Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«ДК 021-2015 75250000-3 Послуги пожежних і рятувальних служб (послуги по встановленню автоматичної пожежної сигналізації та систем оповіщення та управління евакуацією людей - проектування, монтаж та пуско – налагоджування)»
DK 021-2015 75250000-3 Fire and rescue services (installation of automatic fire alarm and warning and evacuation control systems for people - design, installation and commissioning)
Очікувана вартість
3 204 000,00 UAH
UA-2018-04-19-001720-c a6b15b1307494ac4921ba06dc6ffc8f3
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Коваленко Іванна Іванівна

380442749707 tender_106@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Управління освіти, молоді та спорту Святошинської районної в місті Києві державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 37498536
Вебсайт: http://www.svyatoshinruo.kiev.ua/
Місцезнаходження: 03148, Україна , Київська область обл., Київ, Якуба Коласа, 6-А
Контактна особа: Коваленко Іванна Іванівна
380442749707
tender_106@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Uhravlinnya osvity Svyatoshin RDA
National ID: 37498536
Contact point: Kovalenko I.I
380442749707
tender_106@ukr.net

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 19 квітня 2018 18:35
Звернення за роз’ясненнями: до 10 червня 2018 18:30
Оскарження умов закупівлі: до 16 червня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 червня 2018 18:30
Очікувана вартість: 3 204 000,00 UAH з ПДВ
Publication date: 19 квітня 2018 18:35
Enquiries until: 10 червня 2018 18:30
Complaints submission until: до 16 червня 2018 00:00
Time limit for receipt of tenders: 20 червня 2018 18:30

Information

Estimated total value: 3 204 000 UAH including VAT

Інформація про предмет закупівлі

Scope of the procurement
Закупівля здійснюється в цілому

Тендерна документація

13 червня 2018 17:50
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 червня 2018 17:48
ТД Встановлення АПС СПІ та Позашкільники зі змінами.pdf
13 червня 2018 17:47
Внесення змін до ТД позашкільн.PDF
13 червня 2018 17:50
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 квітня 2018 18:48
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 квітня 2018 18:48
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 червня 2018 17:48
ТД Встановлення АПС СПІ та Позашкільники зі змінами.pdf
19 квітня 2018 18:42
ТД Встановлення АПС СПІ та Позашкільники.pdf
13 червня 2018 17:47
Внесення змін до ТД позашкільн.PDF

