Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Телевізійне й аудіовізуальне обладнання
Очікувана вартість
500 000,00 UAH
UA-2018-04-04-001742-a ● 66383c2908f14a33a837b74576e609ab
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДП "Державний навчальний заклад "Пологівський професійний ліцей"" |
Код ЄДРПОУ: | 05536461 |
Місцезнаходження: | 70600, Україна , Запорізька обл., Пологівський район, м.Пологи, вул..ДРУЖБИ, 72 |
Контактна особа: |
Іван Чесноков +380616523491 licey30zp@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 04 квітня 2018 15:33 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 15 квітня 2018 16:12 |
Оскарження умов закупівлі: | до 21 квітня 2018 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 25 квітня 2018 16:12 |
Початок аукціону: | 03 травня 2018 15:40 |
Очікувана вартість: | 500 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 500,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Комплект мультимедійного обладнання
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 комплект
Комплект мультимедійного обладнання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
70600, Україна, Запорізька область, місто Пологи, Дружби, 72
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
07 травня 2018
—
30 травня 2018
ДК 021:2015: 32322000-6 — Мультимедійне обладнання
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
17 квітня 2018 16:16 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
17 квітня 2018 16:15 |
Додаток 3 з змінами.PDF | |
17 квітня 2018 16:15 |
Протокол 19.PDF | |
04 квітня 2018 15:33 |
Додаток 5.doc | |
04 квітня 2018 15:33 |
Документація.JPG | |
04 квітня 2018 15:33 |
Додаток 2.doc | |
04 квітня 2018 15:33 |
Річний план.JPG | |
04 квітня 2018 15:33 |
Додаток 1.doc | |
04 квітня 2018 15:33 |
Додаток 4.doc | |
04 квітня 2018 15:33 |
Тендерна документація.doc |
17 квітня 2018 16:16 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
17 квітня 2018 16:15 |
Додаток 3 з змінами.PDF
|
|||
17 квітня 2018 16:15 |
Протокол 19.PDF
|
|||
04 квітня 2018 15:33 |
Додаток 5.doc
|
|||
04 квітня 2018 15:33 |
Документація.JPG
|
|||
04 квітня 2018 15:33 |
Додаток 2.doc
|
|||
04 квітня 2018 15:33 |
Річний план.JPG
|
|||
04 квітня 2018 15:33 |
Додаток 1.doc
|
|||
04 квітня 2018 15:33 |
Додаток 4.doc
|
|||
04 квітня 2018 15:33 |
Тендерна документація.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Аналог
Дата подання: 05 квітня 2018 15:29
Дата відповіді: 06 квітня 2018 12:21
В прописаній інтерактивній дошці SMART - тип розпізнавання торкання інтерактивної поверхні: DViT;
При цьому, технологія DViT є запатентованим рішенням компанії SMART Technologies, жодна інша компанія в світі не виробляє дошки з даною технологією. Таким чином, дана вимога порушує п.3 статті 5 ЗУ "Про публічні закупівлі". Прописання програмного забезпечення SMART автоматично знижує конкуренцію та передбачає участь лише виробників SMART або диллерів.
Варто зазначити, що повним аналогом за цільовим призначенням (можливість управління контентом безпосередньо за допомогою дотиків пальців руки, маркера і будь-яких непрозорих предметів) даній технологія є інфрачервона технологія, яка широко представлена серед багатьох виробників.
Чи вважатиметься подана в пропозиції Інтерактивна дошка з інфрачервоною технологією аналогом, яка нічим не гірша, а деякій мірі краща ніж SMART?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Технічне завдання на товар/обладнання, що планується закуповувати, складене відповідно до Типового переліку засобів навчання та обладнання навчального і загального призначення для кабінетів природничо-математичних предметів загальноосвітніх навчальних закладів, який затверджений Наказом Міністерства освіти і науки України 22.06.2016 №704. Цей Типовий перелік визначає вимоги до засобів навчання та обладнання. В підпункті А) Інтерактивна дошка п.1.1 Комплект мультимедійного обладнання вказано: - дошка повинна забезпечувати можливість управління контентом безпосередньо за допомогою дотиків пальців руки або маркера.
Уточнення технічних характеристик та функцій програмного забезпечення
Дата подання: 09 квітня 2018 13:10
Дата відповіді: 11 квітня 2018 12:16
Доброго дня. Будь ласка надайте відповідь на наступні запитання:
1. У технічних характеристиках інтерактивної дошки зазначено що дошка повинна мати функціонал BYOD (Bring Your Own Device), це дозволяє учням і вчителю використовувати свої персональні пристрої (смартфони і планшетні ПК) під час роботи з дошкою. Яким чином персональні пристрої вчителя та учнів будуть під’єдніватися до дошки? Що мається на увазі під фунціоналом BYOD (Bring Your Own Device) у дошці? Яким чином інформація з персональних пристроїв вчителя та учнів буде виводитися чи проецируватися на інтерактивну дошку - напряму чи через інший пристрій? Якщо через інший пристрий - вказати який. Дошка чи цей пристрій повинні мати функцію BYOD (Bring Your Own Device)? Розпишить своє бачення цієї функції та як ії планується використовувати у навчальному процесі.
