Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

51. Система зберігання даних для центру обробки даних Секретаріату Кабінету Міністрів України
Data storage system for data center of Secretariat of Cabinet of Ministers of Ukraine
Очікувана вартість
6 500 000,00 UAH
UA-2018-04-13-001171-a 11cb77793abf4dff956c63de76aa7d36
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Любов Олександрівна Денисенко

+380442566330
+380442567057
denisenko@kmu.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Господарсько-фінансовий департамент Секретаріату Кабінету Міністрів України
Код ЄДРПОУ: 00019442
Вебсайт: http://www.kmu.gov.ua
Місцезнаходження: 01008, Україна , Київська область обл., Киев, вул. Грушевського, 12/2
Контактна особа: Любов Олександрівна Денисенко
+380442566330,+380442567057
denisenko@kmu.gov.ua
Додаткові контактні особи: Дмитро Лазарєв
+3800442567380
dl@kmu.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Gospodarsko-finansoviy departament Sekretariatu Kabinetu Ministriv Ukraini
National ID: 00019442
Contact point: Lyubov Denisenko
+380442566330,+380442567057
denisenko@kmu.gov.ua
Additional contacts: Дмитро Лазарєв
+3800442567380
dl@kmu.gov.ua

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 13 квітня 2018 13:57
Звернення за роз’ясненнями: до 03 травня 2018 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 09 травня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 13 травня 2018 18:00
Початок аукціону: 23 травня 2018 11:35
Очікувана вартість: 6 500 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 32 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 195000 UAH
Publication date: 13 квітня 2018 13:57
Enquiries until: 03 травня 2018 18:00
Complaints submission until: до 09 травня 2018 00:00
Time limit for receipt of tenders: 13 травня 2018 18:00

Information

Estimated total value: 6 500 000 UAH including VAT
Minimal lowering step: 32 500 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штука
Система зберігання даних для центру обробки даних Секретаріату Кабінету Міністрів України
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01008, Україна, Київ, Київ, Грушевського, 12/2
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Data storage system for data center of Secretariat of Cabinet of Ministers of Ukraine
CPV: 30230000-0
Період постачання: по 28 вересня 2018

