Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Вивезення опалого листя
Очікувана вартість
49 500,00 UAH
UA-2018-04-06-000977-c 3e7abeb53306467785efb745a2989061
Спрощена закупівля    Торги не відбулися
Електронний підпис не накладено

Контакти

Ізвощіков Олексій Сергійович

380444864514 aizvoschikov@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство "Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Шевченківського району м. Києва"
Код ЄДРПОУ: 34966254
Вебсайт: http://www.shev.gov.ua/
Місцезнаходження: 04050, Україна , Київська обл., Київ, вул. Білоруська, буд. № 1
Контактна особа: Ізвощіков Олексій Сергійович
380444864514
aizvoschikov@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 06 квітня 2018 13:54
Звернення за роз’ясненнями: до 09 квітня 2018 14:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 квітня 2018 14:00
Очікувана вартість: 49 500,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 495,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вивезення опалого листя 660 м. куб.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
660 метри кубічні
Вивезення опалого листя
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04050, Україна, Київ, Київ, Шевченківський район
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 16 квітня 2018  —  31 травня 2018
ДК 021:2015: 90512000-9 — Послуги з перевезення сміття

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
06 квітня 2018 13:54
Вимоги загальні.docx
06 квітня 2018 13:54
Технічне завдання.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Некоректні вимоги
Дата подання: 06 квітня 2018 17:44
Дата відповіді: 09 квітня 2018 11:07
Добрий день! У Вас в тендерній документації у файлі "Вимоги загальни" некоректні вимоги: - сертифікат якості на товари або матеріали; - гарантію з вказаним гарантійним терміном відповідно до тех.вимог. - надати довідку з розширеними характеристиками товару, який пропонується. - висновок державної санітарно-епідеміологічної служби на товар або матеріали; - довідку про погодження учасника-переможця поставити весь товар протягом 3-х робочих днів з дня акцепту та можливістю відтермінування оплати до 30 календарних днів. Це вивіз опалого листя , які можуть бути товари?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Що стосується запитань до Вимог, учасник на свій розсуд надає пояснення по кожному питанню, у разі відсутності підтверджуючого документу, оскільки Вимоги загальні та розповсюджуються на різні види закупівель.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-04-06-000977-c.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ТПК ЕКО СВІТ", Код ЄДРПОУ:38321242
Дата подання: 06 квітня 2018 23:39
Подача пропозиції на не робочий день Прозоро
Вимогаємо перенести перший день подачи пропозиції з 09.04.2018 на 10. 04 2018, так як 09.04.2018 в Прозоро не робочий день, и подача пропозиції не можлива.
Рішення замовника: Вимога відхилена
09 квітня 2018 11:06
Прозорро жодним чином не впливає на можливість Учасника подавати пропозицію(ції) на участь у закупівлях на авторизованих майданчиках. У разі відсутності такої можливості, будуть відсутні учасники, що призведе до повторної публікації закупівлі.
Номер вимоги: UA-2018-04-06-000977-c.a2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ТПК ЕКО СВІТ", Код ЄДРПОУ:38321242
Дата подання: 06 квітня 2018 23:42
Подача пропозиції на не робочий день

Вимогаємо перенести перший день подачи пропозиції з 09.04.2018 на 10. 04 2018, так як 09.04.2018 в Прозоро не робочий день, и подача пропозиції не можлива.
Рішення замовника: Вимога відхилена
09 квітня 2018 11:06
Прозорро жодним чином не впливає на можливість Учасника подавати пропозицію(ції) на участь у закупівлях на авторизованих майданчиках. У разі відсутності такої можливості, будуть відсутні учасники, що призведе до повторної публікації закупівлі.
Що стосується запитань до Вимог, учасник на свій розсуд надає пояснення по кожному питанню, у разі відсутності підтверджуючого документу, оскільки Вимоги загальні та розповсюджуються на різні види закупівель.

Інформація про відміну

Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій