Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Друкована продукція з елементами захисту
Очікувана вартість
21 720,00 UAH
UA-2018-04-03-000883-c 24a94998f24b45698e7353af62b4a895
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Черковська Надія Володимирівна

+380347265425 kalushrl@meta.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 03 квітня 2018
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КЗ "Районна лікарня Калуської районної ради"
Код ЄДРПОУ: 33271905
Місцезнаходження: 77300, Україна , Івано-Франківська обл., Калуш, Каракая,25
Контактна особа: Черковська Надія Володимирівна
+380347265425
kalushrl@meta.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Аналіз виділення із сечостатевих органів – 1000 шт., аналіз калу – 1000 шт., аналіз крові (на реакцію Вассермана) – 1000 шт., аналіз крові на вміст глюкози натщесерце – 1000 шт., аналіз сечі загальний – 3000 шт., біохімічний аналіз крові – 3000 шт., виписка із медичної карти амбулаторного (стаціонарного) хворого – 1000 шт., відомість обліку відвідувань у поліклініці (амбулаторії), диспансері, центрі первинної медико-санітарної допомоги, консультації, вдома – 2000 шт., декларація про вибір лікаря з надання первинної медичної допомоги – 10000 шт., довідка – 1000 шт., екстрене повідомлення про інфекційне захворювання, харчове, гостре професійне отруєння, незвичайну реакцію на щеплення – 1000 шт., журнал обліку померлих – 5 шт., журнал ультразвукових досліджень – 10 шт., журнали – 10 шт., історія хвороби (медична карта стаціонарного хворого, інформована добровільна згода пацієнта на проведення діагностики, лікування, та на проведення операції та знеболення, листок лікарських призначень, температурний лист, карта пацієнта, який вибув із стаціонару) – 1000 шт., карта хворого денного стаціонару поліклініки, стаціонару вдома – 2000 шт., картка донора резерву – 1000 шт., картка донора резерву, анкета донора – 1000 шт., картка про стан здоров’я претендентів на посади, пов’язані з виконанням функцій держави або місцевого самоврядування – 1000 шт., клінічний аналіз крові – 3000 шт., листок лікарських призначень – 1000 шт., медична карта огляду водія (кандидата у водії) транспорту – 1000 шт., медична картка огляду осіб для визначення спроможності займатися відповідним видом діяльності за станом здоров’я – 1900 шт., медична картка профілактичного наркологічного огляду – 2000 шт., направлення на проведення дослідження на наявність антитіл до ВІЛ – 1000 шт., направлення на санітарно-мікробіологічне дослідження – 3000 шт., особова картка працівника – 500 шт., особова карточка – 500 шт., особові рахунки – 500 шт., порційна вимога – 1000 шт., протокол обов’язкових попереднього та періодичного психіатричних оглядів – 1000 шт.,результат аналізу – 2000 шт., результат мікробіологічного дослідження та визначення чутливості виділених культур до хіміотерапевтичних препаратів – 500 шт., рецепт – 10000 шт., узд щитоподібної залози – 1000 шт., ультразвукове дослідження органів черевної порожнини – 3000 шт., ультразвукове дослідження сечостатевої системи – 1000 шт., ультразвукове обстеження серця – 1000 шт.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
38 найменувань
Друкована продукція з елементами захисту
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 77300, Україна, Івано-Франківська область, м. Калуш, вул. Каракая, 25
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 22450000-9 — Друкована продукція з елементами захисту

Тендерна документація

03 квітня 2018 14:24
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Підприємець Гусак Іван Михайлович
#2833603236
Переможець 21 720,00
UAH з ПДВ
03 квітня 2018 14:35

Документи

03 квітня 2018 14:35
Електронний підпис
03 квітня 2018 14:33
Протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2019 20:38
Електронний підпис укладений
03 квітня 2018 15:07
Договір укладений
03 квітня 2018 15:00

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 03 квітня 2018 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 21 720,00
UAH з ПДВ