Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Лінгафонний кабінет (англійська мова) для Підгірцівської ЗОШ I-III ст.
Очікувана вартість
200 000,00 UAH
UA-2018-04-13-000674-a ● fdddec9ed21c4aba981f7defde7e0717
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ освіти Обухівської РДА |
Код ЄДРПОУ: | 02143732 |
Місцезнаходження: | 08700, Україна , Київська обл., місто, м.Обухів, вул.Володимира Чаплінського №7 |
Контактна особа: |
Якименко Анна Юріївна +380457253980 annayakymenko11@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 13 квітня 2018 11:38 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 20 квітня 2018 11:43 |
Оскарження умов закупівлі: | до 26 квітня 2018 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 30 квітня 2018 11:43 |
Початок аукціону: | 02 травня 2018 13:30 |
Очікувана вартість: | 200 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 комплекти
Лінгафонний кабінет (англійська мова) для Підгірцівської ЗОШ I-III ст.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
08710, Україна, Київська область, Обухівський район, с.Підгірці, вул.Васильківська 39/1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 червня 2018
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
19 квітня 2018 13:17 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
19 квітня 2018 13:10 |
Перелік змін до ТД .doc | |
19 квітня 2018 13:10 |
тендерна документація зі змінами.docx |
19 квітня 2018 13:17 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
19 квітня 2018 13:10 |
Перелік змін до ТД .doc
|
|||
19 квітня 2018 13:10 |
тендерна документація зі змінами.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Перевірка програмного забезпечення
Дата подання: 18 квітня 2018 13:21
Дата відповіді: 18 квітня 2018 14:00
Шановні панове!
Ми представляємо корпорацію Майкрософт – виробника програмного забезпечення Microsoft та власника авторських прав на відповідні комп’ютерні програми копія довіреності – за посиланням: https://1drv.ms/b/s!Avc8GHaWYgi5gR0PvabtWek0jmqV
Предметом даної публічної закупівлі є придбання комп’ютерної техніки із попередньо встановленими операційними системами Microsoft Windows.
Звертаємо вашу увагу, що протягом останнього часу багато державних замовників, включаючи центральні органи державної влади, придбали комп’ютери разом із попередньо встановленими примірниками Microsoft Windows, які, на жаль, виявилися неліцензійними, тобто нелегально відтвореними та розповсюдженими в порушення Закону України «Про авторське право і суміжні права». Більше того, такі комп’ютери супроводжувались підробленими наклейками Сертифікатів автентичності, аби приховати від замовника неліцензійність встановленого програмного забезпечення.
За цими фактами ми вже ініціювали декілька юридичних проваджень, однак вказане явище нещодавно лише посилилося, що вимагає від нас особливої пильності.
Оскільки процедура даної публічної закупівлі вже майже завершена, ми хотіли б допомогти вам із верифікацією ліцензійності програмних продуктів Microsoft, які постачатимуться вам переможцем тендеру. Наша підтримка не вимагає жодних витрат з вашого боку.
Ми сподіваємося, що переможець постачатиме вам виключно ліцензійне програмне забезпечення. Проте, зважаючи на кількість тендерів, у яких вже були виявлені порушення, кожен державний замовник повинен докласти додаткових зусиль задля того, щоб уникнути всіх негативних наслідків придбання контрафактних копій комп`ютерних програм. Відсутність належної уваги може призвести до використання державним замовником неліцензійного програмного забезпечення, що відповідно до чинного законодавства є порушенням авторського права, яке, зокрема, є злочином згідно зі ст. 176 Кримінального кодексу України. Більш того, в такому випадку державні кошти можуть бути витрачені на нелегальну продукцію з усіма відповідними наслідками.
Наша мета – допомогти вам перевірити, що всі комп’ютери, які будуть вам поставлені, мають оригінальні та належним чином ліцензовані операційні системи Microsoft Windows. Будь ласка, зв’яжіться з нами для того, щоб обговорити особливості процесу такої перевірки. Будемо вдячні, якщо ви зв’яжетесь з нами по телефону (044) 494-08-68 чи електронною поштою info@lexfor.com для призначення зустрічі протягом найближчих днів.
Владислав Шаповал
Заступник директора юридичної фірми «ЛЕКСФОР»,
представник Корпорації Майкрософт з питань захисту
прав інтелектуальної власності в Україні
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Щиро дякуємо за змістовну та важливу інформацію. Ми обов`язково використаємо її у роботі.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 02 травня 2018 14:03
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "ІВК Сервіс" |
192 612,00
UAH з ПДВ
|
192 612,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "Гера-Сервіс" |
197 400,00
UAH з ПДВ
|
197 400,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "ВЕНТОВ АНДРІЙ АНАТОЛІЙОВИЧ" |
198 250,00
UAH з ПДВ
|
198 250,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "БАСОВ СЕРГІЙ МИКОЛАЙОВИЧ" |
199 925,00
UAH з ПДВ
|
199 925,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "ІВК Сервіс" #37500822 |
Переможець |
192 612,00
UAH з ПДВ
|
05 травня 2018 09:05
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
04 липня 2018 14:04
|
Електронний підпис | укладений |
17 травня 2018 10:26
|
Дог.197 зі змінами.pdf | зміни до договору |
17 травня 2018 10:25
|
Електронний підпис | укладений |
16 травня 2018 09:57
|
Договір 197.pdf | укладений |
16 травня 2018 09:56
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 17 травня 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 17 травня 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | уточнення коду ДК та коригування Додатку 1 |
Номер договору про закупівлю: | 197 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 197 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |