Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

33600000-6 Фармацевтична продукція (53 лота)
33600000-6 Pharmaceutical products (53 lots)
Очікувана вартість
9 222 223,45 UAH
UA-2018-04-11-001499-c dd48109d88ff44f59f4ef6562f2c399b
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Доманська Наталія

+30442597057 tender@unci.org.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Національний інститут раку
Код ЄДРПОУ: 02011976
Місцезнаходження: 03022, Україна , Київська обл., Київ, м. Київ, вул.. Ломоносова, 33/43
Контактна особа: Доманська Наталія
+30442597057
tender@unci.org.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: National cancer institute
National ID: 02011976
Contact point: Domanska Natalia
+30442597057
tender@unci.org.ua

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 11 квітня 2018 17:12
Звернення за роз’ясненнями: до 01 травня 2018 17:15
Оскарження умов закупівлі: до 07 травня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 травня 2018 17:15
Очікувана вартість: 9 222 223,45 UAH з ПДВ
Publication date: 11 квітня 2018 17:12
Enquiries until: 01 травня 2018 17:15
Complaints submission until: до 07 травня 2018 00:00
Time limit for receipt of tenders: 11 травня 2018 17:15

Information

Estimated total value: 9 222 223 UAH including VAT

Інформація про предмет закупівлі

Scope of the procurement
Лот №1. Бупівакаїн ін’єкції: 5 мг/мл по 20 мл
Лот №2. Бупівакаїн ін’єкції: 2,5 мг/мл по 200 мл
Лот №3. Бупівакаїн розчин для спінальної анестезії: 0,5% (гідрохлорид) по 4 мл
Лот №4. Лідокаїн ін’єкції: 1 % (гідрохлорид) по 3,5 мл
Лот №5. Лідокаїн ін’єкції: 2 % (гідрохлорид) по 2 мл
Лот №6. Атропін ін’єкції: 1 мг (сульфат) по 1 мл
Лот №7. Дексаметазон ін’єкції: 4 мг/мл по 1 мл (у вигляді динатрієвої фосфатної солі)
Лот №8. Галоперидол ін’єкції: 5 мг по 1 мл
Лот №9. Метоклопрамід ін’єкції: 5 мг (гідрохлорид)/мл по 2 мл
Лот №10. Ондансетрон [д] ін’єкції: 2 мг/мл по 4 мл (у вигляді гідрохлориду)
Лот №11. Епінефрин/Адреналін ін’єкції: 1 мг (у вигляді гідро хлориду та гідротартрату) по 1 мл, що відповідає 1,82 мг адреналіну тар трату в 1 мл
Лот №12. Гідрокортизон порошок для приготування розчину для ін’єкцій: 100 мг (у вигляді натрію сукцинату)
Лот №13. Ацетилцистеїн ін’єкції: 200 мг/мл по 10 мл
Лот №14. Кальцію глюконат ін’єкції: 100 мг/мл по 10 мл
Лот №15. Налоксон ін’єкції: 400 мкг (гідрохлорид) по 1 мл
Лот №16. Магнію сульфат ін’єкції: 250 мг/мл по 5 мл
Лот №17. Еноксапарин ін’єкції: 10000 анти-Ха МО/мл по 40 мг/0,4 мл в одноразових шприцах
Лот №18. Надропарин ін’єкції: 9500 МО анти-Ха/мл по 0,3 мл попередньо наповнених шприцах (може бути використаний як альтернатива еноксапарину)
Лот №19. Далтепарин ін’єкції: 5000 МО (анти-Ха)/0,2 мл по 0,2 мл в одноразових шприцах
Лот №20. Гепарин натрій ін’єкції: 5000 МО/мл по 1 мл
Лот №21. Фітоменадіон ін’єкції: 10 мг/мл по 5 мл
Лот №22. Протаміну сульфат ін’єкції: 1000 МО (10 мг)/мл по 5 мл у флаконі (у вигляді гідрохлориду)
Лот №23. Транексамова кислота ін’єкції: 500 мг/5мл по 5 мл
Лот №24. Десмопресин ін’єкції: 15 мкг/мл по 1 мл
Лот №25. Метопролол розчин для ін’єкцій: 1 мг/мл по 5 мл
Лот №26. Ізосорбіду динітрат розчин для інфузій: 1 мг/мл
Лот №27. Дигоксин ін’єкції: 0,25 мг/мл по 1 мл
Лот №28. Верапаміл ін’єкції: 2,5 мг (гідрохлорид)/мл по 2 мл
Лот №29. Аміодарон ін’єкції: 50 мг/мл по 3 мл (гідрохлорид)
Лот №30. Фуросемід ін’єкції: 10 мг/мл по 2 мл
Лот №31. Допамін ін’єкції: 40 мг/мл (гідрохлорид) по 5 мл
Лот №32. Стрептокіназа порошок/ліофілізат для приготування розчину для ін’єкцій/інфузій: 1,5 млн. МО
Лот №33. Маніт розчин для інфузій: 15 % по 200 мл
Лот №34. Омепразол порошок для приготування розчину для ін’єкцій: 40 мг
Лот №35. Інсулін для ін’єкцій (короткої дії) ін’єкції: 100 МО/мл по 10 мл
Лот №36. Глюкоза розчин для ін’єкцій: 5 % (ізотонічний) не менше 400 мл
Лот №37. Глюкоза розчин для ін’єкцій: 5 % (ізотонічний) не менше 200 мл
Лот №38. Глюкоза розчин для ін’єкцій: 10 % (гіпертонічний) не менше 400 мл
Лот №39. Глюкоза розчин для ін’єкцій: 40 % (гіпертонічний) по 10 мл
Лот №40. Калію хлорид розчин для розведення: 7,5 % (еквівалентно К + 1 ммоль/мл та Cl – 1 ммоль/мл) [д]; 15 % (еквівалентно К + 2 ммоль/мл та Cl – 2 ммоль/мл) [д] по 20 мл
Лот №41. Натрію хлорид розчин для ін’єкцій: 0,9 % ізотонічний (еквівалентно Na + 154 ммоль/мл та Cl – 154 ммоль/мл) не менше 200 мл
Лот №42. Натрію хлорид розчин для ін’єкцій: 0,9 % ізотонічний (еквівалентно Na + 154 ммоль/мл та Cl – 154 ммоль/мл) не менше 400 мл
Лот №43. Натрію гідрокарбонат ін’єкції: 1,4 % - 8,4 % по 200 мл
Лот №44. Лактат натрію, складний розчин Натрію хлорид + Калію хлорид + Кальцію хлорид + Натрію лактат розчин для інфузій не менше 400 мл
Лот №45. Аміаку розчин концентрований розчин: 10 % не менше 40 мл
Лот №46. Гідроксиетилкрохмаль розчин для інфузій: 6 % (60 мг/мл) по 500 мл
Лот №47. Диклофенак ін’єкції: 25 мг/мл по 3 мл
Лот №48. Дротаверин ін’єкції: 20 мг/мл по 2 мл
Лот №49. Клонідин розчин для ін’єкцій: 0,01 % по 1 мл
Лот №50. Метамізол натрію ін’єкції: 500 мг/мл по 2 мл
Лот №51. Натрію хлорид + Калію хлорид + Кальцію хлорид – складний розчин для інфузій не менше 400 мл
Лот №52. Фенілефрин ін’єкції: 10 мг/мл по 1 мл
Лот №53. Тіопентал 1,0
Розгорнути Згорнути
Lot 1. Bupivacaine injection: 5 mg / ml in 20 ml
Lot 2. Bupivacaine injection: 2.5 mg / ml for 200 ml
Lot 3. Bupivacaine solution for spinal anesthesia: 0.5% (hydrochloride) in 4 ml
Lot 4. Lidocaine injection: 1% (hydrochloride) in 3.5 ml
Lot 5. Lidocaine injection: 2% (hydrochloride) in 2 ml
Lot 6. Atropine injection: 1 mg (sulfate) per 1 ml
Lot 7. Dexamethasone injection: 4 mg / ml per 1 ml (disodium phosphate salt)
Lot 8. Haloperidone injection: 5 mg per 1 ml
Lot 9. Injection metoclopramide: 5 mg (hydrochloride) / ml in 2 ml
Lot 10. Ondansetron [e] injection: 2 mg / ml for 4 ml (as hydrochloride)
Lot 11. Epinephrine / Adrenaline injection: 1 mg (in the form of hydrochloride and hydrotartrate) in 1 ml, corresponding to 1.82 mg of adrenalin in a pack of 1 ml
Lot 12. Hydrocortisone powder for solution for injection: 100 mg (in the form of sodium succinate)
Lot 13. Acetylcysteine ​​injection: 200 mg / ml in 10 ml
Lot 14. Calcium gluconate injection: 100 mg / ml in 10 ml
Lot 15. Naloxone injection: 400 μg (hydrochloride) per 1 ml
Lot 16. Magnesium sulfate injection: 250 mg / ml in 5 ml
Lot 17. Enoxaparin injection: 10,000 anti-Ha MoU / ml at 40 mg / 0.4 ml in disposable syringes
Lot 18. NADROPARINE INJECTION: 9500 IU anti-Ha / ml in 0.3 ml pre-filled syringes (can be used as an alternative to enoxaparin)
Lot 19. Daltoparin injection: 5000 IU (anti-Ha) / 0.2 ml per 0.2 ml in disposable syringes
Lot 20. Heparin Sodium Injection: 5000 IU / ml per 1 ml
Lot 21. Phytomedion injection: 10 mg / ml in 5 ml
Lot 22. Prostamine injection: 1000 IU (10 mg) / ml in 5 ml in a vial (as hydrochloride)
Lot 23. Tranexamic acid injection: 500 mg / 5 ml for 5 ml
Lot 24. Desmopressin injection: 15 μg / ml per 1 ml
Lot 25. Metoprolol solution for injection: 1 mg / ml for 5 ml
Lot 26. Isosorbide dinitrate infusion solution: 1 mg / ml
Lot 27. Digoxin injection: 0.25 mg / ml per 1 ml
Lot 28. Verapamil injection: 2.5 mg (hydrochloride) / ml in 2 ml
Lot 29. Amiodarone injection: 50 mg / ml in 3 ml (hydrochloride)
Lot 30. Furosemide injection: 10 mg / ml for 2 ml
Lot 31. Dopamine injection: 40 mg / ml (hydrochloride) in 5 ml
Lot 32. Streptokinase powder / lyophilizate for solution for injection / infusion: 1.5 million IU
Lot 33. Manit solution for infusion: 15% for 200 ml
Lot 34. Omeprazole powder for solution for injection: 40 mg
Lot 35. Insulin for injection (short acting) injection: 100 IU / ml per 10 ml
Lot 36. Glucose solution for injection: 5% (isotonic) not less than 400 ml
Lot 37. Glucose solution for injection: 5% (isotonic) not less than 200 ml
Lot 38. Glucose solution for injection: 10% (hypertonic) at least 400 ml
Lot 39. Glucose solution for injection: 40% (hypertonic) in 10 ml
Lot 40. Potassium chloride solution for breeding: 7.5% (equivalent to K + 1 mmol / ml and Cl - 1 mmol / ml) [d]; 15% (equivalent to K + 2 mmol / ml and Cl - 2 mmol / ml) [d] per 20 ml
Lot 41. Sodium chloride solution for injection: 0.9% isotonic (equivalent to Na + 154 mmol / ml and Cl - 154 mmol / ml) not less than 200 ml
Lot 42. Sodium chloride solution for injection: 0.9% isotonic (equivalent to Na + 154 mmol / ml and Cl - 154 mmol / ml) not less than 400 ml
Lot 43. Sodium bicarbonate injection: 1,4% - 8,4% in 200 ml
Lot 44. Sodium lactate, complex solution Sodium chloride + Potassium chloride + Calcium chloride + Sodium lactate solution for infusion not less than 400 ml
Lot 45. Ammonia solution concentrated solution: 10% not less than 40 ml
Lot 46. Hydroxyethylcrystal solution for infusion: 6% (60 mg / ml) for 500 ml
Lot 47. Diclofenac injection: 25 mg / ml for 3 ml
Lot 48. Drotavirin injection: 20 mg / ml to 2 ml
Lot 49. Clonidine Injection Solution: 0.01% for 1 ml
Lot 50. Metamizole Sodium Injection: 500 mg / ml for 2 ml
Lot 51. Sodium chloride + Potassium chloride + Calcium chloride - A complex solution for infusion of at least 400 ml
Lot 52. Phenylephrine injection: 10 mg / ml per 1 ml
Lot 53. Tiopental 1.0
Розгорнути Згорнути

