Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Код ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Капітальний ремонт покрівлі поліклініки КЗ «ДОКЦКК»ДОР» за адресою вул. Князя Володимира Великого,28, м. Дніпро»
Очікувана вартість
2 766 607,00 UAH
UA-2018-04-16-001333-a f339c80969c343808dceb85d24198ef3
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Наталія Попова

+380567452193
+380567782117
tenders@rdc.dp.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "ДНІПРОПЕТРОВСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ КЛІНІЧНИЙ ЦЕНТР КАРДІОЛОГІЇ ТА КАРДІОХІРУРГІЇ"
Код ЄДРПОУ: 01985370
Місцезнаходження: 49070, Україна , Дніпропетровська обл., місто Дніпропетровськ, ВУЛИЦЯ ПЛЕХАНОВА, будинок 28
Контактна особа: Наталія Попова
+380567452193,+380567782117
tenders@rdc.dp.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 квітня 2018 13:54
Звернення за роз’ясненнями: до 22 квітня 2018 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 28 квітня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 травня 2018 18:00
Початок аукціону: 03 травня 2018 15:47
Очікувана вартість: 2 766 607,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 13 833,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
«Код ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Капітальний ремонт покрівлі поліклініки КЗ «ДОКЦКК»ДОР» за адресою вул. Князя Володимира Великого,28, м. Дніпро»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49070, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, вул.Князя Володимира Великого, 28
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 16 травня 2018  —  31 серпня 2018
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
20 квітня 2018 13:22
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 квітня 2018 13:20
изменения845.pdf
20 квітня 2018 13:20
ТД крыша - зміни.docx
16 квітня 2018 13:54
ТД крыша.docx
20 квітня 2018 13:22
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 квітня 2018 13:55
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 квітня 2018 13:20
изменения845.pdf
20 квітня 2018 13:20
ТД крыша - зміни.docx
16 квітня 2018 13:54
ТД крыша.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Аналогічні договори
Дата подання: 20 квітня 2018 11:11
Дата відповіді: 20 квітня 2018 11:45
Шановний замовнику! Тендерною документацією визначено: "Аналогічним договором є договір з капітального ремонту КАНАЛІЗАЦІЙНИХ мереж". Хоча тендер на ремонт покрівлі. Питання, це не помилка?
Відповідь: Дякуємо за уважність. Так це дійсно є технічною помилкою.
Насправді ми вимагаємо аналогічний договір з капітального ремонту покрівлі.
Платник податків
Дата подання: 20 квітня 2018 11:55
Дата відповіді: 20 квітня 2018 13:16
Тендерною документацією встановлено: учасник надає :4. Копія документу, який встановлено чинним на дату подачі тендерної пропозиції законодаством України, що підтверджує статус учасника як платника податків."------це мається на увазі витяг платника ПДВ або платника єдиного податку?
Відповідь: Це мається на увазі ви маєте надати свідоцтво про реєстрацію платника податку на додану вартість та/або витяг з реєстру платників ПДВ (якщо ви є платником ПДВ), або свідоцтво про сплату єдиного податку (якщо ви є платником єдиного податку).

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 травня 2018 16:08

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Ексістрой 2 662 542,00
UAH з ПДВ
2 662 542,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ НВП "Укрспецмонтаж" 2 760 502,97
UAH з ПДВ
2 760 502,97
UAH з ПДВ
Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Ексістрой

ТОВ НВП "Укрспецмонтаж"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ Ексістрой
#25221417
Переможець 2 662 542,00
UAH з ПДВ
07 травня 2018 09:20

Документи

07 травня 2018 09:20
Електронний підпис
07 травня 2018 09:19
№52 кап863.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 07 травня 2018 09:20

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Ексістрой
#25221417
2 662 542,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

07 травня 2018 09:20
Електронний підпис
07 травня 2018 09:19
№52 кап863.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2019 08:17
криша1217.pdf укладений
02 січня 2019 08:16
Електронний підпис зміни до договору
20 вересня 2018 09:55
пзд №5 о продлении (график и план).pdf зміни до договору
20 вересня 2018 09:49
Електронний підпис зміни до договору
25 травня 2018 10:16
протокол345.pdf зміни до договору
25 травня 2018 09:51
Електронний підпис зміни до договору
25 травня 2018 09:41
ПЗД №2907.pdf зміни до договору
25 травня 2018 09:40
доп угода 2908.pdf зміни до договору
25 травня 2018 09:40
Електронний підпис зміни до договору
24 травня 2018 11:50
ПЗД №1904.pdf зміни до договору
24 травня 2018 11:49
Електронний підпис укладений
18 травня 2018 10:01
скан договор крыша887.pdf укладений
18 травня 2018 10:00

