Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Технічний нагляд за проектами та документацією на реконструкцію головного корпусу КЛПУ «Обласна психіатрична лікарня м.Слов’янська» за адресою: вул. Нарвська,16, м.Слов’янськ, Донецька область ДСТУ Б Д.1.1-1:2013
Очікувана вартість
3 470 058,00 UAH
UA-2018-04-13-000537-c ● de6c047cce0c4e579c9f23329fd448b3
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНА ЛІКУВАЛЬНО-ПРОФІЛАКТИЧНА УСТАНОВА "ОБЛАСНА ПСИХІАТРИЧНА ЛІКАРНЯ М. СЛОВ'ЯНСЬКА" |
Код ЄДРПОУ: | 01991122 |
Місцезнаходження: | 84115, Україна , Донецька обл., Слов'янськ, вул. Нарвська, буд. 16 |
Контактна особа: |
Полякова Алла Олексіївна 380502321637 superfinanci@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 13 квітня 2018 11:21 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 20 квітня 2018 08:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 26 квітня 2018 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 30 квітня 2018 08:00 |
Початок аукціону: | 02 травня 2018 11:32 |
Очікувана вартість: | 3 470 058,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 17 350,29 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 15000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
детально зазначено в документації
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Технічний нагляд за проектами та документацією на реконструкцію головного корпусу КЛПУ «Обласна психіатрична лікарня м.Слов’янська» за адресою: вул. Нарвська,16, м.Слов’янськ, Донецька область ДСТУ Б Д.1.1-1:2013
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
84115, Україна, Донецька область, Слов'янськ, Нарвська,16
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 червня 2018
—
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 71248000-8 — Технічний нагляд за проектами та документацією
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
16 квітня 2018 08:19 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
13 квітня 2018 12:46 |
Додаток 4 технічне завдання 1 файл.doc | |
13 квітня 2018 12:46 |
Додаток 4 технічне завдання 11 файл.doc | |
13 квітня 2018 12:46 |
Додаток 4 технічне завдання 5-12 файл.doc | |
13 квітня 2018 12:45 |
Додаток 4 технічне завдання 2 файл.doc | |
13 квітня 2018 12:45 |
Додаток 4 технічне завдання 3 файл.doc | |
13 квітня 2018 12:45 |
Додаток 4 технічне завдання 4 файл.doc | |
13 квітня 2018 12:45 |
3. Технічне завдання технагляд (Додаток 4).doc | |
13 квітня 2018 12:44 |
2. ТД Слов'янськ технагляд.doc | |
13 квітня 2018 12:44 |
1. оголошення.doc | |
13 квітня 2018 12:44 |
1.Проект договору технагляд Слов'янськ.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
внесення змін до тендерної документації
Дата подання: 18 квітня 2018 14:48
Дата відповіді: 21 квітня 2018 11:29
Вимога щодо надання Сертифікату на систему управління якістю ISO є дискримінаційною та такою, що обмежує коло учасників та порушує чинне законодавство у сфері публічних закупівель. По-перше, Відповідно до статті 31 Господарського кодексу України, дискримінацією суб'єктів господарювання є прийняття будь-яких актів (рішень, наказів, розпоряджень, постанов тощо), надання письмових чи усних вказівок, укладення угод або будь-які інші дії чи бездіяльність органів влади, органів місцевого самоврядування, органів адміністративно-господарського управління та контролю (колегіального органу чи посадової особи), направлених на обмеження чи позбавлення права на здійснення господарської діяльності та ставлять суб'єкта господарювання у гірше становище порівняно з іншими суб'єктами господарювання. Звідси бачимо, що вимогою щодо надання Сертифікату на систему управління якістю ( ISO 9001:2015 «Системи менеджменту») Ви ставите учасників у різне становище в даній процедурі закупівлі, при чому одних в гірше (ті учасники, що не мають такого сертифікату, і при чому НЕ ЗОБОВ’ЯЗАНІ його отримувати), а інших – у вигідне становище, автоматично збільшуючи шанси на визнання переможцем конкретної процедури закупівлі. Тому, можемо стверджувати, що у вас як у Замовника вже є заздалегідь визначений переможець процедури, інтереси якого Ви лобіюєте. І при чому