Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Вироби для парків розваг, настільних або кімнатних ігор, код за ДК 021:2015 37530000-2
Очікувана вартість
829 000,00 UAH
UA-2018-04-16-000956-a ● 6b3cf04f9b914271aa1ef6f8592b13bc
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Святошинський дитячий будинок - інтернат |
Код ЄДРПОУ: | 03188760 |
Місцезнаходження: | 03115, Україна , Київська обл., Київ, Котельникова 51 |
Контактна особа: |
Свєтлова Ольга Олександрівна 380667842551 sddi1@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 16 квітня 2018 12:10 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 22 квітня 2018 15:25 |
Оскарження умов закупівлі: | до 28 квітня 2018 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 02 травня 2018 15:25 |
Початок аукціону: | 07 травня 2018 14:31 |
Очікувана вартість: | 829 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 4 145,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вироби для парків розваг, настільних або кімнатних ігор, код за ДК 021:2015 37530000-2
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 штуки
Кімната сенсорної інтеграції
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
03115, Україна, Київська область, Київ, Котельникова 51
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2018
ДК 021:2015: 37530000-2 — Вироби для парків розваг, настільних або кімнатних ігор
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
25 квітня 2018 15:20 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
25 квітня 2018 15:01 |
Тендерна пропозиція м'яке середовище.doc | |
25 квітня 2018 15:01 |
Зміни до ТД м'яке середовище.doc | |
25 квітня 2018 15:00 |
ТД М'яке середовище.doc | |
16 квітня 2018 12:12 |
Додатки 5.6.7.doc | |
16 квітня 2018 12:12 |
Загальні положення.doc | |
16 квітня 2018 12:12 |
Проект договору.doc | |
16 квітня 2018 12:12 |
Кваліфікаційні критерії.doc | |
16 квітня 2018 12:12 |
Тендерна документація (м'яке середовище).pdf |
25 квітня 2018 15:20 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||||||||
25 квітня 2018 15:01 |
Тендерна пропозиція м'яке середовище.doc
|
||||||||||||
25 квітня 2018 15:01 |
Зміни до ТД м'яке середовище.doc
|
||||||||||||
25 квітня 2018 15:00 |
ТД М'яке середовище.doc
|
||||||||||||
16 квітня 2018 12:12 |
Додатки 5.6.7.doc
|
||||||||||||
16 квітня 2018 12:12 |
Загальні положення.doc
|
||||||||||||
16 квітня 2018 12:12 |
Проект договору.doc
|
||||||||||||
16 квітня 2018 12:12 |
Кваліфікаційні критерії.doc
|
||||||||||||
16 квітня 2018 12:12 |
Тендерна документація (м'яке середовище).pdf
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
График проставки
Дата подання: 17 квітня 2018 16:19
Дата відповіді: 18 квітня 2018 13:39
Здравствуйте. Подскажите, пожалуйста, график поставки регулирует поставщик, или у заказчика есть свой график? Какой крайний срок окончательной поставки?
Поставка/монтаж/инструктаж персонала будет по одному адресу?
Спасибо
Відповідь: Доброго дня. Графік поставки регулює замовник, поставка в травні. Поставка/монтаж/інструктаж - за однією адресою.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2018-04-16-000956-a.c1
Статус:
Розгляд припинено
Скаржник: Фізична особа-підприємець Колікова Ольга Робертівна, Код ЄДРПОУ:2504220528
Дата подання: 27 квітня 2018 14:57
Дата подання: 27 квітня 2018 14:57
СКАРГА на дискримінаційні умови закупівлі
№ 33/91/1 від 27.04.2018 року.
До Антимонопольного комітету України
(Постійно діюча адміністративна колегія
з розгляду скарг про порушення законодавства
у сфері публічних закупівель)
Адреса: Україна, 03035, м. Київ, вул. Митрополита
Василя Липківського, 45.
Суб’єкт оскарження:
Фізична особа-підприємець Колікова Ольга Робертівна
54038, Україна, м. Миколаїв,
вул. Крилова, буд. 5а
тел. (097) 090-76-24
ЄДРПОУ/ДРФО 2504220528
Замовник:
Святошинський дитячий будинок – інтернат
Код ЄДРПОУ: 03188760
03115, Україна, Київська обл.,
Київ, Котельникова 51
Ідентифікатор закупівлі:
ID: UA-2018-04-16-000956-a
СКАРГА
на дискримінаційні умови закупівлі
16 квітня 2018 р. Святошинським дитячим будинком – інтернатом (надалі - Замовник) були оголошені відкриті торги (UA-2018-04-16-000956-a) щодо закупівлі за кодом ДК 021:2015 37530000-2 Вироби для парків розваг, настільних або кімнатних ігор, ідентифікатор закупівлі: UA-2018-04-16-000956-a (надалі - Предмет закупівлі)
Оприлюднена Замовником тендерна документація конкурсних торгів містить положення, які суперечать чинному законодавству України, та містить дискримінаційні умови, які обмежують право участі суб’єктів господарювання, що можуть взяти участь у вищезазначеній закупівлі, чим порушено законні інтереси нашого підприємства.
Посилання на порушення процедури закупівлі Замовником, фактичні обставини, що можуть це підтверджувати, з наданням відповідного обґрунтування наводяться нижче:
1. Вітчизняний виробник.
Внесеними змінами від 25.04.18 р. до тендерної документації, а саме: в п.1 та п.2 Додатку №2 до тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі Вироби для парків розваг, настільних або кімнатних ігор», код ДК 021:2015 (CPV) – 37530000-2, Замовник вимагає щоб виробником товарів що становлять предмет закупівлі був вітчизняний виробник (виробник Україна).
