Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Придбання апаратного комплексу взаємодії систем керування об‘єктами мереж освітлення міста, автоматизованої системи диспетчеризації ліфтів та автоматизованої системи керування дорожнім рухом
Очікувана вартість
4 250 000,00 UAH
UA-2018-04-03-001665-c ● 5be0c7eb1a264238aaa86555a27a002d
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство "IНФОРМАЦIЙНI СИСТЕМИ" Дніпровської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 41803086 |
Місцезнаходження: | 49000, Україна , Дніпропетровська обл., Дніпро, пр-кт. Д. Яворницького, 75 |
Контактна особа: |
Салін Сергій Вікторович +380968256774 salinsv@i.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 03 квітня 2018 19:34 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 09 квітня 2018 19:39 |
Оскарження умов закупівлі: | до 15 квітня 2018 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 19 квітня 2018 19:39 |
Початок аукціону: | 20 квітня 2018 11:01 |
Очікувана вартість: | 4 250 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 42 500,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 127500 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 шт
Придбання апаратного комплексу взаємодії систем керування об‘єктами мереж освітлення міста, автоматизованої системи диспетчеризації ліфтів та автоматизованої системи керування дорожнім рухом
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
49000, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, пр-т Д. Яворницького, 75
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
10 серпня 2018
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
12 квітня 2018 10:28 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
11 квітня 2018 20:07 |
Тендерная_АК1.doc |
12 квітня 2018 10:28 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
11 квітня 2018 20:07 |
Тендерная_АК1.doc
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2018-04-03-001665-c.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДНІПРО-ТЕХНОЦЕНТР", Код ЄДРПОУ:19089304
Дата подання: 05 квітня 2018 10:44
Стосовно кваліфікаційних вимог Тендерної документації
Вих. № 050418-1
від 05 квітня 2018 р.
Замовнику торгів
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ІНФОРМАЦІЙНІ СИСТЕМИ» ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
пр-т Д. Яворницького, 75, м. Дніпро, 49000, (068) 855 22 10
Скаржник
ТОВ «ДНІПРО-Техноцентр»
Україна, 49128, м. Дніпропетровськ, вул. Ю. Кондратюка (Комунарівська), б. 1, кв. 320
адреса для листування:
490247, м. Дніпропетровськ, вул. І. Акінфієва, 18
Код ЄДРПОУ 19089304
Контактний телефон: (056) 787-05-40
inbox@dtcenter.com.ua
Стосовно
Процедури закупівлі
ДК 021:2015 -30210000-4 – Машини для обробки даних
(апаратний комплекс взаємодії систем керування об‘єктами мереж освітлення міста, автоматизованої системи диспетчеризації ліфтів та автоматизованої системи керування дорожнім рухом) Апаратний комплекс взаємодії систем керування об‘єктами мереж освітлення міста, автоматизованої системи диспетчеризації ліфтів та автоматизованої системи керування дорожнім рухом
Номер у ЦБД UA-2018-04-03-001665-c
Вимога
ТОВ «ДНІПРО-Техноцентр» має намір взяти участь у процедурі закупівлі – відкритих торгах Серверне обладнання - за кодом ДК 021:2015 -30210000-4 – Машини для обробки даних
(апаратний комплекс взаємодії систем керування об‘єктами мереж освітлення міста, автоматизованої системи диспетчеризації ліфтів та автоматизованої системи керування дорожнім рухом) Апаратний комплекс взаємодії систем керування об‘єктами мереж освітлення міста, автоматизованої системи диспетчеризації ліфтів та автоматизованої системи керування дорожнім рухом, номер у ЦБД UA-2018-04-03-001665-c.
Відповідно до ст. 3 чинного Закону України «Про публічні закупівлі» (далі «Закон»), головними принципами здійснення закупівель є:
• добросовісна конкуренція серед учасників;
• максимальна економія та ефективність;
• відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
• недискримінація учасників;
• об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій;
• запобігання корупційним діям і зловживанням.
Статтею 5 Закону встановлено, що Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.
Статтею 22. Закону встановлено, що Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Проте, всупереч вказаним вимогам Закону, ми вбачаємо дискримінаційні вимоги до учасників в наступних частинах Тендерної документації:
Додаток № 1
ІНФОРМАЦІЯ ПРО ВІДПОВІДНІСТЬ УЧАСНИКА
КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ
Таблиця 1
Кваліфікаційна вимога до учасників процедури закупівлі
Критерії Документ, який підтверджує відповідність
3.Наявність обладнання та матеріально-технічної бази …Також учасник повинен надати скановану копію з оригіналу Ліцензії Служби України з безпеки на транспорті (УКРТРАНСБЕЗПЕКА).
У разі залучення співвиконавців надати скановану копію з оригіналу Ліцензії Служби України з безпеки на транспорті (УКРТРАНСБЕЗПЕКА) співвиконаців.
Закупівля передбачає доставку звичайного офісного та комп’ютерного обладнання. Чинним законодавством такі види господарської діяльності ліцензуванню не підлягають. Ліцензуванню у сфері перевезень автомобільним транспортом підлягає господарська діяльність з перевезення пасажирів, небезпечних вантажів та небезпечних відходів автомобільним транспортом, міжнародні перевезення пасажирів та вантажів автомобільним транспортом. Проте, закупівлею не передбачене ані перевезення пасажирів, ані перевезення небезпечних вантажів та небезпечних відходів, так само як міжнародні перевезення пасажирів та вантажів
Зазначену вимогу ми вважаємо дискримінаційною, оскільки вона встановлює несправедливі критерії відбору учасників, суттєво знижує їх коло, суперечить головним принципам здійснення закупівель, встановленим Законом.
Враховуючи наведене, оскільки Тендерна документація закупівлі порушує ст. ст. 5, 22 Закону України «Про публічні закупівлі», на підставі ч. 1 ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі»,
Прошу Замовника:
внести в Тендерну документацію зміни, виключивши зі складу Критерію 3 Додатку № 1 ІНФОРМАЦІЯ ПРО ВІДПОВІДНІСТЬ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ
речення
«Також учасник повинен надати скановану копію з оригіналу Ліцензії Служби України з безпеки на транспорті (УКРТРАНСБЕЗПЕКА).
У разі залучення співвиконавців надати скановану копію з оригіналу Ліцензії Служби України з безпеки на транспорті (УКРТРАНСБЕЗПЕКА) співвиконаців».
Директор Слободяник В. В.
Розгорнути
Згорнути
від 05 квітня 2018 р.
Замовнику торгів
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ІНФОРМАЦІЙНІ СИСТЕМИ» ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
пр-т Д. Яворницького, 75, м. Дніпро, 49000, (068) 855 22 10
Скаржник
ТОВ «ДНІПРО-Техноцентр»
Україна, 49128, м. Дніпропетровськ, вул. Ю. Кондратюка (Комунарівська), б. 1, кв. 320
адреса для листування:
490247, м. Дніпропетровськ, вул. І. Акінфієва, 18
Код ЄДРПОУ 19089304
Контактний телефон: (056) 787-05-40
inbox@dtcenter.com.ua
Стосовно
Процедури закупівлі
ДК 021:2015 -30210000-4 – Машини для обробки даних
(апаратний комплекс взаємодії систем керування об‘єктами мереж освітлення міста, автоматизованої системи диспетчеризації ліфтів та автоматизованої системи керування дорожнім рухом) Апаратний комплекс взаємодії систем керування об‘єктами мереж освітлення міста, автоматизованої системи диспетчеризації ліфтів та автоматизованої системи керування дорожнім рухом
Номер у ЦБД UA-2018-04-03-001665-c
Вимога
ТОВ «ДНІПРО-Техноцентр» має намір взяти участь у процедурі закупівлі – відкритих торгах Серверне обладнання - за кодом ДК 021:2015 -30210000-4 – Машини для обробки даних
(апаратний комплекс взаємодії систем керування об‘єктами мереж освітлення міста, автоматизованої системи диспетчеризації ліфтів та автоматизованої системи керування дорожнім рухом) Апаратний комплекс взаємодії систем керування об‘єктами мереж освітлення міста, автоматизованої системи диспетчеризації ліфтів та автоматизованої системи керування дорожнім рухом, номер у ЦБД UA-2018-04-03-001665-c.
Відповідно до ст. 3 чинного Закону України «Про публічні закупівлі» (далі «Закон»), головними принципами здійснення закупівель є:
• добросовісна конкуренція серед учасників;
• максимальна економія та ефективність;
• відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
• недискримінація учасників;
• об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій;
• запобігання корупційним діям і зловживанням.
Статтею 5 Закону встановлено, що Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.
