Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з ремонту, технічного обслуговування дорожньої інфраструктури і пов’язаного обладнання та супутні послуги, за кодом 50230000-6 відповідно до національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» (поточний ремонт мереж зовнішнього освітлення м. Жмеринка)
Очікувана вартість
375 000,00 UAH
UA-2018-04-05-000616-b 0bcf05ec30444c9aa00062485f6bd995
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Задойко Юрій Андрійович

+380433250100 Zadoyko28@meta.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління житлово-комунального господарства Жмеринської міської ради Вінницької області
Код ЄДРПОУ: 25509242
Вебсайт: http://www.zhmerinka-adm.gov.ua
Місцезнаходження: 23100, Україна , Вінницька обл., місто Жмеринка, вулиця Центральна, 4
Контактна особа: Задойко Юрій Андрійович
+380433250100
Zadoyko28@meta.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
Переговорна процедура закупівлі використовується замовником відповідно до п.4 ч.2 ст.35 Закону України «Про публічні закупівлі, як виняток, у зв’язку з тим, що з початку 2018 року замовником було двічі відмінено тендер, через відсутність достатньої кількості учасників, при цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасників не відрізняються від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації по вказаних вище закупівлях. В даному випадку, тендерним комітетом застосовується переговорна процедура закупівлі послуг, яка для укладення договору з обраним учасником вимагає проведення з ним переговорів.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 06 квітня 2018 08:32
Оскарження наміру укласти договір: 17 квітня 2018 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Послуги надавати згідно вимог, що звичайно ставляться до даного виду послуг
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
122500 м
Послуги з ремонту, технічного обслуговування дорожньої інфраструктури і пов’язаного обладнання та супутні послуги, за кодом 50230000-6 відповідно до національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» (поточний ремонт мереж зовнішнього освітлення м. Жмеринка)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 23100, Україна, Вінницька область, м. Жмеринка, м. Жмеринка, Вінницька область
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 квітня 2018  —  31 грудня 2018
ДК 021:2015: 50230000-6 — Послуги з ремонту, технічного обслуговування дорожньої інфраструктури і пов’язаного обладнання та супутні послуги

Тендерна документація

05 квітня 2018 17:37
Технічне завдання.docx

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "Ніка -СВ"
#39052213
Переможець 374 881,00
UAH
06 квітня 2018 08:32

Документи

06 квітня 2018 08:32
Електронний підпис
05 квітня 2018 17:48
Рішення 39
05 квітня 2018 17:48
Протокол 38

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 06 квітня 2018 08:32

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Ніка -СВ"
#39052213
374 881,00
UAH
Документи

Документи

06 квітня 2018 08:32
Електронний підпис
05 квітня 2018 17:48
Рішення 39
05 квітня 2018 17:48
Протокол 38

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
27 лютого 2019 12:16
Звіт про виконання договору про закупівлю укладений
27 лютого 2019 12:15
Електронний підпис укладений
03 січня 2019 11:49
Додаткова Угода 1.pdf зміни до договору
03 січня 2019 11:46
Електронний підпис укладений
03 січня 2019 11:27
Електронний підпис укладений
19 квітня 2018 09:38
Договір 75 укладений
19 квітня 2018 09:37

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
03 січня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Згідно п.8 ч.4 ст.36 та ч.5 ст. 36 Закону України "Про публічні закупівлі" дію договору про закупівлю продовжено на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі що не перевищує 20 відсотків суми визначеної в договорі.
Номер договору про закупівлю: 75
Договір: не вказано
Номер додаткової угоди: 75
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
03 січня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Згідно п.8 ч.4 ст.36 та ч.5 ст. 36 Закону України "Про публічні закупівлі" дію договору про закупівлю продовжено на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі що не перевищує 20 відсотків суми визначеної в договорі.
Номер договору про закупівлю: 75
Договір:
Номер додаткової угоди: 75
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 18 квітня 2018 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 449 857,00
UAH