Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Придбання апаратного комплексу взаємодії систем керування об‘єктами мереж освітлення міста, автоматизованої системи диспетчеризації ліфтів та автоматизованої системи керування дорожнім рухом
Очікувана вартість
4 250 000,00 UAH
UA-2018-04-03-001665-c 5be0c7eb1a264238aaa86555a27a002d
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Салін Сергій Вікторович

+380968256774 salinsv@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство "IНФОРМАЦIЙНI СИСТЕМИ" Дніпровської міської ради
Код ЄДРПОУ: 41803086
Місцезнаходження: 49000, Україна , Дніпропетровська обл., Дніпро, пр-кт. Д. Яворницького, 75
Контактна особа: Салін Сергій Вікторович
+380968256774
salinsv@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 03 квітня 2018 19:34
Звернення за роз’ясненнями: до 09 квітня 2018 19:39
Оскарження умов закупівлі: до 15 квітня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 19 квітня 2018 19:39
Початок аукціону: 20 квітня 2018 11:01
Очікувана вартість: 4 250 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 42 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 127500 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 шт
Придбання апаратного комплексу взаємодії систем керування об‘єктами мереж освітлення міста, автоматизованої системи диспетчеризації ліфтів та автоматизованої системи керування дорожнім рухом
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, пр-т Д. Яворницького, 75
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 серпня 2018
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
12 квітня 2018 10:28
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 квітня 2018 20:07
Тендерная_АК1.doc
12 квітня 2018 10:28
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 квітня 2018 20:09
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 квітня 2018 19:37
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 квітня 2018 20:07
Тендерная_АК1.doc
03 квітня 2018 19:34
Тендерная_АК.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-04-03-001665-c.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДНІПРО-ТЕХНОЦЕНТР", Код ЄДРПОУ:19089304
Дата подання: 05 квітня 2018 10:44
Стосовно кваліфікаційних вимог Тендерної документації
Вих. № 050418-1
від 05 квітня 2018 р.
Замовнику торгів
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ІНФОРМАЦІЙНІ СИСТЕМИ» ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
пр-т Д. Яворницького, 75, м. Дніпро, 49000, (068) 855 22 10

Скаржник
ТОВ «ДНІПРО-Техноцентр»
Україна, 49128, м. Дніпропетровськ, вул. Ю. Кондратюка (Комунарівська), б. 1, кв. 320
адреса для листування:
490247, м. Дніпропетровськ, вул. І. Акінфієва, 18
Код ЄДРПОУ 19089304
Контактний телефон: (056) 787-05-40
inbox@dtcenter.com.ua

Стосовно
Процедури закупівлі
ДК 021:2015 -30210000-4 – Машини для обробки даних
(апаратний комплекс взаємодії систем керування об‘єктами мереж освітлення міста, автоматизованої системи диспетчеризації ліфтів та автоматизованої системи керування дорожнім рухом) Апаратний комплекс взаємодії систем керування об‘єктами мереж освітлення міста, автоматизованої системи диспетчеризації ліфтів та автоматизованої системи керування дорожнім рухом
Номер у ЦБД UA-2018-04-03-001665-c

Вимога

ТОВ «ДНІПРО-Техноцентр» має намір взяти участь у процедурі закупівлі – відкритих торгах Серверне обладнання - за кодом ДК 021:2015 -30210000-4 – Машини для обробки даних
(апаратний комплекс взаємодії систем керування об‘єктами мереж освітлення міста, автоматизованої системи диспетчеризації ліфтів та автоматизованої системи керування дорожнім рухом) Апаратний комплекс взаємодії систем керування об‘єктами мереж освітлення міста, автоматизованої системи диспетчеризації ліфтів та автоматизованої системи керування дорожнім рухом, номер у ЦБД UA-2018-04-03-001665-c.

Відповідно до ст. 3 чинного Закону України «Про публічні закупівлі» (далі «Закон»), головними принципами здійснення закупівель є:
• добросовісна конкуренція серед учасників;
• максимальна економія та ефективність;
• відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
• недискримінація учасників;
• об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій;
• запобігання корупційним діям і зловживанням.
Статтею 5 Закону встановлено, що Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.
Статтею 22. Закону встановлено, що Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.

Проте, всупереч вказаним вимогам Закону, ми вбачаємо дискримінаційні вимоги до учасників в наступних частинах Тендерної документації:

Додаток № 1


ІНФОРМАЦІЯ ПРО ВІДПОВІДНІСТЬ УЧАСНИКА
КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ
Таблиця 1

Кваліфікаційна вимога до учасників процедури закупівлі

Критерії Документ, який підтверджує відповідність
3.Наявність обладнання та матеріально-технічної бази …Також учасник повинен надати скановану копію з оригіналу Ліцензії Служби України з безпеки на транспорті (УКРТРАНСБЕЗПЕКА).
У разі залучення співвиконавців надати скановану копію з оригіналу Ліцензії Служби України з безпеки на транспорті (УКРТРАНСБЕЗПЕКА) співвиконаців.

Закупівля передбачає доставку звичайного офісного та комп’ютерного обладнання. Чинним законодавством такі види господарської діяльності ліцензуванню не підлягають. Ліцензуванню у сфері перевезень автомобільним транспортом підлягає господарська діяльність з перевезення пасажирів, небезпечних вантажів та небезпечних відходів автомобільним транспортом, міжнародні перевезення пасажирів та вантажів автомобільним транспортом. Проте, закупівлею не передбачене ані перевезення пасажирів, ані перевезення небезпечних вантажів та небезпечних відходів, так само як міжнародні перевезення пасажирів та вантажів

Зазначену вимогу ми вважаємо дискримінаційною, оскільки вона встановлює несправедливі критерії відбору учасників, суттєво знижує їх коло, суперечить головним принципам здійснення закупівель, встановленим Законом.

