Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Фармацевтична продукція
Очікувана вартість
434 340,83 UAH
UA-2018-04-17-002740-a 8cca004e58394c5ea790f2bc49165b9a
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Лівшиц Юлія Олександрівна

+380617697713 tenderzgp@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальна установа "Запорізький геріатричний пансіонат" Запорізької обласної ради
Код ЄДРПОУ: 03188607
Місцезнаходження: 69104, Україна , Запорізька обл., місто Запоріжжя, вулиця Європейська, будинок 13-а
Контактна особа: Лівшиц Юлія Олександрівна
+380617697713
tenderzgp@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
Тендерним комітетом було проведено три закупівлі по процедурі відкритих торгів та тричі відмінено електронною системою автоматично процедуру відкритих торгів для закупівлі фармацевтичної продукції ДК 021:2015 36600000-6 , про що оприлюднені звіти про результати проведення процедури закупівлі: UA-2018-02-06-000315-c Дата відміни 22 лютого 2018 08:00 Причина відміни: подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій UA-2018-02-28-000495-b Дата відміни 16 березня 2018 08:00 Причина відміни:подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій UA-2018-03-26-000360-a Дата відміни 12 квітня 2018 08:00 Причина відміни: подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій Згідно з ч. 2. ст. 2 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII “Про публічні закупівлі” (далі - Закон) умови, порядок та процедури закупівель товарів, робіт і послуг можуть установлюватися або змінюватися виключно цим Законом, крім випадків, передбачених цим Законом. Відповідно до ч. 7. ст. 2 Закону забороняється укладання договорів, які передбачають оплату замовником товарів, робіт і послуг до/без проведення процедур, визначених Законом. Згідно ст. 35 Закону замовник має право як виняток застосувати переговорну процедуру закупівлі. Переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток у разі наявності підстав, що визначені згідно з ч.2ст.35 Закону, а саме «4) якщо замовником було двічі відмінено тендер через відсутність достатньої кількості учасників, при цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації;». Було тричі відмінено тендер через відсутність достатньої кількості Учасників, при цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до Учасника не відрізняються від вимог, що були визначені Замовником у тендерній документації.( причина відміни торгів - подання до участі в них менше двох тендерних пропозицій; відміна торгів здійснювалась за Законом України «Про публічні закупівлі», згідно Інфолиста Мінекономрозвитку від 15.07.2016 № 3302-06/21890-07; вимоги до предмету закупівлі та до Учасника не відрізняються від тих, що були визначенні в тендерній документації при проведенні відмінених торгів.) Спосіб підтвердження -Звіти про результати проведення процедури закупівлі в яких вказано підстава відміни тендеру - подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій. У зв’язку із тим, що було проведено три процедури відкритих торгів за Законом та тричі відмінено процедуру закупівлі через відсутність достатньої кількості учасників згідно ч. 1, ст.31, Закону, керуючись п. 4, ч., 2 ст. 35 Закону застосувати переговорну процедуру закупівлі за предметом закупівлі ДК 021:2015: 33600000-6 Фармацевтична продукція на суму закупівлі 434 340,83 грн. і провести переговори. Існує наявна нагальна потреба у фармацевтичній продукції для підопічних закладу в зв’язку з тим, що тричі не відбулась процедура відкритих торгів за предметом закупівлі ДК 021:2015 33600000-6 - Фармацевтична продукція . КУ ЗГП ЗОР, як замовник торгів, зобов’язаний здійснювати закупівлю, враховуючи принципи раціонального та економічного витрачання бюджетних коштів, тому процедуру необхідно провести в найкоротші строки. Не укладання договору на закупівлю фармацевтичної продукції призведе до значного погіршення здоров’я підопічних пансіонату. Тому, Замовником обрано переговорну процедуру закупівель, як виняток в зв’язку з тим, що замовником було тричі відмінено тендер через відсутність достатньої кількості учасників.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 квітня 2018 16:36
Оскарження наміру укласти договір: 28 квітня 2018 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
13268 шт
Фармацевтична продукція
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69104, Україна, Запорізька область, Запоріжжя, вул.Європейська, 13-а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція

Тендерна документація

17 квітня 2018 16:29
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 квітня 2018 16:27
Протокол рішення.PDF
17 квітня 2018 16:27
Протокол переговорів.PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю “БАДМ”.
#31816235
Переможець 434 164,90
UAH з ПДВ
17 квітня 2018 16:36

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 17 квітня 2018 16:36

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю “БАДМ”.
#31816235
434 164,90
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2019 09:29
Електронний підпис укладений
18 грудня 2018 11:44
Додаткова угода 2 БАДМ.PDF зміни до договору
18 грудня 2018 11:41
Електронний підпис укладений
15 листопада 2018 11:18
File.PDF зміни до договору
15 листопада 2018 11:13
Електронний підпис укладений
02 травня 2018 10:41
Договір фармацевтична продукція.PDF укладений
02 травня 2018 10:39

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
14 листопада 2018
Дата публікації змін до договору:
15 листопада 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: 58
Договір:
Номер додаткової угоди: 58
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
18 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: 58
Договір:
Номер додаткової угоди: 58
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 02 травня 2018 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 375 626,99
UAH з ПДВ