Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

код ДК 021-2015 (CPV) 39130000-2 - Офісні меблі (Крісло для актового залу, люкс 3-місне) Секцій – 70 шт.(стільців 210 шт)
Очікувана вартість
275 000,00 UAH
UA-2018-04-04-000337-c 01f84aed53b9467a8c2d57a2377741e3
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сіренко Людмила Дмитрівна

+380974681263 pogrebosvita_b@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти Погребищенської райдержадміністрації
Код ЄДРПОУ: 02141437
Місцезнаходження: 22200, Україна , Вінницька обл., місто Погребище, вулиця Шевченка, будинок 106
Контактна особа: Сіренко Людмила Дмитрівна
+380974681263
pogrebosvita_b@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 04 квітня 2018 10:43
Звернення за роз’ясненнями: до 09 квітня 2018 20:00
Оскарження умов закупівлі: до 15 квітня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 19 квітня 2018 20:00
Початок аукціону: 20 квітня 2018 11:17
Очікувана вартість: 275 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 750,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
210 шт
(Крісло для актового залу, люкс 3-місне) Секцій – 70 шт.(стільців 210 шт)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 22200, Україна, Вінницька область, місто Погребище, вулиця Шевченка, будинок 106
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
04 квітня 2018 10:58
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 квітня 2018 10:43
Додаток 1.doc
04 квітня 2018 10:43
Додаток 2.doc
04 квітня 2018 10:43
Додаток 3.doc
04 квітня 2018 10:43
Додаток 4.doc
04 квітня 2018 10:43
Додаток 5.doc
04 квітня 2018 10:43
Додаток 6.doc
04 квітня 2018 10:43
Додаток 7.doc
04 квітня 2018 10:43
Додаток 8.doc
04 квітня 2018 10:43
Оголошення.doc
04 квітня 2018 10:43
ТД крiсла ВО Погребище.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

До вимог тендерної документації
Дата подання: 04 квітня 2018 14:23
Дата відповіді: 04 квітня 2018 18:38
Доброго дня! У звязку з тим, що предметом Вашої закупівлі згідно документації за кодом 39130000-2 є офісні меблі, який у своєму складі не містить крісел та стільців (правильний код на закупівлю крісел та стільців 39110000-6 Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них) просимо пояснити: інформацію про виконання аналогічного договору з аналогічним предметом закупівлі, який зазначено в документації учаснику необхідно надавати згідно коду ДК 021:2015- 39130000-2 - офісні меблі, чи згідно коду 39110000-6 Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них, де фактично знаходяться крісла та стільці? Надати аналогічний договір на закупівлю товару з зазначенням фактично двох різних кодів просто неможливо! Також просимо пояснити, чи потрібно надавати копію сертифікату походження встановленого зразка країни виробника, який видається для здійснення експортних операцій? Чи може достатньо буде надати у складі пропозиції копію сертифікату якості чи копію сертифікату відповідності на крісла? Дякуємо!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: На друге питання - так, бажано два сертифікати. А по-першому питанню уточнюємо.
До вимог тендерної документації
Дата подання: 05 квітня 2018 15:45
Дата відповіді: 06 квітня 2018 16:15
Доброго дня! Згідно вимоги Розділу "Інші документи" Додатку 2 ТД Ви вимагаєте надати в складі пропозиції заповнений та завізований проект договору згідно з Додатком №5 до тендерної документації, а в самому проекті договору (Додаток №5) зазначено, що проект договору не сканується та не подається на майданчик. Що потрібно робити замовнику, яку вимогу виконувати?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відміна торгів
До вимог тендерної документації
Дата подання: 06 квітня 2018 16:11
Дата відповіді: 06 квітня 2018 16:15
Повторно: у звязку з тим, що предметом Вашої закупівлі згідно документації за кодом 39130000-2 є офісні меблі, який у своєму складі не містить крісел та стільців (правильний код на закупівлю крісел та стільців 39110000-6 Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них) просимо пояснити: інформацію про виконання аналогічного договору з аналогічним предметом закупівлі, який зазначено в документації учаснику необхідно надавати згідно коду ДК 021:2015- 39130000-2 - офісні меблі, чи згідно коду 39110000-6 Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них, де фактично знаходяться крісла та стільці? Надати аналогічний договір на закупівлю товару з зазначенням фактично двох різних кодів просто неможливо!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відміна торгів
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 06 квітня 2018 16:17
Коментар щодо відміни: згідно статті 31 частини 1 пункту 3 ЗУ «Про публічні закупівлі»: порушення порядку оприлюднення оголошення про проведення процедури закупівлі, повідомлення про намір укласти договір, передбаченого цим Законом
Документи:
06 квітня 2018 16:17
протокол