Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

код ДК 021:2015 – 77310000-6 – Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень
Очікувана вартість
223 975,00 UAH
UA-2018-04-16-000022-b 0eba840ca9544ca2818920aa99149dfe
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Назаренко Сергій

+380577243752 ntv_pz@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Регіональна філія "Південна залізниця" публічного акціонерного товариства "Українська залізниця"
Код ЄДРПОУ: 40081216
Місцезнаходження: 61052, Україна , Харківська обл., Харків, Конарєва, 7
Контактна особа: Назаренко Сергій
+380577243752
ntv_pz@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 квітня 2018 09:25
Звернення за роз’ясненнями: до 22 квітня 2018 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 28 квітня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 травня 2018 17:00
Початок аукціону: 03 травня 2018 12:15
Очікувана вартість: 223 975,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 6 719,25 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 3,00%

Інформація про предмет закупівлі

послуга з благоустрою, озелененню території, устрою квітників
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
послуга з благоустрою, озелененню території, устрою квітників
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 07 червня 2018
ДК 021:2015: 77310000-6 — Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
25 квітня 2018 15:04
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 квітня 2018 15:04
зміни.docx
25 квітня 2018 15:04
Додаток 1.doc
25 квітня 2018 15:04
ТД 2018.doc
23 квітня 2018 19:35
Клумби 4-5.docx
23 квітня 2018 19:35
Клумби 2-3.docx
23 квітня 2018 19:35
Клумба 1.docx
25 квітня 2018 15:04
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 квітня 2018 19:35
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 квітня 2018 16:44
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 квітня 2018 09:22
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 квітня 2018 15:04
зміни.docx
23 квітня 2018 16:44
зміни.docx
25 квітня 2018 15:04
Додаток 1.doc
23 квітня 2018 16:44
Додаток 1.doc
16 квітня 2018 09:22
Додаток 1.doc
25 квітня 2018 15:04
ТД 2018.doc
23 квітня 2018 16:44
ТД 2018.doc
16 квітня 2018 09:22
ТД 2018.doc
23 квітня 2018 19:35
Клумби 4-5.docx
23 квітня 2018 19:35
Клумби 2-3.docx
23 квітня 2018 19:35
Клумба 1.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Питання
Дата подання: 18 квітня 2018 18:00
Дата відповіді: 23 квітня 2018 16:30
Добрий день. Наша організація бажає прийняти участь в вашій закупівлі. Ознайомившись з умовами проведення тендеру (Додаток 4 до тендерної документації) саме: «Квіткова продукція повинна бути високої якості, життєздатною та мати естетичний вид. Розсада квітуча, повинна мати не менше однієї квітки, з п’ятьма листами, висотою 25 см з добре сформованою кореневою системою і висаджена в торф’яний субстрат в горщиках об’ємом не менш 0,2 л і діаметром 9 см. » загальна кількість квітів для висадження згідно Додатку 4 складає 13776 шт. Треба зазначити що посів розсади для досягнення висоти квітки 25 см потрібно проводити з лютого по березень, деяких квітів початок квітня. Ми багато років займаємося вирощуванням, висадженням квітів та можемо запропонувати квіткову конкурентоздатну продукцію найвищої якості, проте згідно умов тендеру ми не встигнемо виростити саме ці квіти, так як тільки в травні місяці відбудеться тендер (від оголошення до аукціону 15 календарних днів). Для дотримання основних принципів здійснення закупівель таких як: добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія та ефективність, недискримінація учасників, запобігання корупційним діям і зловживанням, та на виконання вимог статті 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» Просимо внести зміни в додаток 4 «Технічне завдання» тендерної документації, а саме доповнити пункт «Перелік та кількість квітникової продукції, яка підлягає саджанню» виразом «або еквівалент». В свою чергу ми зобов’язуємось створити красиву і гармонічну композицію, згідно ваших вимог. З повагою
Розгорнути Згорнути
Відповідь: ваше звернення розглянуто
Питання
Дата подання: 20 квітня 2018 08:30
Дата відповіді: 23 квітня 2018 17:08
Добрий день. Згідно Додатку 4 тендерної документації Замовника передбачено, що обов’язковими умовами є наявність у Учасника виробничої бази (теплиця, питомник) Статтею 22 Закону України « Про публічні закупівлі» передбачено, що Замовник може включити до тендерної документації іншу інформацію яку вважає за необхідне, але документація не повинна обмежувати конкуренцію та приводити до дискримінації Учасників. В місті Харкові є багато організацій які займаються наданням ландшафтних послуг згідно КВЕДУ 81.30 маючи при цьому змогу закупляти квіткову продукцію у організацій, що займаються лише вирощуванням якісної квіткової продукції. Зазначаємо, що Замовник закупляє комплекс послуг з устрою квітників, що включає в себе планування грунту, розмітку, нанесення малюнку та, безпосередньо, висадження квітів, а не квіткову продукцію окремо, а згідно Додатку 5 «Проект договору» пунктом 6.1.5. передбачено, що «Підрядник гарантує протягом 3-х місяців, з дати підписання актів прийому - передачі наданих послуг, якість та відповідність наданих послуг технічному завданню (Додаток №1), а також зобов’язаний усунути власними силами і засобами та за свій рахунок будь-які недоліки, в тому числі замінити квіткову продукцію, у разі її загибелі не з вини Замовника в строк – 10 календарних днів». З метою не допущення до скарги в Антимонопольний комітет на тендерну документацію Замовника вважаємо за потрібне звернутися до Вас з проханням внести зміни до тендерної документації в Додаток 4 з виключенням умов про обов’язкову наявність виробничої бази, а саме (теплиця, питомник) так як дані умови обмежують конкуренцію та приводять до дискримінації Учасників. З повагою.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: ваше звернення розглянуто

