Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з встановлення системи відеоспостереження
Очікувана вартість
190 000,00 UAH
UA-2018-04-16-001465-a 1599fd99aabe4091889ed37ceb77227e
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Світлана Полуцька

+380567652247 prozorro.tercenter@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Територіальний центр соціального обслуговування (надання соціальних послуг) Шевченківської районної у місті Дніпрі ради
Код ЄДРПОУ: 20269365
Місцезнаходження: 49041, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, вул. Панікахи, 95
Контактна особа: Світлана Полуцька
+380567652247
prozorro.tercenter@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 квітня 2018 14:17
Звернення за роз’ясненнями: до 20 квітня 2018 15:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 26 квітня 2018 16:00
Початок аукціону: 27 квітня 2018 11:25
Очікувана вартість: 190 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,53%

Інформація про предмет закупівлі

Обов’язкова умова – виїзд спеціалістів Учасника для ознайомлення з об’єктом Замовника і підписання акту обстеження до початку аукціону
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з встановлення системи відеоспостереження
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49041, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, Панікахи, 95
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 червня 2018
ДК 021:2015: 32323500-8 — Системи відеоспостереження

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
17 квітня 2018 15:56
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 квітня 2018 15:55
Документація_СВС.doc
17 квітня 2018 15:55
Додаток 4_Договір (проект)_СВС.doc
17 квітня 2018 15:55
Додаток 1_Цінова пропозиція_СВС.doc
17 квітня 2018 15:55
Додаток 3_Вимоги до учасника_СВС.doc
17 квітня 2018 15:55
Додаток 2_Вимоги до СВС.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

ТД
Дата подання: 16 квітня 2018 16:39
Дата відповіді: 17 квітня 2018 11:37
просимо надати технічне завдання
Відповідь: сьогодні буде завантажено
Уточнення
Дата подання: 18 квітня 2018 11:33
Дата відповіді: 18 квітня 2018 13:38
Прошу видалити пункт 1.3 з Додатку вимог до учасників
Відповідь: ні підставі чого ?
ВИМОГИ ДО УЧАСТНИКІВ
Дата подання: 18 квітня 2018 14:14
Дата відповіді: 18 квітня 2018 14:36
Звертаємо вашу увагу на те, що п.1,1 Додатку 3 ТД є дискримінаційною вимогою по відношенню до інших суб’єктів господарювання. Керуючись т. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» , зверттаэмо вашу увагу на необхідність виключити таку умову (1,1 1.1. Підприємство Учасника повинно бути зареєстровано у м. Дніпро (Дніпропетровськ)) з тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: вимога пункту 1.1 Додатку 3 документації до оголошення, не є дискримінаційною, у звязку з тим, що установа Замовника знаходиться у місті Дніпро
Додаток №2
Дата подання: 18 квітня 2018 14:18
Дата відповіді: 18 квітня 2018 14:40
у п.6,2 Додатоку №2 міститься інформація про те що ціна включає • обслуговування системи відеоспостереження (гарантійне та післягарантійне); • послуги з ремонту та модернізації наявних у Замовника існуючих систем;. Просимо вас надати термін протягом якого здійснюється обслуговування системи відеоспостереження, а також опис та кількість наявної у замовника існуючих систем, щодод яких необхідно буде здійснювати ремонт
Розгорнути Згорнути
Відповідь: гарантійна вимога розповсюджюється на систему відеоспостереження після її встановлення.
гарантійне обслуговування згідно умов договору, додаток 4 документації
6,4
Дата подання: 18 квітня 2018 14:21
Дата відповіді: 18 квітня 2018 14:42
просимо пояснити вимогу 6,4 додатку 2, у якій йдеться про: Технічне регламентно-профілактичне обслуговування системи здійснюється за окремим договором та є умовою надання гарантії на обладнання. договір на обслуговування буде пsдписаний з переможцем торгів? чим регалментується вартість такого договору?
Відповідь: Учасник з яким буде укладено договір дає згоду на гарантійне обслуговування системи та на можливі регламентно-профілактичні роботи з СВС
6.6. Робоча документація:
Дата подання: 18 квітня 2018 14:32
Дата відповіді: 18 квітня 2018 14:45
Звертаэмо Вашу увагу на дискримінаційну умови тендерної документації зазначеної у п. 6,6 Додатку 2, оскільки так, замовником було обмежено кількість замовників, які могли б взяти участь в процедурі закупівлі. Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що документація конкурсних торгів не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, просимо видалити п6,6 Додатку 2 з ТД
Розгорнути Згорнути
Відповідь: замовник не вважає таку умову дискримінаційною
можливі регламентно-профілактичні роботи з СВС
Дата подання: 18 квітня 2018 15:22
Дата відповіді: 19 квітня 2018 08:28
Для розрахунку вартості пропозиції просимо чітко вказати обсяг регламентно-профілактичні роботи з СВС, якщо вони повинні включатися до ціни пропозиції
Відповідь: необхідні регламентні роботи чітко має визначити учасник, який надає пропозицію, якщо таке має бути і входить до ціни, яку він запропонує
п.6,2
Дата подання: 19 квітня 2018 09:37
Дата відповіді: 19 квітня 2018 10:01
просимо пояснити пункт. 6,2. Тобто проект, кошторис, транспортування, страхування, навантаження, розвантаження будуть оплачені Замовником додатково?
Відповідь: Вказуйте, будь-ласка якого додатку, п.6.2
Сума цінової пропозиції не повинна включати витрати на складання робочої документації (акт обстеження об’єкту, проект, кошторис), транспортування, страхування, навантаження, розвантаження тощо
пункт. 6,2. Додатку 2.
Дата подання: 19 квітня 2018 10:08
Дата відповіді: 19 квітня 2018 10:35
просимо пояснити пункт. 6,2. Додатку 2. Тобто проект, кошторис, транспортування, страхування, навантаження, розвантаження будуть оплачені Замовником додатково?
Відповідь: сума цінової пропозиції - це ціна, яку Замовник, у разі укладання договору, оплатить. А сума цінової пропозиції не повинна включати витрати на складання робочої документації (акт обстеження об’єкту, проект, кошторис), транспортування, страхування, навантаження, розвантаження тощо
Розгорнути всі запитання: 9 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-04-16-001465-a.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ ВИРОБНИЧА ФІРМА "СЕРВІС", Код ЄДРПОУ:25021641
Дата подання: 19 квітня 2018 09:22
ТД
Керуючись принципами Прозорро, вимагаємо внести зміни до ТД. 1. При обговоренні закупівлі замовник відмовився надати інформацію щодо обсягу регламентно-профілактичні роботи з СВС, які необхідно включати до пропозиції відповідно Додатку 2 ТД. вимагаємо чітко вказати у ТД обсяг регламентно-профілактичних робіт з СВС. 2. вимагаємо усунути дискримінаційні вимоги ТД, а саме: п.1,1 Додатку 3 ТД(Підприємство Учасника повинно бути зареєстровано у м. Дніпро), оскільки замовником було обмежено кількість учасників, які могли б взяти участь в процедурі закупівлі. Тендерним завданням не передбачений самовівиз обладання замовником, тобто згідно загальною практикою Антимомнопольного комітету, інші обставинии не є достатніми вимагативід учасника бути зареєстрованим у певному місті, тим паче що учасник може здійснювати діяльність і в інших містах, ніж місце своєї реєстрації.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
19 квітня 2018 15:05
Відповідь:
Вимога пункту 6.4.Додатку 2 Документації - щодо обсягу регламентно-профілактичні роботи з СВС, визначає гарантії і обсяг профілактичних робот до СВС після введення її в експлуатацію і є умовою надання гарантії на обладнання СВС