робите це без законодавчого закріплення та обґрунтування, а виключно на власному бажанні. Тому, по факту маємо явну дискримінацію, яка порушую один із основних принципів здійснення публічних закупівель (стаття 3 Закону України «Про публічні закупівлі»). По-друге, Ви повинні розуміти, що для отримання такого Сертифікату (як, в принципі, і будь-якого іншого) потрібно затратити і час, і грошові ресурси. І знову ж таки, отримання такого Сертифікату не є обов’язком для учасників (зазначені відповідно до закупівлі послуги учасники можуть надавати за наявності кваліфікаційних сертифікатів інженерно-технічного персоналу). Відповідно до ст. 17 Закону України «Про архітектурну діяльність», Зміни № 11 до розділу І «Керівники, професіонали, фахівці» Випуску 64 «Будівельні, монтажні та ремонтно-будівельні роботи» Довідника кваліфікаційних характеристик працівників, затвердженої наказом Мінрегіону від 08.08.2017 р. № 192 та рішення Атестаційної архітектурно-будівельної комісії від 17.09.2016 р., Протокол № 19 відповідальні виконавці, які одержали відповідний кваліфікаційний сертифікат, виконують ті види робіт (послуг), право виконання яких визначено кваліфікаційним сертифікатом.
Тому вимога щодо наявності Сертифікату ISO 9001:2015 прямо порушує один із основних принципів здійснення публічних закупівель, а саме максимальна економія та ефективність (відповідно до статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі»).
Крім того, ще раз звертаємо Вашу увагу на недоречність такої вимоги, зокрема:
1) Частиною1 ст.16 Закону України "Про стандартизацію" пердбачено Підприємства, установи та організації мають право у відповідних сферах діяльності та з урахуванням своїх господарських і професійних потреб організовувати та виконувати роботи із стандартизації.
Крім того, п.01.Національного стандарту України (ДСТУ ISO 9001:2015) передбачено, система управління якістю є стратегічне рішення організації, яке може допомогти
поліпшити її загальну дієвість та забезпечити міцну основу для ініціатив щодо сталого розвитку.
Тобто, запровадження такої системи це виключне право, бажання і волевиявлення самої організації, а не обов’язок.
2) Національним стандартом України (ДСТУ ISO 9001:2015) «Системи управління якістю. Вимоги», частиною 1.1 розділу 1 «Сфера застосування» передбачено: «Цей стандарт установлює вимоги до системи управління якістю, якщо організація а) потребує показати свою здатність постійно надавати продукцію, яка задовольняє вимоги замовника та застосовні законодавчі й регламентувальні вимоги; Примітка 1. У цьому стандарті термін «продукція» поширюють лише на а) продукцію, призначену для замовника чи таку, яку він вимагає; b) будь-які передбачені результати процесів виготовлення продукції. Знову ж таки, з наведеної інформації бачимо, що даний Сертифікат системи управління якістю може бути отриманий при наданні продукції, а не послуг як в оголошеній Вами процедурі закупівлі. Отже, на підставі вищевикладеного, розуміємо, що Сертифікат системи управління якістю ISO 9001:2015 не може бути підтвердженням відповідності учасника в оголошеній Вами процедурі закупівлі, так як навіть за своєю суттю даний Сертифікат підтверджує зовсім інші можливості учасника. Так як, учасники будуть надавати Вам не продукцію, а саме послуги, то очевидною є необґрунтованість наявності Сертифіката в учасників, а звідси й необґрунтованість та незаконність вимоги, прописаної в Тендерній документації. Тому, вимагаємо виключити дану вимогу з тендерної документації як таку, що немає обґрунтування та законних підстав, а також як таку, що є абсолютно абсурдною для підтвердження відповідності учасників у даній закупівлі.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня!
Розглянувши Ваше запитання щодо виключення Сертифікату на систему управління якістю ISO з тендерної документації, вважаємо, що вона не підлягає задоволенню Замовником за наступних підстав.
По-перше, Ваше посилання на ст. 31 ГК України, як на підставу щодо визначення дій Замовника за даною процедурою закупівлі у якості «дискримінації суб’єктів господарювання» не містить правового підґрунтя за наступними причинами.