Статтею 22. Закону встановлено, що Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Проте, всупереч вказаним вимогам Закону, ми вбачаємо дискримінаційні вимоги до учасників в наступних частинах Тендерної документації:
Додаток № 1
ІНФОРМАЦІЯ ПРО ВІДПОВІДНІСТЬ УЧАСНИКА
КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ
Таблиця 1
Кваліфікаційна вимога до учасників процедури закупівлі
Критерії Документ, який підтверджує відповідність
3.Наявність обладнання та матеріально-технічної бази …Також учасник повинен надати скановану копію з оригіналу Ліцензії Служби України з безпеки на транспорті (УКРТРАНСБЕЗПЕКА).
У разі залучення співвиконавців надати скановану копію з оригіналу Ліцензії Служби України з безпеки на транспорті (УКРТРАНСБЕЗПЕКА) співвиконаців.
Закупівля передбачає доставку звичайного офісного та комп’ютерного обладнання. Чинним законодавством такі види господарської діяльності ліцензуванню не підлягають. Ліцензуванню у сфері перевезень автомобільним транспортом підлягає господарська діяльність з перевезення пасажирів, небезпечних вантажів та небезпечних відходів автомобільним транспортом, міжнародні перевезення пасажирів та вантажів автомобільним транспортом. Проте, закупівлею не передбачене ані перевезення пасажирів, ані перевезення небезпечних вантажів та небезпечних відходів, так само як міжнародні перевезення пасажирів та вантажів
Зазначену вимогу ми вважаємо дискримінаційною, оскільки вона встановлює несправедливі критерії відбору учасників, суттєво знижує їх коло, суперечить головним принципам здійснення закупівель, встановленим Законом.
Враховуючи наведене, оскільки Тендерна документація закупівлі порушує ст. ст. 5, 22 Закону України «Про публічні закупівлі», на підставі ч. 1 ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі»,
Прошу Замовника:
внести в Тендерну документацію зміни, виключивши зі складу Критерію 3 Додатку № 1 ІНФОРМАЦІЯ ПРО ВІДПОВІДНІСТЬ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ
речення
«Також учасник повинен надати скановану копію з оригіналу Ліцензії Служби України з безпеки на транспорті (УКРТРАНСБЕЗПЕКА).
У разі залучення співвиконавців надати скановану копію з оригіналу Ліцензії Служби України з безпеки на транспорті (УКРТРАНСБЕЗПЕКА) співвиконаців».
Директор Слободяник В. В.
Рішення замовника: Вимога задоволена
11 квітня 2018 20:04
Дякуємо за ваше звернення. Пропозиції враховано.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 20 квітня 2018 11:28
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "І.М.-БЕСТ" |
4 207 500,00
UAH з ПДВ
|
4 207 500,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП Блажкунова Ліна Олександрівна |
4 250 000,00
UAH з ПДВ
|
4 250 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП ЩЕГЛОВ ГЕОРГІЙ ІГОРОВИЧ |
4 250 000,00
UAH з ПДВ
|
4 250 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "І.М.-БЕСТ" #37974630 |
Переможець |
4 207 500,00
UAH з ПДВ
|
23 квітня 2018 15:44
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
28 грудня 2018 21:45
|
Електронний підпис | укладений |
10 грудня 2018 17:19
|
Доп5_Дог12.pdf | зміни до договору |
10 грудня 2018 17:15
|
Електронний підпис | укладений |
20 жовтня 2018 16:45
|
Доп4_Дог12.jpg | зміни до договору |
19 жовтня 2018 17:46
|
Електронний підпис | укладений |
25 вересня 2018 19:28
|
Доп3_Дог12.pdf | зміни до договору |
25 вересня 2018 19:25
|
Електронний підпис | укладений |
09 серпня 2018 10:39
|
Доп2_Дог12.jpg | зміни до договору |
09 серпня 2018 10:37
|
Електронний підпис | укладений |
26 червня 2018 15:18
|
Доп1_Дог12.pdf | зміни до договору |
26 червня 2018 15:17
|
Електронний підпис | укладений |
07 травня 2018 15:15
|
Договір12.pdf | укладений |
07 травня 2018 15:14
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 25 червня 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 26 червня 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна реквізитів Замовника |
Номер договору про закупівлю: | 12 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 12 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 09 серпня 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 09 серпня 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | строк надання послуг |
Номер договору про закупівлю: | 12 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 12 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 25 вересня 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 25 вересня 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна реквізитів |
Номер договору про закупівлю: | 12 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 12 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 19 жовтня 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 19 жовтня 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна реквізитів |
Номер договору про закупівлю: | 12 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 12 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 10 грудня 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 10 грудня 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | перенесення строку в рамках строку дії |
Номер договору про закупівлю: | 12 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 12 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |