Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги з заправки та відновлення картриджів
Очікувана вартість
53 000,00 UAH
UA-2018-04-03-001640-c ● 14632eb069f24f22b6f9f468aaace783
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство "Центр первинної медико-санітарної допомоги №1" Голосіївського району м. Києва |
Код ЄДРПОУ: | 38945065 |
Вебсайт: | http://www.e-tender.biz |
Місцезнаходження: | 03191, Україна , Київська обл., Київ, Якубовського, 6 |
Контактна особа: |
Сало Наталія Валеріївна 380442503227 nsv1522@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 03 квітня 2018 18:37 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 09 квітня 2018 09:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 12 квітня 2018 17:00 |
Початок аукціону: | 13 квітня 2018 13:36 |
Очікувана вартість: | 53 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 265,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Для забезпечення потреб протягом 2018 року
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
340 послуга
Послуги з заправки та відновлення картриджів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
03191, Україна, Київ, Київ, вул. Якубовського, 6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2018
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
03 квітня 2018 18:40 |
оголошення заправки.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
ISO 9001:2015
Дата подання: 04 квітня 2018 15:46
Дата відповіді: 06 квітня 2018 19:32
В документації є вимога:
...надати копію сертифікату відповідності вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 на систему управління якістю чинного не менше ніж до кінця дві тисячі вісімнадцятого року стосовно надання послуг, які є предметом закупівлі, а саме стосовно заправлення, відновлення картриджів; "
У нас цей сертифікат має строк дії до вересня 2018 року і зараз ми займаємось оновленням сертифікату ще на 2 роки. Тобто з вересня буде новий сертифікат.
Як бути в цьому випадку?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: У звязку з тим, що Замовник здійснює закупівлю даних послуг для забезпечення його потреб до 31.12.2018 року, було встановлено вимогу щодо наявності даного сертифікату зі строком дії протягом усього терміну надання послуг. Враховуючи те, що строк дії сертифікату до вересня 2018 року, у Замовника немає гарантій стосовно того, що учасникові буде поновлено даний сертифікат.
Час виконання замовлення
Дата подання: 05 квітня 2018 10:47
Дата відповіді: 06 квітня 2018 19:36
Прошу роз"яснити, що входить в поняття "Учасник зобов"язаний протягом трьох годин провести заміну картриджу.."
Відповідь: Відповідно до пункту 5 Додатку 1 до Оголошення Замовником встановлено вимогу стосовно того, що у разі, якщо буде встановлено, що картридж неякісно заправлений, Учасник зобов'язаний протягом трьох годин провести заміну картриджу. Дане положення означає, що у разі якщо після надання послуг із заправки чи відновлення картриджу, Замовником буде встановлено, що він неякісно заправлений, учасник буде зобов'язаний здійснити заправку картриджу заново протягом 3-ох годин з моменту повідомлення Замовником про неякісне надання послуг, що є предметом закупівлі.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ВІЧНИЙ КАРТРИДЖ" #37634298 |
Відхилено |
37 040,00
UAH з ПДВ
|
16 квітня 2018 12:16
|
ТОВ "Компанія "Сервіс Солушнс" #39293583 |
Переможець |
52 656,00
UAH з ПДВ
|
16 квітня 2018 15:42
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
договор картриджи.pdf | укладений |
19 квітня 2018 11:07
|