Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Машини для обробки даних (апаратна частина) (Персональні комп’ютери, портативні комп’ютери)
Очікувана вартість
237 000,00 UAH
UA-2018-04-10-001225-a be7610ffadf84fb4b91d3e274fc44bd8
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олег Базар

+380991710428 pir_mr@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Виконавчий комітет Пирятинської міської ради
Код ЄДРПОУ: 04057296
Вебсайт: http://pyriatyn.org.ua/
Місцезнаходження: 37000, Україна , Полтавська обл., Пирятин, Соборна, 21
Контактна особа: Олег Базар
+380991710428
pir_mr@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 10 квітня 2018 15:48
Звернення за роз’ясненнями: до 16 квітня 2018 16:00
Оскарження умов закупівлі: до 22 квітня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 26 квітня 2018 16:00
Початок аукціону: 27 квітня 2018 14:14
Очікувана вартість: 237 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 200,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,51%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
22 штука
Машини для обробки даних (апаратна частина) (Персональні комп’ютери, портативні комп’ютери)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 37000, Україна, Полтавська область, м. Пирятин, вул. Соборна, 21
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 травня 2018  —  30 червня 2018
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
10 квітня 2018 15:48
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 квітня 2018 15:48
ДОКУМЕНТАЦІЯ персональні компютери 2018_1.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Перевірка програмного забезпечення
Дата подання: 11 квітня 2018 15:56
Дата відповіді: 12 квітня 2018 08:39
Шановні панове! Ми представляємо корпорацію Майкрософт – виробника програмного забезпечення Microsoft та власника авторських прав на відповідні комп’ютерні програми копія довіреності – за посиланням: https://1drv.ms/b/s!Avc8GHaWYgi5gR0PvabtWek0jmqV Предметом даної публічної закупівлі є придбання комп’ютерної техніки із попередньо встановленими операційними системами Microsoft Windows. Звертаємо вашу увагу, що протягом останнього часу багато державних замовників, включаючи центральні органи державної влади, придбали комп’ютери разом із попередньо встановленими примірниками Microsoft Windows, які, на жаль, виявилися неліцензійними, тобто нелегально відтвореними та розповсюдженими в порушення Закону України «Про авторське право і суміжні права». Більше того, такі комп’ютери супроводжувались підробленими наклейками Сертифікатів автентичності, аби приховати від замовника неліцензійність встановленого програмного забезпечення. За цими фактами ми вже ініціювали декілька юридичних проваджень, однак вказане явище нещодавно лише посилилося, що вимагає від нас особливої пильності. Оскільки процедура даної публічної закупівлі вже майже завершена, ми хотіли б допомогти вам із верифікацією ліцензійності програмних продуктів Microsoft, які постачатимуться вам переможцем тендеру. Наша підтримка не вимагає жодних витрат з вашого боку. Ми сподіваємося, що переможець постачатиме вам виключно ліцензійне програмне забезпечення. Проте, зважаючи на кількість тендерів, у яких вже були виявлені порушення, кожен державний замовник повинен докласти додаткових зусиль задля того, щоб уникнути всіх негативних наслідків придбання контрафактних копій комп`ютерних програм. Відсутність належної уваги може призвести до використання державним замовником неліцензійного програмного забезпечення, що відповідно до чинного законодавства є порушенням авторського права, яке, зокрема, є злочином згідно зі ст. 176 Кримінального кодексу України. Більш того, в такому випадку державні кошти можуть бути витрачені на нелегальну продукцію з усіма відповідними наслідками. Наша мета – допомогти вам перевірити, що всі комп’ютери, які будуть вам поставлені, мають оригінальні та належним чином ліцензовані операційні системи Microsoft Windows. Будь ласка, зв’яжіться з нами для того, щоб обговорити особливості процесу такої перевірки. Будемо вдячні, якщо ви зв’яжетесь з нами по телефону (044) 494-08-68 чи електронною поштою info@lexfor.com для призначення зустрічі протягом найближчих днів. Владислав Шаповал Заступник директора юридичної фірми «ЛЕКСФОР», представник Корпорації Майкрософт з питань захисту прав інтелектуальної власності в Україні
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановні панове! Звертаємо вашу увагу на те, що предметом даної публічної закупівлі є придбання комп’ютерної техніки без ліцензійного програмного забезпечення. Вимога стосовно попереднього встановлення операційних систем Microsoft Windows та офіційних драйверів прописана для того, щоб мати змогу провести перевірку роботоздатності та тестування техніки при її прийнятті від постачальника. Подальше використання якої буде проводитися лише з ліцензійними операційними системами Microsoft Windows, які були придбані Пирятинською міською радою для її виконавчих органів. Також хочемо зауважити, що Пирятинською міською радою та її виконавчим комітетом постійно проводяться заходи, щодо недопущення порушення Закону України «Про авторське право і суміжні права».