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Декларація відповідності матеріально-технічної бази роботодавця вимогам законодавства з питань охорони праці із переліком об`єктів Замовника
Дата подання: 23 квітня 2018 14:18
Дата відповіді: 26 квітня 2018 13:16
В частині 5 "Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону", в пункті 4 "Дозвільні та інші документи, копії яких додаються у складі тендерної пропозиції", а саме в підпункті 4.3 вказана вимога до учасників: "Декларації відповідності матеріально-технічної бази роботодавця вимогам законодавства з питань охорони праці із переліком об'єктів Замовника". Шановний Замовнику, надайте, будь ласка, роз'яснення що це за документ такий "декларація відповідності матеріально-технічної бази роботодавця з переліком обєктів Замовника"? Яким чином учасники могли отримати таку декларацію з переліком обєктів Управління освіти, молоді та спорту Святошинської районної в місті Києві державної адміністрації? Адже, декларація відповідності матеріально-технічної бази роботодавця вимогам законодавства з питань охорони праці регламентується Порядком видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, затвердежним Постановою Кабінету Міністрів України від 26 жовтня 2011 р. № 1107 (далі - Порядок). В Додатку 6 даного Порядку (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 7 лютого 2018 р. № 48) наданий вичерпний ПЕРЕЛІК видів робіт підвищеної небезпеки, які виконуються на підставі декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з охорони праці. тако, в Додатку 7 даного Порядку (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 7 лютого 2018 р. № 48) наданий вичерпний ПЕРЕЛІК машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, що експлуатуються (застосовуються) на підставі декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці. Звертаємо Вашу увагу на те, що ні в переліку видів робіт, ні в переліку машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, що експлуатуються немає таких видів робіт і механізмів, які учасники повинні застосовувати у вашій процедурі закупівлі - Послуги по встановленню автоматичної пожежної сигналізації та систем оповіщення та управління евакуацією людей. В Переліку видів робіт Порядку є чітко визначені 19 видів робіт підвищеної небезпеки, які виконуються на підставі декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з охорони праці. Така ж ситуація і з Переліком механізмів і устаткування в Порядку, а саме визначена чітка кількість і види машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, що експлуатуються (застосовуються) на підставі декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці (1. Машини, механізми, устатковання для буріння, ремонту свердловин на суходолі і в акваторії моря; 2. Технологічне обладнання з переробки природного каменю; 3. Ковальсько-пресове устатковання; 4. Атракціони підвищеної небезпеки (стаціонарні, пересувні та мобільні); 5. Технологічні транспортні засоби). Жодним із вказаних видів механізмів та машин учасники не будуть користуватися при виконанні робіт, закупівлю яких Ви здійснюєте. Учансики не будуть бурити чи ремонтувати вам свердловини на суходолі, і тим паче в акваторії моря. Також, учасники не будуть здійснювати переробку природного каменю іне будуть викоритосувати атракціони підвищеної небезпеки і т.д. Тому, залишається незрозумілим, на підставі чого Ви взагалі вимагаєте даний документ від учасників? Та ще й видумали свій якийсь документ, свій вид декларації відповідності матеріально-технічної бази з переліком Ваших Об'єктів! Ваша вимога є неможливою для виконання учасниками і цікаво як Ви будуте перевіряти пропозиції учасника на відповідність вимогам тендерної документації, а саме на предмерт наявності такого документу (декларації відповідності, та ще й з переліком саме Ваших обєктів)? А ще більше цікавить, подивитися на того учасника, який має таку "Декларацію", якої, в принципі, не може бути і в природі не існує (бо немає такого виду декларацій відповідності, які б включали перелік обєктів потенційних Замовників)!!. Прохання зввернути увагу на вимогу в Тендерній документації, а саме надати "Декларації відповідності матеріально-технічної бази роботодавця вимогам законодавства з питань охорони праці із переліком об'єктів Замовника", видалити її з Тендерної документації, як таку що, по-перше, є необгрунтованою та немає жодного відношення до оголошеної Вами процедури закупілі з предметом "послуги по втсановленню автоматичної пожежної сигналізації та систем оповіщення та управління евакуацією людей", а по-друге, є повністю абсурдною по своїй природі, так як такого документу (декларація відповідності матеріально-технічної бази роботодавця вимогам законодавця з питань охорони праці ІЗ ПЕРЕЛІКОМ ОБЄКТІВ ЗАМОВНИКА не існує!!!). Просимо надати пояснення з цього приводу, а саме на підставі чого та чим Ви керувалися (якими нормативно-правовими актами) прописуючи дану вимогу до учасників (надати конкретне посилання на пункт, частину, статтю чинного нормативно-правовго акту, який дозволяє Вам встановлювати таку вимогу і вимагати від учансиків наявність такого документу). Ознайомившись з відповіддю на аналогічне питання у вашій закупівлі UA-2018-03-30-001142-b виникають великі сумніви, що ви читаєте поставлені Вам питання і взагалі розумієте про що йде мова! Яким чином Ваша відповідь, в якій Ви посилаєтесь на ту ж Постанову Кабінету Міністрів України, що й учасник, який задав Вам питання, відповідає на поставлене питання? Де зв`язок між питанням та наданою вами відповіддю? Ваша відповідь на підлягає ніяким логічним та адекватним поясненням! Дякуємо, звісно, що Ви зробили те ж посилання на Постанову Кабінету Міністрів, що й учасник, ми її також бачили й читали, тому і задали Вам конкретне питання з обгрунтуванням недоцільності і необгрунтованності даної вимоги у процесі закупівлі на послуги зі встановлення протипожежної системи. В питанні учасника була чітка вимога до Вас надати посилання (з конкретним посиланням на пункт, частину, статтю нормативно-правового акту), який ДОЗВОЛЯЄ Вам встановити таку вимогу, а не надати відповідь у вигляді посилання на Поставу Кабінету Міністрів, яка регулює вимогу, у даному випадку декларацію відповідності матеріально-технічної бази роботодавця вимогам з питань охорони праці із переліком об`єктів Замовника, проте не вказує, що учасник має надати зазначений вид декларації, а просто регулює Вашу вимогу. Тобто ваша відповідь – посилання на Постанову Кабінету міністрів України. Учасники задають