Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Шкільний автобус
Очікувана вартість
1 827 000,00 UAH
UA-2018-04-18-002781-a 5860de9c50e542b3a8beb5b99e0ff78b
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Юлія Титаренко

+380990365480 41856395@mail.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Виконавчий комітет Щербанівської сільської ради Полтавського району Полтавської області
Код ЄДРПОУ: 41856395
Місцезнаходження: 38750, Україна , Полтавська обл., с.Щербані, вул. Центральна, 2
Контактна особа: Юлія Титаренко
+380990365480
41856395@mail.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 квітня 2018 17:55
Звернення за роз’ясненнями: до 04 травня 2018 13:00
Оскарження умов закупівлі: до 10 травня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 14 травня 2018 13:00
Початок аукціону: 15 травня 2018 12:41
Очікувана вартість: 1 827 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 182,70 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,01%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 54000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штука
Шкільний автобус
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 38750, Україна, Полтавська область, с. Щербані Полтавського району, вул. Центральна, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 липня 2018
ДК 021:2015: 34120000-4 — Мототранспортні засоби для перевезення 10 і більше осіб

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
07 травня 2018 12:26
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 травня 2018 09:05
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 квітня 2018 14:42
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 квітня 2018 18:01
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 травня 2018 11:50
Тендерна документація щодо закупівлі шкільного автобусу.doc
07 травня 2018 11:50
таблиця змiн доТД,.docx
03 травня 2018 16:52
Тендерна документація щодо закупівлі шкільного автобусу.doc
03 травня 2018 16:52
таблиця змiн доТД,.docx
25 квітня 2018 14:35
таблиця змiн доТД,.docx
25 квітня 2018 14:35
Тендерна документація (нова редакція).doc
18 квітня 2018 17:55
Тендерна документація щодо закупівлі шкільного автобусу.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

щодо технічних,якісних та кількісних характеристик предмету закупівлі
Дата подання: 20 квітня 2018 14:32
Дата відповіді: 25 квітня 2018 11:27
Відповідно до вимог п. 3 ч. 2 ст. 22 Закону України "Про публічні закупівлі" (надалі - Закон) тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов'язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Враховуючи відсутність інформації про передню і задню підвіску звертаємося з проханням додати до тендерної документації інформація про передню та задню підвіску (Наприклад:передня підвіска –пневматична або ресорна задня підвіска – пневматична або пневморесорна)
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Тендерним комітетом прийнято рішення не вносити зміни до тендерної документації, в частині зазначення інформації про передню та задню підвіски предмета закупівлі. Адже, дані зміни можуть призвести до обмеження кола потенційних учасників.
Новостворене підприємство
Дата подання: 20 квітня 2018 16:05
Дата відповіді: 25 квітня 2018 11:28
Підскажіть, будь ласка, чи може прийняти участь в даному тендері та мати шанс на перемогу новостворене підприємство в якого немає ще аналогічних договорів, якщо надасть в своїй пропозиції всі підтверджуючі документи, що підприємство дійсно новостворене, лист-пояснення чому немає аналогічних договорів та підтвердить свою можливість поставки товару.
Відповідь: Відповідно до ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) замовником в тендерній документації встановлено кваліфікаційний критерій – наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Аналогічним договором відповідно до умов тендерної документації є договір, який підтверджує наявність в учасника досвіду виконання договору купівлі-продажу/поставки товару, який є предметом закупівлі.
Учасник, для підтвердження виконання такого договору, повинен надати в своїй тендерній пропозиції копію відповідного договору з додатками, позитивний відгук від замовника такого договору та копії видаткових накладних та/або товарно-транспортних накладних, та/або актів приймання-передачі товару. В разі не надання учасником в складі тендерної пропозиції копій зазначених вище документів на підтвердження досвіду виконання аналогічного договору, замовник буде змушений відхилити тендерну пропозицію учасника відповідно до п. 1 ч.1. ст. 30 Закону.
Ваша документація має дискримінаційні ознаки. Вимогаємо внести зміни!
Дата подання: 22 квітня 2018 22:29
Дата відповіді: 25 квітня 2018 11:29
Замовнику надайте будь ласка обгрунтування даним технічним вимогам, а саме головне яким чином Ви будете перевіряти ці показники під час приймання автобуса у постачальника? «Кузов автобуса повинен мати компоновку з відстанню від осі передніх коліс до вертикальної площини, перпендикулярної до повздовжньої осі автобуса та дотичної до зовнішньої поверхні переднього бампера, не менше ніж 80 см. Відстань між вертикальними площинами, перпендикулярними до повздовжньої осі автобуса та дотичними до зовнішньої поверхні переднього бампера і передніх точок подушок сидінь школярів переднього ряду повинна бути не менше ніж 150 см. Система вентилювання салону повинна забезпечувати: - рух повітря в салоні зі швидкістю від 0,5 м/с до 1,5 м/с в зоні від 50 см до 125 см над підлогою; - різницю температур зовнішнього повітря та повітря в салоні за температури зовнішнього повітря плюс 25 °С не більше 3 °С в зоні від 70 см до 125 см над підлогою.» Ви закуповуєте автобус який повинен відповідати Національного стандарту України - ДСТУ 7013:2009 «Автобуси спеціалізовані для перевезення школярів. Технічні вимоги» (надалі за текстом - «ДСТУ 7013:2009»). Згідно ст. 1 ДСТУ 7013:2009 цей стандарт поширюється на автобуси спеціалізовані, призначені для перевезення школярів. Наведене свідчить про те, що постановлені ДСТУ 7013:2009 вимоги до автобусів Спеціалізованих для перевезення школярів є обов'язковими до виконання і відображають всі вимоги встановлені державними органами яким повинен відповідати такий автобус. Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі зазначена у Додатку № 4 документації викладена з вимогами до конкретного автобусу, а саме під конкретного виробника автобусів та суперечить меті Закону України «Про публічні закупівлі» про спотворення конкурентного середовища у сфері державних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері та розвиток добросовісної конкуренції. Вимоги вказаних основних необхідних технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі унеможливлюють конкурентну участь усім іншим виробникам автобусів. Основними вимогами ДСТУ 7013:2009 є безпека перевезення школярів, а не вказані технічні вимоги у Додатку 4 в зв'язку з чим це може трактуватись як домовленість 3амовника з певним виробником автобусів. До речі в ДСТУ 7013:2009 також відсутні дискримінаційні вимоги щодо передньої та задньої підвіски автобуса, а саме передня підвіска –пневматична або ресорна, задня підвіска – пневматична або пневморесорна .
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Вимоги до предмета закупівлі, що наведені в додатку 4 до тендерної документації розроблені на основі ДСТУ 7013:2009 та включать в себе загальні стандарти для всіх виробників автобусів, призначених для перевезення більше 22 пасажирів.
Для усунення можливості різних трактувань положень додатку 4 до тендерної документації та ДСТУ 7013:2009 замовником та потенційними учасниками, тендерним комітетом прийнято рішення внести зміни до Додатку 4 до тендерної документації та викласти його в новій редакції.
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 15 травня 2018 13:08