Тендерна документація

23 квітня 2018 21:17
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 квітня 2018 17:29
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 квітня 2018 17:15
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 квітня 2018 21:17
ЗТД 53 лота анестезія, реанімація 2.doc
23 квітня 2018 21:17
ЗТД 53 лота анестезія, реанімація всім зацікавленим 2.doc
13 квітня 2018 17:29
ЗТД 53 лота анестезія, реанімація.doc
13 квітня 2018 17:29
ЗТД 53 лота анестезія, реанімація всім зацікавленим.doc
11 квітня 2018 17:09
ТД 53 лота анестезія, реанімація.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Назва предмету закупівлі у формі "Тендерна пропозиція"
Дата подання: 17 квітня 2018 13:53
Дата відповіді: 23 квітня 2018 21:19
Доброго дня! У п. 4.1 тендерної документації найменування предмету закупівлі - "33600000-6 Фармацевтична продукція (53 лота)", а у додатку №1 до тендерної документації - "33600000-6 Фармацевтична продукція (55 лотів)". Враховуючи те, що у додатку №1 замовником зазначено: "Форма "Тендерна пропозиція" подається у вигляді, наведеному нижче", просимо внести зміни до додатку №1 до тендерної документації, зазначивши предмет закупівлі "33600000-6 Фармацевтична продукція (53 лота)".
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго вечора!
Тендерний комітет вніс зміни до тендерної документації.
Дякуємо за Ваше питання.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-04-11-001499-c.b2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "Людмила-Фарм", Код ЄДРПОУ:24741764
Дата подання: 13 липня 2018 12:15
ВИМОГА (відповідно до частини 3 статті 30, частини 1 статті 32 Закону України «Про публічні закупівлі»)
ТОВ «Людмила-Фарм» (далі – Учасник) бере участь у закупівлі, що проводить Національний інститут раку (далі – Замовник), ідентифікатор закупівлі UA-2018-04-11-001499-c; предмет закупівлі –«33600000-6 Фармацевтична продукція (53 лота)».
Відповідно до частини 5 ст. 28 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року №922-VIII: «у разі, якщо оголошення про проведення процедури закупівлі оприлюднюється відповідно до норм частини четвертої статті 10 цього закону, замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність технічним вимогам, визначеним у тендерній документації, та визначає відповідність учасників кваліфікаційним критеріям до проведення автоматичної оцінки тендерних пропозицій у строк, що не перевищує 20 робочих днів.
За результатами розгляду складається протокол розгляду тендерних пропозицій за формою, встановленою Уповноваженим органом, та оприлюднюється замовником на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 цього Закону. Після оприлюднення замовником протоколу розгляду тендерних пропозицій електронною системою закупівель автоматично розсилаються повідомлення всім учасникам тендеру та оприлюднюється перелік учасників, тендерні пропозиції яких не відхилені згідно з цим Законом».
Таким чином, оскільки у разі здійснення закупівлі, очікувана вартість якої перевищує 133 тисячі євро для товарів і послуг та 5150 тисяч євро для робіт, до оцінки допускаються лише тендерні пропозиції учасників, які не було відхилено згідно з Законом, здійснення розгляду тендерних пропозицій на відповідність вимогам тендерної документації передує проведенню електронного аукціону.