Вам питання, до вимог, які є незрозумілими, ці питання обгрунтовані і з посиланнями на конкретні нормативно-правові акти, а у відповідь отримують безгрунтовні, безпідставні відповіді, які не мають достатньої кількості фактів та доказів на законодавчому рівні. Просимо вас уважно ознайомитись із поставленими питаннями, надати чіткі та обгрунтовані відповіді з конкретним поясненням (з посиланням на чинний пункт, частину, статтю нормативно-правового акту), який дозволяє Вам встановлювати таку вимогу до учасників при проведенні закупівлі на встановлення протипожежної системи. У разі неможливості подання такої інформації, вимагаємо внести зміни до тендерної документації і виключити вимогу щодо надання декларації відповідності матеріально-технічної бази роботодавця вимогам законодавства з питань охорони праці із переліком об`єктів Замовника, як таку що є дискримінаційною, необгрунтованою і такою, що не відноситься до даної пропозиції закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Для підтвердження кваліфікаційним критеріям до учасників дійсно є вимога надати згідно п.п. 4.3. Декларацію відповідності матеріально-технічної бази роботодавця вимогам законодавства з питань охорони праці із переліком об’єктів Замовника, вказаний дозвільний документ отримується суб’єктом господарювання на підставі п. 21 Постанова КМУ від 26 жовтня 2011 р. № 1107 «Про затвердження Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки» (далі – Постанова КМУ) де зазначена вся інформація, яка необхідна для її отримання. Згідно п. 6 Додатку 6 вказаної Постанови КМУ вказаний вид робіт на який саме вимагаємо декларацію відповідності матеріально-технічної бази роботодавця вимогам законодавства з питань охорони праці. Перелік закладів та їх адреси зазначені в тендерній документації, див. Додаток 4 з стор. 32 по стор. 85. Для перевірки наявності вказаного документу учасник повинен надати копію зазначеної декларації відповідно до вимог п.п. 4.3 тендерної документації, а за достовірність даних легальності та достовірності копії вказаного документу учасник несе відповідальність згідно чинного законодавства. Зазначаємо, що предмет закупівлі є «Послуги по встановленню автоматичної пожежної сигналізації та систем оповіщення та управління евакуацією людей - проектування, монтаж та пуско-налагоджування в загальноосвітніх навчальних закладах», а складовою та невід’ємною частиною робіт для виконання предмету договору в процесі монтажу вказаних систем є роботи підвищеної небезпеки, на які Замовник вимагає Декларацію відповідності матеріально-технічної бази роботодавця вимогам законодавства з питань охорони праці. На підставі вище викладеного, вимога залишається не змінною.
Документальне підтвердження про наявність власної або орендованої електротехнічної лабораторії
Дата подання: 23 квітня 2018 14:28
Дата відповіді: 26 квітня 2018 13:13
Шановний замовник! У тендерній документації, в частині 5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону», пункт 1 «Наявність обладнання та матеріально-технічної бази», у підпункті 1.1 зазнечена вимога до учасників «У складі тендерної пропозиції Учасник надає копію чинного протоколу про виміри опуру ізоляції електроінстурменту, що буде використовуватися при виконанні ремонтних робіт. Необхідно надати документальне підтвердження про наявність власної або орендованої електротехнічної лабораторії, з свідоцтвом дійсним весь період виконання робіт». Шановний замовник, звертаємо Вашу увагу на неправомірність і незаконність даної вимоги в складі Вашої Тендерної документації. Надаємо пояснення і обгрунтування незаконності вимоги щодо наявності в учасника (неважливо, власної чи орендованої!!!) електротехнічної лабораторії і все що її стосується (протоколи виміру опору ізоляції і т.д), а саме: 1) По-перше, Вами визначений код класифікатора закупівлі: ДК 021-2015 75250000-3 Послуги пожежних і рятувальних служб (послуги по встановленню автоматичної пожежної сигналізації та систем оповіщення та управління евакуацією людей - проектування, монтаж та пусконалагоджування). На підставі даного класифікатору і предмету закупівлі, Ви можете прописувати лише ті вимоги, що безпосередньо стосуються цього предмету закупівлі та вказаних видів послуг. Вами ж прописана вимога щодо наявності електротехнічної лабораторії, яка взагалі не стосується даного предмету закупівлі і ніяким чином не відноситься до вказаних послуг! Послуги по виміру опору ізоляції електроінструменту та наявність електротехнічної лабораторії передбачені для іншого виду послуг та мають свій код класифікатора для проведення процедур закупівель, а саме: 71630000-3 - Послуги з технічного огляду та випробовувань. Таким чином, в одній процедурі закупівлі Ви (фактично) об'єднали два різних коди класифікатора (два різних види послуг), зазначивши при цьому, звісно ж, лише один (що безпосередньо стосується потрібних вам послуг з встановлення пожежної сигналізації), але додади ще й інші послуги (які насправді не відносяться до послуг зі встановлення пожежної сигналізації, та ще й мають зовсім інший, свій код класифікатора і на дані послуги Замовники повинні проводити окрему процедуру закупівлі). Визначення коду класифікатора до закупівлі регулює Наказ МІністерства економічного розвитку і торгівлі України №454 від 17.03.2016 р. "Про затвердження Порядку визначення предмета закупівлі" (Зареєстровано в Міністерстві юстиції України 25 березня 2016 р. за № 448/28578). Цей Порядок установлює спосіб визначення замовником предмета закупівлі відповідно до положень Закону України “Про публічні закупівлі”. Відповідно до вказаного Порядку визначення предмета закупівлі, Предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону та на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749 (далі – Єдиний закупівельний словник), за показником четвертої цифри основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуги. 2) Електротехнічні лабораторії атестуються згідно Закону України «Про метрологію та метрологічну діяльність» » та може надавати наступні послуги у сфері поширення державного метрологічного нагляду: - вимірювання значення опору заземлювального пристрою, перевірка спрацювань захисту в електроустановках із заземленою нейтралю - вимірювання значення опору ізоляції, випробування підвищеною напругою чистоти 50 Гц, перевірка спрацювань захисту в електроустановках із заземленою нейтралю - визначення відсутності обривів оболонок жил кабелів та фазування кабельних ліній, вимірювання значення опору ізоляції, перевірка чутливості захисту ліній