Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Залізничне обладнання, код 34940000-8 за ДК 021:2015 (скріплення рейкове)
Railway equipment, under the Code 34940000-8 according to the State Classifier of Production and Services (ДК 021:2015) (fastening rail)
Railway equipment, under the Code 34940000-8 according to the State Classifier of Production and Services (ДК 021:2015) (fastening rail)
Очікувана вартість
6 357 000,00 UAH
UA-2018-04-16-000075-b ● 19cb5c63c92647e19a662b2cf7618497
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВСЬКИЙ МЕТРОПОЛІТЕН" |
Код ЄДРПОУ: | 03328913 |
Вебсайт: | http://metro.kiev.ua/ |
Місцезнаходження: | 03056, Україна , Київська обл., Київ, ПРОСПЕКТ ПЕРЕМОГИ, будинок 35 |
Контактна особа: |
Висоцька Ольга Василівна 044 238-58-09 O.Vysotska@metro.kiev.ua |
Додаткові контактні особи: |
Даценко Олександр Володимирович (044)238-49-00 A.Dacenko@metro.kiev.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Official name: | Municipal Enterprise "Kyiv Metro" |
National ID: | 03328913 |
Contact point: |
Vysotska Olga 044 238-58-09 O.Vysotska@metro.kiev.ua |
Additional contacts: |
Даценко Олександр Володимирович (044)238-49-00 A.Dacenko@metro.kiev.ua |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 16 квітня 2018 10:25 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 10 грудня 2018 17:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 16 грудня 2018 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 20 грудня 2018 17:00 |
Початок аукціону: | 25 січня 2019 13:01 |
Очікувана вартість: | 6 357 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 31 785,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 190000 UAH |
Publication date: | 16 квітня 2018 10:25 |
Enquiries until: | 10 грудня 2018 17:00 |
Complaints submission until: | до 16 грудня 2018 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 20 грудня 2018 17:00 |
Information
Estimated total value: | 6 357 000 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 31 785 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Scope of the procurement
Детальний опис закупівлі згідно тендерної документації
A detailed description of the purchase pursuant to the tender documentation
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
30000 комплект
скріплення рейкове
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
02100, Україна, Київська обл., Київ, Червоноткацька, 1А
ДК 021:2015: 34940000-8 — Залізничне обладнання
fastening rail
CPV: 34940000-8
Період постачання:
по 31 березня 2019
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
15 листопада 2018 16:04 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
15 листопада 2018 16:04 |
Повідомлення учасникам від 15.11.2018 №2235-ТК.doc
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
15 листопада 2018 16:04 |
ТД.docx
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
25 жовтня 2018 16:33 |
Повідомлення учасникам від 25.10.2018 №2080-ТК.doc
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
28 вересня 2018 14:34 |
Повідомлення учасникам від 28.09.2018 №1864-ТК.doc
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
05 вересня 2018 14:43 |
Повідомлення учасникам від 05.09.2018 №1826-ТК.doc
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
23 серпня 2018 15:28 |
Повідомлення учасникам від 23.08.2018 №1723-ТК.doc
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
15 серпня 2018 15:59 |
Повідомлення учасникам від 15.08.2018 №-1637ТК.doc
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
10 серпня 2018 14:44 |
Повідомлення учасникам від 10.08.2018 №-1594ТК.doc
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
02 серпня 2018 16:05 |
Повідомлення учасникам від 02.08.2018 №-1538ТК.doc
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
26 липня 2018 14:55 |
Повідомлення учасникам від 26.07.2018 №1485-ТК.doc
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
24 липня 2018 15:27 |
Повідомлення учасникам від 24.07.2018 №1460-ТК.doc
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
24 липня 2018 15:27 |
Додаток 2.docx
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
17 липня 2018 15:48 |
Повідомлення учасникам від 17.07.2018 №1393-ТК.doc
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
05 липня 2018 17:33 |
Повідомлення учасникам від 05.07.2018 №1322-ТК.doc
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
26 червня 2018 17:53 |
Повідомлення учасникам від 26.06.2018 №1258-ТК.doc
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
24 травня 2018 14:42 |
Повідомлення учасникам від 24.05.2018 №959-ТК.doc
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
15 травня 2018 15:39 |
Повідомлення учасникам від 15.05.2018 №835-ТК.doc
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
16 квітня 2018 10:22 |
Додаток 6.docx
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
16 квітня 2018 10:22 |
Додаток 4.docx
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
16 квітня 2018 10:22 |
Додаток 5.docx
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
16 квітня 2018 10:22 |
Додаток 3.docx
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
16 квітня 2018 10:22 |
Додаток 1.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
технічні вимоги
Дата подання: 05 травня 2018 13:20
Дата відповіді: 10 травня 2018 13:13
П. 5.4. Додатку 4 ДКТ передбачено надання учасниками копії протоколу (акту) випробування властивостей виробу або іншого відповідного документу.