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
13 квітня 2018 14:00
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 квітня 2018 13:57
Тендерна документація.DOC
13 квітня 2018 13:57
Оголошення про проведення.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Технічні характеристики обладнання
Дата подання: 17 квітня 2018 15:50
Дата відповіді: 20 квітня 2018 13:44
Вітаю. Прошу уточнити, згідно яких тестів були виставлені дані вимоги. Прохання вказати офіційні джерела, а також посилання на їх сайти. Дані вимоги під одного виробника, що не дає конкурентного участі інших виробників. 1) Пропускна здатність контролерів не менше ніж 21ГБ/сек; 2) Продуктивність не менш ніж 1 000 000 Read IOPs 4Kb блок при затримках менше 1 мс;
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Система зберігання даних, що закуповується, це складне комп’ютерне обладнання, яке багато коштує та має експлуатуватися не менше 10 років. Заплановане підключення до нього через побудовану високопродуктивну мережу SAN наявних та запланованих до закупівлі сучасних потужних чотирипроцесорних серверів, на яких вже побудована та буде розширюватися кластерізована віртуалізована архітектура. В такий конфігурації саме продуктивність дискової підсистеми, пропускна здатність контролерів, швидкісні параметри підсистеми вводу-виводу системи зберігання даних визначають продуктивність комплексу в цілому. Забезпечення високих швидкісних параметрів системи з врахуванням закладеної масштабованості сучасних систем зберігання даних забезпечить довгий строк експлуатації закупленого обладнання. Зазначені технічні вимоги встановлені саме з метою забезпечення максимально ефективного використання бюджетних коштів та закупівлі найсучаснішого обладнання з найкращим співвідношенням ціна/якість.
Що стосується тестів, на наш погляд саме Учасник в складі своєї пропозиції може надавати посилання на тести, що підтверджують відповідність запропонованого обладнання вимогам тендерної документації.
Технічні характеристики обладнання
Дата подання: 17 квітня 2018 15:52
Дата відповіді: 20 квітня 2018 13:49
Вітаю. Прошу уточнити, згідно яких тестів були виставлені дані вимоги. Прохання вказати офіційні джерела, а також посилання на їх сайти. Дані вимоги під одного виробника, що не дає конкурентного участі інших виробників. 1) Пропускна здатність контролерів не менше ніж 21ГБ/сек; 2) Продуктивність не менш ніж 1 000 000 Read IOPs 4Kb блок при затримках менше 1 мс; 3) Висота не більше 2U;
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідь. На пункти 1, 2 відповідь надана раніше.
Обмеження за висотою 2U обумовлені обмеженим місцем в наявних серверних шафах та запланованою закупівлею нового серверного обладнання, нарощуванням потужності систем збереження даних, що вже експлуатуються.
Перевірка програмного забезпечення
Дата подання: 18 квітня 2018 14:29
Дата відповіді: 20 квітня 2018 13:51
Шановні панове! Ми представляємо корпорацію Майкрософт – виробника програмного забезпечення Microsoft та власника авторських прав на відповідні комп’ютерні програми, копія довіреності – за посиланням: https://1drv.ms/b/s!Avc8GHaWYgi5gR0PvabtWek0jmqV Предметом даної публічної закупівлі є придбання комп’ютерної техніки, при цьому жодних вимог до програмного забезпечення, яке має буди встановлене на комп’ютери, не висувається. Однак, враховуючи те, що операційна система є необхідною складовою, яка забезпечує можливість користування комп’ютером, вважаємо за необхідне звернути вашу увагу на наступне. Протягом останнього часу багато державних замовників, включаючи центральні органи державної влади, які закуповували операційні системи Microsoft Windows через процедури публічних закупівель, стали жертвами контрафактних тобто нелегально відтворених та розповсюджених в порушення Закону України «Про авторське право і суміжні права» примірників вказаних програм. Більше того, для приховування неліцензійності такі програмні продукти супроводжувались підробленими наклейками Сертифікатів автентичності. Вказане явище нещодавно лише посилилося, з огляду на що державні замовники мають бути особливо пильними. Відтак, у разі прийняття вами рішення про придбання в межах публічної закупівлі програмного забезпечення Microsoft Windows, радимо звернутись до нас для верифікації ліцензійності таких програм. Звертаємо увагу, що наша підтримка не вимагає жодних витрат з вашого боку. В той же час, відсутність належної уваги до цього питання може призвести до використання неліцензійного програмного забезпечення, що відповідно до чинного законодавства є порушенням авторського права, яке, зокрема, є злочином згідно зі ст. 176 Кримінального кодексу України. Більш того, в такому випадку державні кошти можуть бути витрачені на нелегальну продукцію з усіма відповідними наслідками. Наша мета – допомогти вам перевірити, що всі програми Microsoft, які будуть вами придбаватись є безпечними та ліцензійними. Будь ласка, зв’яжіться з нами для того, щоб обговорити особливості процесу такої перевірки. Будемо вдячні, якщо ви зв’яжетесь з нами по телефону (044) 494-08-68 чи електронною поштою info@lexfor.com. Владислав Шаповал Заступник директора юридичної фірми «ЛЕКСФОР», представник Корпорації Майкрософт з питань захисту прав інтелектуальної власності в Україні
