Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з відлову та тимчасової ізоляції тварин в м. Чернівцях
Очікувана вартість
2 775 000,00 UAH
UA-2018-04-06-000274-a 3b249e8559df42dbaf2110a0c27a0d19
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Оксана Воробець

+380372524314 tenderjkg@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент житлово-комунального господарства Чернівецької міської ради
Код ЄДРПОУ: 25082708
Місцезнаходження: 58029, Україна , Чернівецька обл., м. Чернівці, вул. Героїв Майдану,176
Контактна особа: Оксана Воробець
+380372524314
tenderjkg@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
Документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі:
-Звіт про результати проведення процедури закупівлі UA-2018-02-19-000219-с (дата формування звіту 07 березня 2018р);
-Звіт про результати проведення процедури закупівлі UA-2018-03-16-000337-c (дата формування звіту 03 квітня 2018р);
-Протокол переговорів з учасником від 06.04.2018р.
Замовником було двічі проведено процедуру закупівлі «Відкриті торги» по закупівлі транспортних послуг з пасажирських перевезень. За результатом проведення відкритих торгів від 07.03.2017р. (UA-2018-02-19-000219-с) та від 03.04.2018р. (UA-2018-03-16-000337-с) дані торги було відмінено в зв’язку з поданням для участі менше двох тендерних пропозицій. Замовником було двічі відмінено процедури закупівлі відкритих торгів через відсутність достатньої кількості учасників. На участь у торгах було подано одну тендерну пропозицію – МКП «Притулок для тварин».
На підставі вищезазначеного необхідно укласти договір за результатом проведення переговорів за переговорною процедурою закупівлі з учасником Міське комунальне підприємство «Притулок для тварин».

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 06 квітня 2018 10:00
Оскарження наміру укласти договір: 17 квітня 2018 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з відлову та тимчасової ізоляції тварин в м. Чернівцях
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 58000, Україна, Чернівецька область, м. Чернівці, згідно вимог договору про закупівлю
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 77610000-9 — Послуги з відлову та тимчасової ізоляції тварин

Тендерна документація

06 квітня 2018 09:57
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 квітня 2018 09:56
Протокол переговорів.PDF
06 квітня 2018 09:56
Тендерна пропозиція.PDF
06 квітня 2018 09:56
Звіти про результати проведених.PDF
06 квітня 2018 09:56
Запрошення учаснику.PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
МІСЬКЕ КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПРИТУЛОК ДЛЯ ТВАРИН"
#40462997
Переможець 2 775 000,00
UAH з ПДВ
06 квітня 2018 10:00

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 06 квітня 2018 10:00

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
МІСЬКЕ КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПРИТУЛОК ДЛЯ ТВАРИН"
#40462997
2 775 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
11 березня 2019 14:48
Електронний підпис зміни до договору
11 березня 2019 14:45
Додатковий договір 4.pdf зміни до договору
11 березня 2019 14:43
Електронний підпис зміни до договору
17 січня 2019 09:40
Додатковий договір 3.pdf зміни до договору
17 січня 2019 09:39
Електронний підпис зміни до договору
15 січня 2019 09:49
Додатковий договір 2.pdf зміни до договору
15 січня 2019 09:49
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2018 10:22
Додатковий договір 1.pdf зміни до договору
28 грудня 2018 10:22
Електронний підпис укладений
18 квітня 2018 11:59
Договір.pdf укладений
18 квітня 2018 11:58

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесено зміни до договору в частині продовження строку його дії, достатнього для проведення процедури закупівлі на початок наступного року, в обсязі, що не перевищує 20% суми, визначеної в договору, укладеному в попередньому році, а саме: - термін надання послуг продовжено до 28.02.2019р.; - термін дії договору продовжено до 10.03.2019р.
Номер договору про закупівлю: 121
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 січня 2019
Дата публікації змін до договору:
15 січня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесено зміни до договору в частині зміни найменування сторони договору, а саме "Міське комунальне підприємство "Притулок для тварин" у всіх відмінках замінено на "Міське комунальне підприємство "Центр стерилізації тварин". Також юридичну адресу та реквізити сторони Виконавця викладено в новій редакції
Номер договору про закупівлю: 121
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 січня 2019
Дата публікації змін до договору:
17 січня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): В пункт 3.1 договору внесено зміни щодо вартості пролонгованого договору
Номер договору про закупівлю: 121
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
07 березня 2019
Дата публікації змін до договору:
11 березня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Ціна договору у 2019 році зменшена та становить 521 751,06грн. Загальна вартість договору №121 становить 3 296 751,06грн.
Номер договору про закупівлю: 121
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 18 квітня 2018 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 3 296 751,06
UAH з ПДВ