Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Реконструкція контактної мережі по вул. Матюшенка від вул. Шевченка до вул. Челюскінців з облаштуванням електричного освітлення
Очікувана вартість
5 168 710,80 UAH
UA-2018-04-18-001105-c 1f663d4c3fe54e0da3d25fa323e88ed9
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Куколь Олександр Григорович

380577607670 dtiz@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент інфраструктури Харківської міської ради
Код ЄДРПОУ: 34468231
Місцезнаходження: 61200, Україна , Харківська обл., Харків, майдан Конституції 7
Контактна особа: Куколь Олександр Григорович
380577607670
dtiz@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 квітня 2018 16:41
Звернення за роз’ясненнями: до 24 квітня 2018 11:00
Оскарження умов закупівлі: до 30 квітня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 травня 2018 11:00
Початок аукціону: 07 травня 2018 14:10
Очікувана вартість: 5 168 710,80 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 25 843,55 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

будівельні роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Реконструкція контактної мережі по вул. Матюшенка від вул. Шевченка до вул. Челюскінців з облаштуванням електричного освітлення
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61013, Україна, Харківська область, Харків, по вул. Матюшенка від вул. Шевченка до вул. Челюскінців
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 07 травня 2018 14:31

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІСЬКЕЛЕКТРОТРАНССЕРВІС" 5 138 632,62
UAH з ПДВ
5 138 632,62
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ВП ІНСАЙТ 5 156 080,00
UAH з ПДВ
5 156 080,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

17 травня 2018 15:48
Реєстр документів.pdf
14 травня 2018 19:09
ліцензія переможець.pdf
27 квітня 2018 13:45
Проект договору.pdf
27 квітня 2018 13:45
реєстр документів.pdf
27 квітня 2018 13:44
ст. 17.pdf
26 квітня 2018 15:42
Статут.pdf
26 квітня 2018 15:41
ліцензія.pdf

Публічні документи

03 травня 2018 14:36
17. Проект договору.PDF
03 травня 2018 14:36
13. Захист довкілля.PDF
03 травня 2018 14:36
11. Ліцензія.pdf
03 травня 2018 14:36
9. Копія свідоцтва ПДВ.PDF
03 травня 2018 14:36
8. Копія Статуту.PDF
03 травня 2018 14:36
4. Довідка працівники.PDF
03 травня 2018 14:36
3. Довідка МТБ.PDF
03 травня 2018 14:36
2. Пропозиція.PDF
03 травня 2018 14:36
1. Реєстр.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІСЬКЕЛЕКТРОТРАНССЕРВІС"

ТОВ ВП ІНСАЙТ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІСЬКЕЛЕКТРОТРАНССЕРВІС"
#37761936
Переможець 5 138 632,62
UAH з ПДВ
14 травня 2018 17:09

Документи

14 травня 2018 17:08
Електронний підпис
14 травня 2018 17:05
сканирование0003.pdf
14 травня 2018 17:05
сканирование0004.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 14 травня 2018 17:09

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІСЬКЕЛЕКТРОТРАНССЕРВІС"
#37761936
5 138 632,62
UAH з ПДВ
Документи

Документи

14 травня 2018 17:08
Електронний підпис
14 травня 2018 17:05
сканирование0003.pdf
14 травня 2018 17:05
сканирование0004.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
25 квітня 2024 11:19
Електронний підпис зміни до договору
03 січня 2023 15:50
сканирование0007.pdf зміни до договору
03 січня 2023 15:49
Електронний підпис зміни до договору
21 грудня 2021 14:40
сканирование0016.pdf зміни до договору
21 грудня 2021 14:38
Електронний підпис зміни до договору
15 жовтня 2020 09:25
сканирование0002.pdf зміни до договору
15 жовтня 2020 09:22
Електронний підпис зміни до договору
30 січня 2020 16:55
сканирование.pdf зміни до договору
30 січня 2020 16:52
Електронний підпис зміни до договору
25 червня 2019 16:27
сканирование.pdf зміни до договору
25 червня 2019 16:25
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2018 18:51
сканирование0035.pdf зміни до договору
28 грудня 2018 18:50
Електронний підпис зміни до договору
05 грудня 2018 17:53
сканирование0005.pdf зміни до договору
05 грудня 2018 17:53
Електронний підпис укладений
01 червня 2018 14:25
сканирование.pdf укладений
01 червня 2018 14:21

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
05 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
05 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна фінансування у 2018 році
Номер договору про закупівлю: 2118
Договір:
Номер додаткової угоди: 2118
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна строків виконання робіт
Номер договору про закупівлю: 2118
Договір:
Номер додаткової угоди: 2118
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 червня 2019
Дата публікації змін до договору:
25 червня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку дії договору 13. Номер додаткової угоди: №3 14. Сума договору після внесення змін: 5 138 632.62 з ПДВ 15. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін: не змінено (1 робота)
Номер договору про закупівлю: 2118
Договір:
Номер додаткової угоди: 2118
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 січня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна строку виконання робіт та зміна фінансування робіт 13. Номер додаткової угоди: №4 14. Сума договору після внесення змін: 5 138 632.62 з ПДВ 15. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін: не змінено (1 робота)
Номер договору про закупівлю: 2118
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
13 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
15 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна строку виконання робіт та зміна фінансування робіт 13. Номер додаткової угоди: №5 14. Сума договору після внесення змін: 5 138 632.62 з ПДВ 15. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін: не змінено (1 робота)
Номер договору про закупівлю: 2118
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
21 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження терміну дії договору і строку виконання робіт
Номер договору про закупівлю: 2118
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
03 січня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 2118
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 31 травня 2018 — 31 грудня 2023
Сума оплати за договором: 859 153,06
UAH (в тому числі ПДВ 143 192,18 UAH)