напругою до 1000 В із заземленою нейтралю - наявність кіл між заземлювачами й елементам, що заземлюются, тощо. Крім того, даний вид послуг регулюється ще й ПРАВИЛАМИ технічної експлуатації електроустановок споживачів, затверджені Наказом Міністерства палива та енергетики 25.07.2006 № 258 (у редакції наказу Міністерства енергетики та вугільної промисловості 13.02.2012 № 91). Тому, ще раз звертаємо вашу увагу на те, що електротехнічна лабораторія здійснює іншу господарську діяльність, ніж передбачено тендерною документацію та жодного відношення до проектування, монтажу та пуско – налагоджування автоматичної пожежної сигналізації та систем оповіщення та управління евакуацією людей не має. 3) Послуги зі встановлення, монтажу та пусконалагоджування пожежної сигналізації, систем оповіщення та управління евакуацією людей здійснюється субєктами господарювання на підставі отриманої Ліцензії ДСУНС на право виконання робіт протипожежного призначення. Виконання робіт з протипожежного призначення регулююється Ліцензійнии умовами провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, затвердженні Постановою Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 р. № 852. Ці Ліцензійні умови визначають ВИЧЕРПНИЙ перелік вимог, обов’язкових для виконання ліцензіатом, та вичерпний перелік підтверджених документів, що додаються до заяви про одержання ліцензії на провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення. Тобто, учасники можуть і повинні надавати вказані у вашій процедурі закупівлі послуги зі встановлення протипожежної сигналізації на підставі отриманої ними ліцензії, жодних інших документів (або обовязку їх отримати) на законодавчому рівні для учасників не встановлено. Тим паче, на законодавчому рівні не встановлено для учасників обов'язку отримувати будь-які інші (додаткові) документи, а тим паче, ще й такі, що ніякого відношення до послуг протипожежного призначення не мають. 4) Крім того,у вашій вимозі вказано: "надати копію чинного протоколу про виміри опору ізоляції електроінструменту, що буде використовуватися при виконання РЕМОНТНИХ робіт". Знову ж таки, звертаємо Вашу увагу на те, що у вашій процедурі закупівлі не передбачено виконання ремонтних робіт! У вас закупівля проводиться на "ВСТАНОВЛЕННЯ" (тобто, створення системи протипожежної сигналізації, а не її ремонт). Тому, і надавати якесь підтвердження, на якійсь електроінструменти та ще й на ті послуги (ремонтні роботи), які учасник не повинен виконувати і не на них здійснюється процедура закупівлі, є незрозумілою вимогою з боку Замовника, необгрунтованою та незаконною. На підставі вищевикладеного, просимо Вас звернути увагу на встановлену Вами вимогу, виключити її з Тендерної документації та не створювати дискримінаційних вимог для участі у процедурі закупівлі, а також не порушувати чинні норми законодавства (не тільки ЗУ "Про публічні закупівлі", а й ряд інших нормативно-правових актів, які безпосередньо стосуються регулювання діяльності з надання послуг протипожежного призначенн). Детально ознайомившись з вашою відповіддю на аналогічне питання щодо вашої закупівлі UA-2018-03-30-001142-b складається враження,що ви не уважно ознайомлюєтесь з питаннями учасників, взагалі не ознайомлюєтесь або не розумієте суті поставлених вам питань! Яке відношення відповідь «п. 1.20 Розділу IV Наказу МВСУ від 30.12.2014 № 1417 «Про затвердження Правил пожежної безпеки в Україні» замір опору ізоляції і перевірка спрацювання приладів захисту електричних мереж та електроустановок від короткого замикання мають проводитись 1 раз на 2 роки, якщо інші терміни не обумовлені ПТЕ. Всі витрати, пов’язані з виконанням зобов’язань Учасника процедури закупівлі по виконанню договору, з усіма податками, зборами та обов’язковими платежами відповідно до законодавства України – вимога абзацу 1 примітки п. 9 Розділу Оцінка тендерної пропозиції. На підставі вище викладеного, вимога залишається не змінною» має до поставленного питання на рахунок копіі чинного протоколу про виміри опору ізоляції електроінстурменту, що буде використовуватися при виконанні ремонтних робіт. Необхідно надати документальне підтвердження про наявність власної або орендованої електротехнічної лабораторії, з свідоцтвом дійсним весь період виконання робіт ??? При чому тут «Всі витрати, пов’язані з виконанням зобов’язань Учасника процедури закупівлі по виконанню договору, з усіма податками, зборами та обов’язковими платежами відповідно до законодавства України – вимога абзацу 1 примітки п. 9 Розділу Оцінка тендерної пропозиції.» до питання на рахунок наявності власної або орендованої елетричної лабораторії? Відповідь просто безглузда, не має ніякого сенсу та не пов`язана з питанням.Тому конкретно поясніть (з посиланням на чинний пункт, частину, статтю нормативно-правового акту), який дозволяє Вам встановлюватиьаку вимогу до учасників при проведенні закупівлі на встановлення протипожежної системи. У разі неможливості надання такої інформації,вимагаємо внести зміни до тендерної документації і виключити вимогу щодо наявності електротехнічної лабораторії, як таку що є дискримінаційною, необргунтовано і такою що не відноситься до даної процедури закупівлі. Просимо вас уважно ознайомлюватись з поставленними питаннями, надавати чіткі та обгрунтовані відповіді та не порушувати норми чинного законодавства! Внесіть зміни до тендерної документаціі!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Тендерним комітетом Управління освіти, молоді та спорту Святошинської районної в місті Києві державної адміністрації було розглянуто питання та повідомляємо: В зв’язку з тим, що в Управлінні освіти відсутні фахівці з пожежної безпеки, а заклади освіти є такими, де заходи безпеки мають бути реалізовані гарантовано якісно, ми вважаємо за необхідне вжити додаткових заходів для забезпечення максимально якісного результату, для чого вимагаємо додаткові документи. Документи та інформація, які вимагаються замовником відповідно до вимог цієї тендерної документації у складі тендерної пропозиції, але не передбачені чинним законодавством України, не подаються в складі тендерної пропозиції, про що такий учасник повинен зазначити у своїй тендерній пропозиції, включаючи обґрунтування та причини неподання документів та/або інформації. Замовник не заперечує щодо надання учасником, за його бажанням, будь-яких додаткових документів про досвід учасника, його технічні можливості або інше. (Інструкція з підготовки тендерної пропозиції п. 1). З огляду на зазначене, вважаємо що дана вимога є безпідставною.