Так, встановлені ч.1 ст. 31 ГК України види дискримінаційних підходів стосовно суб'єктів господарювання стосуються виключно класифікації антиконкурентних дій з боку органів державної влади, (що також більш детально визначено статтею 15 Закону України «Про захист економічної конкуренції»). Фактично, зазначені у вашому зверненні правові норми (загальні принципи за якими поміж іншим також сформульовані у статті 6 ГКУ), мають відношення виключно до незаконного втручання органів державної влади та їх посадових осіб у господарські відносини.
В розумінні зазначених нормативно-правових актів антиконкурентними діями органів влади, органів місцевого самоврядування, органів адміністративно-господарського управління та контролю вважається прийняття будь-яких розпорядчих актів, надання вказівок, укладення угод або інші дії чи бездіяльність органів влади, місцевого самоврядування, адміністративно-господарського управління та контролю, які призвели або можуть призвести до недопущення, усунення, обмеження чи спотворення конкуренції.
Таким чином, оскільки Замовник не є органом влади, то, класифікація будь яких дій з його боку у якості порушення норм визначених ст. 31 ГК України, є безпідставною, та, відповідно – вимоги учасників, що ґрунтуються на положеннях цієї статті стосовно даної процедури закупівлі є такими, що не мають підстав для задоволення Замовником.
По-друге, частиною 3 статті 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» встановлюється право замовників, стосовно визначення у складі вимог тендерної документації: «..посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами…».
Враховуючи той факт, що відповідно до наказу ДП «УкрНДНЦ» від 31.12.2015 р. № 221 міжнародний стандарт ISO 9001:2015 «Системи управління якістю. ВИМОГИ» був прийнятий також у якості Національного стандарту України (ДСТУ ISO 9001:2015), вимога Замовника, щодо надання у складі тендерних пропозицій учасників Сертифікату відповідності системи управління якістю - встановленим (згідно стандарту ISO 9001:2015) стандартним характеристикам та вимогам, є в повній мірі правомірною вимогою щодо підтвердження відповідності якості послуг учасника – міжнародним та національним стандартам якості у розумінні ЗУ «Про публічні закупівлі» .
З урахуванням вищевикладеного, вважаємо, вашу вимогу стосовно виключення зі складу тендерної документації умови про надання учасниками відкритих торгів Сертифікату на систему управління якістю ISO для підтвердження відповідності якісних характеристик послуг учасників - міжнародним та національним стандартам України, як таку, що не підлягає задоволенню.
Запрошуємо на участь у торгах.
Тендерний комітет КЛПУ «Обласної психіатричної лікарні м.Слов’янська»
Розглянувши Ваше запитання щодо виключення Сертифікату на систему управління якістю ISO з тендерної документації, вважаємо, що вона не підлягає задоволенню Замовником за наступних підстав.
По-перше, Ваше посилання на ст. 31 ГК України, як на підставу щодо визначення дій Замовника за даною процедурою закупівлі у якості «дискримінації суб’єктів господарювання» не містить правового підґрунтя за наступними причинами.
Так, встановлені ч.1 ст. 31 ГК України види дискримінаційних підходів стосовно суб'єктів господарювання стосуються виключно класифікації антиконкурентних дій з боку органів державної влади, (що також більш детально визначено статтею 15 Закону України «Про захист економічної конкуренції»). Фактично, зазначені у вашому зверненні правові норми (загальні принципи за якими поміж іншим також сформульовані у статті 6 ГКУ), мають відношення виключно до незаконного втручання органів державної влади та їх посадових осіб у господарські відносини.
В розумінні зазначених нормативно-правових актів антиконкурентними діями органів влади, органів місцевого самоврядування, органів адміністративно-господарського управління та контролю вважається прийняття будь-яких розпорядчих актів, надання вказівок, укладення угод або інші дії чи бездіяльність органів влади, місцевого самоврядування, адміністративно-господарського управління та контролю, які призвели або можуть призвести до недопущення, усунення, обмеження чи спотворення конкуренції.