Згідно з Протоколом № 27/2 від 15.06.2018 р. засідання тендерного комітету Національного інституту раку, оприлюдненого 15.06.2018 р. у системі електронних закупівель ProZorro, Замовником за результатами розгляду тендерних пропозицій на відповідність технічним вимогам, визначеним у тендерній документації, та на відповідність кваліфікаційним критеріям до проведення автоматичної оцінки тендерних пропозицій, було прийнято наступне рішення:«оскільки учасники відповідають ст. 16 Закону, пропонується допустити до аукціону всіх учасників по процедурі закупівлі «33600000-6 Фармацевтична продукція (53 лота)». Тобто Замовник за результатами розгляду документів тендерних пропозицій учасників на етапі прекваліфікації визнав відповідність усіх учасників кваліфікаційним критеріям. Даний протокол не містить результатів розгляду пропозиції учасників на відповідність технічним вимогам тендерної документації. Але оскільки усі учасники за результатами прекваліфікації були допущені до аукціону, то згідно з ч. 5 ст. 28 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року №922-VIII вважається, що усі тендерні пропозиції відповідають кваліфікаційним і технічним вимогам, визначеним у тендерній документації Замовника.
За результатами електронних аукціонів, проведених 25.06.2018 р., пропозиції Учасника за лотами № 12, № 26, № 46 були визначені як найбільш економічно вигідні.
Замовником 04.07.2018 р. у системі електронних закупівель ProZorro було оприлюднено Протокол № 33/1 засідання тендерного комітету від 04.07.2018 р., яким відповідно до ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі» було відхилено найбільш економічно вигідні пропозиції, при перевірці яких Замовником були виявлені невідповідності вимогам тендерної документації, у т.ч. було відхилено тендерні пропозиції Учасника за лотом № 12 «Гідрокортизон порошок для приготування розчину для ін’єкцій: 100 мг (у вигляді натрію сукцинату) – 550 фл.» та за лотом № 46 «Гідроксиетилкрохмаль розчин для інфузій: 6 % (60 мг/мл) по 500 мл – 1200 конт., пляшки». Протокол №33/1 від 04.07.2018 р. не містить жодного посилання на невідповідності наданих учасниками документів тендерних пропозицій вимогам тендерної документації Замовника.
Замовником порушено порядок розгляду та оцінки тендерних пропозицій учасників, встановлений частиною 5 статті 28 Закону України «Про публічні закупівлі» (у разі, якщо оголошення про проведення процедури закупівлі оприлюднюється відповідно до норм частини четвертої статті 10 цього Закону), а саме: Замовник двічі розглянув тендерні пропозиції учасників на відповідність вимогам тендерної документації, і рішення Замовника щодо тендерної пропозиції ТОВ «ЛЮДМИЛА-ФАРМ» за лотами № 12, № 46, зазначене у Протоколі № 27/2 від 04.07.2018 р. засідання тендерного комітету Національного інституту раку, суперечить рішенню Замовника, зазначеного у Протоколі № 27/2 від 15.06.2018 р. засідання тендерного комітету Національного інституту раку.
12.07.2018 р. у системі електронних закупівель ProZorro Замовником було оприлюднено Протокол № 36/5 засідання тендерного комітету від 11.07.2018 р., яким були розглянуті наступні по ціні після дискваліфікованих тендерні пропозиції учасників та визначені переможці закупівлі за окремими лотами. У протоколі зазначено: «При перевірці тендерних пропозицій, а саме:
(лот 3) Бупівакаїн розчин для спінальної анестезії: 0,5% (гідрохлорид) по 4 мл в ампулах – 1400 амп. ТОВ «Медичний центр «М.Т.К.»;
(лот 12) Гідрокортизон порошок для приготування розчину для ін’єкцій: 100 мг (у вигляді натрію сукцинату) – 550 фл. ТОВ «Спільне Українсько-Естонське підприємство у формі ТОВ «Оптіма-Фарм, ЛТД»;
(лот 17) Еноксапарин ін’єкції: 10000 анти-Ха МО/мл по 40 мг/0,4 мл в одноразових шприцах – 8000 шпр. ТОВ «Фармекс Груп»;
(лот 36) Глюкоза розчин для ін’єкцій: 5 % (ізотонічний) не менше 400 мл – 1500 фл., конт. ТОВ «Медичний центр «М.Т.К.»;
(лот 42) Натрію хлорид розчин для ін’єкцій: 0,9 % ізотонічний (еквівалентно Na + 154 ммоль/мл та Cl – 154 ммоль/мл) не менше 400 мл – 3000 фл., конт. ТОВ «Медичний центр «М.Т.К.»;
(лот 44) Лактат натрію, складний розчин Натрію хлорид + Калію хлорид + Кальцію хлорид + Натрію лактат розчин для інфузій не менше 400 мл – 5000 фл. ТОВ «Спільне Українсько-Естонське підприємство у формі ТОВ «Оптіма-Фарм, ЛТД»;
(лот 46) Гідроксиетилкрохмаль розчин для інфузій: 6 % (60 мг/мл) по 500 мл – 1200 конт., пляшки ТОВ «Медичний центр «М.Т.К.»;
(лот 51) Натрію хлорид + Калію хлорид + Кальцію хлорид – складний розчин для інфузій не менше 400 мл – 27000 фл., конт., пляшки ТОВ «Медичний центр «М.Т.К.» були виявлені невідповідності до вимог тендерної документації.

Члени комітету обговорили надану інформацію.

Оскільки надана інформація вищезазначених учасників про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі відповідає тендерній документації та нагальній потребі у закупівлі вищезазначених препаратів для реанімаційного відділення, голова тендерного комітету Якубівський О.Л. поставив на голосування питання щодо пропозицій.

Вирішили:
1. Визначити переможцями наступні пропозиції:
2. (лот 3) Бупівакаїн розчин для спінальної анестезії: 0,5% (гідрохлорид) по 4 мл в ампулах – 1400 амп. ТОВ «Медичний центр «М.Т.К.»;
3. (лот 12) Гідрокортизон порошок для приготування розчину для ін’єкцій: 100 мг (у вигляді натрію сукцинату) – 550 фл. ТОВ «Спільне Українсько-Естонське підприємство у формі ТОВ «Оптіма-Фарм, ЛТД»;
4. (лот 17) Еноксапарин ін’єкції: 10000 анти-Ха МО/мл по 40 мг/0,4 мл в одноразових шприцах – 8000 шпр. ТОВ «Фармекс Груп»;
5. (лот 36) Глюкоза розчин для ін’єкцій: 5 % (ізотонічний) не менше 400 мл – 1500 фл., конт. ТОВ «Медичний центр «М.Т.К.»;
6. (лот 42) Натрію хлорид розчин для ін’єкцій: 0,9 % ізотонічний (еквівалентно Na + 154 ммоль/мл та Cl – 154 ммоль/мл) не менше 400 мл – 3000 фл., конт. ТОВ «Медичний центр «М.Т.К.»;
7. (лот 44) Лактат натрію, складний розчин Натрію хлорид + Калію хлорид + Кальцію хлорид + Натрію лактат розчин для інфузій не менше 400 мл – 5000 фл. ТОВ «Спільне Українсько-Естонське підприємство у формі ТОВ «Оптіма-Фарм, ЛТД»;
8. (лот 46) Гідроксиетилкрохмаль розчин для інфузій: 6 % (60 мг/мл) по 500 мл – 1200 конт., пляшки ТОВ «Медичний центр «М.Т.К.»;
9. (лот 51) Натрію хлорид + Калію хлорид + Кальцію хлорид – складний розчин для інфузій не менше 400 мл – 27000 фл., конт., пляшки ТОВ «Медичний центр «М.Т.К.»
Доручити в.о. секретаря тендерного комітету Данільчук Т.М.:
- Відповідно до статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі» оприлюднити повідомлення про намір укладання договору на веб-порталі Уповноваженного органу».