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Система зберігання даних не використовує програмне забезпечення Microsoft.
Обмеження за висотою 2U обумовлені обмеженим місцем в наявних серверних шафах та запланованою закупівлею нового серверного обладнання, нарощуванням потужності систем збереження даних, що вже експлуатуютьс
Дата подання: 20 квітня 2018 14:55
Дата відповіді: 25 квітня 2018 13:48
Если вы закупаете новое оборудование: сервера и системы хранения данных, как Вы пишите и у Вас нет свободного места в серверных шкафах, как вы отвечаете , можно поставить новый, отдельный шкаф 42U и не прописывать требование в 2U.
Відповідь: Відповідь. Встановити додаткову серверну шафу в сучасний, побудований «за правилами» центр обробки даних з системою кондиціювання з гермозоною, з резервованою системою електроживлення та СКС ЦОД це технологічно дуже складна задача навіть у разі, якщо б у приміщенні ЦОД було для цього вільне місце.
Технічні характеристики обладнання
Дата подання: 20 квітня 2018 15:16
Дата відповіді: 25 квітня 2018 15:07
Вітаю. Не отримав від Вас чіткої відповіді, згідно яких тестів були виставлені дані вимоги. Прохання вказати офіційні джерела, а також посилання на їх сайти. Дані вимоги прописані під одного виробника, що не дає конкурентної участі інших виробників. 1) Пропускна здатність контролерів НЕ менше ніж 21ГБ / сек; 2) Продуктивність НЕ меньше ніж 1 000 000 Read IOPs 4Kb блок при затримці менше 1 мс; Згідно технічного аналізу в розміщених Вами на сайті Prozorro технічних вимогах, прописана система зберігання даних компанії Huawei Oceanstor. Просимо виключити або змінити данні вимоги, щоб могли брати участь у торгах інші виробники обладнання та торги були конкурентними.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Технічні вимоги до системи зберігання даних встановлювалися з врахуванням:
1) планів з модернізації наявних та побудови нових сучасних автоматизованих інформаційних систем;
2) аналізу технічних характеристик найсучасніших систем зберігання даних від різних виробників (в тому числі і викладені у вільному доступі результати тестів, посилання на які ми не можемо надавати, оскільки це прямо вказувало б на конкретних виробників та моделі обладнання);
3) цілком логічного бажання закупити за наявні кошти обладнання з найкращим співвідношенням ціна/якість.
Наведений приклад виробника лише підтверджує, що параметри встановлені вірно, обладнання з такими характеристиками виробляється і, впевнені, не лише одним виробником.
Вважаємо недоцільним знижувати технічні вимоги, оскільки це призведе до того, що ми будемо вимушені закупити майже за ті самі кошти значно гірше за характеристиками обладнання. Конкуренція має бути не лише цінова, а й технологічна.
Стосовно технічних вимог
Дата подання: 24 квітня 2018 13:24
Дата відповіді: 27 квітня 2018 13:01
Згідно вимог тендерної документації – «Технічні вимоги до системи зберігання даних для центру обробки даних Секретаріату Кабінету Міністрів України» п 3. «Протоколи та Інтерфейси», вимагаються уніфіковані SFP модулі – «Пропозиція повинна включати 4 оптичних SFP+ модуля LC SR, що підтримують роботу в режимах 10Gb iSCSI/16Gb FC». Звертаємо Вашу увагу, що комбіновані оптичні SFP+ модулі, які підтримують роботу в режимах 10Gb iSCSI/16Gb FC, постачаються лише одним виробником. Це призводить до обмеження конкуренції і до можливих перевитрат бюджетних коштів. Тому, у складі нашої тендерної пропозиції будуть запропоновані два комплекти модулів: 4 шт. модулів SFP 10Gb iSCSI та 4 шт. модулі 16Gb FC (всього 8 шт.), що буде повністю відповідати зазначеним Технічним вимогам. Просимо надати відповідь, чи буде прийнята до розгляду наша пропозиція?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Планується використовувати конвергентне рішення, яке дозволяє без переривання роботи обрати необхідний протокол. В технічному завданні не висуваються вимоги щодо виробника даних модулів, тому ви можете запропонувати SFP+ модулі, що підтримують роботу в режимах 10Gb iSCSI/16Gb FC, від будь-якого виробника.
Розгорнути всі запитання: 6 Згорнути запитання

