Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Проведення поточного ремонту електромереж житлового будинку за адресою: вул. Шолохова, 25
Очікувана вартість
196 854,00 UAH
UA-2018-04-13-001953-a ea3ae8b816b14123a69dbc255a650886
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Наталя Зальоткіна

+380974589325 z0974589325@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Об'єднання співвласників багатоквартирного будинку "НАШ ДОБРОБУТ, 25"
Код ЄДРПОУ: 40319672
Місцезнаходження: 49080, Україна , Дніпропетровська обл., Дніпро, вул. Шолохова, буд 25
Контактна особа: Наталя Зальоткіна
+380974589325
z0974589325@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 квітня 2018 15:45
Звернення за роз’ясненнями: до 18 квітня 2018 18:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 23 квітня 2018 22:00
Початок аукціону: 24 квітня 2018 12:41
Очікувана вартість: 196 854,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 984,27 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Проведення поточного ремонту електромереж житлового будинку за адресою: вул. Шолохова, 25
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49080, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Шолохова, буд. 25
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 серпня 2018
ДК 021:2015: 45310000-3 — Електромонтажні роботи

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-04-13-001953-a.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ФОП "АНТОНЕНКО КОСТЯНТИН МИКОЛАЙОВИЧ", Код ЄДРПОУ:2931505391
Дата подання: 02 травня 2018 23:29
Безпідставна дискваліфікація
Згідно ПРОТОКОЛУ №1 розгляду пропозиції учасника процедури допорогової закупівлі від 27.04.2018 який був оприлюднений 01.05.2018, було відхилено пропозицію учасника ФОП «Антоненко Костянтин Миколайович» у зв’язку з невідповідністю тендерної пропозиції вимогам, по двом пунктам а саме:

1. Учасником не надано Відомості з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України (ЄДРПОУ), які отримано не раніше початку поточного року.

На що можу заперечити наступне: не зважаючи на восьмиденний розгляд пропозиції з 24.04.2018 р. по 01.05.2018 р. замовник так і не помітив документів під назвами «Вiдомостi_з_Eдиного_державного_реeстру.pdf» від 29.03.2018 р. за № 1003801732 та «Виписка.pdf» від 20.02.2018 р. Це вказує на упереджене ставлення при розгляданні цієї пропозиції.


2. Учасником надана довідка про виконання аналогічних договорів для ТОВ «Управляюча компанія «Дніпроград», в якій вказано поточні ремонти, що виконані у 2017 р., в той час, як ФОП «Антоненко Костянтин Миколайович» зареєстровано 19.02.2018 р., тобто ці послуги не є підтвердженням досвіду роботи саме ФОП «Антоненко Костянтин Миколайович».

На що можу заперечити наступне: були надані документі «№ 04226
від 22 квітня 2018р. Лист-роз’яснення про ненадання документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору» а також «Рекомендацiйний_лист_Днiпроград.pdf» за допомогою яких можна зробити позитивні висновки щодо досвіду роботи. Це теж вказує на упереджене ставлення при розгляданні пропозиції а також додатково створює перешкоду для виходу на прозорий ринок надання послуг молодим учасникам.

Кошти за виконання робіт за договорами, зазначеними в довідці не є бюджетними, тому що сплачувалися ТОВ «Управляюча компанія «Дніпроград», а не з міського бюджету або коштів депутата районної/міської/обласної ради на виконання доручень виборців.

На що можу заперечити наступне:це рішення додатково свідчить про упереджене ставлення при розгляданні цієї пропозиції. Згідно наданого документа, під назвою «Рекомендацiйний_лист_Днiпроград.pdf» присутні позиції в яких виконувались роботи за бюджетні кошти, наприклад «Проведення поточного ремонту освітлення місць загального користування житлового будинку за адресою: бульв. Слави, 58» (UA-2017-11-15-001977-a). Якщо у замовника виникли питання стосовно залучених коштів при виконані робіт, можна було додатково отримати інформацію безпосередньо у ТОВ «Управляюча компанія «ДНІПРОГРАД» за вказаними реквізитами.

