Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

капітальний ремонт - облаштування тіньових навісів,ігрових та спортивних майданчиків в ДНЗ № 321 за адресою: вул.Автозаводська, 13-А в Оболонському районі м. Києва ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт
Очікувана вартість
597 001,00 UAH
UA-2018-04-06-000666-c c4477a3366704932a03ea380691dff2b
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Циганок Анджела Михайлівна

380444199838 katorgina@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти Оболонської районної в місті Києві державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 37445442
Вебсайт: http://www.ruo-obolon.kiev.ua/
Місцезнаходження: 04211, Україна , Київська обл., Київ, вул. Йорданська, 11-а
Контактна особа: Циганок Анджела Михайлівна
380444199838
katorgina@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 06 квітня 2018 12:09
Звернення за роз’ясненнями: до 11 квітня 2018 18:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 16 квітня 2018 09:00
Очікувана вартість: 597 001,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 5 970,01 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

капітальний ремонт - облаштування тіньових навісів,ігрових та спортивних майданчиків в ДНЗ № 321 за адресою: вул.Автозаводська, 13-А в Оболонському районі м. Києва
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
капітальний ремонт - облаштування тіньових навісів,ігрових та спортивних майданчиків в ДНЗ № 321 за адресою: вул.Автозаводська, 13-А в Оболонському районі м. Києва
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04214, Україна, Київська область, Київ, Автозаводська, 13-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 червня 2018
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Запит на роз`яснення
Дата подання: 06 квітня 2018 15:49
Дата відповіді: 10 квітня 2018 17:34
Доброго дня! Надайте будь-ласка роз`яснення щодо вимог до тіньових навісі з посиланням на діючі нормативні документи ( нормативні документи , на основі яких замовник формує уяву про предмет закупівлі). Відсутність чіткого опису предмету закупівлі, ескізу , конфігурації та інших інформаційного характеру документів унеможливлює задовільнити потребу замовника. В дефектному акті вказана лише інформація щодо підготовчих робіт та монтажу тіньових навісі. Дякую!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Інформація буде надана