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-04-10-001225-a.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ", Код ЄДРПОУ:30256061
Дата подання: 10 травня 2018 16:29
переглянути рішення про визнання переможцем і відхилити тендерну пропозицію
Відповідно до вимог тендерної документації Замовника єдиним критерієм відбору переможця була цінова пропозиція.
За результатами цінового аукціону переможцем виявився ФОП НЕЧИПОРЕНКО О.М. (далі - Учасник), що підтверджується Протоколом (рішенням) Замовника № 34 від 02.05.2018, проте надані переможцем документи не відповідають вимогам тендерної документації Замовника.
Зазначене вище підтверджується наступним.
Відповідно Додатку 2 до тендерної документації “КВАЛІФІКАЦІЙНІ КРИТЕРІЇ ТА ДОКУМЕНТИ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ ТА ІНШИМ ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА” Таблиця 2 “Інші документи, що вимагаються замовником” пункту 2.3 тендерної документації Учасником надається: “Копія паспорту (для фізичних осіб)”
У завантаженій Учасником копії паспорта ФОП НЕЧИПОРЕНКО О.М. не надано копії 4-5-6-7-8-9-10-11-14-15-16-17 сторінок паспорту.
Отже, Учасником не виконана вимога Замовника, зазначена у Додатку 2 до тендерної документації, що не відповідає умовам тендерної документації Замовника і є підставою для відхилення пропозиції Учасника на підставі частини першої статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі».

Висновок про невідповідність вимогам тендерної документації у разі ненадання Учасником копій окремих сторінок паспорту підтверджений рішенням Органу Оскарження (АМКУ) № 158-р/пк-ск від 01.02.2016.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
11 травня 2018 17:43
В тендерній документації Замовника не було вказано вимоги щодо надання копій саме всіх сторінок паспорту учасника-фізичної особи, а з наданих сторінок можна отримати всю необхідну інформацію, тому дана вимога Скаржника повинна бути відхилена.

Документи подані скаржником

10 травня 2018 16:29
ТК_Пирятин.pdf

Документи

11 травня 2018 17:43
Протокол_40.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 27 квітня 2018 14:35

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "НЕЧИПОРЕНКО ОЛЕКСАНДР МИКОЛАЙОВИЧ" 229 000,00
UAH з ПДВ
214 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" 222 780,00
UAH з ПДВ
221 579,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

07 травня 2018 13:42
Про несудимість.pdf
07 травня 2018 13:42
Про конкуренцію.pdf
07 травня 2018 13:42
Відсутність судимості.pdf
27 квітня 2018 14:49
Пропозиція аукціон.pdf
26 квітня 2018 14:36
Тендерна пропозиція.pdf
24 квітня 2018 19:39
Технічна специфікація.pdf
24 квітня 2018 19:21
Технічна специфікація.pdf
24 квітня 2018 19:21
Установчі документи.pdf
24 квітня 2018 19:21
Тендерна пропозиція.pdf
24 квітня 2018 19:21
Про захист довкілля.pdf
24 квітня 2018 19:21
Про наявність досвіду.pdf
24 квітня 2018 19:21
Гарантійний лист.pdf
24 квітня 2018 19:21
Технічний паспорт.pdf
24 квітня 2018 19:21
Підтверження згоди.pdf

Публічні документи

26 квітня 2018 12:37
Електронний підпис
26 квітня 2018 12:36
ТЧ довідка виробник .pdf
26 квітня 2018 12:36
Витяг_19.04.18.pdf
26 квітня 2018 12:36
копія статуту.pdf
26 квітня 2018 12:36
наказ на директора.pdf
26 квітня 2018 12:36
протокол директора.pdf
26 квітня 2018 12:36
6787072_пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "НЕЧИПОРЕНКО ОЛЕКСАНДР МИКОЛАЙОВИЧ"

ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "НЕЧИПОРЕНКО ОЛЕКСАНДР МИКОЛАЙОВИЧ"
#2800216639
Переможець 214 000,00
UAH з ПДВ
02 травня 2018 17:19

Документи

02 травня 2018 17:19
Електронний підпис
02 травня 2018 17:18
Протокол_34.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 02 травня 2018 17:19

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "НЕЧИПОРЕНКО ОЛЕКСАНДР МИКОЛАЙОВИЧ"
#2800216639
214 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

02 травня 2018 17:19
Електронний підпис
02 травня 2018 17:18
Протокол_34.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2019 09:22
Електронний підпис зміни до договору
22 травня 2018 10:02
Додатки_Договір_162.pdf зміни до договору
22 травня 2018 10:02
Електронний підпис укладений
16 травня 2018 15:35
Договір_162.pdf укладений
16 травня 2018 15:34

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
16 травня 2018
Дата публікації змін до договору:
22 травня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Специфікація товару та сервісні центри
Номер договору про закупівлю: 162
Договір:
Номер додаткової угоди: 162
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 16 травня 2018 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 214 000,00
UAH з ПДВ