Таким чином, оскільки Замовник не є органом влади, то, класифікація будь яких дій з його боку у якості порушення норм визначених ст. 31 ГК України, є безпідставною, та, відповідно – вимоги учасників, що ґрунтуються на положеннях цієї статті стосовно даної процедури закупівлі є такими, що не мають підстав для задоволення Замовником.
По-друге, частиною 3 статті 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» встановлюється право замовників, стосовно визначення у складі вимог тендерної документації: «..посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами…».
Враховуючи той факт, що відповідно до наказу ДП «УкрНДНЦ» від 31.12.2015 р. № 221 міжнародний стандарт ISO 9001:2015 «Системи управління якістю. ВИМОГИ» був прийнятий також у якості Національного стандарту України (ДСТУ ISO 9001:2015), вимога Замовника, щодо надання у складі тендерних пропозицій учасників Сертифікату відповідності системи управління якістю - встановленим (згідно стандарту ISO 9001:2015) стандартним характеристикам та вимогам, є в повній мірі правомірною вимогою щодо підтвердження відповідності якості послуг учасника – міжнародним та національним стандартам якості у розумінні ЗУ «Про публічні закупівлі» .
З урахуванням вищевикладеного, вважаємо, вашу вимогу стосовно виключення зі складу тендерної документації умови про надання учасниками відкритих торгів Сертифікату на систему управління якістю ISO для підтвердження відповідності якісних характеристик послуг учасників - міжнародним та національним стандартам України, як таку, що не підлягає задоволенню.
Запрошуємо на участь у торгах.
Тендерний комітет КЛПУ «Обласної психіатричної лікарні м.Слов’янська»
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2018-04-13-000537-c.b1
Статус:
Скасована
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВИРОБНИЧО-ІННОВАЦІЙНА КОМПАНІЯ "ТРАНСБУД ТЕХНОЛОДЖІ", Код ЄДРПОУ:38114886
Дата подання: 22 травня 2018 18:17
Незакона дискваліфікація
Надано у супровідному листі
Скасована
Дата: 22 травня 2018 18:21
Причина: додано помилковий документ
Номер вимоги: UA-2018-04-13-000537-c.c2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВИРОБНИЧО-ІННОВАЦІЙНА КОМПАНІЯ "ТРАНСБУД ТЕХНОЛОДЖІ", Код ЄДРПОУ:38114886
Дата подання: 22 травня 2018 18:21
незаконна дискваліфікація
опис надано у супровідному листі
Рішення замовника: Вимога не задоволена
25 травня 2018 12:22
Рішення про дискваліфікацію Замовник прийняв правомірно.
1. По-перше: Учасник повинен підтвердити форму власності обладнання, машин та механізмів оригіналами чи копіями одного або декількох документів, зазначених у переліку: договір купівлі-продажу або свідоцтво про право власності, або договір оренди (послуг), або бухгалтерський документ тощо. Надана учасником довідка, під назвою «Перелік основних засобів. Станом на 27.04.2018», не є жодним з перелічених документом, а також в розумінні Закона України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» від 16.07.1999 р. № 996-ХІV, із змінами та доповненнями, та Положення про документальне забезпечення записів у бухгалтерському обліку, затвердженому наказом Мінфіну України від 24.05.1995 р. № 88, не є бухгалтерським (первинним) документом.
Згідно статті 1 Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» первинний документ - документ, який містить відомості про
господарську операцію. Первинні документи є підставою для бухгалтерського обліку господарських операцій. Інформація, що міститься в первинці, систематизується на рахунках бухобліку в регістрах синтетичного та аналітичного обліку.
Регістри бухгалтерського обліку повинні мати:
• назву;
• період реєстрації господарських операцій;
• прізвища і підписи або інші дані, що дають змогу ідентифікувати осіб, які брали участь у їх складанні.
Надходження, внутрішнє переміщення, списання, ліквідація, реалізація та інші операції з основними засобами оформляють відповідними первинними документами, перелік яких був затверджений наказом Міністерства статистики України від 29.12.1995р. № 352 "Про затвердження типових форм первинного обліку".
Надана учасником довідка, під назвою «Перелік основних засобів. Станом на 27.04.2018» не є ні регістром бухгалтерського обліку ні документом згідно наказу Міністерства статистики України від 29.12.1995р. № 352 "Про затвердження типових форм первинного обліку".
По-друге: Підпунктом 14.1.138 пункту 14.1 статті 14 надано визначено поняття основні засоби, згідно якого під основними засобами розуміється - матеріальні активи, у тому числі запаси корисних копалин наданих у користування ділянок надр (крім вартості землі, незавершених капітальних інвестицій, автомобільних доріг загального користування, бібліотечних і архівних фондів, матеріальних активів, вартість яких не перевищує 6000 гривень, невиробничих основних засобів і нематеріальних активів), що призначаються платником податку для використання у господарській діяльності платника податку, вартість яких перевищує 6000 гривень і поступово зменшується у зв'язку з фізичним або моральним зносом та очікуваний строк корисного використання (експлуатації) яких з дати введення в експлуатацію становить понад один рік (або операційний цикл, якщо він довший за рік).
Учасником у довідці під назвою «Перелік основних засобів» наведено 21 найменування основних засобів, проте шість з яких не відповідають поняттю «основні засоби», їх вартість не перевищує 6000 гривень, а саме:
№ п/п Назва основного засобу (згідно інформації Учасника) Первісна вартість, в грн. (згідно інформації Учасника)
1 Відеодомофон Commax 1900
4 Компьютер в сборі 3550
5 Маршрутизатор D-link 1800
6 Ноутбук Dell 5210
13 Принтер 3000
20 Canon МФУ RIXMA G3400 цв друк 4958
Крім того, учасником вказано первісну вартість 220 000 грн., але за даними фінансового звіту суб’єкта малого підприємництва за 2017 рік первісна вартість основних засобів (код рядка 1011) на кінець звітного періоду складає лише 122,5 тис. грн.
Назва матеріально-технічної бази та обладнання зазначеного учасником в довідці вих. № 03-29/04-18 від 29.04.2018 та у довідці під назвою «Перелік основних засобів» не співпадати, що не дає змоги підтвердити наявність у учасника саме зазначеного Учасником обладнання.
2. Пунктом 4 розділу 3 тендерної документації містив вимогу надання учасником у складі тендерної пропозиції гарантійний лист щодо терміну дії тендерної пропозиції.
Не надання учасником вказаного гарантійного листа порушує вимоги тендерної документації.
Згідно статті 1 Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» первинний документ - документ, який містить відомості про
господарську операцію. Первинні документи є підставою для бухгалтерського обліку господарських операцій. Інформація, що міститься в первинці, систематизується на рахунках бухобліку в регістрах синтетичного та аналітичного обліку.
Регістри бухгалтерського обліку повинні мати:
• назву;
• період реєстрації господарських операцій;
• прізвища і підписи або інші дані, що дають змогу ідентифікувати осіб, які брали участь у їх складанні.
Надходження, внутрішнє переміщення, списання, ліквідація, реалізація та інші операції з основними засобами оформляють відповідними первинними документами, перелік яких був затверджений наказом Міністерства статистики України від 29.12.1995р. № 352 "Про затвердження типових форм первинного обліку".
Надана учасником довідка, під назвою «Перелік основних засобів. Станом на 27.04.2018» не є ні регістром бухгалтерського обліку ні документом згідно наказу Міністерства статистики України від 29.12.1995р. № 352 "Про затвердження типових форм первинного обліку".
По-друге: Підпунктом 14.1.138 пункту 14.1 статті 14 надано визначено поняття основні засоби, згідно якого під основними засобами розуміється - матеріальні активи, у тому числі запаси корисних копалин наданих у користування ділянок надр (крім вартості землі, незавершених капітальних інвестицій, автомобільних доріг загального користування, бібліотечних і архівних фондів, матеріальних активів, вартість яких не перевищує 6000 гривень, невиробничих основних засобів і нематеріальних активів), що призначаються платником податку для використання у господарській діяльності платника податку, вартість яких перевищує 6000 гривень і поступово зменшується у зв'язку з фізичним або моральним зносом та очікуваний строк корисного використання (експлуатації) яких з дати введення в експлуатацію становить понад один рік (або операційний цикл, якщо він довший за рік).
Учасником у довідці під назвою «Перелік основних засобів» наведено 21 найменування основних засобів, проте шість з яких не відповідають поняттю «основні засоби», їх вартість не перевищує 6000 гривень, а саме:
№ п/п Назва основного засобу (згідно інформації Учасника) Первісна вартість, в грн. (згідно інформації Учасника)
1 Відеодомофон Commax 1900
4 Компьютер в сборі 3550
5 Маршрутизатор D-link 1800
6 Ноутбук Dell 5210
13 Принтер 3000
20 Canon МФУ RIXMA G3400 цв друк 4958
Крім того, учасником вказано первісну вартість 220 000 грн., але за даними фінансового звіту суб’єкта малого підприємництва за 2017 рік первісна вартість основних засобів (код рядка 1011) на кінець звітного періоду складає лише 122,5 тис. грн.
Назва матеріально-технічної бази та обладнання зазначеного учасником в довідці вих. № 03-29/04-18 від 29.04.2018 та у довідці під назвою «Перелік основних засобів» не співпадати, що не дає змоги підтвердити наявність у учасника саме зазначеного Учасником обладнання.
2. Пунктом 4 розділу 3 тендерної документації містив вимогу надання учасником у складі тендерної пропозиції гарантійний лист щодо терміну дії тендерної пропозиції.
Не надання учасником вказаного гарантійного листа порушує вимоги тендерної документації.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 02 травня 2018 12:11
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальність "Донбудперспектива" |
2 602 543,50
UAH з ПДВ
|
2 550 490,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВИРОБНИЧО-ІННОВАЦІЙНА КОМПАНІЯ "ТРАНСБУД ТЕХНОЛОДЖІ" |
2 850 000,00
UAH з ПДВ
|
2 850 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Комунальне Підприємство Слов'янського району Донецької області "Управління Капітального Будівництва" |
3 447 389,04
UAH з ПДВ
|
2 878 410,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ Інжинірингова компанія СТРАТЕГІЯ |
3 451 300,93
UAH з ПДВ
|
3 416 590,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ ПРОМІН БУД СЕРВИС |
3 470 058,00
UAH з ПДВ
|
3 470 058,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальність "Донбудперспектива" #38769255 |
Відхилено |
2 550 490,00
UAH з ПДВ
|
10 травня 2018 11:05
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВИРОБНИЧО-ІННОВАЦІЙНА КОМПАНІЯ "ТРАНСБУД ТЕХНОЛОДЖІ" #38114886 |
Відхилено |
2 850 000,00
UAH з ПДВ
|
18 травня 2018 09:32
|
Комунальне Підприємство Слов'янського району Донецької області "Управління Капітального Будівництва" #39422626 |
Переможець |
2 878 410,00
UAH з ПДВ
|
31 травня 2018 13:39
|
Повідомлення про намір укласти договір
Дата і час публікації: 31 травня 2018 13:39
Учасник | Пропозиція | Документи |
Комунальне Підприємство Слов'янського району Донецької області "Управління Капітального Будівництва" #39422626 |
2 878 410,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
---|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
04 січня 2021 12:11
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 вересня 2020 13:00
|
ду від 30.09.2020 до дог 1030.pdf | зміни до договору |
30 вересня 2020 12:59
|
11 повідомлення к дог 1030.doc | зміни до договору |
30 вересня 2020 12:58
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 липня 2020 08:54
|
ду №10 подовження строку.pdf | зміни до договору |
30 липня 2020 08:53
|
11 повідомлення про внесення змін до договору.doc | зміни до договору |
30 липня 2020 08:53
|
Електронний підпис | зміни до договору |
16 червня 2020 09:51
|
ду№10 від 16.06.20 до дог.№1030.pdf | зміни до договору |
16 червня 2020 09:42
|
10 повідомлення про внесення змін до договору.doc | зміни до договору |
16 червня 2020 09:42
|
Електронний підпис | зміни до договору |
27 грудня 2019 20:11
|
ду №9 подовження строку до 31.07.20.pdf | зміни до договору |
27 грудня 2019 20:10
|
9 повідомлення про внесення змін до договору.doc | зміни до договору |
27 грудня 2019 20:10
|
Електронний підпис | зміни до договору |
06 серпня 2019 13:30
|
ду 8 Технагляд від 06.08.2019.pdf | зміни до договору |
06 серпня 2019 13:30
|
Електронний підпис | зміни до договору |
12 квітня 2019 14:11
|
6 зміна.pdf | зміни до договору |
12 квітня 2019 14:10
|
6 повідомлення.pdf | зміни до договору |
12 квітня 2019 14:10
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 грудня 2018 16:52
|
5 зміна від 29.12.18.pdf | зміни до договору |
29 грудня 2018 16:51
|
5 повідомлення про внесення змін до договору.doc | зміни до договору |