2. У технічних характеристиках зазначено що Світловий потік проектора повинен бути не менше ніж 3000 ANSI люмен, контрастність - не менше 17000: 1, фокусна відстань не більше 0,63: 1. Яким чином та на підставі яких данних ви дістали висновку що проектор повинен мати саме такі характеристики. Який рівень освітлення в кімнатах де будуть встановлюватися проектори? Хто та як вимірював освітлення у ціх кімнатах, за допомогою яких пристроїв та які данні були отримані? Надайте ці данні, можливо вони помилкові. Чому фокусна відстань не повинна бути більшою за 0,63: 1 (на підставі чого)? Скільки проекторів від різних виробників які постачаються на Український ринок відповідають вимозі стосовно терміну експлуатації лампи — 6500 годин в стандартному режимі роботи лампи і не менше 8000 годин в економічному режимі? Що мається на увазі під стандартним режимом роботи лампи? Чому проектор та кріплення обов’язково повинні бути білого кольору? Якого кольору повинні бути кабеля що підключаються до проектора? Чому потужність вбудованної в проектор акустичної системи повинна бути саме не меньше 5 Вт, а наприклад не 10 Вт, як вказано у Наказі МОН№704? Акустичної системи потужністю 5 Вт буде достатньо для приміщення де встановлюється проектор? Вкажите загальну площу приміщення. Чому вона повинна бути вбудована у проектор, а не постачатися окремо?
3. У технічному завданні вказано що програмне забезпечення «Конструктор занять для створення інтерактивних завдань з елементами гри» повинно мати шаблони та інструменти по створенню інтерактивних завдань для різних груп учнів ліцею. Які це шаблони та інструменти з яких предметів та для якого класу вони повинні бути розраховані? Вкажіть ці інструменти та обгрунтуйте чому саме такі інструменти Вам потрібні та як вони будуть використовуватися у навчальному процесі?
Навіщо при створенні інтерактивних завдань повинна бути можливість додавати елементи гри, змагання: таймер, барабан, що обертається та інші? Чоми обрані саме такі елементи? Які завдання планується створювати за допомогою цих елементів та по яким предметам?
Результати роботи учнів з персональними пристроями повинні відображатися в режимі реального часу на інтерактивній дошці з можливістю додавання тексту або картинки. Яким чином планується з’єднувати персональні пристрої учнів з інтерактивною дошкою? Що саме за завдання будуть виконувати учні на своїх пристроях? У якому вигляді повинні виводитися результати?
4. У технічному завданні зазначено що побудова файлів інтерактивного навчального контенту повинна відбуватися згідно міжнародного стандарту організації навчального матеріалу і системи дистанційного навчання (SCORM, MathML, САМ і ін.). Ці стандарти затвержі в Україні та є обов’язковими? Вкажіть документ за яким вказані стандарти є обов’язковими в Україні? Міжнародний стандарт SCORM почали розробляти дуже давно, відповідно до якій версії цього стандарту повинно відбуватися побудова файлів інтерактивного навчального контенту? Яким чином побудова навчального контенту за ціми міжнародними стандартами вплине на навчальний процес? Які міжнародні стандарти є аналогами вказаним стандартам (зазначте їх)?
5. Програмне забезпечення повинно інтегруватися в популярні програми інших розробників, в т.ч. Microsoft Word, Excel, PowerPoint, CorelDRAW, Microsoft Paint, AutoCAD, AdobeAcrobat і інші, а саме писати, конвертувати замітки в друкований текст і зберігати цифрові або текстові замітки безпосередньо в форматах цих програм. Яким чином повинно виконуватися інтергрування? Воно повинно інтегруватися чи лише мати можливість зберігати файли у форматах цих програм?
6. У технічному завданні вказано що програмне забезпечення повинно підтримувати планшетні ПК. Планшетні ПК з якою операційною системою планується використовувати (вкажіть повну назву програмного забезпеченння та її версію)? Яка кількість планшетних ПК буде використовуватися? Чи всі планшетні ПК будуть мати однакову операційну систему? На всіх планшетних ПК будуть однакові програми та які (вкажіть повні назви та версії програм)? Якщо планується використовувати різні операційні системи та різні програми то теж вкажіть які та укажіть їх версії). Що планується виконувати/робити за допомогою планшетних ПК?