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-04-06-000666-c.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ГАВРИЛЮК МИХАЙЛО МИХАЙЛОВИЧ, Код ЄДРПОУ:2930100475
Дата подання: 07 квітня 2018 10:23
Роз'яснення щодо предмету закупівлі
Доброго дня! Надайте будь-ласка роз`яснення щодо вимог до тіньових навісі з посиланням на діючі нормативні документи ( нормативні документи , на основі яких замовник формує уяву про предмет закупівлі). Відсутність чіткого опису предмету закупівлі, ескізу , конфігурації та інших інформаційного характеру документів унеможливлює задовільнити потребу замовника. В дефектному акті вказана лише інформація щодо підготовчих робіт та монтажу тіньових навісі. Дякую!
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
10 квітня 2018 09:23
Ви можете надати свою пропозицію щодо екскізу ,конфігурації тіньових навісів тощо
Номер вимоги: UA-2018-04-06-000666-c.c2
Статус:
Вирішена
Учасник: ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ГАВРИЛЮК МИХАЙЛО МИХАЙЛОВИЧ, Код ЄДРПОУ:2930100475
Дата подання: 08 квітня 2018 21:11
Роз`яснення щодо вимог замовника
Дайте будь-ласка розяснення : 1) В оголошенні зазначено, що тендерне забезпечення не вимагається , а у кваліфікаційних вимогах вимагається. 2) Для заповнення банківської гарантії потрібен розрахунковий рахунок замовника, Замовник не вказав в ТД цей рахунок. Надайте будь-ласка розрахунковий рахунок, якщо потрібна банківська гарантія. 3) Замовник вимагає обов’язкової наявності в Учасника автомобілю для забезпечення виконання договірних зобов’язань відповідно до предмету закупівлі, власного або орендованого. Поясніть - це звичайний легковий автомобіль. А які він повинен виконати роботи? 4) Замовник вимагає наявність в штатному розписі спеціаліста з кваліфікацією, «Інженер з охорони праці», «Інженер-кошторисник». Дана вимога є дискримінаційною, оскільки згідно трудового законодавства працівники , які працюють по договорах ЦПХ , але не знаходяться в штаті, являються офіційно працевлаштованими. Прохання прибрати дану вимогу. 5)Вимога Наявність у штаті Учасника головного інженера, виконроба або інженера-будівельника та не менше 3 (трьох) працівників робочих спеціальностей є дискримінаційною, оскільки замовник не має права вимагати наявність у штаті працівників іншої кваліфікації, окрім тих працівників кваліфікація яких дозволить виконати умови предмету закупівлі. В даному випадку розряд та кваліфікація буде визначена у кошторисній документації. Прохання забрати дану вимогу!. 6) Замовник вимагає копії посвідчень працівників про проходження перевірки знань з питань охорони праці та інших перевірок. Дайте розяснення скільки таких працівників повинно бути? Якщо мова йде про посвідчення , то перевірка яких саме знань з питань охорони праці? Можливо - це з загальних питань по охороні праці чи ввідний інструктаж ? Відповідь на дану вимогу обгрунтуйте враховуючи вимогу 5.7) Замовник вимагає Копія дозволу, видану учаснику, на виконання робіт підвищеної небезпеки та виконання вимог п.5.6 (б) типового Положення про порядок проведення і перевірки знань з питань охорони праці (НПАОП 0.00-4.12.05), виданий уповноваженим на це органом (у разі необхідності отримання такого дозволу із нормами чинного законодавства). У разі, якщо відсутня необхідність у отриманні дозволу, згідно із нормами чинного законодавства, учасник подає довідку у довільній формі, за підписом уповноваженої особи учасника та завірена печаткою, із зазначенням відповідної інформації, а також посиланням на відповідні нормативно правові акти законодавства, це свідчить, що ві не розуміє відносяться дані роботи до підвещенної небезпеки чи ні. Прибрати дану вимогу. Дякую!
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
10 квітня 2018 09:24
Оголошення буде відкореговано
Номер вимоги: UA-2018-04-06-000666-c.a3
Статус:
Вирішена
Учасник: ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ГАВРИЛЮК МИХАЙЛО МИХАЙЛОВИЧ, Код ЄДРПОУ:2930100475
Дата подання: 10 квітня 2018 15:47
Інформація про предмет закупівлі.
На вимогу потенційного учасника закупівлі надати інформацію про предмет закупівлі ( посилання на нормативні документи якими керувався Замовник під час оголошення про закупівлю ,проект навісу, ескіз, технічний опис , розміри, конфігурацію, матеріали та ін.) Замовник надав відповідь , що учасник має право запропонувати свій варіант предмету закупівлі. Враховуючи те, що 100 % критерієм оцінки пропозиції є ціна, дана закупівля не може відбутися об`єктивно, через неможливість учасникам подати цінову пропозицію щодо конкретного предмету закупівлі інформація про який відсутня. Якісні характеристики предмету закупівлі прямопропорційно впливають на вартість (ціну).
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
13 квітня 2018 09:16
Скарга буде розглянута . Вся інформація стосовно закупівлі надана в оголошенні та дефектному акті
Номер вимоги: UA-2018-04-06-000666-c.c4
Статус:
Вирішена
Учасник: ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ГАВРИЛЮК МИХАЙЛО МИХАЙЛОВИЧ, Код ЄДРПОУ:2930100475
Дата подання: 10 квітня 2018 20:02
Пояснення щодо тендерної документації
Надайте будь-ласка обгрунтування чи роз`яснення щодо вимоги Замовника на предмет наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору укладеного не раніше 2014 року, а лист відгук повинен датуватися 2018 роком. В чому різниця листа -відгуку про виконання договору датованого не раніше 2014 року, як і договорі виконаних в тому ж часовому діапазоні ( як вимагає замовник) та листа -відгуку датованого 2018 роком? Якщо це технічна помилка, прошу забрати дану вимогу. Дякую
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
12 квітня 2018 10:52
Надаємо реквізити - Управління освіти Оболонської районної в місті Києві державної адміністрації, ЄДРПОУ 37445442, 04211, м. Київ, вул. Йорданська,11-а р/р/ 35419086077881 в УДКС України в Оболонському районі м. Києва, МФО 820019

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 16 квітня 2018 09:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ ІНТА-БС 596 256,00
UAH з ПДВ
596 256,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

14 квітня 2018 19:04
Тіньовий навіс.pdf
14 квітня 2018 19:04
Реєстр .pdf
14 квітня 2018 19:04
Календарний план665.pdf
14 квітня 2018 19:04
календарний графік673.pdf
14 квітня 2018 19:04
Зведений КР.pdf
14 квітня 2018 19:04
зведений кошторис.pdf
14 квітня 2018 19:04
акт673.pdf
14 квітня 2018 19:04
акт665.pdf
14 квітня 2018 19:04
Договірвідгук7кр.pdf
14 квітня 2018 19:04
Договір5кр.pdf
14 квітня 2018 19:04
Виписка з ЄДРПОУ.pdf
14 квітня 2018 19:04
ДФ 321.pdf
14 квітня 2018 19:04
Витяг ІНТА БС13.04.18.zip
14 квітня 2018 19:04
оренда авто.pdf
14 квітня 2018 19:04
Оренда офіс.pdf
14 квітня 2018 19:04
Паспорт.pdf
14 квітня 2018 19:04
Статут ІНТАБС скан.pdf
14 квітня 2018 19:04
Календ.графік.pdf
14 квітня 2018 19:04
Кошториси 321.pdf
14 квітня 2018 19:04
Пропозиція 321.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ ІНТА-БС

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ ІНТА-БС
#38322780
Переможець 596 256,00
UAH з ПДВ
16 квітня 2018 11:00

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 16 квітня 2018 11:00

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ ІНТА-БС
#38322780
596 256,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
договір 321-1кр.pdf укладений
03 травня 2018 11:39

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 0
з ПДВ
Причини розірвання договору: Керуючись ч.1 ст.598 ,ч.1 ст.604 ,ст.ст. 651-654 Цивільного кодексу України,ст.202. Господарського кодексу України