупівлі для державних потреб, з максимальною економією та ефективністю, повинен допустити до публічної закупівлі якомога більшу кількість учасників а документація не повинна містити конкретних технічних вимог до предмета закупівлі. В той же час Замовник, зловживаючи наданими йому правами та вносячи на свій розсуд до Документації додаткові вимоги, що не можуть ніяким чином сприяти законності їх проведення, фактично порушує права будь-якого учасника на дотримання принципів запобігання зловживанням неупередженості і прозорості публічної закупівлі. Вважаємо, що встановлення Замовником характеристик конкретної марки автомобіля є зловживанням з боку Замовника та порушенням принципів, викладених у статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі», таких як добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія та ефективність використання бюджетних коштів, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, запобігання корупційним діям і зловживанням. Також зверніть увагу що: Медичний заклад закуповує автомобіль який призначений для перевезення певних категорій пасажирів (пацієнтів та хворих) та пасажирів певних професій (медперсонал), тому відповідно до абзацу 67 Ст .1 Закону України «Про автомобільний транспорт» він закуповує транспортний засіб спеціалізованого призначення - транспортний засіб, який призначений для перевезення певних категорій пасажирів чи вантажів (автобус для перевезення дітей, інвалідів, пасажирів певних професій, самоскид, цистерна, сідельний тягач, фургон, швидка медична допомога, автомобіль інкасації, ритуальний автомобіль тощо) та має спеціальне обладнання (таксі, броньований, обладнаний спеціальними світловими і звуковими сигнальними пристроями тощо). Наказом Міністерства охорони здоров’я України № 232 від 02.10.2000 затверджений Перелік спеціальних та спеціалізованих транспортних засобів галузі охорони здоров'я України, що відносяться до складу (категорії) санітарних. Постановою КМУ від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» Затверджені ЗАХОДИ щодо ефективного та раціонального використання державних коштів, передбачених для утримання органів державної влади та інших державних органів, утворених органами державної влади підприємств, установ та організацій, які використовують кошти державного бюджету. В пункті №1 зазначається «Припинення придбання ЛЕГКОВИХ автомобілів» Крім автомобілів для охорони та патрулювання в лісових масивах, охорони територій і об’єктів природно-заповідного фонду, автомобілів, які обслуговують гідротехнічні об’єкти Держводагентства, автомобілів для здійснення рибоохоронних заходів, а також автомобілів закордонних дипломатичних установ України, державної телерадіокомпанії “Всесвітня служба “Українське телебачення і радіомовлення”, суб’єктів державного іномовлення України — за наявності об’єктивних потреб в оновленні таких автомобілів та автомобілів для Спеціалізованої антикорупційної прокуратури; мобільних телефонів для Спеціалізованої антикорупційної прокуратури, Служби безпеки у зв’язку з проведенням прикладних наукових досліджень з метою забезпечення державної безпеки, для Національної поліції та утворених її органів, закладів та установ; придбання мобільних телефонів за рахунок коштів спеціального фонду державного бюджету для забезпечення підприємствами, установами та організаціями, що належать до сфери управління Держводагентства, управління віддаленими від основних баз водогосподарськими об’єктами; випадків придбання легкових автомобілів та мобільних телефонів за рахунок коштів спеціального фонду державного бюджету, отриманих на зазначену мету як гранти, міжнародна технічна допомога, благодійні внески. Тоб-то закуповувати відповідно до законодавства потрібно автомобілі легкові, та легкові повнопривідні але виключно транспорті засоби СПЕЦІАЛІЗОВАНІ, про що робиться відповідний запис в свідоцтві про державну реєстрацію транспортного засобу в територіальному сервісному центрі МВС України. Потенційний учасник буде вимушений звернутися зі скаргою до АМКУ і в разі задоволення скарги буде поданий позов до суду з вимогою компенсації плати за подання скарги та судовий сбір з відповідальних осіб тендерного комітету. Є судовий прецедент по подібним спорам http://reyestr.court.gov.ua/Review/72544594
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Замовником здійснюється закупівля код ДК 021:2015 - 34110000-1 - легкові автомобілі (легковий автомобіль Chery Tiggo 3 FL або еквівалент) відповідно до принципів здійснення закупівель (ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 р. № 922-VIII (надалі – Закон)).
Згідно зі ст. 22 Закону тендерна документація Замовника не має містити обгрунтування обрання конкретної торговельної марки предмету закупівлі. Це міститься у документі про прийняття Замовником рішення щодо проведення відкритих торгів на закупівлю та визначення предмету закупівлі.
У технічних вимогах (Додаток 4 до тендерної документації) вказані характеристики предмета закупівлі з посиланням «або еквівалент», як того вимагає Закон України «Про публічні закупівлі».
Також, зазначаємо, що Постановою КМУ від 04.04.2018 р. № 268 «Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 4 квітня 2001 р. № 332 і від 11 жовтня 2016 р. № 710» внесено зміни до Постанови № 710 від 11.10.2016 р., а саме: «1) у пункті 1* слова “легкових автомобілів,” виключити».
Зауважуємо, що Замовником здійснюється придбання легкового автомобіля у адміністративних цілях, відповідно до річного плану, згідно з КЕКВ – 3210 Капітальні трансферти підприємствам (установам, організаціям).