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 травня 2018 12:48

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ЧЕРНІКОВ ВОЛОДИМИР ІЛЛІЧ 148 999,00
UAH з ПДВ
148 999,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Шульга Євген Олександрович 209 889,00
UAH з ПДВ
198 999,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Чарлі 223 950,00
UAH з ПДВ
199 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ІНТЕРТРЕЙД-ГРУП" 223 900,00
UAH з ПДВ
223 900,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

02 травня 2018 15:40
Працівники.pdf
02 травня 2018 15:40
Перелік та обсяги 1.pdf
02 травня 2018 15:40
Паспорт.pdf
02 травня 2018 15:40
Інформація.pdf
02 травня 2018 15:40
Довідка по статті 17.pdf
02 травня 2018 15:40
Витяг (єдиний податок).pdf
02 травня 2018 15:40
Банк.pdf
02 травня 2018 15:40
Аналогічний договір.pdf

Публічні документи

18 травня 2018 13:47
Про фізичну особу
18 травня 2018 13:47
Податкова довідка
18 травня 2018 13:47
Довідка про несудимість
02 травня 2018 16:07
Електронний підпис
02 травня 2018 16:05
Довідка.pdf
01 травня 2018 10:18
Електронний підпис
01 травня 2018 10:17
Реестр.pdf
01 травня 2018 10:17
Паспорт.pdf
01 травня 2018 10:17
ИНН.pdf
01 травня 2018 10:17
Довідка.pdf
01 травня 2018 10:17
Выписка с реестра.pdf
01 травня 2018 10:17
Банковская справка.pdf
01 травня 2018 10:17
Довідка.pdf
01 травня 2018 10:17
Довідка 1.pdf

Публічні документи

02 травня 2018 15:12
Електронний підпис
30 квітня 2018 21:10
Електронний підпис
30 квітня 2018 20:57
уставные док.pdf
30 квітня 2018 20:57
устав ООО Чарли.pdf
30 квітня 2018 20:57
статья 17.pdf
30 квітня 2018 20:57
заист довкілля.pdf
30 квітня 2018 20:57
1дф.pdf
30 квітня 2018 20:57
doc2.pdf
30 квітня 2018 20:57
doc1-lag.pdf

Публічні документи

29 квітня 2018 09:53
Електронний підпис
29 квітня 2018 00:04
устав.pdf
29 квітня 2018 00:04
ПП ІНТЕРТРЕЙД-ГРУП.pdf
29 квітня 2018 00:04
tender doc2-l.pdf
29 квітня 2018 00:04
tender doc1.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ЧЕРНІКОВ ВОЛОДИМИР ІЛЛІЧ

ФОП Шульга Євген Олександрович

ТОВ Чарлі

ТОВ ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ІНТЕРТРЕЙД-ГРУП"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ЧЕРНІКОВ ВОЛОДИМИР ІЛЛІЧ
#2685200619
Відхилено 148 999,00
UAH з ПДВ
15 травня 2018 15:09
ФОП Шульга Євген Олександрович
#3313303075
Переможець 198 999,00
UAH з ПДВ
15 травня 2018 15:10

Документи

15 травня 2018 15:09
Електронний підпис
15 травня 2018 15:09
000022-b.pdf
08 травня 2018 15:14
Електронний підпис
08 травня 2018 15:14
000022.pdf
03 травня 2018 12:48
Звіт з ЄДР (припинено)
03 травня 2018 12:48
Звіт з ЄДР (припинено)

Документи

15 травня 2018 15:09
Електронний підпис
15 травня 2018 15:09
000022-b.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 15 травня 2018 15:10

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Шульга Євген Олександрович
#3313303075
198 999,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

15 травня 2018 15:09
Електронний підпис
15 травня 2018 15:09
000022-b.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
30 вересня 2021 13:29
Електронний підпис укладений
01 червня 2018 15:22
Договір Сонячний Шульга.pdf укладений
01 червня 2018 15:22

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 червня 2018 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 198 999,00
UAH (в тому числі ПДВ 33 166,50 UAH)