7. Колекція контенту програмного забезпечення повинна включати в себе мінімум 6000 об'єктів, включаючи графічні фрагменти, фони, відео, аудіо кліпи, файли Adobe® Flash® і інтерактивні завдання. Які об’єкти, з яких предметів, та для яких класів повинні входити до контенту програмного забезпечення? Як їх планується використовувати у навчальному процесі? Відео та аудіо кліпи, файли Adobe® Flash® і інтерактивні завдання з яких предметів та для яких класів повинні входити до програмного забезпечення? Як їх планується використовувати у навчальному процесі? Чи повиннен цей контент мати гриф “Рекомендовано Міністерством освіти і науки України? Якщо ні то чому? На якій мові повинні бути відео та аудіо кліпи?
8. Програмне забезпечення повинно підтримувати підключення планшетного комп'ютера iPad. Що мається на увазі під підтримкою підключення? Які саме планшетні компьютери iPad будуть використовуватися, з яким програмним забезпеченням та операційною системою (вказати повні назви програмного забезпечення та операційної системи та їх версії)? У разі підключення планшетного комп'ютера iPad які функції на ньому треба виконувати? Яка кількість планшетних комп’ютеров iPad планується підключати?
9. У Програмному забезпеченні для створення і проведення опитувань і тестування учні для відповідей на питання повинні мати можливість використовувати свої персональні мобільні пристрої (смартфони, планшетні ПК) будь-якого виробника. Де та на чому буде встановленне програмне забезпечення для створення і проведення опитувань? Яким чином пристрої учнів будуть підключатися до пристрою з встановленним програмним забезпеченням для створення і проведення опитувань? Чи розрахован цей пристрій та інше обладнання у класі на підключення необхідної кількості учнів (вказати це обладнання зазначивши повну назву та модель за допомогою якого планується підключення)? Яка кількість учнів у класі?
Ви ретельно та детально розписали функції та можливості обладнання та програмного забезпечення яке Ви бажаєте придбати. При цоьму Ви не спираєтесь на Наказ МОН№ 704 з чого можно зробити висновок що Ви дуже добре розбираєтесь у виборі проекторів та іншого інтерактивноого обладнання, а також у функціях програмного забезпечення та вже маєте своє бачення по його використанню у навчальному процесі свого заклада. Тому для Вас не буде складно внесте уточнення та відповісти на усі наші запитання які ми виклали вижче.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Відповідно до п.2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі", тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики.
Згідно Положення про електронні освітні ресурси, яке затверджене Наказом МОН України №1060 від 01.10.2012р., Електронні освітні ресурси повинні відповідати таким вимогам:
- відповідність міжнародним технічним стандартам (SCORM, Experience API тощо).
Під час навчання планується використовувати планшетні ПК, ноутбуки, смартфони, тощо з різними операційними системами і версіями. Тому учні та викладачі повинні мати можливість використовувати власні технічні пристрої для проведення навчального процесу. Щодо використання різного програмного забезпечення ви можете звернутися до виробників цього ПЗ.
Відповідно до ст. 54 Закону України «Про освіту» № 2145-VIII від 5 вересня 2017 року, педагогічні працівники мають право на академічну свободу, включаючи свободу викладання, свободу від втручання в педагогічну діяльність, вільний вибір форм, методів, освітніх програм і засобів навчання, що відповідають освітній програмі, педагогічну ініціативу, доступ до інформаційних ресурсів і комунікацій, що використовуються в освітньому процесі та науковій діяльності.
При формуванні списку функцій та можливостей обладнання і програмного забезпечення, яке ми бажаємо придбати, ми спирались на Наказ МОН України №704 від 22.06.2016р.
Всі запропоновані товари із аналогічними або кращими характеристиками будуть розглядатись у відповідності до тендерної документації.
Згідно Положення про електронні освітні ресурси, яке затверджене Наказом МОН України №1060 від 01.10.2012р., Електронні освітні ресурси повинні відповідати таким вимогам:
- відповідність міжнародним технічним стандартам (SCORM, Experience API тощо).
Під час навчання планується використовувати планшетні ПК, ноутбуки, смартфони, тощо з різними операційними системами і версіями. Тому учні та викладачі повинні мати можливість використовувати власні технічні пристрої для проведення навчального процесу. Щодо використання різного програмного забезпечення ви можете звернутися до виробників цього ПЗ.
Відповідно до ст. 54 Закону України «Про освіту» № 2145-VIII від 5 вересня 2017 року, педагогічні працівники мають право на академічну свободу, включаючи свободу викладання, свободу від втручання в педагогічну діяльність, вільний вибір форм, методів, освітніх програм і засобів навчання, що відповідають освітній програмі, педагогічну ініціативу, доступ до інформаційних ресурсів і комунікацій, що використовуються в освітньому процесі та науковій діяльності.
При формуванні списку функцій та можливостей обладнання і програмного забезпечення, яке ми бажаємо придбати, ми спирались на Наказ МОН України №704 від 22.06.2016р.