Тобто в порушення норм Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник даним протоколом визнає факт невідповідності тендерних пропозицій учасників, яких цим же протоколом визнає переможцями закупівлі, і заявляє про намір укласти договір з ними.
Протокол №36/5 від 11.07.2018 р. також не містить жодного посилання на невідповідності наданих учасниками документів тендерних пропозицій вимогам тендерної документації Замовника.
Але Учасником при розгляді документів тендерних пропозицій інших учасників закупівлі, розміщених у системі електронних закупівель ProZorro (ТОВ «Спільне Українсько-Естонське підприємство у формі ТОВ «Оптіма-Фарм, ЛТД» за лотом № 12 та ТОВ «Медичний центр «М.Т.К.» за лотом № 46) дійсно була встановлена невідповідність документів тендерних пропозицій вимогам тендерної документації Замовника.
Таким чином тендерні пропозиції учасників закупівлі Спільне українсько-естонське підприємство у формі товариства з обмеженою відповідальністю «Оптіма-Фарм, ЛТД» за лотом № 12 та ТОВ «Медичний центр «М.Т.К.» за лотом № 46 не відповідають умовам тендерної документації, що є підставою для відхилення пропозицій цих учасників згідно пункту 4 частини 1 статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі». Вони повинні були відхилені Замовником після розгляду на відповідність технічним вимогам, визначеним у тендерній документації, у строк – до моменту проведення електронного аукціону.
Вважаємо, що рішення тендерного комітету Замовника про дискваліфікацію тендерної пропозиції учасника ТОВ «ЛЮДМИЛА-ФАРМ» за лотами №12 та №46 закупівлі «33600000-6 Фармацевтична продукція (53 лота)» є незаконним і безпідставним.

Крім того, тендерна пропозиція Учасника за лотом № 26 «Ізосорбіду динітрат розчин для інфузій: 1 мг/мл – 1500 амп.», була визначена як найбільш економічно вигідна за результатами аукціону. Але станом на 13.07.2018 р. результати розгляду цієї пропозиції Учасника не відображено у жодному протоколі Замовника.

Дії Замовника щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ЛЮДМИЛА-ФАРМ» вже після проведення автоматичної оцінки тендерних пропозицій прямо суперечить положенню ч. 5 ст. 28 Закону України «Про публічні закупівлі», а дії щодо визнання переможцем учасника, тендерна пропозиція якого не відповідає вимогам тендерної документації, свідчать про порушення Замовником основних принципів здійснення процедури закупівлі, наведених у ст. 3 Закону, прояв дискримінації відносно Учасника ТОВ «ЛЮДМИЛА-ФАРМ» та упередженість членів тендерного комітету.
Відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ «ЛЮДМИЛА-ФАРМ» без будь-якої вказівки на те, в чому саме полягає невідповідність такої тендерної пропозиції, вказує на порушення Замовником принципів відкритості і прозорості на всіх стадіях закупівель, а також об'єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій.
Статтею 38 Закону України «Про публічні закупівлі» за порушення вимог, установлених цим Законом та нормативно-правовими актами, розробленими відповідно до цього Закону, члени тендерного комітету замовника, уповноважена особа (особи), члени органу оскарження, службові (посадові) особи Уповноваженого органу, службові (посадові) особи органів, що здійснюють казначейське обслуговування бюджетних коштів (обслуговуючого банку), несуть відповідальність згідно із законами України.
За порушення вимог, установлених цим Законом в частині прийнятих рішень, вибору і застосування процедур закупівлі, відповідальність несуть члени тендерного комітету або уповноважена особа (особи) персонально (ч. 2 ст. 38 Закону).
Згідно з положенням абзацу другого ч. 1 ст. 32 Закону України «Про публічні закупівлі» учасник, якого не визнано переможцем торгів за результатами оцінки та розгляду його пропозиції, може звернутися через електронну систему закупівель до замовника з вимогою щодо надання інформації про пропозицію переможця торгів, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з пропозицією учасника, який надіслав звернення, а замовник зобов'язаний надати йому відповідь не пізніше ніж через п'ять днів з дня надходження такого звернення.
У разі відмови у наданні відповіді та/або несвоєчасної відповіді, та/або відмови в задоволенні цієї Вимоги, ТОВ «ЛЮДМИЛА-ФАРМ» змушене буде звернутися до Антимонопольного комітету України у зв`язку з порушенням Національним інститутом раку норм чинного законодавства України у сфері публічних закупівель та вимагати притягнення винних осіб до відповідальності, встановленої законом.

Враховуючи викладені порушення, допущені Національним інститутом раку при проведенні відкритих торгів з публікацією англійською мовою на закупівлю «33600000-6 Фармацевтична продукція (53 лота)»; ідентифікатор закупівлі: UA-2018-04-11-001499-c, керуючись ст.ст. 3, 5, ч. 5 ст. 28, ч. 3 ст. 30, ч. 1 ст. 32 Закону України «Про публічні закупівлі»,


ВИМАГАЄМО:

1. Розглянути цю вимогу відповідно до вимог Закону та надати відповідь у п’ятиденний строк з дня її надходження.
2. Надати інформацію стосовно причини невідповідності документів тендерної пропозиції Учасника ТОВ «ЛЮДМИЛА-ФАРМ» умовам тендерної документації Замовника та дискваліфікації тендерної пропозицій Учасника ТОВ «ЛЮДМИЛА-ФАРМ» та інформацію щодо переваг тендерних пропозицій переможців за лотами № 12, № 46 порівняно з пропозицією Учасника ТОВ «ЛЮДМИЛА-ФАРМ» у встановлений Законом термін.
3. Надати інформацію щодо причин відсутності рішення тендерного комітету з приводу тендерної пропозиції Учасника ТОВ «ЛЮДМИЛА-ФАРМ» за лотом № 26.
4. Виправити порушення порядку розгляду і оцінки тендерної пропозиції Учасника ТОВ «ЛЮДМИЛА-ФАРМ», допущені Замовником, а саме: скасувати Протокол № 36/5 від 11.07.2018 р. та Протокол № 27/2 від 04.07.2018 р. засідання тендерного комітету Національного інституту раку.
5. Завершити закупівлю відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі».
6. У разі неможливості усунення порушень, що виникли через порушення законодавства з питань публічних закупівель, відмінити торги чи визнати їх такими, що не відбулися.


Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
18 липня 2018 12:48
Задовольнити вимогу ТОВ "Людмила - Фарм" та відмінити торги частково за Лотом № 12,Лотом № 26,Лотом 46.
Номер вимоги: UA-2018-04-11-001499-c.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "Людмила-Фарм", Код ЄДРПОУ:24741764
Дата подання: 13 липня 2018 12:10
ВИМОГА (відповідно до частини 3 статті 30, частини 1 статті 32 Закону України «Про публічні закупівлі»)
ТОВ «Людмила-Фарм» (далі – Учасник) бере участь у закупівлі, що проводить Національний інститут раку (далі – Замовник), ідентифікатор закупівлі UA-2018-04-11-001499-c; предмет закупівлі –«33600000-6 Фармацевтична продукція (53 лота)».
Відповідно до частини 5 ст. 28 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року №922-VIII: «у разі, якщо оголошення про проведення процедури закупівлі оприлюднюється відповідно до норм частини четвертої статті 10 цього закону, замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність технічним вимогам, визначеним у тендерній документації, та визначає відповідність учасників кваліфікаційним критеріям до проведення автоматичної оцінки тендерних пропозицій у строк, що не перевищує 20 робочих днів.
За результатами розгляду складається протокол розгляду тендерних пропозицій за формою, встановленою Уповноваженим органом, та оприлюднюється замовником на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 цього Закону. Після оприлюднення замовником протоколу розгляду тендерних пропозицій електронною системою закупівель автоматично розсилаються повідомлення всім учасникам тендеру та оприлюднюється перелік учасників, тендерні пропозиції яких не відхилені згідно з цим Законом».
Таким чином, оскільки у разі здійснення закупівлі, очікувана вартість якої перевищує 133 тисячі євро для товарів і послуг та 5150 тисяч євро для робіт, до оцінки допускаються лише тендерні пропозиції учасників, які не було відхилено згідно з Законом, здійснення розгляду тендерних пропозицій на відповідність вимогам тендерної документації передує проведенню електронного аукціону.

Згідно з Протоколом № 27/2 від 15.06.2018 р. засідання тендерного комітету Національного інституту раку, оприлюдненого 15.06.2018 р. у системі електронних закупівель ProZorro, Замовником за результатами розгляду тендерних пропозицій на відповідність технічним вимогам, визначеним у тендерній документації, та на відповідність кваліфікаційним критеріям до проведення автоматичної оцінки тендерних пропозицій, було прийнято наступне рішення:«оскільки учасники відповідають ст. 16 Закону, пропонується допустити до аукціону всіх учасників по процедурі закупівлі «33600000-6 Фармацевтична продукція (53 лота)». Тобто Замовник за результатами розгляду документів тендерних пропозицій учасників на етапі прекваліфікації визнав відповідність усіх учасників кваліфікаційним критеріям. Даний протокол не містить результатів розгляду пропозиції учасників на відповідність технічним вимогам тендерної документації. Але оскільки усі учасники за результатами прекваліфікації були допущені до аукціону, то згідно з ч. 5 ст. 28 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року №922-VIII вважається, що усі тендерні пропозиції відповідають кваліфікаційним і технічним вимогам, визначеним у тендерній документації Замовника.
За результатами електронних аукціонів, проведених 25.06.2018 р., пропозиції Учасника за лотами № 12, № 26, № 46 були визначені як найбільш економічно вигідні.
Замовником 04.07.2018 р. у системі електронних закупівель ProZorro було оприлюднено Протокол № 33/1 засідання тендерного комітету від 04.07.2018 р., яким відповідно до ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі» було відхилено найбільш економічно вигідні пропозиції, при перевірці яких Замовником були виявлені невідповідності вимогам тендерної документації, у т.ч. було відхилено тендерні пропозиції Учасника за лотом № 12 «Гідрокортизон порошок для приготування розчину для ін’єкцій: 100 мг (у вигляді натрію сукцинату) – 550 фл.» та за лотом № 46 «Гідроксиетилкрохмаль розчин для інфузій: 6 % (60 мг/мл) по 500 мл – 1200 конт., пляшки». Протокол №33/1 від 04.07.2018 р. не містить жодного посилання на невідповідності наданих учасниками документів тендерних пропозицій вимогам тендерної документації Замовника.
Замовником порушено порядок розгляду та оцінки тендерних пропозицій учасників, встановлений частиною 5 статті 28 Закону України «Про публічні закупівлі» (у разі, якщо оголошення про проведення процедури закупівлі оприлюднюється відповідно до норм частини четвертої статті 10 цього Закону), а саме: Замовник двічі розглянув тендерні пропозиції учасників на відповідність вимогам тендерної документації, і рішення Замовника щодо тендерної пропозиції ТОВ «ЛЮДМИЛА-ФАРМ» за лотами № 12, № 46, зазначене у Протоколі № 27/2 від 04.07.2018 р. засідання тендерного комітету Національного інституту раку, суперечить рішенню Замовника, зазначеного у Протоколі № 27/2 від 15.06.2018 р. засідання тендерного комітету Національного інституту раку.
12.07.2018 р. у системі електронних закупівель ProZorro Замовником було оприлюднено Протокол № 36/5 засідання тендерного комітету від 11.07.2018 р., яким були розглянуті наступні по ціні після дискваліфікованих тендерні пропозиції учасників та визначені переможці закупівлі за окремими лотами. У протоколі зазначено: «При перевірці тендерних пропозицій, а саме:
(лот 3) Бупівакаїн розчин для спінальної анестезії: 0,5% (гідрохлорид) по 4 мл в ампулах – 1400 амп. ТОВ «Медичний центр «М.Т.К.»;
(лот 12) Гідрокортизон порошок для приготування розчину для ін’єкцій: 100 мг (у вигляді натрію сукцинату) – 550 фл. ТОВ «Спільне Українсько-Естонське підприємство у формі ТОВ «Оптіма-Фарм, ЛТД»;
(лот 17) Еноксапарин ін’єкції: 10000 анти-Ха МО/мл по 40 мг/0,4 мл в одноразових шприцах – 8000 шпр. ТОВ «Фармекс Груп»;
(лот 36) Глюкоза розчин для ін’єкцій: 5 % (ізотонічний) не менше 400 мл – 1500 фл., конт. ТОВ «Медичний центр «М.Т.К.»;
(лот 42) Натрію хлорид розчин для ін’єкцій: 0,9 % ізотонічний (еквівалентно Na + 154 ммоль/мл та Cl – 154 ммоль/мл) не менше 400 мл – 3000 фл., конт. ТОВ «Медичний центр «М.Т.К.»;
(лот 44) Лактат натрію, складний розчин Натрію хлорид + Калію хлорид + Кальцію хлорид + Натрію лактат розчин для інфузій не менше 400 мл – 5000 фл. ТОВ «Спільне Українсько-Естонське підприємство у формі ТОВ «Оптіма-Фарм, ЛТД»;
(лот 46) Гідроксиетилкрохмаль розчин для інфузій: 6 % (60 мг/мл) по 500 мл – 1200 конт., пляшки ТОВ «Медичний центр «М.Т.К.»;
(лот 51) Натрію хлорид + Калію хлорид + Кальцію хлорид – складний розчин для інфузій не менше 400 мл – 27000 фл., конт., пляшки ТОВ «Медичний центр «М.Т.К.» були виявлені невідповідності до вимог тендерної документації.

Члени комітету обговорили надану інформацію.

Оскільки надана інформація вищезазначених учасників про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі відповідає тендерній документації та нагальній потребі у закупівлі вищезазначених препаратів для реанімаційного відділення, голова тендерного комітету Якубівський О.Л. поставив на голосування питання щодо пропозицій.

Вирішили:
1. Визначити переможцями наступні пропозиції:
2. (лот 3) Бупівакаїн розчин для спінальної анестезії: 0,5% (гідрохлорид) по 4 мл в ампулах – 1400 амп. ТОВ «Медичний центр «М.Т.К.»;
3. (лот 12) Гідрокортизон порошок для приготування розчину для ін’єкцій: 100 мг (у вигляді натрію сукцинату) – 550 фл. ТОВ «Спільне Українсько-Естонське підприємство у формі ТОВ «Оптіма-Фарм, ЛТД»;
4. (лот 17) Еноксапарин ін’єкції: 10000 анти-Ха МО/мл по 40 мг/0,4 мл в одноразових шприцах – 8000 шпр. ТОВ «Фармекс Груп»;
5. (лот 36) Глюкоза розчин для ін’єкцій: 5 % (ізотонічний) не менше 400 мл – 1500 фл., конт. ТОВ «Медичний центр «М.Т.К.»;
6. (лот 42) Натрію хлорид розчин для ін’єкцій: 0,9 % ізотонічний (еквівалентно Na + 154 ммоль/мл та Cl – 154 ммоль/мл) не менше 400 мл – 3000 фл., конт. ТОВ «Медичний центр «М.Т.К.»;
7. (лот 44) Лактат натрію, складний розчин Натрію хлорид + Калію хлорид + Кальцію хлорид + Натрію лактат розчин для інфузій не менше 400 мл – 5000 фл. ТОВ «Спільне Українсько-Естонське підприємство у формі ТОВ «Оптіма-Фарм, ЛТД»;
8. (лот 46) Гідроксиетилкрохмаль розчин для інфузій: 6 % (60 мг/мл) по 500 мл – 1200 конт., пляшки ТОВ «Медичний центр «М.Т.К.»;
9. (лот 51) Натрію хлорид + Калію хлорид + Кальцію хлорид – складний розчин для інфузій не менше 400 мл – 27000 фл., конт., пляшки ТОВ «Медичний центр «М.Т.К.»
Доручити в.о. секретаря тендерного комітету Данільчук Т.М.:
- Відповідно до статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі» оприлюднити повідомлення про намір укладання договору на веб-порталі Уповноваженного органу».

