Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Тверде паливо 09110000-3 (вугілля кам’яне) марки АО (25-50)
Очікувана вартість
704 000,00 UAH
UA-2018-04-06-000746-c f3bee885256c458b96b5233ae9a9a94a
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Підмазко Інна

+380485222759 centerbel111@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальний заклад "Біляївський районний центр первинної медико-санітарної допомоги"
Код ЄДРПОУ: 38617509
Місцезнаходження: 67600, Україна , Одесская обл., Біляївка, м. Біляївка, вул. Московська, 32
Контактна особа: Підмазко Інна
+380485222759
centerbel111@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 06 квітня 2018 12:35
Звернення за роз’ясненнями: до 16 квітня 2018 13:00
Оскарження умов закупівлі: до 22 квітня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 26 квітня 2018 13:00
Початок аукціону: 27 квітня 2018 13:45
Очікувана вартість: 704 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 7 040,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Тверде паливо 09110000-3 (вугілля кам’яне) марки АО (25-50) по адресатам: Амбулаторії: с.Василівка, с.Камянка, с.Вигода; Фапи: с.Ч.Переселенець, с.Ч.Гірка, с.Кагарлик, с.Ш.Балка, с.Секретарівка, с.Алтестеве, с.Курган, с.Березань.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
88 т
верде паливо 09110000-3 (вугілля кам’яне) марки АО (25-50) по адресатам: Амбулаторії: с.Василівка, с.Камянка, с.Вигода; Фапи: с.Ч.Переселенець, с.Ч.Гірка, с.Кагарлик, с.Ш.Балка, с.Секретарівка, с.Алтестеве, с.Курган, с.Березань.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 67600, Україна, Одесская обл., Біляївка, Московська,32
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 червня 2018
ДК 021:2015: 09110000-3 — Тверде паливо

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
12 квітня 2018 13:45
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 квітня 2018 13:56
ТД на вугілля 2018 із змінами.doc
11 квітня 2018 13:53
протокол внесення змін 2.pdf
10 квітня 2018 12:03
ТД на вугілля 2018 із змінами.doc
10 квітня 2018 12:03
протокол про внесення змін.pdf
06 квітня 2018 12:32
ТД на вугілля 2018.doc
12 квітня 2018 13:45
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 квітня 2018 13:57
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 квітня 2018 13:54
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 квітня 2018 12:07
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 квітня 2018 12:33
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 квітня 2018 13:56
ТД на вугілля 2018 із змінами.doc
11 квітня 2018 13:53
ТД на вугілля 2018 із змінами.doc
11 квітня 2018 13:53
протокол внесення змін 2.pdf
10 квітня 2018 12:03
ТД на вугілля 2018 із змінами.doc
10 квітня 2018 12:03
протокол про внесення змін.pdf
06 квітня 2018 12:32
ТД на вугілля 2018.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо визначення марки вугілля
Дата подання: 06 квітня 2018 13:02
Дата відповіді: 10 квітня 2018 12:01
Підкажіть будь ласка , ким нормативним документоми визначена марка вугілля? Такої марки не існує!
Відповідь: Внесено зміни до тендерної документації та затверджено зміни по оголошенню про закупівлю UA-2018-04-06-000746-с від 06.04.2018 року за кодом CPV ДК 021:2015 Тверде паливо 09110000-3 (вугілля кам’яне) для потреб 2018 року за процедурою «відкриті торги », а саме: допущена технічна помилка тому внесено зміни в назву марки вугілля : марку вугілля АГ (25-50) замінити та читати АО (25-50). Внесено зміни до тендерної документації та викладено зі змінами ( нова редакція).
Уточнення щодо тендерної документації
Дата подання: 11 квітня 2018 11:59
Дата відповіді: 11 квітня 2018 13:49
1. В оголошенні про закупівлю вказаний термін подачі тендерної пропозиції до 26.04.2018р., проте, в тендерній документації вказана дата - до 23.04.2018 р. Просимо уточнити термін подачі документів. 2. У Проекті договору вказано "1. Предмет договору 1.1. Постачальник приймає на себе зобов’язання передати Замовнику у власність протягом 2017 року ...". Просимо уточнити рік постачання товару. 3. Разом з тим, у п. 5.6. Проекту договору зазначено, що Товар повинен передаватися Покупцю фасований у біг-бегах вагою по 1000 кг., які забезпечують цілісність товару та збереження його якості під час перевезення та використання. Доводимо до Вашого відома, що відповідно до пункту 1.2. Правил перевезення вантажів навалом і насипом, затверджених МІНІСТЕРСТВОМ ТРАНСПОРТУ УКРАЇНИ № 542 від 20.08.2001року вантажі, які не потребують захисту від атмосферних опадів (руда, вугілля, щебінка тощо), перевозяться у відкритому рухомому складі та у спеціальних вагонах. Разом з тим, вугілля кам'яне не може бути перевезене у біг бегах, оскільки такий товар важкий і має гострі кутки, що може спричинити розірвання такого біг-бегу та спричинить руйнування товару. На основі цього, просимо, скасувати вказану вимогу. 4. Крім того, у Примітці 2 до Тендерної пропозиції вказано: "Якщо пропозиції будуть подані платниками і не платниками ПДВ, то ціни пропозицій будуть для максимальної економії державних коштів порівнюватися без ПДВ". Звертаємо Вашу увагу на той факт, що відповідно до Закону України "Про публічні закупівлі" , а саме ст. 28, яка містить інф. про розгляд та оцінку тендерних пропозицій, вказує, що така оцінка проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації, та шляхом застосування електронного аукціону. Разом з тим, звертаємо Вашу увагу, що ціни за результатами проведеного аукціону не можуть бути змінені, а тендерна пропозиція містить пропозицію учасника з/без застосування ПДВ. Тобто, при проведенні аукціону порівнюється загальна сума, подана Учасником. Крім того, порівняння пропозицій поданих платниками і не платниками ПДВ задля економії державних коштів не є доцільним. Оскільки, при проведенні бухгалтерських розрахунків організація, яка працює без ПДВ, може закупляти товар в організації, яка працює з таким ПДВ, а організація, яка працює з ПДВ може закупляти такий товар у постачальника, який працює без ПДВ. Враховуючи такі нюанси і те, що окрім ПДВ існує також податок на прибуток підприємства, який буде пропорційно більший в організації, яка працює без ПДВ, вважаємо, що недоцільно порівнювати учасників, які є платниками ПДВ і які такими не є, оскільки при різних умовах та врахуванні різних факторів говорити про економію для державного бюджету неможливо. Виходячи з наведеного, пропонуємо видалити вказаний пункт Примітки.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1.Допущено технічну помилку . Внесено зміни до тендерної документації .
2.Допущено описку ( технічну помилку), яка не впливає на основні вимоги документації.
3.В примітці до додатку № 4 до тендерної документації визначено : *Зазначені основні вимоги до договору не є остаточними і вичерпними, і можуть бути доповнені і скориговані під час укладання договору з учасником-переможцем торгів в залежності від специфіки предмету, характеру, інших умов конкретного договору.
4.ст.28 Закону України "Про публічні закупівлі" визначено : «оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації, та шляхом застосування електронного аукціону. Таким чином вищевказані вимоги в тендерній документації замовника не дискримінують учасників торгів.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 27 квітня 2018 14:06

