Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
код ДК 021-2015 (CPV) 39130000-2 - Офісні меблі (Крісло для актового залу, люкс 3-місне) Секцій – 70 шт.(стільців 210 шт)
Очікувана вартість
275 000,00 UAH
UA-2018-04-04-000337-c ● 01f84aed53b9467a8c2d57a2377741e3
Відкриті торги
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ освіти Погребищенської райдержадміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 02141437 |
Місцезнаходження: | 22200, Україна , Вінницька обл., місто Погребище, вулиця Шевченка, будинок 106 |
Контактна особа: |
Сіренко Людмила Дмитрівна +380974681263 pogrebosvita_b@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 04 квітня 2018 10:43 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 09 квітня 2018 20:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 15 квітня 2018 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 19 квітня 2018 20:00 |
Початок аукціону: | 20 квітня 2018 11:17 |
Очікувана вартість: | 275 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 750,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
210 шт
(Крісло для актового залу, люкс 3-місне) Секцій – 70 шт.(стільців 210 шт)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
22200, Україна, Вінницька область, місто Погребище, вулиця Шевченка, будинок 106
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2018
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
04 квітня 2018 10:58 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
04 квітня 2018 10:43 |
Додаток 1.doc | |
04 квітня 2018 10:43 |
Додаток 2.doc | |
04 квітня 2018 10:43 |
Додаток 3.doc | |
04 квітня 2018 10:43 |
Додаток 4.doc | |
04 квітня 2018 10:43 |
Додаток 5.doc | |
04 квітня 2018 10:43 |
Додаток 6.doc | |
04 квітня 2018 10:43 |
Додаток 7.doc | |
04 квітня 2018 10:43 |
Додаток 8.doc | |
04 квітня 2018 10:43 |
Оголошення.doc | |
04 квітня 2018 10:43 |
ТД крiсла ВО Погребище.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
До вимог тендерної документації
Дата подання: 04 квітня 2018 14:23
Дата відповіді: 04 квітня 2018 18:38
Доброго дня! У звязку з тим, що предметом Вашої закупівлі згідно документації за кодом 39130000-2
є офісні меблі, який у своєму складі не містить крісел та стільців (правильний код на закупівлю крісел та стільців 39110000-6 Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них) просимо пояснити:
інформацію про виконання аналогічного договору з аналогічним предметом закупівлі, який зазначено в документації учаснику необхідно надавати згідно коду ДК 021:2015- 39130000-2 - офісні меблі, чи згідно коду 39110000-6 Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них, де фактично знаходяться крісла та стільці? Надати аналогічний договір на закупівлю товару з зазначенням фактично двох різних кодів просто неможливо!
Також просимо пояснити, чи потрібно надавати копію сертифікату походження встановленого зразка країни виробника, який видається для здійснення експортних операцій? Чи може достатньо буде надати у складі пропозиції копію сертифікату якості чи копію сертифікату відповідності на крісла?
Дякуємо!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: На друге питання - так, бажано два сертифікати. А по-першому питанню уточнюємо.
До вимог тендерної документації
Дата подання: 05 квітня 2018 15:45
Дата відповіді: 06 квітня 2018 16:15
Доброго дня! Згідно вимоги Розділу "Інші документи" Додатку 2 ТД Ви вимагаєте надати в складі пропозиції заповнений та завізований проект договору згідно з Додатком №5 до тендерної документації, а в самому
проекті договору (Додаток №5) зазначено, що проект договору не сканується та не подається на майданчик. Що потрібно робити замовнику, яку вимогу виконувати?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Відміна торгів
До вимог тендерної документації
Дата подання: 06 квітня 2018 16:11
Дата відповіді: 06 квітня 2018 16:15
Повторно: у звязку з тим, що предметом Вашої закупівлі згідно документації за кодом 39130000-2
є офісні меблі, який у своєму складі не містить крісел та стільців (правильний код на закупівлю крісел та стільців 39110000-6 Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них) просимо пояснити:
інформацію про виконання аналогічного договору з аналогічним предметом закупівлі, який зазначено в документації учаснику необхідно надавати згідно коду ДК 021:2015- 39130000-2 - офісні меблі, чи згідно коду 39110000-6 Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них, де фактично знаходяться крісла та стільці? Надати аналогічний договір на закупівлю товару з зазначенням фактично двох різних кодів просто неможливо!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Відміна торгів
Інформація про відміну
Виконано
Дата відміни: | 06 квітня 2018 16:17 |
Коментар щодо відміни: | згідно статті 31 частини 1 пункту 3 ЗУ «Про публічні закупівлі»: порушення порядку оприлюднення оголошення про проведення процедури закупівлі, повідомлення про намір укласти договір, передбаченого цим Законом |
Документи:
06 квітня 2018 16:17
|
протокол |