Тобто в порушення норм Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник даним протоколом визнає факт невідповідності тендерних пропозицій учасників, яких цим же протоколом визнає переможцями закупівлі, і заявляє про намір укласти договір з ними.
Протокол №36/5 від 11.07.2018 р. також не містить жодного посилання на невідповідності наданих учасниками документів тендерних пропозицій вимогам тендерної документації Замовника.
Але Учасником при розгляді документів тендерних пропозицій інших учасників закупівлі, розміщених у системі електронних закупівель ProZorro (ТОВ «Спільне Українсько-Естонське підприємство у формі ТОВ «Оптіма-Фарм, ЛТД» за лотом № 12 та ТОВ «Медичний центр «М.Т.К.» за лотом № 46) дійсно була встановлена невідповідність документів тендерних пропозицій вимогам тендерної документації Замовника.
Таким чином тендерні пропозиції учасників закупівлі Спільне українсько-естонське підприємство у формі товариства з обмеженою відповідальністю «Оптіма-Фарм, ЛТД» за лотом № 12 та ТОВ «Медичний центр «М.Т.К.» за лотом № 46 не відповідають умовам тендерної документації, що є підставою для відхилення пропозицій цих учасників згідно пункту 4 частини 1 статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі». Вони повинні були відхилені Замовником після розгляду на відповідність технічним вимогам, визначеним у тендерній документації, у строк – до моменту проведення електронного аукціону.
Вважаємо, що рішення тендерного комітету Замовника про дискваліфікацію тендерної пропозиції учасника ТОВ «ЛЮДМИЛА-ФАРМ» за лотами №12 та №46 закупівлі «33600000-6 Фармацевтична продукція (53 лота)» є незаконним і безпідставним.

Крім того, тендерна пропозиція Учасника за лотом № 26 «Ізосорбіду динітрат розчин для інфузій: 1 мг/мл – 1500 амп.», була визначена як найбільш економічно вигідна за результатами аукціону. Але станом на 13.07.2018 р. результати розгляду цієї пропозиції Учасника не відображено у жодному протоколі Замовника.

Відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ «ЛЮДМИЛА-ФАРМ» без будь-якої вказівки на те, в чому саме полягає невідповідність такої тендерної пропозиції, вказує на порушення Замовником принципів відкритості і прозорості на всіх стадіях закупівель, а також об'єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій.
Статтею 38 Закону України «Про публічні закупівлі» за порушення вимог, установлених цим Законом та нормативно-правовими актами, розробленими відповідно до цього Закону, члени тендерного комітету замовника, уповноважена особа (особи), члени органу оскарження, службові (посадові) особи Уповноваженого органу, службові (посадові) особи органів, що здійснюють казначейське обслуговування бюджетних коштів (обслуговуючого банку), несуть відповідальність згідно із законами України.
За порушення вимог, установлених цим Законом в частині прийнятих рішень, вибору і застосування процедур закупівлі, відповідальність несуть члени тендерного комітету або уповноважена особа (особи) персонально (ч. 2 ст. 38 Закону).
Згідно з положенням абзацу другого ч. 1 ст. 32 Закону України «Про публічні закупівлі» учасник, якого не визнано переможцем торгів за результатами оцінки та розгляду його пропозиції, може звернутися через електронну систему закупівель до замовника з вимогою щодо надання інформації про пропозицію переможця торгів, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з пропозицією учасника, який надіслав звернення, а замовник зобов'язаний надати йому відповідь не пізніше ніж через п'ять днів з дня надходження такого звернення.
У разі відмови у наданні відповіді та/або несвоєчасної відповіді, та/або відмови в задоволенні цієї Вимоги, ТОВ «ЛЮДМИЛА-ФАРМ» змушене буде звернутися до Антимонопольного комітету України у зв`язку з порушенням Національним інститутом раку норм чинного законодавства України у сфері публічних закупівель та вимагати притягнення винних осіб до відповідальності, встановленої законом.

Враховуючи викладені порушення, допущені Національним інститутом раку при проведенні відкритих торгів з публікацією англійською мовою на закупівлю «33600000-6 Фармацевтична продукція (53 лота)»; ідентифікатор закупівлі: UA-2018-04-11-001499-c, керуючись ст.ст. 3, 5, ч. 5 ст. 28, ч. 3 ст. 30, ч. 1 ст. 32 Закону України «Про публічні закупівлі»,


ВИМАГАЄМО:

1. Розглянути цю вимогу відповідно до вимог Закону та надати відповідь у п’ятиденний строк з дня її надходження.
2. Надати інформацію стосовно причини невідповідності документів тендерної пропозиції Учасника ТОВ «ЛЮДМИЛА-ФАРМ» умовам тендерної документації Замовника та дискваліфікації тендерної пропозицій Учасника ТОВ «ЛЮДМИЛА-ФАРМ» та інформацію щодо переваг тендерних пропозицій переможців за лотами № 12, № 46 порівняно з пропозицією Учасника ТОВ «ЛЮДМИЛА-ФАРМ» у встановлений Законом термін.
3. Надати інформацію щодо причин відсутності рішення тендерного комітету з приводу тендерної пропозиції Учасника ТОВ «ЛЮДМИЛА-ФАРМ» за лотом № 26.
4. Виправити порушення порядку розгляду і оцінки тендерної пропозиції Учасника ТОВ «ЛЮДМИЛА-ФАРМ», допущені Замовником, а саме: скасувати Протокол № 36/5 від 11.07.2018 р. та Протокол № 27/2 від 04.07.2018 р. засідання тендерного комітету Національного інституту раку.
5. Завершити закупівлю відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі».
6. У разі неможливості усунення порушень, що виникли через порушення законодавства з питань публічних закупівель, відмінити торги чи визнати їх такими, що не відбулися.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
18 липня 2018 12:46
Задовольнити вимогу ТОВ "Людмила - Фарм" та відмінити торги частково за Лотом № 12,Лотом № 26,Лотом 46.
Номер вимоги: UA-2018-04-11-001499-c.b3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "Людмила-Фарм", Код ЄДРПОУ:24741764
Дата подання: 13 липня 2018 12:17
ВИМОГА (відповідно до частини 3 статті 30, частини 1 статті 32 Закону України «Про публічні закупівлі»)
ТОВ «Людмила-Фарм» (далі – Учасник) бере участь у закупівлі, що проводить Національний інститут раку (далі – Замовник), ідентифікатор закупівлі UA-2018-04-11-001499-c; предмет закупівлі –«33600000-6 Фармацевтична продукція (53 лота)».
Відповідно до частини 5 ст. 28 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року №922-VIII: «у разі, якщо оголошення про проведення процедури закупівлі оприлюднюється відповідно до норм частини четвертої статті 10 цього закону, замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність технічним вимогам, визначеним у тендерній документації, та визначає відповідність учасників кваліфікаційним критеріям до проведення автоматичної оцінки тендерних пропозицій у строк, що не перевищує 20 робочих днів.
За результатами розгляду складається протокол розгляду тендерних пропозицій за формою, встановленою Уповноваженим органом, та оприлюднюється замовником на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 цього Закону. Після оприлюднення замовником протоколу розгляду тендерних пропозицій електронною системою закупівель автоматично розсилаються повідомлення всім учасникам тендеру та оприлюднюється перелік учасників, тендерні пропозиції яких не відхилені згідно з цим Законом».
Таким чином, оскільки у разі здійснення закупівлі, очікувана вартість якої перевищує 133 тисячі євро для товарів і послуг та 5150 тисяч євро для робіт, до оцінки допускаються лише тендерні пропозиції учасників, які не було відхилено згідно з Законом, здійснення розгляду тендерних пропозицій на відповідність вимогам тендерної документації передує проведенню електронного аукціону.