29 грудня 2018 16:51
|
Електронний підпис | зміни до договору |
31 липня 2018 10:51
|
4 повідомлення про внесення змін до договору.doc | зміни до договору |
31 липня 2018 10:49
|
скан ду №5 до договору №1030.pdf | зміни до договору |
31 липня 2018 10:49
|
Електронний підпис | зміни до договору |
27 липня 2018 11:05
|
ду№5 до договору №1030.pdf | зміни до договору |
27 липня 2018 11:04
|
Електронний підпис | зміни до договору |
18 липня 2018 12:37
|
ду №4 по технагляду.pdf | зміни до договору |
18 липня 2018 12:36
|
2 повідомлення про зміни до дог.1030.pdf | зміни до договору |
18 липня 2018 12:36
|
Електронний підпис | зміни до договору |
17 липня 2018 12:28
|
СКАН ДУ №2,№3 ПО ТЕХНАГЛЯДУ.pdf | зміни до договору |
17 липня 2018 12:26
|
повідомлення про внесення змін.pdf | зміни до договору |
17 липня 2018 12:26
|
Електронний підпис | укладений |
14 червня 2018 11:53
|
договір №1030 та ду№1.pdf | укладений |
14 червня 2018 11:50
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 16 липня 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 17 липня 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі |
Номер договору про закупівлю: | 1030 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | додаткова угода №2, №3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 18 липня 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 18 липня 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі |
Номер договору про закупівлю: | 1030 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | додаткова угода №4 до договору №1030 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 26 липня 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 27 липня 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі |
Номер договору про закупівлю: | 1030 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | додаткова угода №5 до договору №1030 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 27 липня 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 31 липня 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі |
Номер договору про закупівлю: | 1030 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | додаткова угода №5 до договору №1030 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 грудня 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 29 грудня 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | згідно з п.1, п.4 частиною четвертою статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» 1) зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника; 4) продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі |
Номер договору про закупівлю: | 1030 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | додаткова угода №5 від 29.12.2018 року |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 11 квітня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 12 квітня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | узгоджена зміна ціни в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг); |
Номер договору про закупівлю: | 1030 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | додаткова угода №7 до договору №1030 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 06 серпня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 06 серпня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі. Сума договору після внесення змін. На 2018 рік – 510 348,30 грн з ПДВ- 85 058,06 грн - за рахунок держбюджету - 357 243,80 грн - за рахунок місцевого бюджету – 153 104,50 грн На 2019 рік – 1 792 379,78 грн з ПДВ – 298 729,95 грн - за рахунок держбюджету – 1 254 665,86 грн - за рахунок місцевого бюджету – 537 713,92 грн Загальна сума договору встановлює 2 302 728,08 грн - за рахунок держбюджету – 1 611 909,66 грн - за рахунок місцевого бюджету – 690 818,42 грн |
Номер договору про закупівлю: | 1030 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Додаткова угода №8 від 06.08.2019 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 26 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 27 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внести зміни до п. 7.1. Розділу «7. ТЕРМІН ДІЇ ДОГОВОРУ ТА ІНШІ УМОВИ» договору №1030 від 14.06.2018р. та викласти його в новій редакції: « 2.1. Даний Договір набирає чинності з моменту його підписання Сторонами з поставленням печаток і діє до 31.07.2020, а в частині розрахунків - до повного їх виконання. Термін дії Договору подовжується до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань щляхом укладання додаткових угод, але в будь-якому разі до закінчення дії (виконання) договору підряду на виконання робіт по Об’єкту Реконструкції. » |
