Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Лінгафонний кабінет (англійська мова) для Підгірцівської ЗОШ I-III ст.
Очікувана вартість
200 000,00 UAH
UA-2018-04-13-000674-a fdddec9ed21c4aba981f7defde7e0717
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Якименко Анна Юріївна

+380457253980 annayakymenko11@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти Обухівської РДА
Код ЄДРПОУ: 02143732
Місцезнаходження: 08700, Україна , Київська обл., місто, м.Обухів, вул.Володимира Чаплінського №7
Контактна особа: Якименко Анна Юріївна
+380457253980
annayakymenko11@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 квітня 2018 11:38
Звернення за роз’ясненнями: до 20 квітня 2018 11:43
Оскарження умов закупівлі: до 26 квітня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 30 квітня 2018 11:43
Початок аукціону: 02 травня 2018 13:30
Очікувана вартість: 200 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 комплекти
Лінгафонний кабінет (англійська мова) для Підгірцівської ЗОШ I-III ст.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08710, Україна, Київська область, Обухівський район, с.Підгірці, вул.Васильківська 39/1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 червня 2018
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
19 квітня 2018 13:17
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 квітня 2018 13:10
Перелік змін до ТД .doc
19 квітня 2018 13:10
тендерна документація зі змінами.docx
19 квітня 2018 13:17
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 квітня 2018 11:42
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 квітня 2018 13:10
Перелік змін до ТД .doc
19 квітня 2018 13:10
тендерна документація зі змінами.docx
13 квітня 2018 11:38
тендерна документація.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Перевірка програмного забезпечення
Дата подання: 18 квітня 2018 13:21
Дата відповіді: 18 квітня 2018 14:00
Шановні панове! Ми представляємо корпорацію Майкрософт – виробника програмного забезпечення Microsoft та власника авторських прав на відповідні комп’ютерні програми копія довіреності – за посиланням: https://1drv.ms/b/s!Avc8GHaWYgi5gR0PvabtWek0jmqV Предметом даної публічної закупівлі є придбання комп’ютерної техніки із попередньо встановленими операційними системами Microsoft Windows. Звертаємо вашу увагу, що протягом останнього часу багато державних замовників, включаючи центральні органи державної влади, придбали комп’ютери разом із попередньо встановленими примірниками Microsoft Windows, які, на жаль, виявилися неліцензійними, тобто нелегально відтвореними та розповсюдженими в порушення Закону України «Про авторське право і суміжні права». Більше того, такі комп’ютери супроводжувались підробленими наклейками Сертифікатів автентичності, аби приховати від замовника неліцензійність встановленого програмного забезпечення. За цими фактами ми вже ініціювали декілька юридичних проваджень, однак вказане явище нещодавно лише посилилося, що вимагає від нас особливої пильності. Оскільки процедура даної публічної закупівлі вже майже завершена, ми хотіли б допомогти вам із верифікацією ліцензійності програмних продуктів Microsoft, які постачатимуться вам переможцем тендеру. Наша підтримка не вимагає жодних витрат з вашого боку. Ми сподіваємося, що переможець постачатиме вам виключно ліцензійне програмне забезпечення. Проте, зважаючи на кількість тендерів, у яких вже були виявлені порушення, кожен державний замовник повинен докласти додаткових зусиль задля того, щоб уникнути всіх негативних наслідків придбання контрафактних копій комп`ютерних програм. Відсутність належної уваги може призвести до використання державним замовником неліцензійного програмного забезпечення, що відповідно до чинного законодавства є порушенням авторського права, яке, зокрема, є злочином згідно зі ст. 176 Кримінального кодексу України. Більш того, в такому випадку державні кошти можуть бути витрачені на нелегальну продукцію з усіма відповідними наслідками. Наша мета – допомогти вам перевірити, що всі комп’ютери, які будуть вам поставлені, мають оригінальні та належним чином ліцензовані операційні системи Microsoft Windows. Будь ласка, зв’яжіться з нами для того, щоб обговорити особливості процесу такої перевірки. Будемо вдячні, якщо ви зв’яжетесь з нами по телефону (044) 494-08-68 чи електронною поштою info@lexfor.com для призначення зустрічі протягом найближчих днів. Владислав Шаповал Заступник директора юридичної фірми «ЛЕКСФОР», представник Корпорації Майкрософт з питань захисту прав інтелектуальної власності в Україні
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Щиро дякуємо за змістовну та важливу інформацію. Ми обов`язково використаємо її у роботі.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 травня 2018 14:03