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО АВТОСНАБ" 1 822 000,00
UAH з ПДВ
1 822 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВИЙ ДІМ ДИНАТ ГРУП" 1 824 600,00
UAH з ПДВ
1 824 600,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Автоград-2007" 1 825 200,00
UAH з ПДВ
1 825 200,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

23 травня 2018 16:50
Документи переможця.pdf
22 травня 2018 17:02
Довідки.pdf
22 травня 2018 16:15
Довідки.pdf
22 травня 2018 16:15
Довідки переможця.PDF
07 травня 2018 13:00
Електронний підпис
07 травня 2018 11:59
Електронний підпис
04 травня 2018 14:40
Електронний підпис
04 травня 2018 14:38
ТХХ.pdf
03 травня 2018 15:08
Електронний підпис
03 травня 2018 15:07
Tabl.pdf
03 травня 2018 15:07
Kvalif.pdf
03 травня 2018 15:07
Pog Dog.pdf
03 травня 2018 15:07
Analog.pdf
03 травня 2018 15:07
ТХХ.pdf

Публічні документи

03 травня 2018 16:43
Електронний підпис
03 травня 2018 16:41
Фото.pdf
03 травня 2018 16:41
Технічна частина.pdf
03 травня 2018 16:41
Статут.PDF
03 травня 2018 16:41
сертифікат якості .pdf
03 травня 2018 16:41
Сертифікат типу.pdf
03 травня 2018 16:41
Сертифікат зразок.pdf
03 травня 2018 16:41
Реєстр документів.pdf
03 травня 2018 16:41
Протокол 2.pdf
03 травня 2018 16:41
паспорт ординат.PDF
03 травня 2018 16:41
наказ директор.PDF
03 травня 2018 16:41
Інші документи.pdf
03 травня 2018 16:41
Витяг з ПДВ.pdf
03 травня 2018 16:41
Авторизація виробника.pdf

Публічні документи

14 травня 2018 11:38
Документи Банку.ZIP
14 травня 2018 11:37
8351-1 Автоград p7s.rar
02 травня 2018 17:40
8351 Автоград p7s.rar
02 травня 2018 17:40
8351 Автоград medoc.rar
02 травня 2018 17:40
Статут (нова редакція).PDF
02 травня 2018 17:40
Сертифікат D093S2.pdf
02 травня 2018 17:40
РЕЄСТР ДОКУМЕНТІВ.PDF
02 травня 2018 17:40
КРЕСЛЕННЯ.PDF
02 травня 2018 17:40
Договір Шаргород.pdf
02 травня 2018 17:40
Договір Умань.PDF
02 травня 2018 17:40
Договір Львів.PDF
02 травня 2018 17:40
ДОВІРЕНІСТЬ.PDF
02 травня 2018 17:40
ДОВІДКА СТО.PDF
02 травня 2018 17:40
ДОВІДКА ПРО ДОСВІД.PDF
02 травня 2018 17:40
Відгук Шаргород.PDF
02 травня 2018 17:40
Відгук Умань.pdf
02 травня 2018 17:40
Відгук Львів.PDF
02 травня 2018 17:40
photo D093S2.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ВП АВТОСНАБ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВИЙ ДІМ ДИНАТ ГРУП"

Товариство з обмеженою відповідальністю "Автоград-2007"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО АВТОСНАБ"
#41085735
Переможець 1 822 000,00
UAH з ПДВ
22 травня 2018 14:52

Документи

22 травня 2018 14:52
Електронний підпис
22 травня 2018 11:23
Протокол 84.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 22 травня 2018 14:52

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО АВТОСНАБ"
#41085735
1 822 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

22 травня 2018 14:52
Електронний підпис
22 травня 2018 11:23
Протокол 84.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
30 червня 2018 11:32
Електронний підпис укладений
05 червня 2018 11:15
Договір.pdf укладений
05 червня 2018 10:59

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 05 червня 2018 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 1 822 000,00
UAH з ПДВ