Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби
Очікувана вартість
163 980,00 UAH
UA-2018-04-19-000912-c bd8d864859f24a269e84595ac497bd5a
Переговорна процедура (скорочена)    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Драновська Світлана

+380324751785 trusk_vo2015@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти Трускавецької міської ради
Код ЄДРПОУ: 02144513
Місцезнаходження: 82200, Україна , Львівська обл., Трускавець, Львівська область, м. Трускавець, вул. Бориславська, 1
Контактна особа: Драновська Світлана
+380324751785
trusk_vo2015@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
Тендерним комітетом Відділу освіти Трускавецької міської ради (далі по тексту - Замовник) було двічі відмінено процедуру відкритих торгів на закупівлю Код національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 15810000-9 – Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби (Хліб пшеничний, хліб житній) через відсутність достатньої кількості учасників. Адже для того, щоб відкриті торги відбулися, необхідно подання для участі у торгах не менше двох тендерних пропозицій учасників. Для здійснення закупівлі хлібопродуктів тендерним комітетом Замовника, було оголошено проведення процедури відкритих торгів. Оголошення опубліковано 14.01.2018 р., номер оголошення- UA-2018-01-14-000036-c. Однак, для участі подано 1 тендерну пропозицію. Відповідно 29.01.2018 р. дана процедура відмінена на підставі аб.5 ч.1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) «подання для участі в них менше двох тендерних пропозицій, а в разі здійснення закупівлі за рамковими угодами з кількома учасниками - менше трьох пропозицій» та опублікований Звіт про результати процедури закупівлі від 29.01.2018 р. Після відміни першої процедури відкритих торгів, тендерним комітетом повторно оголошено про проведення відкритих торгів. Оголошення опубліковано 30.01.2018 р., номер оголошення - UA-2018-01-30-002120-a. При проведенні другої процедури також подано 1 тендерну пропозицію. Відповідно, 14.02.2018 р. повторно відмінена процедура відкритих торгів на підставі аб.5 ч.1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) «подання для участі в них менше двох тендерних пропозицій, а в разі здійснення закупівлі за рамковими угодами з кількома учасниками - менше трьох пропозицій» та опублікований Звіт про результати процедури закупівлі від 14.02.2018 р. Враховуючи те, що тендерний комітет двічі відмінив відкриті торги через те, що не було достатньої кількості учасників, наявні обґрунтовані підстави для обрання саме переговорної процедури для закупівлі хлібопродуктів на підставі п. 4 ч. 2 ст. 35 Закону України «Про публічні закупівлі»: «переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток у разі якщо замовником було двічі відмінено тендер через відсутність достатньої кількості учасників, при цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації». Відповідно до ст. 35 Закону, до участі в переговорах при проведенні переговорної процедури, Замовник запрошує учасника для обговорення умов договору та ціни пропозиції. До переговорів запрошено учасника, який спеціалізується на постачанні продуктів харчування, а саме ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "КОНЦЕРН ХЛІБПРОМ" Перелік документів, що підтверджують наявність умов застосування процедури закупівлі. 1. Звіт про результати проведення процедури закупівлі від 29.01.2018 р. 2. Звіт про результати проведення процедури закупівлі від 14.02.2018 р.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 квітня 2018 14:24
Оскарження наміру укласти договір: 25 квітня 2018 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби (хліб пшеничний, хліб житній)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
16398 кг
Хліб пшеничний, хліб житній
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 15810000-9 — Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби

Тендерна документація

19 квітня 2018 14:07
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПрАТ Концерн "Хлібопром"
#05511001
Переможець 163 980,00
UAH з ПДВ
19 квітня 2018 14:24

Документи

19 квітня 2018 14:24
Електронний підпис
19 квітня 2018 14:23
протокол 2.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 19 квітня 2018 14:24

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПрАТ Концерн "Хлібопром"
#05511001
163 980,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

19 квітня 2018 14:24
Електронний підпис
19 квітня 2018 14:23
протокол 2.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
22 січня 2019 17:23
Хлібпром дод. уг. №2 (1).pdf зміни до договору
22 січня 2019 17:23
Електронний підпис зміни до договору
03 січня 2019 23:25
дод угода 1 хліб наміри (1).pdf зміни до договору
03 січня 2019 23:25
Електронний підпис укладений
03 травня 2018 14:26
договір хліб.pdf укладений
03 травня 2018 14:26

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
03 січня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовжити строк дії Договору на час, достатній Замовнику для проведення процедури закупівлі на початку наступного – 2019 року. Більш детально – у прикріпленому файлі додаткової угоди
Номер договору про закупівлю: 95
Договір:
Номер додаткової угоди: 95
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 січня 2019
Дата публікації змін до договору:
22 січня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Ціна додаткової угоди складає суму, яка не перевищує 20% від суми визначеної за ним у 2018 році (залежно від фактичних обсягів фінансування Замовнику) Більш детально – у прикріпленому файлі додаткової угоди
Номер договору про закупівлю: 95
Договір:
Номер додаткової угоди: 95
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML