Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

45260000-7 - "Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи" (ДСТУ Б.Д.2.2-2012; ДСТУ-Н Б.Д.1.1-3-2013) («Капітальний ремонт м’якої покрівлі будівель комунального закладу «Криворізький онкологічний диспансер» Дніпропетровської обласної ради» за адресою: м.Кривий Ріг, вул. Дніпровське шосе, 41»)
Очікувана вартість
1 578 676,80 UAH
UA-2018-04-18-000387-c 79a0c75cbbbe42a4a9ed0c2ae4a34a6a
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Лучка Оксана Євгенівна

096-493-58-13 luchka_oe@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальний заклад "Криворізький онкологічний диспансер" Дніпропетровської обласної ради"
Код ЄДРПОУ: 01986380
Місцезнаходження: 50048, Україна , Днiпропетровська обл., КРИВИЙ РІГ, вул Дніпропетровське шосе, буд 41
Контактна особа: Лучка Оксана Євгенівна
096-493-58-13
luchka_oe@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 квітня 2018 13:45
Звернення за роз’ясненнями: до 24 квітня 2018 14:00
Оскарження умов закупівлі: до 30 квітня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 травня 2018 14:00
Очікувана вартість: 1 578 676,80 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 15 787,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

45260000-7 - "Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи" (ДСТУ Б.Д.2.2-2012; ДСТУ-Н Б.Д.1.1-3-2013) («Капітальний ремонт м’якої покрівлі будівель комунального закладу «Криворізький онкологічний диспансер» Дніпропетровської обласної ради» за адресою: м.Кривий Ріг, вул. Дніпровське шосе, 41»)