У зв’язку з наведеним , просимо повідомити якими нормативними документами регламентовано вимоги до вказаних документів та процедури їх отримання СГД? Що мається на увазі замовником під іншими документами?
Відповідь: Замовником в тендерній документації передбачено надання документу (склад та форма документу не регламентується), який може видати будь-яка організація що має технічні можливості, відповідних фахівців, обладнання для проведення відповідних випробувань. Документ повинен бути підписаний уповноваженою особою (директором, начальником або керівником) організації що провела випробування (Ф.І.Б) та завізований учасником торгів.
Під «іншими» документами слід розуміти будь-який документ – висновок, звіт, наукова робота, інформаційна довідка, тощо, в якому буде наведено результати випробувань властивостей відповідного виробу.
Під «іншими» документами слід розуміти будь-який документ – висновок, звіт, наукова робота, інформаційна довідка, тощо, в якому буде наведено результати випробувань властивостей відповідного виробу.
До предмету закупівлі
Дата подання: 07 листопада 2018 13:15
Дата відповіді: 09 листопада 2018 16:23
Додаток 2. Тендерної документації передбачає поняття - еквівалент. Просимо надати пояснення що є еквівалентом: інший вид пружнього кріплення який має не гірші від компанії Vossloh технічні характеристики й може бути установлений на шпалу (полушпалки) підготовлені під кріплення Vossloh або іншій вид пружнього кріплення, який має не гірші від компанії Vossloh технічні характеристики але потребують виготовлення інших опорних елементів, або інший не обовязково пружній вид кріплення, який має не гірші від компанії Vossloh характеристики?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Розглянувши питання, посталене учасником торгів на закупівлю «Залізничне обладнання, код 34940000-8 за ДК 021:2015 (скріплення рейкове)» повідомляємо наступне.
Еквівалент - рівноцінна заміна продукції (технічні, якісні та функціональні характеристики (показники) еквіваленту повинні відповідати або мати не гірші характеристики (показники) ніж встановлені Замовником в технічній специфікації). Інші види або зміна технічних характеристик не передбачено.
Крім того, посилання на продукцію компанії Vosslon в технічній специфікації відсутні.
Еквівалент - рівноцінна заміна продукції (технічні, якісні та функціональні характеристики (показники) еквіваленту повинні відповідати або мати не гірші характеристики (показники) ніж встановлені Замовником в технічній специфікації). Інші види або зміна технічних характеристик не передбачено.
Крім того, посилання на продукцію компанії Vosslon в технічній специфікації відсутні.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2018-04-16-000075-b.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ АВАНТ-ГАРДЕ, Код ЄДРПОУ:36829118
Дата подання: 05 травня 2018 13:22
Забезпечення тендерної документації
В п.2 Забезпечення тендерної пропозиції. ДКТ вимагаємо поряд з банківською гарантією передбачити надання учасниками як забезпечення гарантій страхових компаній.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
10 травня 2018 13:15
Відповідно до статті 24 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) Замовник має право зазначити в оголошенні про проведення процедури закупівлі та в тендерній документації вимоги щодо надання забезпечення тендерної пропозиції.
