Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Канцтовари
Очікувана вартість
6 792,90 UAH
UA-2018-04-12-000342-b 409173a7aa7b4cb882ec2d0b908cd3d8
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Дешко Олена Іванівна

+380567321745 anastins@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 12 квітня 2018
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Південно - Східне Міжрегіональне управління з питань виконання кримінальних покарань та пробації Міністерства Юстиції
Код ЄДРПОУ: 40867332
Місцезнаходження: 49000, Україна , Дніпропетровська обл., місто, м. Дніпро, вул. Короленко,4
Контактна особа: Дешко Олена Іванівна
+380567321745
anastins@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
50 шт
Ціна за одиницю: 4.82UAH з ПДВ
ручка
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, вул. Короленка, 4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 12 квітня 2018  —  31 грудня 2018
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
30 шт
Ціна за одиницю: 2.13UAH з ПДВ
Олівець
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, вул. Короленка, 4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 12 квітня 2018  —  31 грудня 2018
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
30 шт
Ціна за одиницю: 8.2UAH з ПДВ
Клей ПВА
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, вул. Короленка, 4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 12 квітня 2018  —  31 грудня 2018
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
50 шт
Ціна за одиницю: 4.3UAH з ПДВ
Маркер
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, вул. Короленка, 4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 12 квітня 2018  —  31 грудня 2018
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
100 уп
Ціна за одиницю: 7.8UAH з ПДВ
Скріпки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, вул. Короленка, 4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 12 квітня 2018  —  31 грудня 2018
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
100 шт
Ціна за одиницю: 9.8UAH з ПДВ
папір для нотаток
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, вул. Короленка, 4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 12 квітня 2018  —  31 грудня 2018
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
30 шт
Ціна за одиницю: 6.4UAH з ПДВ
ластик
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, вул. Короленка, 4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 12 квітня 2018  —  31 грудня 2018
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
50 шт
Ціна за одиницю: 39.5UAH з ПДВ
Сигригатор
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, вул. Короленка, 4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 12 квітня 2018  —  31 грудня 2018
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
50 уп
Ціна за одиницю: 48UAH з ПДВ
Файли
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, вул. Короленка, 4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 12 квітня 2018  —  31 грудня 2018
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Тендерна документація

12 квітня 2018 14:50
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Кузів В. Д.
#2216121516
Переможець 6 792,90
UAH з ПДВ
12 квітня 2018 14:56

Документи

12 квітня 2018 14:56
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2019 11:23
Електронний підпис укладений
12 квітня 2018 15:00
Канцтовари.PDF укладений
12 квітня 2018 14:59

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
ручка 50 шт 4,82
UAH з ПДВ
Олівець 30 шт 2,13
UAH з ПДВ
Клей ПВА 30 шт 8,20
UAH з ПДВ
Маркер 50 шт 4,30
UAH з ПДВ
Скріпки 100 уп 7,80
UAH з ПДВ
папір для нотаток 100 шт 9,80
UAH з ПДВ
ластик 30 шт 6,40
UAH з ПДВ
Сигригатор 50 шт 39,50
UAH з ПДВ
Файли 50 уп 48,00
UAH з ПДВ

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 12 квітня 2018 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 6 792,90
UAH з ПДВ