Згідно з Протоколом № 27/2 від 15.06.2018 р. засідання тендерного комітету Національного інституту раку, оприлюдненого 15.06.2018 р. у системі електронних закупівель ProZorro, Замовником за результатами розгляду тендерних пропозицій на відповідність технічним вимогам, визначеним у тендерній документації, та на відповідність кваліфікаційним критеріям до проведення автоматичної оцінки тендерних пропозицій, було прийнято наступне рішення:«оскільки учасники відповідають ст. 16 Закону, пропонується допустити до аукціону всіх учасників по процедурі закупівлі «33600000-6 Фармацевтична продукція (53 лота)». Тобто Замовник за результатами розгляду документів тендерних пропозицій учасників на етапі прекваліфікації визнав відповідність усіх учасників кваліфікаційним критеріям. Даний протокол не містить результатів розгляду пропозиції учасників на відповідність технічним вимогам тендерної документації. Але оскільки усі учасники за результатами прекваліфікації були допущені до аукціону, то згідно з ч. 5 ст. 28 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року №922-VIII вважається, що усі тендерні пропозиції відповідають кваліфікаційним і технічним вимогам, визначеним у тендерній документації Замовника.
За результатами електронних аукціонів, проведених 25.06.2018 р., пропозиції Учасника за лотами № 12, № 26, № 46 були визначені як найбільш економічно вигідні.
Замовником 04.07.2018 р. у системі електронних закупівель ProZorro було оприлюднено Протокол № 33/1 засідання тендерного комітету від 04.07.2018 р., яким відповідно до ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі» було відхилено найбільш економічно вигідні пропозиції, при перевірці яких Замовником були виявлені невідповідності вимогам тендерної документації, у т.ч. було відхилено тендерні пропозиції Учасника за лотом № 12 «Гідрокортизон порошок для приготування розчину для ін’єкцій: 100 мг (у вигляді натрію сукцинату) – 550 фл.» та за лотом № 46 «Гідроксиетилкрохмаль розчин для інфузій: 6 % (60 мг/мл) по 500 мл – 1200 конт., пляшки». Протокол №33/1 від 04.07.2018 р. не містить жодного посилання на невідповідності наданих учасниками документів тендерних пропозицій вимогам тендерної документації Замовника.
Замовником порушено порядок розгляду та оцінки тендерних пропозицій учасників, встановлений частиною 5 статті 28 Закону України «Про публічні закупівлі» (у разі, якщо оголошення про проведення процедури закупівлі оприлюднюється відповідно до норм частини четвертої статті 10 цього Закону), а саме: Замовник двічі розглянув тендерні пропозиції учасників на відповідність вимогам тендерної документації, і рішення Замовника щодо тендерної пропозиції ТОВ «ЛЮДМИЛА-ФАРМ» за лотами № 12, № 46, зазначене у Протоколі № 27/2 від 04.07.2018 р. засідання тендерного комітету Національного інституту раку, суперечить рішенню Замовника, зазначеного у Протоколі № 27/2 від 15.06.2018 р. засідання тендерного комітету Національного інституту раку.
12.07.2018 р. у системі електронних закупівель ProZorro Замовником було оприлюднено Протокол № 36/5 засідання тендерного комітету від 11.07.2018 р., яким були розглянуті наступні по ціні після дискваліфікованих тендерні пропозиції учасників та визначені переможці закупівлі за окремими лотами. У протоколі зазначено: «При перевірці тендерних пропозицій, а саме:
(лот 3) Бупівакаїн розчин для спінальної анестезії: 0,5% (гідрохлорид) по 4 мл в ампулах – 1400 амп. ТОВ «Медичний центр «М.Т.К.»;
(лот 12) Гідрокортизон порошок для приготування розчину для ін’єкцій: 100 мг (у вигляді натрію сукцинату) – 550 фл. ТОВ «Спільне Українсько-Естонське підприємство у формі ТОВ «Оптіма-Фарм, ЛТД»;
(лот 17) Еноксапарин ін’єкції: 10000 анти-Ха МО/мл по 40 мг/0,4 мл в одноразових шприцах – 8000 шпр. ТОВ «Фармекс Груп»;
(лот 36) Глюкоза розчин для ін’єкцій: 5 % (ізотонічний) не менше 400 мл – 1500 фл., конт. ТОВ «Медичний центр «М.Т.К.»;
(лот 42) Натрію хлорид розчин для ін’єкцій: 0,9 % ізотонічний (еквівалентно Na + 154 ммоль/мл та Cl – 154 ммоль/мл) не менше 400 мл – 3000 фл., конт. ТОВ «Медичний центр «М.Т.К.»;
(лот 44) Лактат натрію, складний розчин Натрію хлорид + Калію хлорид + Кальцію хлорид + Натрію лактат розчин для інфузій не менше 400 мл – 5000 фл. ТОВ «Спільне Українсько-Естонське підприємство у формі ТОВ «Оптіма-Фарм, ЛТД»;
(лот 46) Гідроксиетилкрохмаль розчин для інфузій: 6 % (60 мг/мл) по 500 мл – 1200 конт., пляшки ТОВ «Медичний центр «М.Т.К.»;
(лот 51) Натрію хлорид + Калію хлорид + Кальцію хлорид – складний розчин для інфузій не менше 400 мл – 27000 фл., конт., пляшки ТОВ «Медичний центр «М.Т.К.» були виявлені невідповідності до вимог тендерної документації.

Члени комітету обговорили надану інформацію.

Оскільки надана інформація вищезазначених учасників про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі відповідає тендерній документації та нагальній потребі у закупівлі вищезазначених препаратів для реанімаційного відділення, голова тендерного комітету Якубівський О.Л. поставив на голосування питання щодо пропозицій.

Вирішили:
1. Визначити переможцями наступні пропозиції:
2. (лот 3) Бупівакаїн розчин для спінальної анестезії: 0,5% (гідрохлорид) по 4 мл в ампулах – 1400 амп. ТОВ «Медичний центр «М.Т.К.»;
3. (лот 12) Гідрокортизон порошок для приготування розчину для ін’єкцій: 100 мг (у вигляді натрію сукцинату) – 550 фл. ТОВ «Спільне Українсько-Естонське підприємство у формі ТОВ «Оптіма-Фарм, ЛТД»;
4. (лот 17) Еноксапарин ін’єкції: 10000 анти-Ха МО/мл по 40 мг/0,4 мл в одноразових шприцах – 8000 шпр. ТОВ «Фармекс Груп»;
5. (лот 36) Глюкоза розчин для ін’єкцій: 5 % (ізотонічний) не менше 400 мл – 1500 фл., конт. ТОВ «Медичний центр «М.Т.К.»;
6. (лот 42) Натрію хлорид розчин для ін’єкцій: 0,9 % ізотонічний (еквівалентно Na + 154 ммоль/мл та Cl – 154 ммоль/мл) не менше 400 мл – 3000 фл., конт. ТОВ «Медичний центр «М.Т.К.»;
7. (лот 44) Лактат натрію, складний розчин Натрію хлорид + Калію хлорид + Кальцію хлорид + Натрію лактат розчин для інфузій не менше 400 мл – 5000 фл. ТОВ «Спільне Українсько-Естонське підприємство у формі ТОВ «Оптіма-Фарм, ЛТД»;
8. (лот 46) Гідроксиетилкрохмаль розчин для інфузій: 6 % (60 мг/мл) по 500 мл – 1200 конт., пляшки ТОВ «Медичний центр «М.Т.К.»;
9. (лот 51) Натрію хлорид + Калію хлорид + Кальцію хлорид – складний розчин для інфузій не менше 400 мл – 27000 фл., конт., пляшки ТОВ «Медичний центр «М.Т.К.»
Доручити в.о. секретаря тендерного комітету Данільчук Т.М.:
- Відповідно до статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі» оприлюднити повідомлення про намір укладання договору на веб-порталі Уповноваженного органу».

Тобто в порушення норм Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник даним протоколом визнає факт невідповідності тендерних пропозицій учасників, яких цим же протоколом визнає переможцями закупівлі, і заявляє про намір укласти договір з ними.
Протокол №36/5 від 11.07.2018 р. також не містить жодного посилання на невідповідності наданих учасниками документів тендерних пропозицій вимогам тендерної документації Замовника.
Але Учасником при розгляді документів тендерних пропозицій інших учасників закупівлі, розміщених у системі електронних закупівель ProZorro (ТОВ «Спільне Українсько-Естонське підприємство у формі ТОВ «Оптіма-Фарм, ЛТД» за лотом № 12 та ТОВ «Медичний центр «М.Т.К.» за лотом № 46) дійсно була встановлена невідповідність документів тендерних пропозицій вимогам тендерної документації Замовника.
Таким чином тендерні пропозиції учасників закупівлі Спільне українсько-естонське підприємство у формі товариства з обмеженою відповідальністю «Оптіма-Фарм, ЛТД» за лотом № 12 та ТОВ «Медичний центр «М.Т.К.» за лотом № 46 не відповідають умовам тендерної документації, що є підставою для відхилення пропозицій цих учасників згідно пункту 4 частини 1 статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі». Вони повинні були відхилені Замовником після розгляду на відповідність технічним вимогам, визначеним у тендерній документації, у строк – до моменту проведення електронного аукціону.
Вважаємо, що рішення тендерного комітету Замовника про дискваліфікацію тендерної пропозиції учасника ТОВ «ЛЮДМИЛА-ФАРМ» за лотами №12 та №46 закупівлі «33600000-6 Фармацевтична продукція (53 лота)» є незаконним і безпідставним.