Згідно з пунктом 8 частини 1 статті 1 Закону «забезпечення тендерної пропозиції - надання забезпечення виконання зобов'язань учасника перед замовником, що виникли у зв'язку з поданням тендерної пропозиції, у вигляді такого забезпечення, як гарантія». Замовником в тендерній документації на закупівлю «Залізничне обладнання, код 34940000-8 за ДК 021:2015 (скріплення рейкове)» визначено, що тендерна пропозиція обов’язково супроводжується наданням забезпечення виконання зобов’язань учасника перед Замовником, у вигляді такого забезпечення, як гарантія, а саме банківська гарантія.
Згідно з пунктом 8 частини 1 статті 1 Закону «забезпечення тендерної пропозиції - надання забезпечення виконання зобов'язань учасника перед замовником, що виникли у зв'язку з поданням тендерної пропозиції, у вигляді такого забезпечення, як гарантія». Замовником в тендерній документації на закупівлю «Залізничне обладнання, код 34940000-8 за ДК 021:2015 (скріплення рейкове)» визначено, що тендерна пропозиція обов’язково супроводжується наданням забезпечення виконання зобов’язань учасника перед Замовником, у вигляді такого забезпечення, як гарантія, а саме банківська гарантія.
Номер вимоги: UA-2018-04-16-000075-b.c2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ АВАНТ-ГАРДЕ, Код ЄДРПОУ:36829118
Дата подання: 05 травня 2018 13:23
Кваліфікаційні вимоги
Виключити з ДКТ п.3.5 Додатку 5 щодо надання переможцем торгів Довідки податкового органу про відсутність (наявність) заборгованості по оплаті податків у зв’язку з тим, що згідно наказу МЕРТ, Мінфіну від 17.01.2018 р. №37/11 взаємодія електронної системи закупівель «Prozorro» та інформаційних систем ДФС здійснюється в електронній формі, що дозволяє забезпечити автоматичну перевірку.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
25 липня 2018 09:52
Відповідно до статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) спосіб документального підтвердження згідно із законодавством відсутності підстав, передбачених частиною другою цієї статті визначається замовником. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Згідно статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» «Уповноважений орган щороку до 20 січня та додатково в разі потреби оприлюднює інформацію про перелік відкритих єдиних державних реєстрів, доступ до яких є вільним, на веб-порталі Уповноваженого органу».
Відтак, на сайті Міністерства економічного розвитку і торгівлі України є роз’яснення від Державної фіскальної служби України (лист від 29.01.2018 №1489/5/99-99-09-07-01-16) щодо надання інформації про відкриті єдині державні реєстри, в якому зазначено, що інформація, надана листом від 10.02.2017 №2057/5/99-99-09-01-03-16, залишається актуальною, тобто необхідність підтвердження відсутності заборгованості перед бюджетом у суб’єктів господарювання шляхом видачі їм довідок, порядок видачі яких затверджено наказом Міністерства доходів і зборів України від 10.10.2013 №567, залишається.
Інформація щодо наявності реєстру суб’єктів господарювання, які мають податковий борг, відсутня.
Враховуючи вищевикладене, Замовником в тендерній документації на закупівлю «Залізничне обладнання, код 34940000-8 за ДК 021:2015 (скріплення рейкове)» визначено, що переможець торгів у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен розмістити (завантажити) в електронній системі закупівель документи згідно Додатку 5 до тендерної документації, в тому числі і довідку (лист) податкового органу про відсутність (наявність) заборгованості по сплаті обов’язкових податків і зборів в Україні.
Згідно статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» «Уповноважений орган щороку до 20 січня та додатково в разі потреби оприлюднює інформацію про перелік відкритих єдиних державних реєстрів, доступ до яких є вільним, на веб-порталі Уповноваженого органу».
Відтак, на сайті Міністерства економічного розвитку і торгівлі України є роз’яснення від Державної фіскальної служби України (лист від 29.01.2018 №1489/5/99-99-09-07-01-16) щодо надання інформації про відкриті єдині державні реєстри, в якому зазначено, що інформація, надана листом від 10.02.2017 №2057/5/99-99-09-01-03-16, залишається актуальною, тобто необхідність підтвердження відсутності заборгованості перед бюджетом у суб’єктів господарювання шляхом видачі їм довідок, порядок видачі яких затверджено наказом Міністерства доходів і зборів України від 10.10.2013 №567, залишається.