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ІВК Сервіс" 192 612,00
UAH з ПДВ
192 612,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Гера-Сервіс" 197 400,00
UAH з ПДВ
197 400,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ВЕНТОВ АНДРІЙ АНАТОЛІЙОВИЧ" 198 250,00
UAH з ПДВ
198 250,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "БАСОВ СЕРГІЙ МИКОЛАЙОВИЧ" 199 925,00
UAH з ПДВ
199 925,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

05 травня 2018 09:46
Електронний підпис
05 травня 2018 09:45
Документи переможця.pdf
27 квітня 2018 13:41
Електронний підпис
27 квітня 2018 13:39
11_Копія Статуту.pdf
27 квітня 2018 13:36
1_Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

27 квітня 2018 16:00
гера сервис0001.pdf

Публічні документи

26 квітня 2018 18:00
13 Інформаційний лист.PDF
26 квітня 2018 18:00
12 витяг з ЄДР.pdf
26 квітня 2018 18:00
11 витяг єдиний податок.PDF
26 квітня 2018 18:00
10 проект договору.pdf
26 квітня 2018 18:00
4 довідка персонал.PDF
26 квітня 2018 18:00
1 Виписка з ЕДРПОУ.pdf

Публічні документи

24 квітня 2018 10:46
свідоцтво.JPG
24 квітня 2018 10:46
пасп4.JPG
24 квітня 2018 10:46
пасп2.JPG
24 квітня 2018 10:46
пасп.JPG
24 квітня 2018 10:46
пасп код.JPG
24 квітня 2018 10:46
пасип3.JPG
24 квітня 2018 10:46
єдиний2.JPG
24 квітня 2018 10:46
витяг2.JPG
24 квітня 2018 10:46
витяг.JPG
24 квітня 2018 10:46
взяття на облік.JPG
24 квітня 2018 10:46
4опп.JPG
24 квітня 2018 10:46
p10.pdf
24 квітня 2018 10:46
p09.pdf
24 квітня 2018 10:46
p08.pdf
24 квітня 2018 10:46
p07.pdf
24 квітня 2018 10:46
p06.pdf
24 квітня 2018 10:46
p05.pdf
24 квітня 2018 10:46
p04.pdf
24 квітня 2018 10:46
p03.pdf
24 квітня 2018 10:46
p02.pdf
24 квітня 2018 10:46
p01.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "ІВК Сервіс"

Товариство з обмеженою відповідальністю "Гера-Сервіс"

ФОП "ВЕНТОВ АНДРІЙ АНАТОЛІЙОВИЧ"

ФОП "БАСОВ СЕРГІЙ МИКОЛАЙОВИЧ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "ІВК Сервіс"
#37500822
Переможець 192 612,00
UAH з ПДВ
05 травня 2018 09:05

Документи

05 травня 2018 09:05
Електронний підпис
05 травня 2018 09:04
Протокол 89.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05 травня 2018 09:05

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ІВК Сервіс"
#37500822
192 612,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

05 травня 2018 09:05
Електронний підпис
05 травня 2018 09:04
Протокол 89.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 липня 2018 14:04
Електронний підпис укладений
17 травня 2018 10:26
Дог.197 зі змінами.pdf зміни до договору
17 травня 2018 10:25
Електронний підпис укладений
16 травня 2018 09:57
Договір 197.pdf укладений
16 травня 2018 09:56

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
17 травня 2018
Дата публікації змін до договору:
17 травня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): уточнення коду ДК та коригування Додатку 1
Номер договору про закупівлю: 197
Договір:
Номер додаткової угоди: 197
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 16 травня 2018 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 192 612,00
UAH з ПДВ