Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Вироби для парків розваг, настільних або кімнатних ігор, код за ДК 021:2015 37530000-2
Очікувана вартість
829 000,00 UAH
UA-2018-04-16-000956-a 6b3cf04f9b914271aa1ef6f8592b13bc
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Свєтлова Ольга Олександрівна

380667842551 sddi1@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Святошинський дитячий будинок - інтернат
Код ЄДРПОУ: 03188760
Місцезнаходження: 03115, Україна , Київська обл., Київ, Котельникова 51
Контактна особа: Свєтлова Ольга Олександрівна
380667842551
sddi1@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 квітня 2018 12:10
Звернення за роз’ясненнями: до 22 квітня 2018 15:25
Оскарження умов закупівлі: до 28 квітня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 травня 2018 15:25
Початок аукціону: 07 травня 2018 14:31
Очікувана вартість: 829 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 145,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вироби для парків розваг, настільних або кімнатних ігор, код за ДК 021:2015 37530000-2
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 штуки
Кімната сенсорної інтеграції
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03115, Україна, Київська область, Київ, Котельникова 51
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 37530000-2 — Вироби для парків розваг, настільних або кімнатних ігор

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
25 квітня 2018 15:20
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 квітня 2018 15:01
Тендерна пропозиція м'яке середовище.doc
25 квітня 2018 15:01
Зміни до ТД м'яке середовище.doc
25 квітня 2018 15:00
ТД М'яке середовище.doc
16 квітня 2018 12:12
Додатки 5.6.7.doc
16 квітня 2018 12:12
Загальні положення.doc
16 квітня 2018 12:12
Проект договору.doc
16 квітня 2018 12:12
Кваліфікаційні критерії.doc
16 квітня 2018 12:12
Тендерна документація (м'яке середовище).pdf
25 квітня 2018 15:20
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 квітня 2018 15:19
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 квітня 2018 15:17
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 квітня 2018 18:30
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 квітня 2018 12:16
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 квітня 2018 15:01
Тендерна пропозиція м'яке середовище.doc
23 квітня 2018 18:25
Тендерна пропозиція.doc
16 квітня 2018 12:12
Тендерна пропозиція.doc
25 квітня 2018 15:01
Зміни до ТД м'яке середовище.doc
23 квітня 2018 18:25
Зміни до ТД.doc
25 квітня 2018 15:00
ТД М'яке середовище.doc
23 квітня 2018 18:26
ТД М'яке середовище.doc
16 квітня 2018 12:12
Додатки 5.6.7.doc
16 квітня 2018 12:12
Загальні положення.doc
16 квітня 2018 12:12
Проект договору.doc
16 квітня 2018 12:12
Кваліфікаційні критерії.doc
16 квітня 2018 12:12
Тендерна документація (м'яке середовище).pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

График проставки
Дата подання: 17 квітня 2018 16:19
Дата відповіді: 18 квітня 2018 13:39
Здравствуйте. Подскажите, пожалуйста, график поставки регулирует поставщик, или у заказчика есть свой график? Какой крайний срок окончательной поставки? Поставка/монтаж/инструктаж персонала будет по одному адресу? Спасибо
Відповідь: Доброго дня. Графік поставки регулює замовник, поставка в травні. Поставка/монтаж/інструктаж - за однією адресою.