Все це суперечить здоровій екосистемі взаємодії бізнесу, влади та громадянського суспільства. А також створює перешкоди у побудові довіри до української інфраструктури публічних закупівель.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
05 травня 2018 11:11
1. В документі під назвою «Вiдомостi_з_Eдиного_державного_реeстру.pdf» від 29.03.2018 р. за № 1003801732 надано Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, а не Відомості з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України (ЄДРПОУ), який надається Головним управлінням Статистики.
2. Згідно п.4 «Вимоги до кваліфікації учасників та спосіб їх підтвердження» Учасник повинен мати підтверджений позитивний досвід роботи в сфері будівництва за програмами співфінансування ОСББ/ЖБК або з бюджетними коштами.
Надана Учасником довідка про виконання аналогічних договорів не є підтвердженням досвіду саме даної підрядної організації за програмами співфінансування ОСББ/ЖБК або з бюджетними коштами, тому що немає договорів між Замовниками та Учасником закупівлі
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Номер вимоги: UA-2018-04-13-001953-a.a3
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП "СЕРДЮК ОКСАНА МИКОЛАЇВНА", Код ЄДРПОУ:2863309069
Дата подання: 05 травня 2018 15:28
Вимога скасування закупівлі
Згідно Наказу № 35 "Про затвердження Порядку
здійснення допороговuх закупівель"
Оголошення Закупівлі, період уточнень та подання пропозицій
6.1. Закупівлі проводяться з метою відбору постачальників товарів, виконавців робіт і надавачів послуг для потреб Замовника та укладення з ними відповідних договорів.
6.2. Під час здійснення Закупівель Замовники повинні дотримуватися таких принципів здійснення закупівель:
добросовісна конкуренція серед учасників;
максимальна економія та ефективність;
відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
недискримінація учасників;
об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій;
запобігання корупційним діям і зловживанням.
1. Кваліфікація, визначення переможця та завершення Закупівлі
9.2. У разі дискваліфікації Учасника, який запропонував найменшу ціну, Замовник публікує в Системі скан-копію документа з відповідним аргументованим рішенням.
Виключними підставами дискваліфікації є:
пропозиція Учасника, який запропонував найменшу ціну, не відповідає умовам Закупівлі;
Скасування Закупівлі - У разі, якщо всі Учасники Закупівлі були дискваліфіковані, Закупівля автоматично переводиться Системою у статус “Закупівля не відбулась”.
Згідно з інструкції підготовки пропозицій для Учасників закупівлі: «Проведення поточного ремонту електромереж житлового будинку за адресою: вул. Шолохова, 25».
(ДК 021:2015 – 45310000-3 - Електромонтажні роботи). п.3.5.2. Вимоги до надання послуги:
1) кошторисна документація складається на підставі ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва»; - учасник якого обрали переможцем не надав кошторис що є обгрунтуванням запропонованої ціни або тендерна пропозиція що є підтверженням запропонованої ціни в допорогових закупівлях.
5) огляд об’єкту підрядником під час періоду уточнень обов’язковий - (Період уточнень 5 днів
від 13.04.2018 15:45
до 18.04.2018 18:00) Огляду об 'єкта у учасника №3 був проведений 20.04.2018 р ( в період прийому пропозицій) що підтвержує Акт огляду об 'єкта - це є порушенням умов закупівлі.
п4. Вимоги до кваліфікації учасників та спосіб їх підтвердження.
Для уточнення обсягів робіт та матеріалів, необхідних для виконання поточного ремонту огляд об’єкту підрядником під час періоду уточнень (перед поданням пропозиції до системи електронних закупівель) обов’язковий.
Також у учасника №3 з усіх перелічених КВЕДів не має жодного, який надає право виготовляти Проект виконання робіт та в штаті не був зазначенний інженер- проектувальник або договір на виконання ПВР з фахівцями в складі тендерної документації надано не було.
4.2. Учасник, що знаходиться на стадії Кваліфікації повинен документи, перелічені в п.4.1, надати в електронному (сканованому в форматі pdf) вигляді протягом одного робочого дня після виходу на стадію Кваліфікації, якщо такі документи не були подані до початку аукціону. Неподання або неповне подання Учасником в складі пропозиції документів, перелічених в п.4.1, є підставою для дискваліфікації пропозиції Учасника.
Одже учасник № 3 не відповідає умовам інструкції до закупівлі: «Проведення поточного ремонту електромереж житлового будинку за адресою: вул. Шолохова, 25»
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
08 травня 2018 10:41
На вимогу замовника ОСББ «НД, 25» згідно «Оголошення про проведення допорогової закупівлі через систему електронних закупівель. Інструкція з підготовки пропозицій для Учасників.» згідно п. 4.1. «Учасник повинен надати в електронному (сканованому в форматі pdf) вигляді в складі своєї пропозиції наступні документи: Підписаний Замовником лист-підтвердження або акт огляду об’єкту.» Учасником, якого обрано переможцем в складі пропозиції надано акт огляду об’єкту, датований 20.04.2018 р. Учасник намагався домовитись з представником замовника про огляд об’єкту 18.04.2018 р., але у представника замовника не було можливості зустрітися із представником підрядної організації в цей час. Тому представником замовника було запропоновано огляд об’єкту 20.04.2018р.
На вимогу замовника ОСББ «НД, 25» згідно «Оголошення про проведення допорогової закупівлі через систему електронних закупівель. Інструкція з підготовки пропозицій для Учасників.» згідно п. 4.1. «Учасник повинен надати в електронному (сканованому в форматі pdf) вигляді в складі своєї пропозиції наступні документи: Проект виконання робіт, розроблений для цього об’єкту, в якому обов’язково мають міститись відомості про організацію, послідовність та технологію виконання робіт, передбачатись заходи з охорони праці.». Учасником, якого обрано переможцем у складі пропозиції, зокрема надано Скан-копії Свідоцтва № 00364 Інженера-проектувальника та Кваліфікаційного сертифікату Серія АР № 003354, які підтверджують можливість та право проектувальника розробляти Проект виконання робіт та що підтверджує, що проект розроблений спеціалізованою проектною організацією. А отже, учаснику не має необхідності мати КВЕД економічної діяльності щодо виконання проектних робіт.
Номер вимоги: UA-2018-04-13-001953-a.a2
Статус:
Вирішена
Учасник: ФОП "АНТОНЕНКО КОСТЯНТИН МИКОЛАЙОВИЧ", Код ЄДРПОУ:2931505391
Дата подання: 05 травня 2018 12:54
Дискримінація учасників закупівлі
1. Відомості з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України (ЄДРПОУ), який надається Головним управлінням Статистики надається на підставі Витяга з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань. Таким чином Ви вимагаєте два однакових документа за змістом, виданих двома різними установами. Для чого?
2. Згідно Ваших вимог потрібен проект виконання робіт. Переможець, якого Ви обрали, замість проекту надав титульні листи проекту, які являються тільки назвою. Чому у всіх учасників Ви знайшли недоліки в тендерних документах, а у обраного переможця Ви цього не бачите?
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
08 травня 2018 10:28
На вимогу замовника ОСББ «НД, 25» згідно «Оголошення про проведення допорогової закупівлі через систему електронних закупівель. Інструкція з підготовки пропозицій для Учасників.» учасник-переможець надав в складі своєї пропозиції довідку № 04-015 від 23 квітня 2018 р. та декілька сторінок з печатками та підписами у вигляді кольорових скан-копій на підтвердження наявності Проекту виконання робіт, розробленого для даного об’єкту. Оригінал Проекту виконання робіт в паперовому вигляді учасник-переможець надав замовникові ОСББ «НД, 25», знаходячись на етапі «Кваліфікація». Тільки після цього було прийнято рішення про визначення переможця.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 24 квітня 2018 13:08