Крім того, тендерна пропозиція Учасника за лотом № 26 «Ізосорбіду динітрат розчин для інфузій: 1 мг/мл – 1500 амп.», була визначена як найбільш економічно вигідна за результатами аукціону. Але станом на 13.07.2018 р. результати розгляду цієї пропозиції Учасника не відображено у жодному протоколі Замовника.

Дії Замовника щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ЛЮДМИЛА-ФАРМ» вже після проведення автоматичної оцінки тендерних пропозицій прямо суперечить положенню ч. 5 ст. 28 Закону України «Про публічні закупівлі», а дії щодо визнання переможцем учасника, тендерна пропозиція якого не відповідає вимогам тендерної документації, свідчать про порушення Замовником основних принципів здійснення процедури закупівлі, наведених у ст. 3 Закону, прояв дискримінації відносно Учасника ТОВ «ЛЮДМИЛА-ФАРМ» та упередженість членів тендерного комітету.
Відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ «ЛЮДМИЛА-ФАРМ» без будь-якої вказівки на те, в чому саме полягає невідповідність такої тендерної пропозиції, вказує на порушення Замовником принципів відкритості і прозорості на всіх стадіях закупівель, а також об'єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій.
Статтею 38 Закону України «Про публічні закупівлі» за порушення вимог, установлених цим Законом та нормативно-правовими актами, розробленими відповідно до цього Закону, члени тендерного комітету замовника, уповноважена особа (особи), члени органу оскарження, службові (посадові) особи Уповноваженого органу, службові (посадові) особи органів, що здійснюють казначейське обслуговування бюджетних коштів (обслуговуючого банку), несуть відповідальність згідно із законами України.
За порушення вимог, установлених цим Законом в частині прийнятих рішень, вибору і застосування процедур закупівлі, відповідальність несуть члени тендерного комітету або уповноважена особа (особи) персонально (ч. 2 ст. 38 Закону).
Згідно з положенням абзацу другого ч. 1 ст. 32 Закону України «Про публічні закупівлі» учасник, якого не визнано переможцем торгів за результатами оцінки та розгляду його пропозиції, може звернутися через електронну систему закупівель до замовника з вимогою щодо надання інформації про пропозицію переможця торгів, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з пропозицією учасника, який надіслав звернення, а замовник зобов'язаний надати йому відповідь не пізніше ніж через п'ять днів з дня надходження такого звернення.
У разі відмови у наданні відповіді та/або несвоєчасної відповіді, та/або відмови в задоволенні цієї Вимоги, ТОВ «ЛЮДМИЛА-ФАРМ» змушене буде звернутися до Антимонопольного комітету України у зв`язку з порушенням Національним інститутом раку норм чинного законодавства України у сфері публічних закупівель та вимагати притягнення винних осіб до відповідальності, встановленої законом.

Враховуючи викладені порушення, допущені Національним інститутом раку при проведенні відкритих торгів з публікацією англійською мовою на закупівлю «33600000-6 Фармацевтична продукція (53 лота)»; ідентифікатор закупівлі: UA-2018-04-11-001499-c, керуючись ст.ст. 3, 5, ч. 5 ст. 28, ч. 3 ст. 30, ч. 1 ст. 32 Закону України «Про публічні закупівлі»,


ВИМАГАЄМО:

1. Розглянути цю вимогу відповідно до вимог Закону та надати відповідь у п’ятиденний строк з дня її надходження.
2. Надати інформацію стосовно причини невідповідності документів тендерної пропозиції Учасника ТОВ «ЛЮДМИЛА-ФАРМ» умовам тендерної документації Замовника та дискваліфікації тендерної пропозицій Учасника ТОВ «ЛЮДМИЛА-ФАРМ» та інформацію щодо переваг тендерних пропозицій переможців за лотами № 12, № 46 порівняно з пропозицією Учасника ТОВ «ЛЮДМИЛА-ФАРМ» у встановлений Законом термін.
3. Надати інформацію щодо причин відсутності рішення тендерного комітету з приводу тендерної пропозиції Учасника ТОВ «ЛЮДМИЛА-ФАРМ» за лотом № 26.
4. Виправити порушення порядку розгляду і оцінки тендерної пропозиції Учасника ТОВ «ЛЮДМИЛА-ФАРМ», допущені Замовником, а саме: скасувати Протокол № 36/5 від 11.07.2018 р. та Протокол № 27/2 від 04.07.2018 р. засідання тендерного комітету Національного інституту раку.
5. Завершити закупівлю відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі».
6. У разі неможливості усунення порушень, що виникли через порушення законодавства з питань публічних закупівель, відмінити торги чи визнати їх такими, що не відбулися.


Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
18 липня 2018 12:50
Задовольнити вимогу ТОВ "Людмила - Фарм" та відмінити торги частково за Лотом № 12,Лотом № 26,Лотом 46.

Документи подані скаржником

13 липня 2018 12:15
Вимога UA-2018-04-11-001499-c.pdf

Документи

18 липня 2018 12:48
Протокол рішення.pdf

Документи подані скаржником

13 липня 2018 12:10
Вимога UA-2018-04-11-001499-c.pdf

Документи

18 липня 2018 12:46
Протокол рішення.pdf

Документи подані скаржником

13 липня 2018 12:17
Вимога UA-2018-04-11-001499-c.pdf

Документи

18 липня 2018 12:50
Протокол рішення.pdf

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2018-04-11-001499-c.b4
Статус:
Розгляд припинено
Скаржник: ПАТ "ФАРМАК", Код ЄДРПОУ:00481198
Дата подання: 20 липня 2018 11:03
Оскарження результатів процедури закупівлі та рішень Замовника
СКАРГА щодо порушення Замовником порядку проведення процедури Закупівлі та на прийняті Замовником рішення при проведенні відкритих торгів на закупівлю «33600000-6 Фармацевтична продукція (53 лота)»,а саме за лотом №17
Документи
Рішення органу оскарження: Розгляд припинено
Прийнято до розгляду: 24 липня 2018 15:33
Рішення від 24.07.2018 № 7395+лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 24 липня 2018 15:33
Рішення від 09.08.2018 № 8087.pdf
Дата публікації: 09 серпня 2018 18:02

Документи подані скаржником

20 липня 2018 11:03
Скарга (лот 17).pdf
20 липня 2018 11:03
платіжне доручення.pdf

Лоти


Інформація про лот

Information about lots
Предмет закупівлі: Лот 1.Бупівакаїн (Bupivacaine) ін’єкції: 5 мг/мл по 20 мл – 2500 фл.;
Статус: Торги відмінено
Очікувана вартість: 323 300,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 3 233,00 UAH з ПДВ


Title: Lot 1.Бупівакаїн (Bupivacaine) ін’єкції: 5 мг/мл по 20 мл – 2500 фл.;
Current status: Unsuccessful
Estimated total value: 323 300,00 UAH including VAT
Minimal lowering step: 3 233,00 UAH including VAT
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

2500 флак
Бупівакаїн (Bupivacaine) ін’єкції: 5 мг/мл по 20 мл – 2500 фл.;
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03022, Україна, Київська обл., Київ, Ломоносова 33/43
Дата доставки: 15 грудня 2018

Бупівакаїн (Bupivacaine) ін’єкції: 5 мг/мл по 20 мл – 2500 фл.;
CPV: 33600000-6

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Інформація про відміну

Дата відміни
18 червня 2018 00:00
Причина відміни
допущення до оцінки менше двох тендерних пропозицій