Всі запропоновані товари із аналогічними або кращими характеристиками будуть розглядатись у відповідності до тендерної документації.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2018-04-04-001742-a.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "КРЕО СІНЕРЖІ", Код ЄДРПОУ:41602230
Дата подання: 05 квітня 2018 12:48
Технічні характеристики
Опису функцій програмного забезпечення, який наведен у технічному завданні, повністю відповідає лише програмне забезпечення SMART, яке йде у комплекті з інтерактивними дошками SMART та працює лише на цих дошках. Настільки детальний опис програмного забезпечення не дозволяє запропонувати будь-який аналог як інтерактивної дошки так і програмного забезпечення (так як вони постачаються разом). Це є порушенням ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі». Вимагаємо внести зміни до тендерної документації та встановити такі технічні характеристики та вимоги які дозволять запропонувати аналог програмного забезпечення та відповідно аналог інтерактивної дошки.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
11 квітня 2018 14:01
Вимога відхилена. Програмне забезпечення SMART продається не тільки з обладнанням, а й окремо та може працювати з дошками інших виробників. Учасник може запропонувати свій варіант програмного забезпечення із аналогічними або кращими характеристиками.
Номер вимоги: UA-2018-04-04-001742-a.b2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "КРЕО СІНЕРЖІ", Код ЄДРПОУ:41602230
Дата подання: 09 квітня 2018 10:37
Відповідність технічних вимог Наказу МОН№704
В розділі "Обговорення" є посилання, що технічні вимоги складені у відповідності до наказу МОН №704, але вимоги до інтерактивної дошки, програмного забезпечення та проектора суттево відрізняються від вимог вказаних в наказі МОН №704. Наведені технічні вимоги не дають змоги запропонувати еквівалент та ведуть до корупційних дій з боку тендерного комітета та надмірного витрачання бюджетних коштів. Вимагаємо привести технічні вимоги тендерної документації у відповідність з наказом, використовуючи технічні характеристики на відповідні товари, які є в наказі МОН№704.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
11 квітня 2018 14:07
Вимогу відхилено. Відповідно до ст.22 ЗУ "Про публічні закупівлі" тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну специфікацію, яка в свою чергу повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики. Крім того в тендерній документації вказано, що всі посилання на конкретну марку, виробника, фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, слід читати та інтерпретувати як з виразом "або еквівалент".
Номер вимоги: UA-2018-04-04-001742-a.a3
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "КРЕО СІНЕРЖІ", Код ЄДРПОУ:41602230
Дата подання: 11 квітня 2018 15:29
Вимагаємо надати відповіді на усі поставлені запитання
Вимагаємо надати відповіді на усі поставлені запитання які вказані у розділі "Обговорення". Ви не надали жодної відповіді на запитання стосовно встановленних Вами мінімальних характеристик на проектор та на багато інших запитань. Вимагаємо надати відповдь на наступні запитання:
1. У технічних характеристиках інтерактивної дошки зазначено що дошка повинна мати функціонал BYOD (Bring Your Own Device), це дозволяє учням і вчителю використовувати свої персональні пристрої (смартфони і планшетні ПК) під час роботи з дошкою. Яким чином персональні пристрої вчителя та учнів будуть під’єдніватися до дошки? Що мається на увазі під фунціоналом BYOD (Bring Your Own Device) у дошці? Яким чином інформація з персональних пристроїв вчителя та учнів буде виводитися чи проецируватися на інтерактивну дошку - напряму чи через інший пристрій? Якщо через інший пристрий - вказати який. Дошка чи цей пристрій повинні мати функцію BYOD (Bring Your Own Device)? Розпишить своє бачення цієї функції та як ії планується використовувати у навчальному процесі.
2. У технічних характеристиках зазначено що Світловий потік проектора повинен бути не менше ніж 3000 ANSI люмен, контрастність - не менше 17000: 1, фокусна відстань не більше 0,63: 1. Яким чином та на підставі яких данних ви дістали висновку що проектор повинен мати саме такі характеристики. Який рівень освітлення в кімнатах де будуть встановлюватися проектори? Хто та як вимірював освітлення у ціх кімнатах, за допомогою яких пристроїв та які данні були отримані? Надайте ці данні, можливо вони помилкові. Чому фокусна відстань не повинна бути більшою за 0,63: 1 (на підставі чого)? Скільки проекторів від різних виробників які постачаються на Український ринок відповідають вимозі стосовно терміну експлуатації лампи — 6500 годин в стандартному режимі роботи лампи і не менше 8000 годин в економічному режимі? Що мається на увазі під стандартним режимом роботи лампи? Чому проектор та кріплення обов’язково повинні бути білого кольору? Якого кольору повинні бути кабеля що підключаються до проектора? Чому потужність вбудованної в проектор акустичної системи повинна бути саме не меньше 5 Вт, а наприклад не 10 Вт, як вказано у Наказі МОН№704? Акустичної системи потужністю 5 Вт буде достатньо для приміщення де встановлюється проектор? Вкажите загальну площу приміщення. Чому вона повинна бути вбудована у проектор, а не постачатися окремо?