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2018-04-16-000956-a.c1
Статус:
Розгляд припинено
Скаржник: Фізична особа-підприємець Колікова Ольга Робертівна, Код ЄДРПОУ:2504220528
Дата подання: 27 квітня 2018 14:57
СКАРГА на дискримінаційні умови закупівлі
№ 33/91/1 від 27.04.2018 року. До Антимонопольного комітету України (Постійно діюча адміністративна колегія з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель) Адреса: Україна, 03035, м. Київ, вул. Митрополита Василя Липківського, 45. Суб’єкт оскарження: Фізична особа-підприємець Колікова Ольга Робертівна 54038, Україна, м. Миколаїв, вул. Крилова, буд. 5а тел. (097) 090-76-24 ЄДРПОУ/ДРФО 2504220528 Замовник: Святошинський дитячий будинок – інтернат Код ЄДРПОУ: 03188760 03115, Україна, Київська обл., Київ, Котельникова 51 Ідентифікатор закупівлі: ID: UA-2018-04-16-000956-a СКАРГА на дискримінаційні умови закупівлі 16 квітня 2018 р. Святошинським дитячим будинком – інтернатом (надалі - Замовник) були оголошені відкриті торги (UA-2018-04-16-000956-a) щодо закупівлі за кодом ДК 021:2015 37530000-2 Вироби для парків розваг, настільних або кімнатних ігор, ідентифікатор закупівлі: UA-2018-04-16-000956-a (надалі - Предмет закупівлі) Оприлюднена Замовником тендерна документація конкурсних торгів містить положення, які суперечать чинному законодавству України, та містить дискримінаційні умови, які обмежують право участі суб’єктів господарювання, що можуть взяти участь у вищезазначеній закупівлі, чим порушено законні інтереси нашого підприємства. Посилання на порушення процедури закупівлі Замовником, фактичні обставини, що можуть це підтверджувати, з наданням відповідного обґрунтування наводяться нижче: 1. Вітчизняний виробник. Внесеними змінами від 25.04.18 р. до тендерної документації, а саме: в п.1 та п.2 Додатку №2 до тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі Вироби для парків розваг, настільних або кімнатних ігор», код ДК 021:2015 (CPV) – 37530000-2, Замовник вимагає щоб виробником товарів що становлять предмет закупівлі був вітчизняний виробник (виробник Україна). Виходячи з вищезазначеної вимоги учасники можуть пропонувати тільки товари вітчизняного виробництва, що є дискримінацією по відношенню до тих учасників які мали намір запропонувати товари іноземного походження. Таким чином, Замовник порушив п. 2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: «Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент"», що не було виконано Замовником у своїй тендерній документації. Також, Замовник порушив ряд фундаментальних принципів здійснення закупівель, встановлених відповідно до ч.1 ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: добросовісна конкуренція серед учасників, недискримінація учасників, запобігання корупційним діям і зловживанням. Відповідно, просимо зобов’язати Замовника внести зміни до тендерної документації конкурсних торгів в частині вилучення дискримінаційних вимог до учасників, а саме: вилучити з тексту документації вимоги щодо товару вітчизняного виробництва, що становить предмет закупівлі. 2. Висновок санітарно-епідеміологічної експертизи про сфери застосування та реалізації обладнання для дидактичного – навчальних занять та оздоровчо-реабілітаційного направлення. Відповідно до внесених змін від 25.04.18 р. до тендерної документації, а саме: п. 2, таблиці 2, Додатку 2 Тендерної документації «Вироби для парків розваг, настільних або кімнатних ігор» код за ДК 021:2015 – 37530000-2, Замовником було встановлено вимогу до Висновку санітарно-епідеміологічної експертизи, а саме: у графі «Сфера застосування та реалізації об'єкта експертизи» встановлено: “для дидактичного – навчальних занять та оздоровчо-реабілітаційного направлення”. Відповідно до п. 7.10. Наказу N 247 «Про затвердження Тимчасового порядку проведення державної санітарно-гігієнічної експертизи» МОЗ: “Термін виконання державної санітарно-епідеміологічної експертизи становить 30 діб з дати надходження передбачених цим Порядком документів до виконавців експертизи”. Для учасника неможливо отримати відповідний «Висновок санітарно-епідеміологічної експертизи із зазначенням сфери застосування та реалізації обладнання для дидактичного – навчальних занять та оздоровчо реабілітаційного направлення» до кінцевого строку подання тендерної пропозиції, оскільки він не може знати, які саме вироби будуть закуповуватися замовником і заздалегідь отримати відповідний «Висновок санітарно-епідеміологічної експертизи про сфери застосування та реалізації обладнання для дидактичного – навчальних занять та оздоровчо реабілітаційного направлення». Отже, відповідний «Висновок санітарно-епідеміологічної експертизи із зазначенням сфери застосування та реалізації обладнання для дидактичного – навчальних занять та оздоровчо реабілітаційного направлення», могли отримати лише ті учасники, які були повідомлені Замовником заздалегідь про вимогу зазначення у Висновку санітарно-епідеміологічної експертизи сфери застосування та реалізації саме: «обладнання для дидактичного – навчальних занять та оздоровчо реабілітаційного направлення». В свою чергу, формулювання сфери застосування у Висновку санітарно-епідеміологічної експертизи конкретно не визначено діючим законодавством України. Також, звертаємо Вашу увагу, що дана вимога була внесена Замовником після періоду зверненнями за роз’ясненнями (до 22 квітня 2018р. 15:25), за 7 (сім) днів до кінцевого строку подачі тендерних пропозицій, що унеможливлює право учасника задавати питання або звертатися до Замовника за роз’ясненнями. Тому, вважаємо, що вимоги про наявність Висновку санітарно-епідеміологічної експертизи із зазначенням сфери саме: застосування та реалізації обладнання для дидактичного – навчальних занять та оздоровчо реабілітаційного направлення, є дискримінаційними та порушують принципи здійснення публічних закупівель відповідно до ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме такі як: добросовісна конкуренція серед учасників, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, запобігання корупційним діям і зловживанням. Відповідно просимо зобов’язати Замовника внести зміни до тендерної документації конкурсних торгів в частині вилучення дискримінаційних вимог до учасників, а саме: вилучити з тексту документації вимоги щодо надання Висновку санітарно-епідеміологічної експертизи із зазначенням саме: сфери застосування та реалізації обладнання для дидактичного – навчальних занять та оздоровчо реабілітаційного направлення. Зважаючи на вищевикладене та керуючись статтею 18 ЗУ «Про публічні закупівлі» ПРОСИМО: 1. Прийняти скаргу до розгляду. 2. Призупинити процедуру закупівлі на строк до винесення рішення за скаргою. 3. Прийняти рішення про встановлення порушень Процедури закупівлі з боку Замовника. 4. Зобов’язати Замовника усунути дискримінаційні умови та привести тендерну документацію у відповідність з вимогами чинного законодавства. ДОДАТКИ: 1. Витяг з ЄДРПОУ Скаржника. 2. Платіжне доручення про оплату за подання Скарги з відміткою про зарахування до державного бюджету.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення органу оскарження: Розгляд припинено
Скарга відкликана скаржником
Причина: У зв'язку з неможливістю виконати поставку товару у зазначені строки через завантаженість виробництва.
Дата: 27 квітня 2018 18:39
Рішення від 03.05.2018 № 4117.pdf
Дата публікації: 04 травня 2018 22:21

Документи подані скаржником

27 квітня 2018 14:57
Скарга2704.pdf

Документи Органу Оскарження

04 травня 2018 22:21
Рішення від 03.05.2018 № 4117.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 07 травня 2018 14:52

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Малишина Олена Валеріївна 816 500,00
UAH з ПДВ
816 500,00
UAH з ПДВ
Документи
ХМУВП "Воля" ХОФ "Соціальний захист і реабілітація інвалідів" 829 000,00
UAH з ПДВ
829 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

27 квітня 2018 19:33
Електронний підпис
27 квітня 2018 19:28
Проект договору.pdf
27 квітня 2018 19:28
Лист-гарантія.pdf
27 квітня 2018 19:28
Копія паспорту.pdf
27 квітня 2018 19:28
Копія довідки ІНН.pdf
27 квітня 2018 19:28
Виписка з ЄДР.pdf
27 квітня 2018 19:28
Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

27 квітня 2018 22:33
Електронний підпис
27 квітня 2018 22:30
Проект договору.pdf
27 квітня 2018 22:30
Лист - гарантія.pdf
27 квітня 2018 22:30
Копія витягу з ЄДРПОУ.pdf
27 квітня 2018 22:30
Статут.pdf
27 квітня 2018 22:30
тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Малишина Олена Валеріївна

ХМУВП "Воля" ХОФ "Соціальний захист і реабілітація інвалідів"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Малишина Олена Валеріївна
#3030217822
Переможець 816 500,00
UAH з ПДВ
07 травня 2018 15:35

Документи

07 травня 2018 15:34
Електронний підпис
07 травня 2018 15:33
рішення 58 кімната.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 07 травня 2018 15:35

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Малишина Олена Валеріївна
#3030217822
816 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

07 травня 2018 15:34
Електронний підпис
07 травня 2018 15:33
рішення 58 кімната.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
18 травня 2018 12:08
Договір 46 кімната сенсорна.pdf укладений
18 травня 2018 11:58