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПрАТ "ВО "ОБЛПАЛИВО" 519 200,00
UAH з ПДВ
519 200,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНА ФІРМА "ТЕПЛОЕНЕРГОСЕРВІС" 642 400,00
UAH з ПДВ
642 400,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

07 травня 2018 10:32
Довідка ДФС
07 травня 2018 10:32
Довідка МВС
07 травня 2018 10:32
ст.17 загальна
07 травня 2018 10:32
інф. п.5 ч.1 ст.17
07 травня 2018 10:32
інф. п.2 ст.17
25 квітня 2018 16:22
29.Інф. згідно п.4 ч.1 ст.17.pdf
25 квітня 2018 16:22
27. інф. п.2 ч.1 ст.17.pdf
25 квітня 2018 16:22
26. Копія витягу з ЄДР.pdf
25 квітня 2018 16:22
41. Інф. п.5 п.1 ст.17.pdf
25 квітня 2018 16:22
39. сертификат_АО_25-50.pdf
25 квітня 2018 16:22
38. протокол_АО_25-50.pdf
25 квітня 2018 16:22
23. довідка про печатку.pdf
25 квітня 2018 16:22
22.Копія Статуту(cжатий).pdf
25 квітня 2018 16:22
20.Лист-відгук 88 школа.pdf
25 квітня 2018 16:22
17. техн можл(МБ).pdf
25 квітня 2018 16:22
16.Проект договору.pdf
25 квітня 2018 16:22
15. Лист персон дані.pdf
25 квітня 2018 16:22
11. Тендерна пропозиція.pdf
25 квітня 2018 16:22
10.податкова пільга.pdf
25 квітня 2018 16:22
36. захист довкілля.pdf
25 квітня 2018 16:22
34. інф. згідно ч.2 ст.17.pdf
25 квітня 2018 16:22
7. п.5 ч.1 ст.17.pdf
25 квітня 2018 16:22
2. протокол зборів 11.pdf
25 квітня 2018 16:22
1. вип з протоколу 11.pdf

Публічні документи

24 квітня 2018 15:59
цінова пропозиція.pdf
24 квітня 2018 15:59
проект договору.pdf
24 квітня 2018 15:59
наказ №1 _оригінал.pdf
24 квітня 2018 15:59
Копія Статуту.pdf
24 квітня 2018 15:59
відомості ТЕС.pdf
24 квітня 2018 15:59
відгук_тес_близнюки_2017.pdf
24 квітня 2018 15:59
Витяг ПДВ_завір.копія.pdf
24 квітня 2018 15:59
АО(25-50) завер.ТЕС.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПрАТ "ВО "ОБЛПАЛИВО"

ТОВ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНА ФІРМА "ТЕПЛОЕНЕРГОСЕРВІС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПрАТ "ВО "ОБЛПАЛИВО"
#30514975
Переможець 519 200,00
UAH з ПДВ
03 травня 2018 12:27

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 03 травня 2018 12:27

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПрАТ "ВО "ОБЛПАЛИВО"
#30514975
519 200,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2019 11:30
Електронний підпис зміни до договору
26 червня 2018 12:33
дод угода Облпаливо (1).pdf зміни до договору
26 червня 2018 12:32
Електронний підпис укладений
17 травня 2018 08:54
дог. 76 Облпаливо.pdf укладений
17 травня 2018 08:54

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
25 червня 2018
Дата публікації змін до договору:
26 червня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна терміну дії договору та терміну поставки ( передачі) товару
Номер договору про закупівлю: 76
Договір:
Номер додаткової угоди: 76
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 липня 2018
Сума оплати за договором: 519 200,00
UAH з ПДВ