3. Програмне забезпечення повинно інтегруватися в популярні програми інших розробників, в т.ч. Microsoft Word, Excel, PowerPoint, CorelDRAW, Microsoft Paint, AutoCAD, AdobeAcrobat і інші, а саме писати, конвертувати замітки в друкований текст і зберігати цифрові або текстові замітки безпосередньо в форматах цих програм. Яким чином повинно виконуватися інтергрування? Воно повинно інтегруватися чи лише мати можливість зберігати файли у форматах цих програм?
4. У технічному завданні вказано що програмне забезпечення повинно підтримувати планшетні ПК. Планшетні ПК з якою операційною системою планується використовувати (вкажіть повну назву програмного забезпеченння та її версію)? Яка кількість планшетних ПК буде використовуватися? Чи всі планшетні ПК будуть мати однакову операційну систему? На всіх планшетних ПК будуть однакові програми та які (вкажіть повні назви та версії програм)? Якщо планується використовувати різні операційні системи та різні програми то теж вкажіть які та укажіть їх версії). Що планується виконувати/робити за допомогою планшетних ПК?
5. Колекція контенту програмного забезпечення повинна включати в себе мінімум 6000 об'єктів, включаючи графічні фрагменти, фони, відео, аудіо кліпи, файли Adobe® Flash® і інтерактивні завдання. Які об’єкти, з яких предметів, та для яких класів повинні входити до контенту програмного забезпечення? Як їх планується використовувати у навчальному процесі? Відео та аудіо кліпи, файли Adobe® Flash® і інтерактивні завдання з яких предметів та для яких класів повинні входити до програмного забезпечення? Як їх планується використовувати у навчальному процесі? Чи повиннен цей контент мати гриф “Рекомендовано Міністерством освіти і науки України? Якщо ні то чому? На якій мові повинні бути відео та аудіо кліпи?
6. Програмне забезпечення повинно підтримувати підключення планшетного комп'ютера iPad. Що мається на увазі під підтримкою підключення? Які саме планшетні компьютери iPad будуть використовуватися, з яким програмним забезпеченням та операційною системою (вказати повні назви програмного забезпечення та операційної системи та їх версії)? У разі підключення планшетного комп'ютера iPad які функції на ньому треба виконувати? Яка кількість планшетних комп’ютеров iPad планується підключати?
7. У Програмному забезпеченні для створення і проведення опитувань і тестування учні для відповідей на питання повинні мати можливість використовувати свої персональні мобільні пристрої (смартфони, планшетні ПК) будь-якого виробника. Де та на чому буде встановленне програмне забезпечення для створення і проведення опитувань? Яким чином пристрої учнів будуть підключатися до пристрою з встановленним програмним забезпеченням для створення і проведення опитувань? Чи розрахован цей пристрій та інше обладнання у класі на підключення необхідної кількості учнів (вказати це обладнання зазначивши повну назву та модель за допомогою якого планується підключення)? Яка кількість учнів у класі?
Вимагаєио надати чіткі відповіді на усі поставлені запитання. На данний час створюється враження що Ви не зовсім розумієте що у Вас питають. Ваша відповідь надана у розділі обговорення не носить конкретики та не дає відповіді на усі запитання. У Наказі МОН України №1060 від 01.10.2012р.взагалі не зазначен стандарти SCORM, Experience API (ссилка http://old.mon.gov.ua/ua/about-ministry/normative/1582-). У разі відсутності чітких відповідій ми будемо вважати що технічні умови прописани під конкретного Учасника та будемо змушені звернутися зі скаргою до АМКУ.
Розгорнути
Згорнути
1. У технічних характеристиках інтерактивної дошки зазначено що дошка повинна мати функціонал BYOD (Bring Your Own Device), це дозволяє учням і вчителю використовувати свої персональні пристрої (смартфони і планшетні ПК) під час роботи з дошкою. Яким чином персональні пристрої вчителя та учнів будуть під’єдніватися до дошки? Що мається на увазі під фунціоналом BYOD (Bring Your Own Device) у дошці? Яким чином інформація з персональних пристроїв вчителя та учнів буде виводитися чи проецируватися на інтерактивну дошку - напряму чи через інший пристрій? Якщо через інший пристрий - вказати який. Дошка чи цей пристрій повинні мати функцію BYOD (Bring Your Own Device)? Розпишить своє бачення цієї функції та як ії планується використовувати у навчальному процесі.
2. У технічних характеристиках зазначено що Світловий потік проектора повинен бути не менше ніж 3000 ANSI люмен, контрастність - не менше 17000: 1, фокусна відстань не більше 0,63: 1. Яким чином та на підставі яких данних ви дістали висновку що проектор повинен мати саме такі характеристики. Який рівень освітлення в кімнатах де будуть встановлюватися проектори? Хто та як вимірював освітлення у ціх кімнатах, за допомогою яких пристроїв та які данні були отримані? Надайте ці данні, можливо вони помилкові. Чому фокусна відстань не повинна бути більшою за 0,63: 1 (на підставі чого)? Скільки проекторів від різних виробників які постачаються на Український ринок відповідають вимозі стосовно терміну експлуатації лампи — 6500 годин в стандартному режимі роботи лампи і не менше 8000 годин в економічному режимі? Що мається на увазі під стандартним режимом роботи лампи? Чому проектор та кріплення обов’язково повинні бути білого кольору? Якого кольору повинні бути кабеля що підключаються до проектора? Чому потужність вбудованної в проектор акустичної системи повинна бути саме не меньше 5 Вт, а наприклад не 10 Вт, як вказано у Наказі МОН№704? Акустичної системи потужністю 5 Вт буде достатньо для приміщення де встановлюється проектор? Вкажите загальну площу приміщення. Чому вона повинна бути вбудована у проектор, а не постачатися окремо?
3. Програмне забезпечення повинно інтегруватися в популярні програми інших розробників, в т.ч. Microsoft Word, Excel, PowerPoint, CorelDRAW, Microsoft Paint, AutoCAD, AdobeAcrobat і інші, а саме писати, конвертувати замітки в друкований текст і зберігати цифрові або текстові замітки безпосередньо в форматах цих програм. Яким чином повинно виконуватися інтергрування? Воно повинно інтегруватися чи лише мати можливість зберігати файли у форматах цих програм?
4. У технічному завданні вказано що програмне забезпечення повинно підтримувати планшетні ПК. Планшетні ПК з якою операційною системою планується використовувати (вкажіть повну назву програмного забезпеченння та її версію)? Яка кількість планшетних ПК буде використовуватися? Чи всі планшетні ПК будуть мати однакову операційну систему? На всіх планшетних ПК будуть однакові програми та які (вкажіть повні назви та версії програм)? Якщо планується використовувати різні операційні системи та різні програми то теж вкажіть які та укажіть їх версії). Що планується виконувати/робити за допомогою планшетних ПК?
5. Колекція контенту програмного забезпечення повинна включати в себе мінімум 6000 об'єктів, включаючи графічні фрагменти, фони, відео, аудіо кліпи, файли Adobe® Flash® і інтерактивні завдання. Які об’єкти, з яких предметів, та для яких класів повинні входити до контенту програмного забезпечення? Як їх планується використовувати у навчальному процесі? Відео та аудіо кліпи, файли Adobe® Flash® і інтерактивні завдання з яких предметів та для яких класів повинні входити до програмного забезпечення? Як їх планується використовувати у навчальному процесі? Чи повиннен цей контент мати гриф “Рекомендовано Міністерством освіти і науки України? Якщо ні то чому? На якій мові повинні бути відео та аудіо кліпи?
6. Програмне забезпечення повинно підтримувати підключення планшетного комп'ютера iPad. Що мається на увазі під підтримкою підключення? Які саме планшетні компьютери iPad будуть використовуватися, з яким програмним забезпеченням та операційною системою (вказати повні назви програмного забезпечення та операційної системи та їх версії)? У разі підключення планшетного комп'ютера iPad які функції на ньому треба виконувати? Яка кількість планшетних комп’ютеров iPad планується підключати?
7. У Програмному забезпеченні для створення і проведення опитувань і тестування учні для відповідей на питання повинні мати можливість використовувати свої персональні мобільні пристрої (смартфони, планшетні ПК) будь-якого виробника. Де та на чому буде встановленне програмне забезпечення для створення і проведення опитувань? Яким чином пристрої учнів будуть підключатися до пристрою з встановленним програмним забезпеченням для створення і проведення опитувань? Чи розрахован цей пристрій та інше обладнання у класі на підключення необхідної кількості учнів (вказати це обладнання зазначивши повну назву та модель за допомогою якого планується підключення)? Яка кількість учнів у класі?
Вимагаєио надати чіткі відповіді на усі поставлені запитання. На данний час створюється враження що Ви не зовсім розумієте що у Вас питають. Ваша відповідь надана у розділі обговорення не носить конкретики та не дає відповіді на усі запитання. У Наказі МОН України №1060 від 01.10.2012р.взагалі не зазначен стандарти SCORM, Experience API (ссилка http://old.mon.gov.ua/ua/about-ministry/normative/1582-). У разі відсутності чітких відповідій ми будемо вважати що технічні умови прописани під конкретного Учасника та будемо змушені звернутися зі скаргою до АМКУ.