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "АНТОНЕНКО КОСТЯНТИН МИКОЛАЙОВИЧ" 172 055,00
UAH з ПДВ
149 990,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "СЕРДЮК ОКСАНА МИКОЛАЇВНА" 175 374,00
UAH з ПДВ
149 999,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ФОРТЕЦЯ-БР" 189 000,00
UAH з ПДВ
158 980,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

02 травня 2018 22:16
ПВР.rar
02 травня 2018 17:01
cмета Уточненная.rar
02 травня 2018 17:01
витяг.pdf
02 травня 2018 17:01
Працівники 24.04.2018.pdf
23 квітня 2018 20:21
Електронний підпис
23 квітня 2018 20:17
довідки.rar
23 квітня 2018 20:17
відгук.pdf
23 квітня 2018 20:17
Акт Приватний305.rar
23 квітня 2018 20:17
Документы Тверская 15.rar
23 квітня 2018 20:17
смета.rar
23 квітня 2018 20:17
договор електрика.rar
23 квітня 2018 20:17
Довідка про учасника.pdf
23 квітня 2018 20:17
додаток.pdf
23 квітня 2018 20:17
Дозвіл.pdf
23 квітня 2018 20:17
Ліцензія.pdf
23 квітня 2018 20:17
паспорт.rar
23 квітня 2018 20:17
ЧП.pdf
23 квітня 2018 20:17
выписка с налог.pdf
23 квітня 2018 20:17
Виписка з ЄДР.rar

Публічні документи

04 травня 2018 16:29
Держстат від 24.04.2018р..pdf
04 травня 2018 16:29
Лист.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "АНТОНЕНКО КОСТЯНТИН МИКОЛАЙОВИЧ"

ФОП "СЕРДЮК ОКСАНА МИКОЛАЇВНА"

ТОВ "ФОРТЕЦЯ-БР"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "АНТОНЕНКО КОСТЯНТИН МИКОЛАЙОВИЧ"
#2931505391
Відхилено 149 990,00
UAH з ПДВ
01 травня 2018 13:27
ФОП "СЕРДЮК ОКСАНА МИКОЛАЇВНА"
#2863309069
Відхилено 149 999,00
UAH з ПДВ
03 травня 2018 12:01
ТОВ "ФОРТЕЦЯ-БР"
#41492886
Переможець 158 980,00
UAH з ПДВ
05 травня 2018 09:28

Документи

01 травня 2018 13:27
002.jpg
01 травня 2018 13:27
001.jpg

Документи

03 травня 2018 12:01
Протокол розгляду 2.pdf

Документи

05 травня 2018 09:27
Протокол розгляду 3.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05 травня 2018 09:28

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ФОРТЕЦЯ-БР"
#41492886
158 980,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

05 травня 2018 09:27
Протокол розгляду 3.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Додаткова угода 1.pdf укладений
09 липня 2018 10:30
Договір (стор.3).pdf укладений
23 травня 2018 18:11
Договір (стор.2).pdf укладений
23 травня 2018 18:11
Договір (стор.1).pdf укладений
23 травня 2018 18:11

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 23 травня 2018 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 0
з ПДВ
Причини розірвання договору: Замовник і Підрядник дійшли згоди розірвати Договір