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2018-04-19-001720-c.b1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКСПЕРТНО-ТЕХНІЧНИЙ ЦЕНТР ЦИВІЛЬНОГО ЗАХИСТУ ТА ТЕХНОГЕННОЇ БЕЗПЕКИ", Код ЄДРПОУ:41852458
Дата подання: 16 травня 2018 14:30
Оскарження незаконних вимог Замовника
Скарга на незаконні вимоги тендерної документації замовника при проведенні процедури закупівлі ДК 021-2015 75250000-3 Послуги пожежних і рятувальних служб (послуги по встановленню автоматичної пожежної сигналізації та систем оповіщення та управління евакуацією людей - проектування, монтаж та пуско – налагоджування) Управлінням освіти, молоді та спорту Святошинської районної в місті Києві державної адміністрації (далі - Замовник) було оприлюднено оголошення UA-2018-04-19-001720-c про проведення відкритих торгів на закупівлю «ДК 021-2015 75250000-3 Послуги пожежних і рятувальних служб (послуги по встановленню автоматичної пожежної сигналізації та систем оповіщення та управління евакуацією людей - проектування, монтаж та пуско- налагоджування (3 лота) Лот №1 – послуги по встановленню автоматичної пожежної сигналізації та систем оповіщення та управління евакуацією людей - проектування, монтаж та пуско – налагоджування в спеціалізованій загальноосвітній школі – інтернат № 16, Депутатська, 1; Лот №2 –послуги по встановленню автоматичної пожежної сигналізації та систем оповіщення та управління евакуацією людей - проектування, монтаж та пуско – налагоджування в позашкільному навчальному закладі «Центр військово – патріотичного та спортивного виховання молоді «Десантник» Лот №3 –послуги по встановленню автоматичної пожежної сигналізації та систем оповіщення та управління евакуацією людей - проектування, монтаж та пуско – налагоджування в Дитячо – юнацькому спортивному клубі з водних видів спорту «Бригантина» Кінцевою датою подання пропозицій учасниками визначено 21.05.2018 р. о 18.30 годині. Згідно з абзацом першим частини 2 статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі»: «Скарги, що стосуються тендерної документації та/або прийнятих рішень, дії чи бездіяльності замовника, що відбулися до закінчення строку, установленого для подання тендерних пропозицій, можуть подаватися до органу оскарження з моменту оприлюднення оголошення про проведенняторгів, але не пізніше ніж за чотири дні до дати, установленої для подання тендерних пропозицій». Вважаємо ряд вимог Тендерної документації Замовника дискримінаційними у відношенні до Товариства з обмеженою відповідальністю «ЕКСПЕРТНО-ТЕХНІЧНИЙ ЦЕНТР ЦИВІЛЬНОГО ЗАХИСТУ ТА ТЕХНОГЕННОЇ БЕЗПЕКИ», що дитально описується в скарзі, що додається: В звязку з викладеним вище, просимо 3. Зобов'язати Замовника виключити з тендерної документації вимогу щодо надання документального підтвердження про наявність власної або орендованої електротехнічної лабораторії, з свідоцтвом дійсним на весь період виконання робіт; 4. Зобов'язати Замовника виключити з тендерної документації вимогу щодо надання Листів-відгуків на фірмовому бланку від контрагента, який вказаний у довідці відповідно до 3.1 пункту 5 Розділу III тендерної документації підписаний керівником та адресований Замовнику; 5. Зобов'язати Замовника виключити з тендерної документації вимогу щодо надання листа погодження щодо проведення послуги з інспектування, а саме: перевірка систем протипожежного захисту, з органом виконавчої влади, який має повноваження державного контролю і нагляду в сфері пожежної безпеки. Скан. копія документу, що підтверджує акредитацію (атестат про акредитацію, тощо), згідно ДСТУ ІSO/IEC 17020, що вимагається замовником згідно Додатку № 2 Технічні та якісні характеристики «Вимоги до відповідності закінчених послуг, що є предметом закупівлі» встановлена вимога до учасників щодо надання. З повагою, директор Матвійчук А.М.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 21 травня 2018 14:40
Рішення від 18.05.2018 № 4708.pdf
Дата публікації: 21 травня 2018 14:39
Рішення від 05.06.2018 № 5370.pdf
Дата публікації: 08 червня 2018 17:26
Коментар замовника щодо усунення порушення: Внесення змін на підставі рішення АМКУ № 5370-р/пк-пз від 05.06.2018
Дата виконання рішення замовником: 13 червня 2018 17:45