Вимога п.1.1 Додатку 3 Документації – обумовлено тим, що Замовник знаходитися у м.Дніпро і може без перешкод вирішувати будь-які питання щодо обслуговування СВС і ця вимога є рішенням Замовника і не вважається дискримінаційною.
Номер вимоги: UA-2018-04-16-001465-a.b2
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ ВИРОБНИЧА ФІРМА "СЕРВІС", Код ЄДРПОУ:25021641
Дата подання: 19 квітня 2018 09:34
ТД
Вимагаємо видалити п6,6 Додатку 2 з ТД (вимога стосується підписання акта обстеження об’єкту до початку аукціону і вказана як обовязкова, оскільки невиконання ціїї вимоги визначена Замовником таким, що не задовільняє умовам тендерної документації ), оскільки ця вимога дає змогу Замовнику комунікувати з учасниками ще до моменту розкриття пропозиції у системі Прозорро та мати вплив на кількість та склад учасників, що можуть задовільняти умовам закупівлі ще до моменту розкриття пропозиції, що порушує Закон України «Про публічні закупівлі».
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
19 квітня 2018 14:22
Вимога пункту 6.6 Додатку 2 Докментації – виїзд спеціалістів Учасника для ознайомлення з об’єктом Замовника і підписання двостороннього акту обстеження необхідна умова для визначення кількості витратних матеріалів, узгодження розташування камер та інших уточнень. Учасники, які готові для участі у закупівлі, повинні знати характеристики будівлі Замовника, а саме підписання акту дає підтвердження, що Учасник ознайомився з об’єктом.
Номер вимоги: UA-2018-04-16-001465-a.c3
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "АЙТІІКС", Код ЄДРПОУ:36702796
Дата подання: 02 травня 2018 13:02
Скарга на рішення Замовника щодо відхілення цінової пропозиції ТОВ "АЙТІІКС"
Наявність вимоги, а саме пункту 1.1 Додатку 3 документації: підприємство Учасника повинно бути зареєстровано у м. Дніпро ( Дніпропетровськ), раніше Ви пояснювали тим, що це дає змогу без перешкод вирішувати будь-які питання щодо обслуговування СВС.
Ми, ТОВ "АЙТІІКС", надали Вам Лист, в якому зазначили, що маємо представників нашої компанії у м. Камянське, що теж дає змогу без перешкод вирішувати будь-які питання щодо обслуговування СВС.
Прохання надати більш детальне розяснення стосовно Вашого рішення.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
02 травня 2018 15:08
Відповідь:
Саме затверджена документація до оголошення визначає вимоги до закупівлі, де у пункті 1.1 Додатку 3 прописано : підприємство Учасника повинно бути зареєстровано у м. Дніпро ( Дніпропетровськ).
Згідно вашого листа № 042018/332 від 24.04.2018 ви пояснюєте наявність представників Вашого підприємства у місті Кам’янське (Дніпродзержинськ) – Сокуренко В.В. та Обертас В.А.
Копія довіреності на ім’я Сокуренко В.В., згідно листа № 042018/345, свідчить про реєстрацію громадянина, а не Вашого підприємства. Реєстрація Ваших працівників не є вимогою документації до оголошення. Згідно витягу з Єдиного державного реєстру ТОВ «АЙТІІКС» зареєстровано за адресою: місто Київ, а саме це – є підставою для відхилення вашої пропозиції, згідно умов документації.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 27 квітня 2018 11:46