Рішення замовника: Вимога задоволена
13 квітня 2018 18:18
Вимогу задовольнити. Замовник не погоджується із Вашим твердженням, що Замовник «не спирається на Наказ МОН №704». Звертаємо Вашу увагу на те, що у Наказі прописані мінімальні вимоги до комп’ютерного та мультимедійного обладнання. Замовник має право вимагати обладнання, яке відповідає Наказу №704, а також обладнання з вищими технічними характеристиками.
Крім того, Замовником не встановлено дискримінаційних вимог до учасників, технічні вимоги передбачають надання еквівалентного товару. Якщо запропонований Вами товар є еквівалентним до встановлених технічним вимог у тендерній документації, то він буде вважатися таким, що відповідає вимогам тендерної документації.
Більшість поставлених Вами запитань не стосуються предмета закупівлі, а відносяться безпосередньо до подальшого робочого процесу учня і вчителя. Ви як потенційний учасник тендеру по мультимедійному обладнанню повинен бути компетентним у новітніх технологіях, а не запитувати Замовника про них.
При виборі мультимедійного проектору з короткофокусним об’єктивом ми орієнтувались на вимоги, які вказані в Типовому переліку, затвердженому наказом МОН №704 від 22.06.2016 року. Оскільки в Типовому переліку не вказані рекомендовані моделі проекторів і їх виробників, то при ознайомленні в мережі Інтернет з проекторами вибрали та вказали дещо кращі технічні характеристики. Стосовно кількості проекторів від різних виробників, які постачаються на український ринок і відповідають даним вимогам, ми не можемо вам відповісти, тому що не займаємося виробництвом та постачанням такої продукції.
Програмне забезпечення повинно мати можливість зберігати файли у форматах популярних програм інших розробників, в т.ч. Microsoft Word, Excel, PowerPoint, CorelDRAW, Microsoft Paint, AutoCAD, AdobeAcrobat, а також підтримувати імпорт створених файлів у різні формати.
Під час навчання планується використовувати планшетні ПК, ноутбуки, смартфони, тощо з різними операційними системами і версіями. Тому учні та викладачі повинні мати можливість використовувати власні технічні пристрої для проведення навчального процесу. Точну кількість смартфонів, планшетних ПК, ноутбуків вказати не можемо, тому що загальна кількість учнів міняється кожного року, і які у них будуть технічні пристрої і з якими операційними системами вказати неможливо. Планується використовувати планшетні ПК з операційною системою Android, але учні та викладачі повинні мати можливість використовувати свої планшетні ПК, смартфони, на яких можуть бути встановлені інші операційні системи (Windows, iOS).
Програмне забезпечення для створення і проведення тестування та опитувань учнів планується встановлювати на ноутбук вчителя. Пристрої учнів будуть підключатися до ноутбуку з встановленим програмним забезпеченням для створення і проведення опитувань за допомогою wi-fi роутера і мережі Інтернет. Відповідно до Типового положення затвердженого наказом МОН №704, wi-fi роутер повинен забезпечувати безперебійну роботу до 30 одночасно підключених персональних пристроїв.
Вимога щодо кольору проектора і кріплення сформована із загальних естетичних міркувань, бо саме білий колір є основним в інтер’єрі всіх класів.
Крім того, Замовником не встановлено дискримінаційних вимог до учасників, технічні вимоги передбачають надання еквівалентного товару. Якщо запропонований Вами товар є еквівалентним до встановлених технічним вимог у тендерній документації, то він буде вважатися таким, що відповідає вимогам тендерної документації.
Більшість поставлених Вами запитань не стосуються предмета закупівлі, а відносяться безпосередньо до подальшого робочого процесу учня і вчителя. Ви як потенційний учасник тендеру по мультимедійному обладнанню повинен бути компетентним у новітніх технологіях, а не запитувати Замовника про них.
При виборі мультимедійного проектору з короткофокусним об’єктивом ми орієнтувались на вимоги, які вказані в Типовому переліку, затвердженому наказом МОН №704 від 22.06.2016 року. Оскільки в Типовому переліку не вказані рекомендовані моделі проекторів і їх виробників, то при ознайомленні в мережі Інтернет з проекторами вибрали та вказали дещо кращі технічні характеристики. Стосовно кількості проекторів від різних виробників, які постачаються на український ринок і відповідають даним вимогам, ми не можемо вам відповісти, тому що не займаємося виробництвом та постачанням такої продукції.
Програмне забезпечення повинно мати можливість зберігати файли у форматах популярних програм інших розробників, в т.ч. Microsoft Word, Excel, PowerPoint, CorelDRAW, Microsoft Paint, AutoCAD, AdobeAcrobat, а також підтримувати імпорт створених файлів у різні формати.