Документи подані скаржником

16 травня 2018 14:29
лист № 15-3.pdf
16 травня 2018 14:29
лист № 346.pdf
16 травня 2018 14:30
платіжне доручення.pdf
16 травня 2018 14:30
скарга.pdf

Документи подані замовником

Документи Органу Оскарження

21 травня 2018 14:39
Рішення від 18.05.2018 № 4708.pdf
08 червня 2018 17:26
Рішення від 05.06.2018 № 5370.pdf

Лоти


Інформація про лот

Information about lots
Предмет закупівлі: Лот №1 – послуги по встановленню автоматичної пожежної сигналізації та систем оповіщення та управління евакуацією людей - проектування, монтаж та пуско – налагоджування в спеціалізованій загальноосвітній школі – інтернат № 16, Депутатська, 1
Опис предмету закупівлі:
послуги по встановленню автоматичної пожежної сигналізації та систем оповіщення та управління евакуацією людей - проектування, монтаж та пуско – налагоджування в спеціалізованій загальноосвітній школі – інтернат № 16, Депутатська, 1
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 1 068 000,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 5 340,00 UAH з ПДВ


Title: DK 021-2015 75250000-3 Fire and rescue services (installation of automatic fire alarm and warning and evacuation control systems for people - design, installation and commissioning)
Current status: Complete
Estimated total value: 1 068 000,00 UAH including VAT
Minimal lowering step: 5 340,00 UAH including VAT

Аукціон

Початок: 18 липня 2018 15:23
Auction planned date: 18 липня 2018 15:23
Закінчення: 18 липня 2018 15:44
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