Враховуючи наведене, оскільки Тендерна документація закупівлі порушує ст. ст. 5, 22 Закону України «Про публічні закупівлі», на підставі ч. 1 ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі»,
Прошу Замовника:

внести в Тендерну документацію зміни, виключивши зі складу Критерію 3 Додатку № 1 ІНФОРМАЦІЯ ПРО ВІДПОВІДНІСТЬ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ
речення
«Також учасник повинен надати скановану копію з оригіналу Ліцензії Служби України з безпеки на транспорті (УКРТРАНСБЕЗПЕКА).
У разі залучення співвиконавців надати скановану копію з оригіналу Ліцензії Служби України з безпеки на транспорті (УКРТРАНСБЕЗПЕКА) співвиконаців».
Директор Слободяник В. В.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
11 квітня 2018 20:04
Дякуємо за ваше звернення. Пропозиції враховано.

Документи подані скаржником

05 квітня 2018 10:44
050418-1.pdf

Документи

11 квітня 2018 20:04
Протокол

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 20 квітня 2018 11:28

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "І.М.-БЕСТ" 4 207 500,00
UAH з ПДВ
4 207 500,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Блажкунова Ліна Олександрівна 4 250 000,00
UAH з ПДВ
4 250 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП ЩЕГЛОВ ГЕОРГІЙ ІГОРОВИЧ 4 250 000,00
UAH з ПДВ
4 250 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

19 квітня 2018 16:01
укртрансбезпека пдф.pdf
19 квітня 2018 16:01
наказ пдф.pdf
19 квітня 2018 16:01
виписка пдф.pdf
19 квітня 2018 16:01
банк пдф.pdf
19 квітня 2018 16:01
довідки пдф.pdf
19 квітня 2018 16:01
листи пдф.pdf
19 квітня 2018 16:01
угода про намір скан.pdf
19 квітня 2018 16:01
надання п.п..pdf
19 квітня 2018 16:01
скан весь.pdf
19 квітня 2018 16:01
скан весь.pdf
19 квітня 2018 16:01
аналог2.pdf
19 квітня 2018 16:01
відгук 2пдф.pdf
19 квітня 2018 16:01
акт пдф.pdf
19 квітня 2018 16:01
ан 13-23 пдф.pdf
19 квітня 2018 16:01
ан 1-12пдф.pdf
19 квітня 2018 16:01
тд пдф 25-29.pdf
19 квітня 2018 16:01
тд пдф 12-24.pdf
19 квітня 2018 16:01
тд пдф 1-12.pdf

Публічні документи

19 квітня 2018 15:31
довидки.pdf
19 квітня 2018 15:31
ТД скан весь.pdf

Публічні документи

19 квітня 2018 15:35
cправки.pdf
19 квітня 2018 15:35
тд пдф.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "І.М.-БЕСТ"

ФОП Блажкунова Ліна Олександрівна

ФОП ЩЕГЛОВ ГЕОРГІЙ ІГОРОВИЧ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "І.М.-БЕСТ"
#37974630
Переможець 4 207 500,00
UAH з ПДВ
23 квітня 2018 15:44

Документи

23 квітня 2018 15:44
Електронний підпис
23 квітня 2018 15:43
Протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 23 квітня 2018 15:44

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "І.М.-БЕСТ"
#37974630
4 207 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

23 квітня 2018 15:44
Електронний підпис
23 квітня 2018 15:43
Протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
28 грудня 2018 21:45
Електронний підпис укладений
10 грудня 2018 17:19
Доп5_Дог12.pdf зміни до договору
10 грудня 2018 17:15
Електронний підпис укладений
20 жовтня 2018 16:45
Доп4_Дог12.jpg зміни до договору
19 жовтня 2018 17:46
Електронний підпис укладений
25 вересня 2018 19:28
Доп3_Дог12.pdf зміни до договору
25 вересня 2018 19:25
Електронний підпис укладений
09 серпня 2018 10:39
Доп2_Дог12.jpg зміни до договору
09 серпня 2018 10:37
Електронний підпис укладений
26 червня 2018 15:18
Доп1_Дог12.pdf зміни до договору
26 червня 2018 15:17
Електронний підпис укладений
07 травня 2018 15:15
Договір12.pdf укладений
07 травня 2018 15:14

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
25 червня 2018
Дата публікації змін до договору:
26 червня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна реквізитів Замовника
Номер договору про закупівлю: 12
Договір:
Номер додаткової угоди: 12
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
09 серпня 2018
Дата публікації змін до договору:
09 серпня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): строк надання послуг
Номер договору про закупівлю: 12
Договір:
Номер додаткової угоди: 12
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 вересня 2018
Дата публікації змін до договору:
25 вересня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна реквізитів
Номер договору про закупівлю: 12
Договір:
Номер додаткової угоди: 12
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 жовтня 2018
Дата публікації змін до договору:
19 жовтня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна реквізитів
Номер договору про закупівлю: 12
Договір:
Номер додаткової угоди: 12
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
10 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
10 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): перенесення строку в рамках строку дії
Номер договору про закупівлю: 12
Договір:
Номер додаткової угоди: 12
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 07 травня 2018 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 4 207 500,00
UAH з ПДВ