Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015: 45220000-5-інженерні та будівельні роботи (Реконструкція спортивного залу та спортивного комплексу ЗОШ I-III ст. по вул. Партизанська, 3 в смт. Козин Обухівського району Київської області. Додаткові роботи)
Очікувана вартість
9 838 011,26 UAH
UA-2018-04-05-000904-c 21739b68d05f40e2a2b378e6adc2e043
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Марченко Інна Миколаївна

380974975123 kozynrada@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Козинська селищна рада
Код ЄДРПОУ: 04362697
Місцезнаходження: 08711, Україна , Київська обл., Козин, Партизанська, б.2
Контактна особа: Марченко Інна Миколаївна
380974975123
kozynrada@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника, що передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення тендера та/або здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю і загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю
Обґрунтування
Під час виконання будівельно-монтажних робіт виникли наступні особливості. Зокрема, під час проведення демонтажних робіт генеральним підрядником ТОВ «Ягуар», було встановлено, що ліве крило школи (прибудова), було приєднано до системи опалення школи окремою теплотрасою, яку неможливо було зберегти під час реконструкції. Також мережі енергозабезпечення прибудови школи були приєднані від будівлі старого спортзалу, який підлягав розбиранню. Крім того, під час обстеження існуючих мереж опалення школи було встановлено неможливість нормального функціонування опалення їдальні школи після реконструкції. Потребувала реконструкції і система водопостачання та каналізації їдальні школи. Ці роботи не були передбачені проектною документацією.
Проектною документацією було передбачено приєднання спортивного залу до каналізаційного колодязя, який розташовувався по пров. Спортивному, з протилежної від футбольного поля сторони. Дане проектне рішення передбачало улаштування каналізаційного колектора із заглибленням близько 2 метрів біля існуючого футбольного поля. Виконання цих робіт потребувало улаштування глибокої траншеї в досить стиснених умовах, що обов’язково призвело б до руйнування прилеглої частини футбольного поля та огорожі стадіону. Тому виникла необхідність запроектувати інший напрямок приєднання каналізації. Так само потребувала коригування і траса зовнішнього водопостачання, в зв’язку з тим що точка приєднання проектною документацією була визначена в межах існуючого стадіону та потребувала потім додаткових затрат з відновлення покриття та основ стадіону, що не було доцільно. В зв’язку з вищезазначеними обставинами виникли і додаткові роботи по зовнішнім мережам теплопостачання, так як для опалення лівого крила школи та їдальні потребувалось будівництво додаткової теплотраси із теплопункту школи, внесення змін до схеми теплопостачання, придбання додаткового обладнання та матеріалів.
Також, в ході виконання робіт з реконструкції були виявлені додаткові роботи, які неможливо було виявити без розбирання існуючих конструкцій. Виникла необхідність проведення додаткових будівельних робіт, не включених у початковий проект, але які стали через непередбачувані обставини необхідними, а саме:
- улаштуванню мощення ФЕМ навколо футбольного поля №2, вздовж бігових доріжок та будівлі адміністративно-побутового корпусу;
- додаткові роботи по улаштуванню підпірної стінки, а також улаштування додаткової підпірної стінки;
- зовнішнє опорядження підпірних стінок;
- улаштування додаткових дренажних споруд;
- відновлення покриттів в місцях прокладання мереж;
- заміні існуючої крокв’яної системи школи в зоні примикання до спортзалу;
- улаштування накриття вентиляційних шахт;
- улаштування огородження балкону спортзалу;
- улаштування пожежних драбин та зовнішніх пожежних сходів, огорожі внутрішніх сходових маршів будівлі адміністративно-побутового корпусу;
- улаштування огородження покрівлі адміністративно-побутового корпусу;
- опорядження приміщень школи, не враховані попереднім проектом;
- улаштування вітражів будівлі адміністративно-побутового корпусу із ударостійкого скла;
- додаткові роботи по приєднанню до опалення їдальні та існуючої прибудови школи;
- додаткові роботи по реконструкції існуючої системи опалення школи;
- улаштування зовнішніх мереж водопостачання з урахуванням нових технічних умов;
- улаштування зовнішніх мереж каналізації з урахуванням іншої точки скиду;
- реконструкції існуючої електрощитової школи;
- забезпечення живлення РЩ-4 (ліве крило) школи;
- улаштування силових мереж та мереж освітлення приміщень другого поверху школи (№56-58);
- улаштування провідникової інтернет мережі в будівлі адміністративно-побутового корпусу;
- перенесення опор освітлення та опор силових мереж;
- додаткові роботи по улаштуванню протипожежної сигналізації, вогнезахисту дерев’яних конструкцій.