3 лот
«ДК 021-2015 75250000-3 Послуги пожежних і рятувальних служб
(послуги по встановленню автоматичної пожежної сигналізації та систем оповіщення та управління евакуацією людей - проектування, монтаж та пуско – налагоджування)»
ДК 021:2015: 75250000-3 — Послуги пожежних і рятувальних служб
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 13148, Україна, Київська область, Київ, інтернат № 16, Депутатська, 1
Дата доставки: 31 грудня 2018

DK 021-2015 75250000-3 Fire and rescue services
(installation of automatic fire alarm and warning and evacuation control systems for people - design, installation and commissioning)
CPV: 75250000-3

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 12 липня 2018
UA-2018-04-19-001720-ca6b15b1307494ac4921ba06dc6ffc8f3
Найменування: Управління освіти, молоді та спорту Святошинської районної в місті Києві державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 37498536
Місцезнаходження: 03148, Україна, Київська область обл., Київ, Якуба Коласа, 6-А
Учасник Документи Рішення
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРГОСЕРВІС" Документи
Рішення скасоване
Документи
ТОВ "Експерт 112" Документи
Рішення скасоване
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРГОСЕРВІС" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "Експерт 112" Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

22 червня 2018 17:00
Електронний підпис

Публічні документи

23 липня 2018 14:14
Електронний підпис
23 липня 2018 14:13
Довідка з МВС.PDF
18 липня 2018 16:25
Електронний підпис
18 липня 2018 16:24
Пропозиція(нова).PDF
20 червня 2018 17:14
Електронний підпис
20 червня 2018 17:11
Доручення.pdf
20 червня 2018 15:10
Інші документи (нові).pdf
20 червня 2018 15:10
Відгук_БСК УКРАЇНА.pdf
21 травня 2018 11:07
Електронний підпис
21 травня 2018 11:05
Опис.PDF
21 травня 2018 10:58
Кошторис_Інтернат№16.PDF
21 травня 2018 10:58
Документи працівників.PDF
21 травня 2018 10:58
УО Деснянс_Лист відгук.pdf
21 травня 2018 10:58
Копія договору на авто.pdf
21 травня 2018 10:58
Інформаційний лист.PDF
21 травня 2018 10:58
КОПІЯ СТАТУТУ.PDF
21 травня 2018 10:58
Ліцензія.PDF
21 травня 2018 10:58
Лист ДСНС(на тендер).PDF
21 травня 2018 10:58
Документи ЕТЛ.pdf
21 травня 2018 10:58
Копія свідотства ПДВ.PDF
21 травня 2018 10:58
Дозвіл (новий).PDF
21 травня 2018 10:58
_Протокол №1-12.PDF
21 травня 2018 10:58
Виписка з ЄДРПОУ.PDF
21 травня 2018 10:58
ВИТЯГ З ПДВ.PDF

Документи

22 червня 2018 17:01
Електронний підпис
22 червня 2018 17:01
Електронний підпис

Публічні документи

20 червня 2018 18:16
Електронний підпис
20 червня 2018 18:08
Проект договору.pdf
21 травня 2018 15:50
Електронний підпис
21 травня 2018 15:38
Електронний підпис
21 травня 2018 15:37
Відомості з ЄДРПОУ.pdf
21 травня 2018 15:37
Витяг з ЄДР.pdf
21 травня 2018 15:37
Виписка з ЄДР.pdf
21 травня 2018 15:37
Статут ТОВ Експерт 112.pdf
21 травня 2018 15:37
Проект договору Лот 1.pdf
21 травня 2018 15:37
Перелік закладів Лот 1.pdf
21 травня 2018 15:37
Наказ ДСНС України.pdf
21 травня 2018 15:37
Ліцензія.pdf

Документи

12 липня 2018 11:25
Електронний підпис

Публічні документи

23 липня 2018 14:14
Електронний підпис
23 липня 2018 14:13
Довідка з МВС.PDF
18 липня 2018 16:25
Електронний підпис
18 липня 2018 16:24
Пропозиція(нова).PDF
20 червня 2018 17:14
Електронний підпис
20 червня 2018 17:11
Доручення.pdf
20 червня 2018 15:10
Інші документи (нові).pdf
20 червня 2018 15:10
Відгук_БСК УКРАЇНА.pdf
21 травня 2018 11:07
Електронний підпис
21 травня 2018 11:05
Опис.PDF
21 травня 2018 10:58
Кошторис_Інтернат№16.PDF
21 травня 2018 10:58
Документи працівників.PDF
21 травня 2018 10:58
УО Деснянс_Лист відгук.pdf
21 травня 2018 10:58
Копія договору на авто.pdf
21 травня 2018 10:58
Інформаційний лист.PDF
21 травня 2018 10:58
КОПІЯ СТАТУТУ.PDF
21 травня 2018 10:58
Ліцензія.PDF
21 травня 2018 10:58
Лист ДСНС(на тендер).PDF
21 травня 2018 10:58
Документи ЕТЛ.pdf
21 травня 2018 10:58
Копія свідотства ПДВ.PDF
21 травня 2018 10:58
Дозвіл (новий).PDF
21 травня 2018 10:58
_Протокол №1-12.PDF
21 травня 2018 10:58
Виписка з ЄДРПОУ.PDF
21 травня 2018 10:58
ВИТЯГ З ПДВ.PDF