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 17 травня 2018
UA-2018-04-13-001171-a11cb77793abf4dff956c63de76aa7d36
Найменування: Господарсько-фінансовий департамент Секретаріату Кабінету Міністрів України
Код ЄДРПОУ: 00019442
Місцезнаходження: 01008, Україна, Київська область обл., Киев, вул. Грушевського, 12/2
Учасник Документи Рішення
Товариство з обмеженою відповідальністю "Науково-виробниче підприємство "Енглер" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "АЙТІ-СОЛЮШНС" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІТ-ДЕВЕЛОПМЕНТ" Документи
Допущено до аукціону
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю «ЕС ТІ СІ» Документи
Відхилено
Документи
ТОВ "ЕКОВУДІНВЕСТ" Документи
Відхилено
Документи

Документи

17 травня 2018 13:05
Електронний підпис

Публічні документи

11 травня 2018 11:29
Електронний підпис
11 травня 2018 11:24
Технічна частина.pdf
11 травня 2018 11:24
Ліцензія.zip
11 травня 2018 11:24
Гарантия_2798.zip
11 травня 2018 11:24
Довереность Рыжий.zip

Документи

17 травня 2018 13:08
Електронний підпис

Публічні документи

11 травня 2018 12:02
Таблиця відповідності.pdf
11 травня 2018 12:02
Наказ Фролова.7z
11 травня 2018 12:01
Гарантія 2476-18.7z
11 травня 2018 12:01
Банківська ліцензія.7z

Документи

17 травня 2018 13:07
Електронний підпис

Документи

17 травня 2018 13:01
Електронний підпис

Публічні документи

11 травня 2018 18:22
Наказ Фролова.7z
11 травня 2018 18:22
2598-18.7z
11 травня 2018 18:22
Банківська ліцензія.7z
11 травня 2018 18:22
технічна частина.pdf

Документи

17 травня 2018 13:04
Електронний підпис

Публічні документи

11 травня 2018 19:18
2_Дов_ст17.pdf
11 травня 2018 19:18
8_Персональні_дані.pdf
11 травня 2018 19:18
6_Проект_договору.pdf
11 травня 2018 19:18
5.3_Авторизаційний лист.pdf
11 травня 2018 19:18
4_Техн_частина.pdf
11 травня 2018 19:18
3_Специфікація.pdf
11 травня 2018 19:18
1_Квал_док.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "Науково-виробниче підприємство "Енглер"

ТОВ "АЙТІ-СОЛЮШНС"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІТ-ДЕВЕЛОПМЕНТ"

Товариство з обмеженою відповідальністю «ЕС ТІ СІ»

ТОВ "ЕКОВУДІНВЕСТ"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 23 травня 2018 12:02

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "АЙТІ-СОЛЮШНС" 6 496 200,00
UAH з ПДВ
6 431 100,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІТ-ДЕВЕЛОПМЕНТ" 6 498 600,00
UAH з ПДВ
6 433 600,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Науково-виробниче підприємство "Енглер" 6 499 050,00
UAH з ПДВ
6 434 050,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

11 травня 2018 12:02
Таблиця відповідності.pdf
11 травня 2018 12:02
Наказ Фролова.7z
11 травня 2018 12:01
Гарантія 2476-18.7z
11 травня 2018 12:01
Банківська ліцензія.7z

Публічні документи

11 травня 2018 11:29
Електронний підпис
11 травня 2018 11:24
Технічна частина.pdf
11 травня 2018 11:24
Ліцензія.zip
11 травня 2018 11:24
Гарантия_2798.zip
11 травня 2018 11:24
Довереность Рыжий.zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "АЙТІ-СОЛЮШНС"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІТ-ДЕВЕЛОПМЕНТ"

Товариство з обмеженою відповідальністю "Науково-виробниче підприємство "Енглер"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "АЙТІ-СОЛЮШНС"
#38239436
Переможець 6 431 100,00
UAH з ПДВ
24 травня 2018 17:07

Документи

24 травня 2018 17:07
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 24 травня 2018 17:07

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "АЙТІ-СОЛЮШНС"
#38239436
6 431 100,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

24 травня 2018 17:07
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2019 11:19
Електронний підпис укладений
12 червня 2018 09:51
Договір № 24-86 від 11.06.2018р..pdf укладений
12 червня 2018 09:49

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 11 червня 2018 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 6 431 100,00
UAH з ПДВ