Інформація щодо наявності реєстру суб’єктів господарювання, які мають податковий борг, відсутня.
Враховуючи вищевикладене, Замовником в тендерній документації на закупівлю «Залізничне обладнання, код 34940000-8 за ДК 021:2015 (скріплення рейкове)» визначено, що переможець торгів у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен розмістити (завантажити) в електронній системі закупівель документи згідно Додатку 5 до тендерної документації, в тому числі і довідку (лист) податкового органу про відсутність (наявність) заборгованості по сплаті обов’язкових податків і зборів в Україні.
Номер вимоги: UA-2018-04-16-000075-b.a3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТРАНСІНВЕСТ ХОЛДИНГ", Код ЄДРПОУ:38489501
Дата подання: 07 травня 2018 14:41
Вимога щодо внесення змін до тендерної документації
Текст вимоги наведено у вкладеному файлі (Вимога до закупівлі UA-2018-04-16-000075-b.pdf)
Рішення замовника: Вимога задоволена
21 серпня 2018 16:55
Відповідь надана у файлі, що додається
Номер вимоги: UA-2018-04-16-000075-b.c4
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ ВМ ТРЕЙДИНГ, Код ЄДРПОУ:41022885
Дата подання: 22 червня 2018 10:01
Вимога
У зв’язку з тим, що станом на 22.06.2018 невирішеними залишається 2 вимоги до тендерної документації, а строк подання пропозицій до 03.07.2018, з врахуванням вихідних (неробочих) днів в учасників залишається недостатньо часу для підготовки тендерних пропозицій, вимагаємо надати додатковий час від дати розгляду всіх вимог та перенести граничний термін подачі тендерних пропозицій.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
26 червня 2018 18:04
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій продовжено до 09.07.2018 року до 17-00 год.
Номер вимоги: UA-2018-04-16-000075-b.c5
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ІННОВАЦІЙНІ ІНФРАСТРУКТУРНІ ТЕХНОЛОГІЇ", Код ЄДРПОУ:41402787
Дата подання: 18 серпня 2018 20:42
Вимога щодо умов поставки
Відповідно до п. 5.2. Проекту договору, що міститься в тендерній документації, строк поставки не повинен перевищувати 90 (дев’яносто) календарних днів. На даний момент проведення аукціону очікується 05.10.2018р. З урахування всіх строків, передбачених чинним законодавством України в сфері публічних закупівель, а також вимог замовника стосовно поставки в термін до 90 календарних днів, здійснити таку поставку до кінця 2018 року не вбачається можливим. Одночасно, зменшення кількості днів терміну поставки від оголошених початково, ставить учасників, які орієнтувалися на дану вимогу проекту договору, в дискримінаційні умови.
Просимо розглянути вимогу щодо вирішення питання із умовами поставки, а також надати відповідь щодо причин багаторазового перенесення терміну подачі тендерних пропозицій.
Розгорнути
Згорнути
Просимо розглянути вимогу щодо вирішення питання із умовами поставки, а також надати відповідь щодо причин багаторазового перенесення терміну подачі тендерних пропозицій.
Рішення замовника: Вимога задоволена
23 серпня 2018 15:40
Строк поставки товару продовжено.
Також повідомляємо, що у зв’язку із численними зверненнями потенційних учасників, необхідністю ретельного розгляду та вивченням технічної документації, внесення відповідних змін в тендерну документацію, призвело до неодноразового перенесення кінцевого строку подання тендерних пропозицій.
Також повідомляємо, що у зв’язку із численними зверненнями потенційних учасників, необхідністю ретельного розгляду та вивченням технічної документації, внесення відповідних змін в тендерну документацію, призвело до неодноразового перенесення кінцевого строку подання тендерних пропозицій.
Інформація про відміну
Виконано
Дата відміни: | 18 грудня 2018 14:21 |
Коментар щодо відміни: | Відмінити торги на підставі частини 1 статті 31 Закону «відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг» |
Документи:
18 грудня 2018 14:21
|
Протокол від 18.12.2018 №3263.pdf |