Документи

12 липня 2018 11:25
Електронний підпис

Публічні документи

20 червня 2018 18:16
Електронний підпис
20 червня 2018 18:08
Проект договору.pdf
21 травня 2018 15:50
Електронний підпис
21 травня 2018 15:38
Електронний підпис
21 травня 2018 15:37
Відомості з ЄДРПОУ.pdf
21 травня 2018 15:37
Витяг з ЄДР.pdf
21 травня 2018 15:37
Виписка з ЄДР.pdf
21 травня 2018 15:37
Статут ТОВ Експерт 112.pdf
21 травня 2018 15:37
Проект договору Лот 1.pdf
21 травня 2018 15:37
Перелік закладів Лот 1.pdf
21 травня 2018 15:37
Наказ ДСНС України.pdf
21 травня 2018 15:37
Ліцензія.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРГОСЕРВІС"

ТОВ "Експерт 112"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРГОСЕРВІС"

ТОВ "Експерт 112"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 18 липня 2018 15:44

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Експерт 112" 1 067 994,00
UAH з ПДВ
1 067 994,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРГОСЕРВІС" 1 067 772,00
UAH з ПДВ
1 067 772,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

20 червня 2018 18:16
Електронний підпис
20 червня 2018 18:08
Проект договору.pdf
21 травня 2018 15:50
Електронний підпис
21 травня 2018 15:38
Електронний підпис
21 травня 2018 15:37
Відомості з ЄДРПОУ.pdf
21 травня 2018 15:37
Витяг з ЄДР.pdf
21 травня 2018 15:37
Виписка з ЄДР.pdf
21 травня 2018 15:37
Статут ТОВ Експерт 112.pdf
21 травня 2018 15:37
Проект договору Лот 1.pdf
21 травня 2018 15:37
Перелік закладів Лот 1.pdf
21 травня 2018 15:37
Наказ ДСНС України.pdf
21 травня 2018 15:37
Ліцензія.pdf

Публічні документи

23 липня 2018 14:14
Електронний підпис
23 липня 2018 14:13
Довідка з МВС.PDF
18 липня 2018 16:25
Електронний підпис
18 липня 2018 16:24
Пропозиція(нова).PDF
20 червня 2018 17:14
Електронний підпис
20 червня 2018 17:11
Доручення.pdf
20 червня 2018 15:10
Інші документи (нові).pdf
20 червня 2018 15:10
Відгук_БСК УКРАЇНА.pdf
21 травня 2018 11:07
Електронний підпис
21 травня 2018 11:05
Опис.PDF
21 травня 2018 10:58
Кошторис_Інтернат№16.PDF
21 травня 2018 10:58
Документи працівників.PDF
21 травня 2018 10:58
УО Деснянс_Лист відгук.pdf
21 травня 2018 10:58
Копія договору на авто.pdf
21 травня 2018 10:58
Інформаційний лист.PDF
21 травня 2018 10:58
КОПІЯ СТАТУТУ.PDF
21 травня 2018 10:58
Ліцензія.PDF
21 травня 2018 10:58
Лист ДСНС(на тендер).PDF
21 травня 2018 10:58
Документи ЕТЛ.pdf
21 травня 2018 10:58
Копія свідотства ПДВ.PDF
21 травня 2018 10:58
Дозвіл (новий).PDF
21 травня 2018 10:58
_Протокол №1-12.PDF
21 травня 2018 10:58
Виписка з ЄДРПОУ.PDF
21 травня 2018 10:58
ВИТЯГ З ПДВ.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Експерт 112"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРГОСЕРВІС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРГОСЕРВІС"
#32771803
Переможець 1 067 772,00
UAH з ПДВ
20 липня 2018 14:43

Документи

20 липня 2018 14:43
Електронний підпис
20 липня 2018 14:36
Визначення СПІ.PDF

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 20 липня 2018 14:43

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРГОСЕРВІС"
#32771803
1 067 772,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

20 липня 2018 14:43
Електронний підпис
20 липня 2018 14:36
Визначення СПІ.PDF

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
31 липня 2018 10:42
СПІ.PDF укладений
31 липня 2018 10:39