Слід зазначити, що генеральним підрядником не були завершені роботи по улаштуванню інженерних мереж (енергопостачання, теплопостачання, водопостачання, водовідведення), загальнобудівельні роботи з реконструкції спортзалу школи, роботи по улаштуванню несучих та огороджуючих конструкцій будівлі адміністративно-побутового корпусу, благоустрою території.
Проектну документацію по об’єкту «Реконструкція спортивного залу та спортивного комплексу ЗОШ I-III ст. по вул. Партизанська, 3 в смт. Козин Обухівського району Київської області. (Коригування)» було надано на розгляд до Державного підприємства «Спеціалізована державна експертна організація-центральна служба Української державної будівельної експертизи», за результатами розгляду якої було отримано позитивний експертний звіт № 00-2669-17/ЦБ від 12.02.2018.
Відкоригований проект є продовженням будівельно-монтажних робіт по об’єкту «Реконструкція спортивного залу та спортивного комплексу ЗОШ I-III ст. по вул. Партизанська, 3 в смт. Козин Обухівського району Київської області» та становить невід’ємну частину від первісного проекту. На даний час загальний обсяг виконання робіт по об'єкту становить 35 % готовності. Роботи, які необхідно виконати на вищезгаданому об’єкті, технічно та економічно пов’язані з основним договором по залишкам робіт закуплені матеріали та обладнання, які зберігаються на будівельному майданчику та складах ТОВ «Ягуар».
Заміна попереднього виконавця робіт може призвести до:
- несумісності або виникнення проблем технічного характеру, пов’язаних з експлуатацією змонтованих конструкцій, експлуатацією та обслуговуванням устаткування, обладнання;
- несумісності з вже розпочатим рядом розрізнених будівельно-монтажних робіт, які знаходяться на різних стадіях виконання та потребують завершення, а також уніфікації, стандартизації, так як всі роботи є технологічно пов’язаними;
- призведе до втрати гарантій якості на роботи і змонтованих конструкцій, досягнення показників, визначених у проектній документації, та можливість їх експлуатації протягом гарантійного строку, що передбачені Договором підряду та Цивільним кодексом України, тобто призведе до втрати гарантій на велику кількість будівельно-монтажних робіт, які знаходяться на різних стадіях виконання, оскільки вони не будуть закінчені попереднім виконавцем робіт, що є неприпустимим;
- збільшення вартості робіт, через необхідність закладення у кошторис доставки та/або перебазування матеріалів, обладнання та механізмів новим виконавцем робіт.
Продовження виконання будівельно-монтажних робіт з тим самим виконавцем по об’єкту «Реконструкція спортивного залу та спортивного комплексу ЗОШ I-III ст. по вул. Партизанська, 3 в смт. Козин Обухівського району Київської області» дозволить:
– забезпечити сумісність або уникнення проблем технічного характеру, пов’язаних з експлуатацією змонтованих конструкцій, експлуатацією та обслуговуванням устаткування, обладнання;
– забезпечити сумісність з вже розпочатим поряд розрізнених будівельно-монтажних робіт, які знаходяться на різних стадіях виконання та потребують належного завершення;
– забезпечити уніфікацію, стандартизацію та сумісність з наявними роботами в цілому;
– призведе до збереження гарантій якості на роботи і змонтованих конструкцій, досягнення показників, визначених у проектній документації, та можливість їх експлуатації протягом гарантійного строку, що передбачені Договором підряду та Цивільним кодексом України, тобто призведе до збереження і збільшення ефективності гарантійного та післягарантійного обслуговування;
– зменшити час виконання робіт, оскільки на об’єкті знаходиться відповідне устаткування, матеріали, техніка, змонтовані відповідні інженерно-будівельні конструкції, а також знаходиться професійний кадровий інженерно-технічний склад і кваліфіковані робітники ТОВ «Ягуар», які працюють на об’єкті із самого початку будівництва відповідного об’єкта;
– зменшити витрати бюджетних коштів на доопрацювання даних робіт;
– підвищити ефективність та забезпечити якісне виконання робіт необхідних для належного завершення будівництва об’єкту в цілому.
Умови застосування : п.6 ч.2 ст.35: необхідність проведення додаткових будівельних робіт, не зазначених у початковому проекті, але які стали через непередбачувані обставини необхідними для виконання проекту за сукупності таких умов: договір буде укладено з попереднім виконавцем цих робіт, такі роботи технічно чи економічно пов’язані з головним (первинним) договором; загальна вартість додаткових робіт не перевищує 50 відсотків вартості головного (первинного) договору.