45260000-7 - "Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи"
(ДСТУ Б.Д.2.2-2012; ДСТУ-Н Б.Д.1.1-3-2013) («Капітальний ремонт м’якої покрівлі будівель комунального закладу «Криворізький онкологічний диспансер» Дніпропетровської обласної ради» за адресою: м.Кривий Ріг, вул. Дніпровське шосе, 41»)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб.
45260000-7 - "Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи" (ДСТУ Б.Д.2.2-2012; ДСТУ-Н Б.Д.1.1-3-2013) («Капітальний ремонт м’якої покрівлі будівель комунального закладу «Криворізький онкологічний диспансер» Дніпропетровської обласної ради» за адресою: м.Кривий Ріг, вул. Дніпровське шосе, 41»)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50048, Україна, Днiпропетровська область, КРИВИЙ РІГ, вул Дніпровське шосе, 41
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 серпня 2018
ДК 021:2015: 45260000-7 — Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
24 квітня 2018 09:37
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 квітня 2018 09:13
Зм_ТД_кровля_24-04-2018.doc
18 квітня 2018 13:43
ТД_кровля.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Просимо надати пояснення.
Дата подання: 22 квітня 2018 13:14
Дата відповіді: 24 квітня 2018 12:19
Яким чином Учасник повинен надавати документи на підтвердження вимог п .1.1 Додатку 3 Тендерної документації, якщо обладнання: горілки, редуктори, шланги балонів, страхувальні пояси являються новими та таке випробування проводиться заводом-виробником, а термін наступного випробування ще не настав?
Відповідь: 24.04.2018 р. внесено з міни, а саме : «1.1. Копії актів випробувань або копії відповідних документів виданих заводом-виробником для горілок, редукторів, шлангів балонів, страхувальних поясів для виконання покрівельних робіт.»
Просимо надати роз"яснення
Дата подання: 22 квітня 2018 13:14
Дата відповіді: 24 квітня 2018 12:18
Просимо надати роз'яснення щодо п. 1. Додатку 3 Тендерної документації, а саме, наявність у Учасника яких виробничих потужностей та/або центрів обслуговування мається на увазі та просимо вказати, які саме матеріали, обладнання, вироби тощо повинні обслуговуватись.
Відповідь: Учасник повинен надати копії актів випробувань або копії відповідних документів виданих заводом-виробником для горілок, редукторів, шлангів балонів, страхувальних поясів для виконання покрівельних робіт. Надати перелік виробничих потужностей, що повинні відповідати нормам використання будівельної техніки та обладнання.
Просимо надати роз"яснення
Дата подання: 22 квітня 2018 14:17
Дата відповіді: 24 квітня 2018 12:18
У зв'язку з наявністю робіт по монтажу, перевірці пристроїв блискавкозахисту та вимоги тендерної документації щодо незалучення субпідрядних організацій, просимо надати роз'яснення. Чи потрібно мати Учасникам відповідну ліцензію видану Державним Департаментом пожежної безпеки МНС України на виконання робіт з монтажу, перевірці пристроїв блискавкозахисту?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: У разі відсутності ліцензії на перевірку пристроїв блискавкозахисту, Підрядник має право залучити субпідрядника який має відповідну ліцензію видану Державним Департаментом пожежної безпеки МНС України на виконання робіт з перевірки пристроїв блискавкозахисту.
Монтажні роботи виконуються згідно відповідної ліцензії виданої Державною архітектурно-будівельною інспекцією України.
Просимо надати роз`яснення
Дата подання: 23 квітня 2018 10:02
Дата відповіді: 24 квітня 2018 12:17
В технічних вимогах до тендерної документації передбачено термін виконання – протягом 30 календарних днів з моменту підписання договору та передбачені штрафні санкції за невчасне виконання робіт . Просимо надати роз’яснення, чи можуть бути виконані роботи по улаштуванню м’якої покрівлі по улаштованій стяжці до моменту її повного висихання та чи передбачений такий термін виконання робіт проектною документацією?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Для виконання передбачених проектною документацією обсягів робіт необхідно погодити графік виконання робіт згідно норм та правил проведення будівельних робіт.
Просимо надати роз`яснення
Дата подання: 23 квітня 2018 14:04
Дата відповіді: 24 квітня 2018 12:16
В зв"язку з відсутністтю прямих розцінок в державних которисних нормах та з метою складання економічно-обгрунтованого розрахунку кошторисної вартості робіт за предметом закупівлі просимо надани роз"яснення за якими саме розцінками учаснику закупівлі розцінити наступні роботи: 1) Капітальний ремонт м'якої покрівлі харчблоку п. 40 -Прокладання повiтроводiв периметром 2070 мм з оцинкованої сталi класу Н [нормальна] товщиною 0,9 мм-8 м2 2) Капітальний ремонт м'якої покрівлі кисневої станції п. 2 - Розбирання парапетних плит -5,12м
Розгорнути Згорнути
Відповідь: В зв"язку з відсутністтю прямих розцінок в державних которисних нормах та з метою складання економічно-обгрунтованого розрахунку кошторисної вартості робіт за предметом закупівлі рекомендуємо застосувати наступну кошторисну розцінку:
- Капітальний ремонт м'якої покрівлі кисневої станції
п. 2 - Розбирання парапетних грат - РН8-5-1
Для розрахунку
1) Капітальний ремонт м'якої покрівлі харчблоку застосовується наступна кошторисна розцінка
п. 40 -Прокладання повiтроводiв периметром - РН15-121-11.
Просимо надати пояснення
Дата подання: 23 квітня 2018 16:03
Дата відповіді: 24 квітня 2018 12:15
Чи доречно застосовування коефіцієнту до норм витрат труда робітників, зайнятих на ремонтно-будівельних роботах, робітників, зайнятих на керуванні та обслуговуванні машин та механізмів, часу експлуатації будівельних машин та механізмів для урахування впливу умов виконання робіт в розмірі 1,2 ( Виконання ремонтно-будівельних робіт на покрівлях і фасадах будинків, будівель і споруд, що експлуатуються) до даного будівництва ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Так, доречно застосовування коефіцієнту до норм витрат труда робітників, зайнятих на ремонтно-будівельних роботах, робітників, зайнятих на керуванні та обслуговуванні машин та механізмів, часу експлуатації будівельних машин та механізмів для урахування впливу умов виконання робіт в розмірі 1,2 ( Виконання ремонтно-будівельних робіт на покрівлях і фасадах будинків, будівель і споруд, що експлуатуються) до даного будівництва згідно вказівки щодо застосування ресурсних елементів кошторисних норм на ремонтно-будівельні роботи, Додаток Б, таблиця Б1.
Просимо надати роз`яснення
Дата подання: 24 квітня 2018 13:57
Дата відповіді: 24 квітня 2018 14:13
Чи можна надавати акт КБ3?
Відповідь: Шановний учасник! Згідно додатку № 4 "Проект договору" :
"5.1. Кошти перераховуються ЗАМОВНИКОМ на рахунок ВИКОНАВЦЯ шляхом перерахування відповідної суми у національній валюті України у безготівковому порядку після підписання відповідних актів виконаних робіт за формою № КБ-2В та довідки форми КБ-3В. "
Розгорнути всі запитання: 7 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-04-18-000387-c.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ПП "НВП СТРОЙМОНТАЖНАЛАДКА", Код ЄДРПОУ:34488677
Дата подання: 22 квітня 2018 12:51
Вимога щодо дискримінаційних умов
Всупереч Ст.3; п. 3. Ст. 5 та п. 4. Ст. 22 Закону України "Про публічні закупівлі", Замовником встановлено дискримінаційні умови у Додатку 3 тендерної документації, а саме:
1. Наявність досвіду роботи, в тому числі з бюджетними організаціями по виконання покрівельних робіт та об’ємом не менше 10 000 м2 на рік протягом трьох останніх років.
2. Копії договорів та актів виконаних покрівельних робіт (не менше 4).
3. Копії підписаних договорів на виконання покрівельних робіт у 2018 році, а саме з бюджетними організаціями.
4. Копії актів випробувань горілок, редукторів, шлангів балонів, страхувальних поясів для виконання покрівельних робіт.

У зв'язку з вищевикладеним вимагаємо внести відповідні зміни у тендерну документацію у відповідності до Ст. 23 Закону України "Про публічні закупівлі" у визначений строк. В разі не внесення відповідних змін, буде подана скарга до Органу оскарження.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
24 квітня 2018 09:16
Шановний Учасник! 24 квітня 2018 р. було внесено зміни в тендерну документацію. Зміни виділено жовтим кольором в прикріпленому файлі.

Документи

24 квітня 2018 09:16
Зм_ТД_кровля_24-04-2018.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 04 травня 2018 14:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Сапсан-КР 1 570 966,04
UAH з ПДВ
1 570 966,04
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

04 травня 2018 12:56
Довідки та додатки rar.rar
04 травня 2018 12:56
Тендерна пропозиція.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Сапсан-КР

Інформація про відміну

Дата відміни
04 травня 2018 14:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій