Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Реконструкція трамвайного переїзду вул. Шевченка- вул. Матюшенка
Очікувана вартість
49 686 541,20 UAH
UA-2018-04-03-001617-c db92e8d7737e4f68a628d55180c3ecf6
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Куколь Олександр Григорович

380577607670 dtiz@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент інфраструктури Харківської міської ради
Код ЄДРПОУ: 34468231
Місцезнаходження: 61200, Україна , Харківська обл., Харків, майдан Конституції 7
Контактна особа: Куколь Олександр Григорович
380577607670
dtiz@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 03 квітня 2018 17:59
Звернення за роз’ясненнями: до 09 квітня 2018 11:00
Оскарження умов закупівлі: до 15 квітня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 19 квітня 2018 11:00
Початок аукціону: 20 квітня 2018 11:40
Очікувана вартість: 49 686 541,20 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 248 432,71 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Будівельні роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Реконструкція трамвайного переїзду вул. Шевченка- вул. Матюшенка
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61013, Україна, Харківська область, Харків, на перетині вул. Шевченка – вул. Матюшенка
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 20 квітня 2018 12:01

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕЛАВТОПАС" 48 383 263,73
UAH з ПДВ
48 383 263,73
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СІТІРЕЙЛ ТЕХНОЛОДЖІ" 48 925 272,00
UAH з ПДВ
48 925 272,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

27 квітня 2018 17:51
3. Договірна ціна.pdf
27 квітня 2018 17:03
2. Тендерна пропозиція.pdf
27 квітня 2018 17:03
1. Реєстр документів.pdf
18 квітня 2018 20:34
17. Витяг.pdf
18 квітня 2018 20:34
16. Статут.pdf
18 квітня 2018 20:32
4. Проект договору.pdf
18 квітня 2018 20:31
1. Реєстр документів.pdf

Публічні документи

19 квітня 2018 10:25
5.Статут.pdf
19 квітня 2018 10:25
4.Витяг з реєстру ПДВ.jpg
19 квітня 2018 10:25
25.Проект договору.pdf
19 квітня 2018 10:25
24.Довідка про зміни.jpg
19 квітня 2018 10:25
2.Тендерна пропозиція.jpg
19 квітня 2018 10:24
1.Реєстр документів.jpg

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕЛАВТОПАС"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СІТІРЕЙЛ ТЕХНОЛОДЖІ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕЛАВТОПАС"
#36032880
Переможець 48 383 263,73
UAH з ПДВ
23 квітня 2018 17:14

Документи

23 квітня 2018 16:57
Електронний підпис
23 квітня 2018 16:54
сканирование.pdf
23 квітня 2018 16:54
сканирование0001.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 23 квітня 2018 17:14

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕЛАВТОПАС"
#36032880
48 383 263,73
UAH з ПДВ
Документи

Документи

23 квітня 2018 16:57
Електронний підпис
23 квітня 2018 16:54
сканирование.pdf
23 квітня 2018 16:54
сканирование0001.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
24 листопада 2021 12:57
сканирование0007.pdf зміни до договору
24 листопада 2021 12:51
Електронний підпис зміни до договору
25 березня 2020 12:06
сканирование0006.pdf зміни до договору
25 березня 2020 12:05
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2019 10:03
сканирование0001.pdf зміни до договору
28 грудня 2019 10:02
Електронний підпис зміни до договору
18 грудня 2019 11:01
сканирование.pdf зміни до договору
18 грудня 2019 10:59
Електронний підпис зміни до договору
02 грудня 2019 10:36
сканирование.pdf зміни до договору
02 грудня 2019 10:35
Електронний підпис зміни до договору
07 серпня 2019 15:40
сканирование0001.pdf зміни до договору
07 серпня 2019 15:39
Електронний підпис зміни до договору
15 березня 2019 12:19
сканирование0001.pdf зміни до договору
15 березня 2019 12:14
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2018 15:10
сканирование0022.pdf зміни до договору
28 грудня 2018 15:07
Електронний підпис зміни до договору
07 грудня 2018 15:40
Електронний підпис зміни до договору
07 грудня 2018 15:39
сканирование0018.pdf зміни до договору
07 грудня 2018 15:35
Електронний підпис зміни до договору
06 серпня 2018 16:37
сканирование.pdf зміни до договору
06 серпня 2018 16:36
Електронний підпис укладений
07 травня 2018 14:41
сканирование.pdf укладений
07 травня 2018 14:39

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
06 серпня 2018
Дата публікації змін до договору:
06 серпня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна реквізитів
Номер договору про закупівлю: 1718
Договір:
Номер додаткової угоди: 1718
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
07 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
07 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна фінансування у 2018 році
Номер договору про закупівлю: 1718
Договір:
Номер додаткової угоди: 1718
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна строків виконання робіт
Номер договору про закупівлю: 1718
Договір:
Номер додаткової угоди: 1718
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 березня 2019
Дата публікації змін до договору:
15 березня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку виконання робіт та дії договору, зміна реквізитів
Номер договору про закупівлю: 1718
Договір:
Номер додаткової угоди: 1718
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
07 серпня 2019
Дата публікації змін до договору:
07 серпня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна строку виконання робіт та збільшення фінансування робіт 13. Номер додаткової угоди: №5 14. Сума договору після внесення змін: 48 383 263.73 з ПДВ 15. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін: не змінено (1 робота)
Номер договору про закупівлю: 1718
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
02 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
02 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна строку виконання робіт та зміна фінансування робіт 13. Номер додаткової угоди: №6 14. Сума договору після внесення змін: 48 383 263.73 з ПДВ 15. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін: не змінено (1 робота)
Номер договору про закупівлю: 1718
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
18 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна строку виконання робіт та зміна фінансування робіт 13. Номер додаткової угоди: №7 14. Сума договору після внесення змін: 48 383 263.73 з ПДВ 15. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін: не змінено (1 робота)
Номер договору про закупівлю: 1718
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна строку виконання робіт та зміна фінансування робіт 13. Номер додаткової угоди: №8 14. Сума договору після внесення змін: 48 383 263.73 з ПДВ 15. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін: не змінено (1 робота)
Номер договору про закупівлю: 1718
Договір:
Номер додаткової угоди: 8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 березня 2020
Дата публікації змін до договору:
25 березня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна строку виконання робіт та зміна фінансування робіт 13. Номер додаткової угоди: №9 14. Сума договору після внесення змін: 48 383 263.73 з ПДВ 15. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін: не змінено (1 робота)
Номер договору про закупівлю: 1718
Договір:
Номер додаткової угоди: 9
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 листопада 2021
Дата публікації змін до договору:
24 листопада 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення обсягів закупівлі та ціни договору
Номер договору про закупівлю: 1718
Договір:
Номер додаткової угоди: 11
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 43 848 173,54
UAH (в тому числі ПДВ 7 308 028,92 UAH)