п.5 ч.2 ст.35: переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток у разі потреби здійснити додаткову закупівлю в того самого постачальника з метою уніфікації, стандартизації або забезпечення сумісності з наявними товарами, технологіями, роботами чи послугами, якщо заміна попереднього постачальника (виконавця робіт, надавача послуг) може призвести до несумісності або виникнення проблем технічного характеру, пов’язаних з експлуатацією та обслуговуванням.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 05 квітня 2018 14:58
Оскарження наміру укласти договір: 16 квітня 2018 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Додаткові роботи по об'єкту: Реконструкція спортивного залу та спортивного комплексу ЗОШ I-III ст. по вул. Партизанська, 3 в смт. Козин Обухівського району Київської області.(ДК 021:2015: 45220000-5-інженерні та будівельні роботи)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
ДК 021:2015: 45220000-5-інженерні та будівельні роботи (Реконструкція спортивного залу та спортивного комплексу ЗОШ I-III ст. по вул. Партизанська, 3 в смт. Козин Обухівського району Київської області. Додаткові роботи)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08711, Україна, Київська область, Козин, Партизанська, б.3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 16 квітня 2018  —  31 грудня 2018
ДК 021:2015: 45220000-5 — Інженерні та будівельні роботи

Тендерна документація

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Ягуар"
#31571594
Переможець 9 838 011,26
UAH з ПДВ
05 квітня 2018 14:58

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05 квітня 2018 14:58

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Ягуар"
#31571594
9 838 011,26
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
05 березня 2024 15:56
Електронний підпис зміни до договору
22 вересня 2022 16:36
ДУ 8 від 22 09 2022 до Д 3-18П від 18 04 2018.pdf зміни до договору
22 вересня 2022 16:36
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2021 10:41
ДУ 7 29.12.21 до Договору 3-18П від 18.04.18 ТОВ Ягуар реконструкція спортзалу ЗОШ.pdf зміни до договору
29 грудня 2021 10:40
Електронний підпис зміни до договору
22 грудня 2020 10:21
ДУ 6 до Дог 3-18П від 18.04.18 рек.спорт залу ЗОШ дод.роб.pdf зміни до договору
22 грудня 2020 10:20
Електронний підпис зміни до договору
30 липня 2020 16:13
ДУ 5 3-18П Ягуар реконструкція спортзалу додаткові роботи.pdf зміни до договору
30 липня 2020 16:09
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2019 11:13
дод угода 4 від 28.12.2019 3-18П.pdf зміни до договору
28 грудня 2019 11:12
Електронний підпис зміни до договору
12 лютого 2019 08:44
Дод.угода 3 (3-18П) 3 стр.jpg зміни до договору
12 лютого 2019 08:38
Дод.угода 3(3-18П) 2 стр.jpg зміни до договору
12 лютого 2019 08:37
Дод.угода 3 (3-18П) 12.02.2019 1 стр.jpg зміни до договору
12 лютого 2019 08:37
Електронний підпис зміни до договору
04 лютого 2019 16:15
Дод угода 2 (3-18П) 3 стр.jpg зміни до договору
04 лютого 2019 16:14
Дод угода 2 (3-18П) 2 стр.jpg зміни до договору
04 лютого 2019 16:14
Дод угода 2 (3-18П) 1 стр.jpg зміни до договору
04 лютого 2019 16:14
Електронний підпис зміни до договору
29 листопада 2018 12:03
додаткова угода до Договору 3-18П.jpg зміни до договору
29 листопада 2018 12:01
Електронний підпис укладений
18 квітня 2018 14:33
Додаток 3 до 3-18П 2 стр.jpg укладений
18 квітня 2018 14:30
Додаток 3 до 3-18П 1 стр.jpg укладений
18 квітня 2018 14:30
Додаток 2 до 3-18П.jpg укладений
18 квітня 2018 14:30
Додаток 1 до 3-18П.jpg укладений
18 квітня 2018 14:30
Договір 3-18П 9 стр.jpg укладений
18 квітня 2018 14:30
Договір 3-18П 8 стр.jpg укладений
18 квітня 2018 14:30
Договір 3-18П 7 стр.jpg укладений
18 квітня 2018 14:30
Договір 3-18П 6 стр.jpg укладений
18 квітня 2018 14:23
Договір 3-18П 5 стр.jpg укладений
18 квітня 2018 14:23
Договір 3-18П 4 стр.jpg укладений
18 квітня 2018 14:23
Договір 3-18П 3 стр.jpg укладений
18 квітня 2018 14:22
Договір 3-18П 2 стр.jpg укладений
18 квітня 2018 14:22
Договір 3-18П від 18.04.2018 1 стр.jpg укладений
18 квітня 2018 14:22

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
27 листопада 2018
Дата публікації змін до договору:
29 листопада 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони вирішили ввикласти пункт 5.2.4 Договору в наступній редакції: Сплачувати вартість виконаних підрядних робіт на підставі довідки про вартість виконаних робіт КБ-3 та акту приймання виконаних робіт за формою КБ-2В, сплачувати вартість матеріалів на підставі накладних
Номер договору про закупівлю: 3-18П
Договір:
Номер додаткової угоди: 3-18П додаткова угода №1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
04 лютого 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): На підставі рішення Козинської селищної ради від 18.12.2018 р. №28-59-VII «Про укладання додаткових угод до договорів, термін дії яких необхідно продовжити на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного 2019 року: на закупівлю послуг зі збирання сміття з урн і контейнерів у громадських місцях, на закупівлю послуг з прибирання та підмітання вулиць, на закупівлю послуг з теплопостачання, на закупівлю електроенергії, та додаткових угод до договорів, термін дії яких необхідно подовжити в зв’язку з продовженням робіт у 2019 році», виконуючи вимоги Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIІІ, а саме розділ VII статті 36 частини 4, продовжити термін дії Договору підряду №3-18П від 18.04.2018 року терміном до 31 грудня 2019 року.