Під час навчання планується використовувати планшетні ПК, ноутбуки, смартфони, тощо з різними операційними системами і версіями. Тому учні та викладачі повинні мати можливість використовувати власні технічні пристрої для проведення навчального процесу. Точну кількість смартфонів, планшетних ПК, ноутбуків вказати не можемо, тому що загальна кількість учнів міняється кожного року, і які у них будуть технічні пристрої і з якими операційними системами вказати неможливо. Планується використовувати планшетні ПК з операційною системою Android, але учні та викладачі повинні мати можливість використовувати свої планшетні ПК, смартфони, на яких можуть бути встановлені інші операційні системи (Windows, iOS).
Програмне забезпечення для створення і проведення тестування та опитувань учнів планується встановлювати на ноутбук вчителя. Пристрої учнів будуть підключатися до ноутбуку з встановленим програмним забезпеченням для створення і проведення опитувань за допомогою wi-fi роутера і мережі Інтернет. Відповідно до Типового положення затвердженого наказом МОН №704, wi-fi роутер повинен забезпечувати безперебійну роботу до 30 одночасно підключених персональних пристроїв.
Вимога щодо кольору проектора і кріплення сформована із загальних естетичних міркувань, бо саме білий колір є основним в інтер’єрі всіх класів.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2018-04-04-001742-a.a4
Статус:
Залишено без розгляду
Скаржник: ТОВ "КРЕО СІНЕРЖІ", Код ЄДРПОУ:41602230
Дата подання: 20 квітня 2018 16:11
Дата подання: 20 квітня 2018 16:11
СКАРГА
Прошу Вас розглянути скаргу та надати відповідь стосовно неправомірних дій Тендерного комітету ДП "Державний навчальний заклад "Пологівський професійний ліцей"" (надалі Замовник) у зв’язку з порушенням Загальних положень Закону України "Про публічні закупівлі", а саме пункту 1 статті 3.
Технічне завдання тендерної документації Замовника не надає Учасникам можливості запропонувати будь який аналог товару чи програмного забезпечення. Наприклад, технічним характеристикам дошки та програмного забезпечення для створення інтерактивних уроків яке постачається у комплекті з інтерактивною дошкою, відповідає лише одна конкретна модель дошки та програмне забезпечення від цього ж виробника. Цей товар імпортує в Україну тілько один імпортер/дистриб’ютор, що дозволяє штучно обмежити кількість учасників та встановити більшу вартість на запропонований товар. Такі вимоги порушують принципи здійснення закупівель викладених у ст.3 Закону України "Про публічні закупівлі". Замовнику неоднарозово було вказано на це та ставились вимоги по зміні технічного завдання які Він проігнарував.
Вимагаємо вплинути на Замовника та смусити його змінити технічне завдання таким чином, щоб воно дозволяло прийняти участь у закупівлі декільком імпортерам та відповідало ст.3 Закону України "Про публічні закупівлі".
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Залишено без розгляду
Рішення від 24.04.2018 № 3848.pdf
Дата публікації: 25 квітня 2018 20:44
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПАТ "ЛИТЕР" #24720880 |
Переможець |
490 272,00
UAH з ПДВ
|
04 травня 2018 09:57
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
05 червня 2018 11:04
|
Додаткова угода 3.JPG | укладений |
05 червня 2018 11:04
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 травня 2018 09:01
|
Додаткова угода 2.JPG | зміни до договору |
29 травня 2018 09:00
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 травня 2018 08:56
|
Додаток 1.JPG | зміни до договору |
29 травня 2018 08:56
|
Додаткова угода 1.JPG | зміни до договору |
29 травня 2018 08:56
|
Електронний підпис | укладений |
17 травня 2018 11:26
|
Договор.PDF | укладений |
17 травня 2018 11:25
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 29 травня 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 29 травня 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Необхідність приведення Договору про закупівлю з додатком 1 у відповідність з тендерною документацією |
Номер договору про закупівлю: | 25 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 25 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 травня 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 29 травня 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв язку з оскарженням умов тендера до АМК України електронна система закупівлі автоматично призупиняла початок проведення аукціону, в зв язку з цим проведення процедури закупівлі затягнулося та не відповідає періоду доставки. На підставі викладеного з метою створення належних умов доставки Товару, замовнат та постачальник погодилися змінити п.5.1 Договіру про закупівлю. |
Номер договору про закупівлю: | 25 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 25 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Виконання договору
Строк дії за договором: | 17 травня 2018 — 31 грудня 2018 |
Сума оплати за договором: |
0
з ПДВ
|
Причини розірвання договору: | У зв'язку з обставинами, що виникли приймаючи до уваги, що постачання товару та перерахування коштів за поставлений Товар не проводились, Сторони погодились розірвати Договір про закупівлю. |