Номер договору про закупівлю: | 1030 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | додаткова угода №9 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 16 червня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 16 червня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. Згідно розпорядження Голови ОДА Керівника обласної військово-цивільної адміністрації від 06.05.2019року №468/5-19, у зв’язку із реорганізацією Комунального закладу охорони здоров’я «Обласна клінічна психіатрична лікарня м.Слов’янськ» у Договорі № 1030 від 14.06.2018р. додатках та додаткових угодах до договору №1030 від 14.06.2018р. замість найменування Комунального закладу охорони здоров’я «Обласна клінічна психіатрична лікарня м.Слов’янськ» читати Комунальне некомерційне підприємств «Обласна клінічна психіатрична лікарня м.Слов’янськ» у відповідних відмінках. 2. Пункт 2.1. Договору №1030 від 14.06.2018р. доповнити наступним змістом: «Фінансування інженерно – організаційних робіт з технічного нагляду складає: - у 2018р. – 510 348 грн. 30 коп. (П’ятсот десять тисяч триста сорок вісім грн. 30 коп.) у т.ч. ПДВ 85 058 грн. 06 коп.: - за рахунок державного бюджету – 357 243 грн. 80 коп.; - за рахунок місцевого бюджету – 153 104 грн. 50 коп. - у 2019р. – 1 768 806 грн. 33 коп. (Один мільйон сімсот шістдесят вісім тисяч вісімсот шість грн. 33 коп.) у т.ч. ПДВ 294 801 грн. 06 коп. - за рахунок державного бюджету – 1 238 164 грн. 42 коп.; - за рахунок місцевого бюджету – 530 641 грн. 91 грн. - у 2020р. – 23 573 грн. 45 коп. (Двадцять три тисячі п’ятсот сімдесят три грн. 45 коп.) у т.ч. ПДВ 3 928 грн. 91 коп. - за рахунок державного бюджету – 16 501 грн. 44 коп. - за рахунок місцевого бюджету – 7 072 грн. 01 грн. 3. У пункті 8 «Юридичні адреси та банківські реквізити сторін» до Договору №1030 від 14.06.2018р. викласти розрахункові рахунки Комунального некомерційного підприємства «Обласна клінічна психіатрична лікарня м. Слов'янськ» у новій редакції: р/р: UA298201720344351004100039469 р/р: UA138201720343200010000039469 ДКСУ м.Київ, МФО 820172 4. У пункті 8 «Юридичні адреси та банківські реквізити сторін» до Договору №1030 від 14.06.2018р. викласти розрахунковий рахунок Комунального підприємства Слов’янської районної ради Донецької області «Управління капітального будівництва» у новій редакції: р/р UA483355480000026000053613338 |
Номер договору про закупівлю: | 1030 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Додаткова угода №10 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 липня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 30 липня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внести зміни до п. 7.1. Розділу «7. ТЕРМІН ДІЇ ДОГОВОРУ ТА ІНШІ УМОВИ» договору №1030 від 14.06.2018р. та викласти його в новій редакції: « 2.1. Даний Договір набирає чинності з моменту його підписання Сторонами з поставленням печаток і діє до 30.09.2020, а в частині розрахунків - до повного їх виконання. Термін дії Договору подовжується до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань щляхом укладання додаткових угод, але в будь-якому разі до закінчення дії (виконання) договору підряду на виконання робіт по Об’єкту Реконструкції. » |
Номер договору про закупівлю: | 1030 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Додаткова угода №10 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 вересня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 30 вересня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внести зміни до п. 7.1. Розділу «7. ТЕРМІН ДІЇ ДОГОВОРУ ТА ІНШІ УМОВИ» договору №1030 від 14.06.2018р. та викласти його в новій редакції: « 2.1. Даний Договір набирає чинності з моменту його підписання Сторонами з поставленням печаток і діє до 31.12.2020, а в частині розрахунків - до повного їх виконання. Термін дії Договору подовжується до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань щляхом укладання додаткових угод, але в будь-якому разі до закінчення дії (виконання) договору підряду на виконання робіт по Об’єкту Реконструкції. » |
Номер договору про закупівлю: | 1030 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 11 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |