Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДНІПРОВОДОКАНАЛ" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 03341305 |
Вебсайт: | http://vodokanal.dp.ua/ |
Місцезнаходження: | 49101, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, вул. Троїцька, 21а |
Контактна особа: |
Геннадій Михайлович Деменін +380567324646,+380675395557 td_dneprovodokanal@i.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 19 квітня 2018 09:30 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 02 травня 2018 14:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 05 травня 2018 14:00 |
Початок аукціону: | 07 травня 2018 15:42 |
Очікувана вартість: | 460 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 300,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
24 квітня 2018 14:51 |
проект договору (порівняльна).docx |
24 квітня 2018 14:51 |
тендерна документація (порівняльна).docx |
24 квітня 2018 14:51 |
проект договору (остаточна).docx |
24 квітня 2018 14:51 |
тендерна документація (остаточна).docx |
24 квітня 2018 14:51 |
проект договору (порівняльна).docx
|
||
24 квітня 2018 14:51 |
тендерна документація (порівняльна).docx
|
||
24 квітня 2018 14:51 |
проект договору (остаточна).docx
|
||
24 квітня 2018 14:51 |
тендерна документація (остаточна).docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Вимоги про усунення порушення
Зважаючи на той факт, що розміри та вага крану не є нормованими жодним діючим стандартом показниками для латуних кульових кранів, просимо надати роз яснення, чи є вказані розміри та вага для кожного типорозміру крана - критичними показниками, або ж ці показники вказані не як обов язкові.
Зважаючи на той факт, що кожен виробник (будь-яка торгівельна марка) виробляє крани шарові без нормованих(стандартизованих) вимог щодо розмірів та ваги кранів (ці показники не є принциповими чи такими що прямо визначають технічні характеристики кульових кранів).
Окрім того, вважаємо що вказані розміри та вага є довідкомими показниками для кранів СТК+, що є прямим посиланням на конкретну торгівельну марку та конструкцію (СТК+), що прямо суперечить п. 4.14 Оголошення про проведення закупівлі.
Просимо Вас внести відповідни зміни, без посилань на ненормовані характеристики кранів конкретної торгівельної марки (яки в даному випадку є дискримінаційними вимогами, та такими що порушують принципи здійснення держзакупівель.
В іншому випадку залишаємо за собою право, звернутись в відповідні органи, в сферу компетенії яких входить контроль за додержанням замовниками вимог та принціпів здійснення закупівель згідно Закону України про Публічні закупівлі (через систему dozorro)
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-07-04-000051 ● 9055551c163c4f93ab7b2d2c0bf9c152
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 04 липня 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 05 липня 2019 09:24 |
04.07.2019 № 128
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 04.04.2019 № 128
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
UA-2018-04-19-000189-а 19.04.2018 Комунальне підприємство «Дніпроводоканал» інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Начальник відділу Т. ПЕРЕВЕРЗЄВА
Звернення за роз'ясненням щодо висновку
Дата: 2019-07-26 10:43:57
Щодо висновку Східного офісу Держаудитслужби
Замовник КП Дніпроводоканал, здійснює процедуру допорогових закупівель у відповідності до Положення про застосування системи електронних закупівель товарів, робіт і послуг у Дніпропетровській міській раді, затвердженого Рішенням Дніпропетровської міської ради №30/9 від 08.06.2016р. Вищевказане Рішення Дніпровської міської ради не містить вимоги щодо обов’язковості використання електронного цифрового підпису при проведенні допорогової процедури закупівель.
Разом з тим, Наказ Міністерства економічного розвитку і торгівлі України №490 від 22.03.2016р. не містить затвердження форми про проведення допорогової закупівлі, а отже не розповсюджується на вищевказаний тип процедури.
Щодо оприлюднення додатку до річного плану: додаток до річного плану згідно закупівлі UA-2018-04-19-000189-а затверджений рішенням тендерного комітету від 16.04.2018 р., а оприлюднений 20.04.2018р. – на протязі п’яти днів з дня його затвердження, що не порушує вимоги статті 4 Закону України «Про публічні закупівлі». Закупівля згідно вищевказаного плану оприлюднена в електронній системі закупівель після затвердження додатку до річного плану закупівель, що також не є порушенням Закону України «Про публічні закупівлі»
Відповіді ще немає
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 24 липня 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 08 серпня 2019 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (встановлено порушення вимог статей 5, 6, 7 Закону №851 та абзацу другого пункту 2 наказу № 490 в частині не нанесення електронного цифрового підпису; аналізом питання відображення закупівлі у річному плані (додатку) встановлено порушення частини 1 статті 4 Закону в частині проведення процедури закупівлі до відображення в річному плані.)
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 07 травня 2018 16:21
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "НКП Дніпро" |
182 436,00
UAH з ПДВ
|
133 740,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "САНТЕХПРОФІТ" |
189 000,36
UAH з ПДВ
|
133 750,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "СМАРТ КЛІМАТ ГРУП" |
198 800,00
UAH з ПДВ
|
182 400,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ЛІВІНІ" |
235 295,76
UAH з ПДВ
|
235 295,76
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "САНТЕХКОМПЛЕКТ" |
400 886,52
UAH з ПДВ
|
400 886,52
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "НКП Дніпро" #39775233 |
Відхилено |
133 740,00
UAH з ПДВ
|
10 травня 2018 14:28
|
ТОВ "САНТЕХПРОФІТ" #41094411 |
Відхилено |
133 750,00
UAH з ПДВ
|
16 травня 2018 13:23
|
ТОВ "СМАРТ КЛІМАТ ГРУП" #38760205 |
Відхилено |
182 400,00
UAH з ПДВ
|
21 травня 2018 15:00
|
ТОВ "ЛІВІНІ" #37208632 |
Відхилено |
235 295,76
UAH з ПДВ
|
23 травня 2018 15:35
|
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "САНТЕХКОМПЛЕКТ" #20038832 |
Переможець |
400 886,52
UAH з ПДВ
|
29 травня 2018 14:06
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Договір 157 крани кульові.pdf | укладений |
11 червня 2018 13:26
|