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "АЙТІІКС" 189 794,20
UAH з ПДВ
185 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "С.П.А.Р.Т.А." 188 000,00
UAH з ПДВ
188 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

25 квітня 2018 15:10
Статут АЙТИИКС.pdf
25 квітня 2018 15:10
Сертифікати.pdf
25 квітня 2018 15:10
Посвідчення.pdf
25 квітня 2018 15:10
ПРОЕКТ ДОГОВОРА.pdf
25 квітня 2018 15:09
Лист- пояснення.jpg
25 квітня 2018 15:09
Паспорт Тюрін.pdf
25 квітня 2018 15:09
наказ на призначення.jpg
25 квітня 2018 15:09
ліцензія.pdf
25 квітня 2018 15:09
ДОДАТОК № 2.pdf
25 квітня 2018 15:09
дозвіл.pdf
25 квітня 2018 15:09
Витяг ПДВ.jpg
25 квітня 2018 15:09
Антикор. прогр..pdf
25 квітня 2018 15:09
Довідка згідно ст 17.jpg
25 квітня 2018 15:09
Витяг з ЄДР.pdf
25 квітня 2018 15:09
відомості ЄДРПОУ.pdf

Публічні документи

25 квітня 2018 15:45
приказ Житник.pdf
25 квітня 2018 15:45
Dovidka3.pdf
25 квітня 2018 15:45
устав 31.01.2018.pdf
25 квітня 2018 15:45
Dovidka1.pdf
25 квітня 2018 15:45
Sert.pdf
25 квітня 2018 15:45
протокол №3 21.09.2017.pdf
25 квітня 2018 15:45
Dovidka5.pdf
25 квітня 2018 15:45
Dogovor.pdf
25 квітня 2018 15:45
Цінова пропозиція.pdf
25 квітня 2018 15:45
Dovidka2.pdf
25 квітня 2018 15:45
Виписка з ЕДР 27.09.2017.pdf
25 квітня 2018 15:45
Dovidka4.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "АЙТІІКС"

ТОВ "С.П.А.Р.Т.А."

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "АЙТІІКС"
#36702796
Відхилено 185 000,00
UAH з ПДВ
30 квітня 2018 09:47
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "С.П.А.Р.Т.А."
#40900348
Переможець 188 000,00
UAH з ПДВ
03 травня 2018 10:05

Документи

30 квітня 2018 09:47
Електронний підпис
30 квітня 2018 09:46
Протокол 23.PDF

Документи

03 травня 2018 10:05
Електронний підпис
03 травня 2018 10:04
Протокол.PDF

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 03 травня 2018 10:05

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "С.П.А.Р.Т.А."
#40900348
188 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

03 травня 2018 10:05
Електронний підпис
03 травня 2018 10:04
Протокол.PDF

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2019 14:26
Доп угода.PDF зміни до договору
14 червня 2018 10:00
Електронний підпис укладений
15 травня 2018 10:30
Договір.PDF укладений
15 травня 2018 10:28

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
14 червня 2018
Дата публікації змін до договору:
14 червня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): внесення змін до розділу реквізити
Номер договору про закупівлю: 1-СП
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода № 1 до договору 1-СП
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 15 травня 2018 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 188 000,00
UAH з ПДВ