Виходячи з вищезазначеної вимоги учасники можуть пропонувати тільки товари вітчизняного виробництва, що є дискримінацією по відношенню до тих учасників які мали намір запропонувати товари іноземного походження.
Таким чином, Замовник порушив п. 2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: «Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент"», що не було виконано Замовником у своїй тендерній документації. Також, Замовник порушив ряд фундаментальних принципів здійснення закупівель, встановлених відповідно до ч.1 ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: добросовісна конкуренція серед учасників, недискримінація учасників, запобігання корупційним діям і зловживанням.
Відповідно, просимо зобов’язати Замовника внести зміни до тендерної документації конкурсних торгів в частині вилучення дискримінаційних вимог до учасників, а саме: вилучити з тексту документації вимоги щодо товару вітчизняного виробництва, що становить предмет закупівлі.
2. Висновок санітарно-епідеміологічної експертизи про сфери застосування та реалізації обладнання для дидактичного – навчальних занять та оздоровчо-реабілітаційного направлення.
Відповідно до внесених змін від 25.04.18 р. до тендерної документації, а саме: п. 2, таблиці 2, Додатку 2 Тендерної документації «Вироби для парків розваг, настільних або кімнатних ігор» код за ДК 021:2015 – 37530000-2, Замовником було встановлено вимогу до Висновку санітарно-епідеміологічної експертизи, а саме: у графі «Сфера застосування та реалізації об'єкта експертизи» встановлено: “для дидактичного – навчальних занять та оздоровчо-реабілітаційного направлення”.
Відповідно до п. 7.10. Наказу N 247 «Про затвердження Тимчасового порядку проведення державної санітарно-гігієнічної експертизи» МОЗ: “Термін виконання державної санітарно-епідеміологічної експертизи становить 30 діб з дати надходження передбачених цим Порядком документів до виконавців експертизи”. Для учасника неможливо отримати відповідний «Висновок санітарно-епідеміологічної експертизи із зазначенням сфери застосування та реалізації обладнання для дидактичного – навчальних занять та оздоровчо реабілітаційного направлення» до кінцевого строку подання тендерної пропозиції, оскільки він не може знати, які саме вироби будуть закуповуватися замовником і заздалегідь отримати відповідний «Висновок санітарно-епідеміологічної експертизи про сфери застосування та реалізації обладнання для дидактичного – навчальних занять та оздоровчо реабілітаційного направлення». Отже, відповідний «Висновок санітарно-епідеміологічної експертизи із зазначенням сфери застосування та реалізації обладнання для дидактичного – навчальних занять та оздоровчо реабілітаційного направлення», могли отримати лише ті учасники, які були повідомлені Замовником заздалегідь про вимогу зазначення у Висновку санітарно-епідеміологічної експертизи сфери застосування та реалізації саме: «обладнання для дидактичного – навчальних занять та оздоровчо реабілітаційного направлення». В свою чергу, формулювання сфери застосування у Висновку санітарно-епідеміологічної експертизи конкретно не визначено діючим законодавством України. Також, звертаємо Вашу увагу, що дана вимога була внесена Замовником після періоду зверненнями за роз’ясненнями (до 22 квітня 2018р. 15:25), за 7 (сім) днів до кінцевого строку подачі тендерних пропозицій, що унеможливлює право учасника задавати питання або звертатися до Замовника за роз’ясненнями.
Тому, вважаємо, що вимоги про наявність Висновку санітарно-епідеміологічної експертизи із зазначенням сфери саме: застосування та реалізації обладнання для дидактичного – навчальних занять та оздоровчо реабілітаційного направлення, є дискримінаційними та порушують принципи здійснення публічних закупівель відповідно до ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме такі як: добросовісна конкуренція серед учасників, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, запобігання корупційним діям і зловживанням.
Відповідно просимо зобов’язати Замовника внести зміни до тендерної документації конкурсних торгів в частині вилучення дискримінаційних вимог до учасників, а саме: вилучити з тексту документації вимоги щодо надання Висновку санітарно-епідеміологічної експертизи із зазначенням саме: сфери застосування та реалізації обладнання для дидактичного – навчальних занять та оздоровчо реабілітаційного направлення.
Зважаючи на вищевикладене та керуючись статтею 18 ЗУ «Про публічні закупівлі»
ПРОСИМО:
1. Прийняти скаргу до розгляду.
2. Призупинити процедуру закупівлі на строк до винесення рішення за скаргою.
3. Прийняти рішення про встановлення порушень Процедури закупівлі з боку Замовника.
4. Зобов’язати Замовника усунути дискримінаційні умови та привести тендерну документацію у відповідність з вимогами чинного законодавства.
ДОДАТКИ:
1. Витяг з ЄДРПОУ Скаржника.
2. Платіжне доручення про оплату за подання Скарги з відміткою про зарахування до державного бюджету.
Розгорнути
Згорнути
Рішення органу оскарження: Розгляд припинено
Скарга відкликана скаржником
Причина: У зв'язку з неможливістю виконати поставку товару у зазначені строки через завантаженість виробництва.
Дата: 27 квітня 2018 18:39
Рішення від 03.05.2018 № 4117.pdf
Дата публікації: 04 травня 2018 22:21
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 07 травня 2018 14:52
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ФОП Малишина Олена Валеріївна |
816 500,00
UAH з ПДВ
|
816 500,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ХМУВП "Воля" ХОФ "Соціальний захист і реабілітація інвалідів" |
829 000,00
UAH з ПДВ
|
829 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП Малишина Олена Валеріївна #3030217822 |
Переможець |
816 500,00
UAH з ПДВ
|
07 травня 2018 15:35
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
18 травня 2018 12:08
|
Договір 46 кімната сенсорна.pdf | укладений |
18 травня 2018 11:58
|