Номер договору про закупівлю: 3-18П
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
12 лютого 2019
Дата публікації змін до договору:
12 лютого 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку з продовженням виконання робіт та на підставі рішення Козинської селищної ради від 18.12.2018 р. №28-59-VII «Про укладання додаткових угод до договорів, термін дії яких необхідно продовжити на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного 2019 року: на закупівлю послуг зі збирання сміття з урн і контейнерів у громадських місцях, на закупівлю послуг з прибирання та підмітання вулиць, на закупівлю послуг з теплопостачання, на закупівлю електроенергії, та додаткових угод до договорів, термін дії яких необхідно подовжити в зв’язку з продовженням робіт у 2019 році», виконуючи вимоги Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIІІ, а саме розділ VII статті 36 частини 4, продовжити термін дії Договору підряду №3-18П від 18.04.2018 року терміном до 31 грудня 2019 року.
Номер договору про закупівлю: 3-18П
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): у зв’язку з продовженням виконання робіт по об’єкту: «Реконструкція спортивного залу та спортивного комплексу ЗОШ І-ІІІ ступенів по вул. Партизанська, 3 в смт Козин Обухівського району Київської області (за ДК 021:2015: 45220000-5-інженерні та будівельні роботи)-(додаткові роботи) та на підставі рішення Козинської селищної ради від 19.12.2019 р. №37-79-VII «Про укладання додаткових угод до договорів, термін дії яких необхідно продовжити на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного 2020 року: на закупівлю послуг зі збирання сміття з урн і контейнерів у громадських місцях, на закупівлю послуг з прибирання та підмітання вулиць, на закупівлю послуг з теплопостачання, на закупівлю електроенергії, та додаткових угод до договорів, термін дії яких необхідно подовжити в зв’язку з продовженням робіт у 2020 році», Сторони домовились укласти дану Додаткову угоду (далі – Додаткова угода), внести зміни в п.п. 2.1 та 15.2 Договору №3-18П від 18.04.2018 року, виклавши його в новій редакції, а саме: «2.1. Строк виконання робіт визначений цим Договором наступний: Початок робіт – квітень 2018 року Закінчення робіт – грудень 2020 року (з правом дострокового закінчення)». «15.2. Договір набуває чинності з моменту його укладення і діє до 31 рудня 2020 року, але в будь-якому разі до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань».
Номер договору про закупівлю: 3-18П
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): у зв’язку з продовженням виконання робіт по об’єкту: «Реконструкція спортивного залу та спортивного комплексу ЗОШ І-ІІІ ступенів по вул. Партизанська, 3 в смт Козин Обухівського району Київської області (за ДК 021:2015: 45220000-5-інженерні та будівельні роботи)-(додаткові роботи) та на підставі рішення Козинської селищної ради від 19.12.2019 р. №37-79-VII «Про укладання додаткових угод до договорів, термін дії яких необхідно продовжити на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного 2020 року: на закупівлю послуг зі збирання сміття з урн і контейнерів у громадських місцях, на закупівлю послуг з прибирання та підмітання вулиць, на закупівлю послуг з теплопостачання, на закупівлю електроенергії, та додаткових угод до договорів, термін дії яких необхідно подовжити в зв’язку з продовженням робіт у 2020 році»
Номер договору про закупівлю: 3-18П
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
22 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): перененсення термінів виконання робті на 2021 рік
Номер договору про закупівлю: 3-18П
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Перенемення терміну виконання робіт
Номер договору про закупівлю: 3-18П
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 вересня 2022
Дата публікації змін до договору:
22 вересня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): перенесення виконання робіт в зв'язку з військовим станом
Номер договору про закупівлю: 3-18П
Договір:
Номер додаткової угоди: 8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 18 квітня 2018 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 9 838 011,26
UAH (в тому числі ПДВ 1 639 668,54 UAH)