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
23 травня 2018
Дата публікації змін до договору:
24 травня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Сторони дійшли згоди внести зміни до розділу 3 п.3.1 договору «Ціна договору», виклавши у наступній редакції: 3.1 Ціна цього Договору становить 302 504,00 (триста дві тисячі п’ятсот чотири грн., 00 копійок) у тому числі ПДВ 50 417,33грн. Бюджетні зобов’язання за Договором виникають в межах бюджетних асигнувань за КЕКВ 3210 (3132 «Капітальний ремонт інших об’єктів»). 2. Сторони дійшли згоди внести зміни до розділу 4 п.4.1 «Порядок здійснення оплати», виклавши у наступній редакції: 4.1 Розрахунки за виконані роботи будут здійснюватися на підставі акту здачі приймання виконаних робіт по формі №КБ-2в, довідки про вартість виконаних будівельних робіт по формі № КБ-3 та рахунку на оплату робіт; проміжними платежами в міру виконання робіт. 3. Сторони дійшли згоди внести зміни до розділу 4 п.4.2 «Порядок здійснення оплати», виклавши у наступній редакції: 4.2 Відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України №117 від 23 квітня 2014року «Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» замовник перераховує попередню оплату у розмірі 30% від ціни Договору для придбання матеріалів на виконання робіт. Попередня оплата передбачається на строк не більше трьох місяців. 4. Сторони дійшли згоди внести зміни до розділу 11 п.11.6 «Інші умови», виклавши у наступній редакції: 11.6 Зміни в даний Договір можуть бути внесені по взаємній згоді Сторін і оформлюються додатковою угодою до даного Договору, з урахуванням вимог статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі». 5. Сторони дійшли згоди доповнити розділ 11 «Інші умови» наступними пунктами: 11.10 Строки виконання робіт можуть змінюватися із внесенням відповідних змін у договір у разі: обставин непереборної сили; відсутності фінансування; коригування проектно-кошторисної документації; виникнення інших обставин, що можуть вплинути на строки виконання робіт. 11.11 Замовник може у разі необхідності прийняти рішення про уповільнення, зупинення або прискорення виконання робіт із внесенням у встановленому порядку змін у договір, у тому числі до календарного графіка виконання робіт, договірної ціни, плану фінансування.
Номер договору про закупівлю: 35
Договір:
Номер додаткової угоди: 35
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 травня 2018
Дата публікації змін до договору:
25 травня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Сторони дійшли згоди внести зміни до розділу 3 п.3.1 договору «Ціна договору», виклавши у наступній редакції: 3.1 Ціна цього Договору становить 2 662 542,00 (два мільйони шістсот шістдесят дві тисячі п’ятсот сорок дві гривні, 00 копійок) у тому числі ПДВ 443 757,00грн. Бюджетні зобов’язання за Договором виникають в межах бюджетних асигнувань за КЕКВ 3210 (3132 «Капітальний ремонт інших об’єктів»). 2. Сторони дійшли згоди внести зміни до розділу 4 п.4.1 «Порядок здійснення оплати», виклавши у наступній редакції: 4.1 Розрахунки за виконані роботи будут здійснюватися на підставі акту здачі приймання виконаних робіт по формі №КБ-2в, довідки про вартість виконаних будівельних робіт по формі № КБ-3 та рахунку на оплату робіт; проміжними платежами в міру виконання робіт. 3. Сторони дійшли згоди внести зміни до розділу 4 п.4.2 «Порядок здійснення оплати», виклавши у наступній редакції: 4.2 Відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України №117 від 23 квітня 2014року «Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» замовник перераховує попередню оплату у розмірі 30% від ціни Договору для придбання матеріалів на виконання робіт. Попередня оплата передбачається на строк не більше трьох місяців. 4. Сторони дійшли згоди внести зміни до розділу 11 п.11.6 «Інші умови», виклавши у наступній редакції: 11.6 Зміни в даний Договір можуть бути внесені по взаємній згоді Сторін і оформлюються додатковою угодою до даного Договору, з урахуванням вимог статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі». 5. Сторони дійшли згоди доповнити розділ 11 «Інші умови» наступними пунктами: 11.10 Строки виконання робіт можуть змінюватися із внесенням відповідних змін у договір у разі: обставин непереборної сили; відсутності фінансування; коригування проектно-кошторисної документації; виникнення інших обставин, що можуть вплинути на строки виконання робіт. 11.11 Замовник може у разі необхідності прийняти рішення про уповільнення, зупинення або прискорення виконання робіт із внесенням у встановленому порядку змін у договір, у тому числі до календарного графіка виконання робіт, договірної ціни, плану фінансування.
Номер договору про закупівлю: 35
Договір:
Номер додаткової угоди: 35
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 травня 2018
Дата публікації змін до договору:
25 травня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 35
Договір:
Номер додаткової угоди: 35
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 вересня 2018
Дата публікації змін до договору:
20 вересня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 35
Договір:
Номер додаткової угоди: 35
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 18 травня 2018 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 2 662 542,00
UAH з ПДВ