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 07 травня 2018 12:47

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПрАТ "ХАРКІВ-АВТО" 370 000,00
UAH з ПДВ
370 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ЗАВОД ФРУНЗЕ" 380 000,00
UAH з ПДВ
380 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

05 травня 2018 12:28
Технічні вимоги (2).PDF
05 травня 2018 12:28
тендерна пропозиція.PDF
05 травня 2018 12:28
Статут.PDF
05 травня 2018 12:28
протокол.PDF
05 травня 2018 12:28
проект договору.PDF
05 травня 2018 12:28
Паспорт Орел, Клочко.PDF
05 травня 2018 12:28
обладнання.PDF
05 травня 2018 12:28
не внесено до реєстру.PDF
05 травня 2018 12:28
не був притягнений.PDF
05 травня 2018 12:28
Накази Орел, Клочко.PDF
05 травня 2018 12:28
Корисливі мотиви.PDF
05 травня 2018 12:28
Кваліфікація.PDF
05 травня 2018 12:28
захист конкуренції.PDF
05 травня 2018 12:28
відсутність підстав.PDF
05 травня 2018 12:28
Витяг.jpg
05 травня 2018 12:28
Виписка.PDF

Публічні документи

05 травня 2018 10:31
ТТХ автомобіля.PDF
05 травня 2018 10:31
Тендерна пропозиція.PDF
05 травня 2018 10:31
Копія статуту.PDF
05 травня 2018 10:31
Копія протоколу 2.PDF
05 травня 2018 10:31
Копія протоколу 1.PDF
05 травня 2018 10:31
Копія паспорта Сєліна.PDF
05 травня 2018 10:31
Копія наказу.PDF
05 травня 2018 10:31
Копія коду Сєліна.PDF
05 травня 2018 10:31
Копія коду Василенко.PDF
05 травня 2018 10:31
Копія витяг ПДВ.PDF
05 травня 2018 10:31
Довідка згудно ст. 17.PDF
05 травня 2018 10:31
Довідка держреєстр.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПрАТ "ХАРКІВ-АВТО"

ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ЗАВОД ФРУНЗЕ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПрАТ "ХАРКІВ-АВТО"
#03120457
Відхилено 370 000,00
UAH з ПДВ
10 травня 2018 16:05
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ЗАВОД ФРУНЗЕ"
#00236010
Відхилено 380 000,00
UAH з ПДВ
10 травня 2018 16:15

Документи

10 травня 2018 16:05
Електронний підпис
10 травня 2018 15:25
Протокол 1 від 10.05.pdf

Документи

10 травня 2018 16:15
Електронний підпис
10 травня 2018 16:13
Протокол 2 від 10.05.pdf

Інформація про відміну

Дата відміни
10 травня 2018 16:15
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі