Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Насоси свердловинні з шафами керування – 16 шт.
Очікувана вартість
4 093 332,10 UAH
UA-2018-04-03-000487-b ● 13ccb16b33e345e0b73af4eb5c81146e
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство «Компанія «Вода Донбасу» |
Код ЄДРПОУ: | 00191678 |
Місцезнаходження: | 87547, Україна , Донецька обл., Маріуполь, вул. Карла Лібкнехта, 177а, Донецька область, м.Маріуполь |
Контактна особа: |
Лисенко Наталія Сергіївна +380504749692 tender@voda.dn.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 03 квітня 2018 15:55 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 09 квітня 2018 15:30 |
Оскарження умов закупівлі: | до 15 квітня 2018 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 19 квітня 2018 15:30 |
Початок аукціону: | 20 квітня 2018 12:51 |
Очікувана вартість: | 4 093 332,10 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 20 466,70 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 122700 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Насоси свердловинні з шафами керування – 16 шт.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
16 шт
Насоси свердловинні з шафами керування – 16 шт.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
85307, Україна, Донецька обл., Покровськ (Красноармійськ), вул. Захисників України, буд. 11
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2018
ДК 021:2015: 42120000-6 — Насоси та компресори
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
11 квітня 2018 13:28 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
11 квітня 2018 13:28 |
Перелік змін до ТД_16 насосів.docx | |
11 квітня 2018 13:28 |
Додаток5 - насоси свердловинні.docx | |
11 квітня 2018 13:28 |
Додаток4 - насоси свердловинні.docx | |
11 квітня 2018 13:28 |
Додаток3 _ 16 насосів_зі змінами.docx | |
11 квітня 2018 13:28 |
Додаток2 - насоси свердловинні.docx | |
11 квітня 2018 13:28 |
Додаток 1_насоси свердловинні.docx | |
11 квітня 2018 13:28 |
Тендерна документація_зі змінами - 16 насосів.docx |
11 квітня 2018 13:28 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
11 квітня 2018 13:28 |
Перелік змін до ТД_16 насосів.docx
|
|||
11 квітня 2018 13:28 |
Додаток5 - насоси свердловинні.docx
|
|||
11 квітня 2018 13:28 |
Додаток4 - насоси свердловинні.docx
|
|||
11 квітня 2018 13:28 |
Додаток3 _ 16 насосів_зі змінами.docx
|
|||
11 квітня 2018 13:28 |
Додаток2 - насоси свердловинні.docx
|
|||
11 квітня 2018 13:28 |
Додаток 1_насоси свердловинні.docx
|
|||
11 квітня 2018 13:28 |
Тендерна документація_зі змінами - 16 насосів.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Технічне питання
Дата подання: 04 квітня 2018 09:31
Дата відповіді: 05 квітня 2018 10:21
Щодо насоса свердловинного з подачою 15м3/год, напір 110м з ел.двигун. не більш 7,2 кВт.
Можливо помилка в кіловатності двигута; в стандартному виконанні двигуна 7,2 кВт. не існує.
Якщо помилка, внесіть зміни.
Відповідь: Доброго дня! Так, дійсно, сталася помилка. Найближчим часом до тендерної документації будуть внесені відповідні зміни.
Технічне запитання
Дата подання: 06 квітня 2018 16:03
Дата відповіді: 11 квітня 2018 13:33
Щодо насоса свердловинного з подачою 15м3/год, напір 110м з ел.двигун. не більш 7,2 кВт. Чому не внесли зміни?
Відповідь: До технічних вимог щодо насосу свердловинного подача 15м3/год, напір 110м з ел.двигун. не більш 7,2 кВт з шафою керування (поз. 1), які було наведено в Додатку 3 «Технічні вимоги до предмета закупівлі» тендерної документації на закупівлю: «Насоси та компресори – за кодом CPV за ДК 021:2015 – 42120000-6 (Насоси свердловинні з шафами керування – 16 шт.)», оголошення № UA-2018-04-03-000487-b, відповідні зміни внесено.
Запит
Дата подання: 09 квітня 2018 15:19
Дата відповіді: 11 квітня 2018 13:32
Вимагаємо виключити вимогу про надання діючого сертифікату відповідності УкрСЕПРО та висновок санітарно-епідеміологічної експертизи (додати копію вказаних документів). Відповідно до Переліку продукції, що підлягає обов’язковій сертифікації в Україні, що затверджений Наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України №1308 від 06.11.2013 року обладнання, що є предметом закупівлі, не віднесено до продукції, що на даний час підлягає обов’язковій сертифікації. Відповідно до ст. 11 Закону України «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення» обладнання, яке є предметом закупівлі не відноситься до об’єктів державної санітарно-епідеміологічної експертизи що виключає обов’язок учасників отримувати висновки державної санітарно-епідеміологічної експертизи на обладнання. Таким чином, отримання сертифікату УкрСЕПРО та Висновку СЕЕ наразі проводиться на добровільних, а отже, учасники, які завчасно не знали про публікацію закупівлі з такою вимогою та не отримували сертифікати УкрСЕПРО та Висновки СЕЕ на свою продукцію, оскільки це не вимагається законодавством, не можуть брати участь у закупівлі. Замовник не має права вимагати від учасників документи, які не передбачені для них законодачо. Вимагаємо виключити дану вимогу про надання діючого сертифікату відповідності УкрСЕПРО та висновок санітарно-епідеміологічної експертизи (додати копію вказаних документів). У разі відхилення нашої вимоги просимо аргументувати свою позицію з посилання на пункт частину та назву нормивно-правового акту, який законодавчо підтвержує позицію Замовника та ЗОБОВ'ЯЗУЄ УЧАСНИКІВ ОТРИМУВАТИ ВИЩЕЗАЗНАЧЕНІ ДОКУМЕНТИ, а отже, і подавати у складі пропозицій.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Уповноважені особи КП «Компанія «Вода Донбасу» розглянули Ваш запит з вимогою виключити зі складу документів тендерної пропозиції завіреної копії чинного висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи на насосні агрегати та завіреної копії чинного сертифікату якості/відповідності на насосні агрегати та повідомляють наступне.
Згідно зі ст. 11 Закону України «Про забезпечення санітарного та епідеміологічного благополуччя населення» від 24.02.1994 № 4004-XII об’єктами санітарно-епідеміологічної експертизи є:
-проекти нормативно-технічної документації, яка стосується здоров’я та життєдіяльності людини;
-продукція, напівфабрикати, речовини, матеріали та основні чинники, використання, передача або збут яких може заподіяти шкоди здоров’ю людини;
-документація на розроблювану техніку, технології, обладнання, інструменти.
Крім цього, згідно з Законом України «Про Перелік Документів дозвільного характеру у сфері господарської діяльності» від 19.05.2011 № 3392-VI також підтверджується, що продукція, напівфабрикати, речовини, матеріали та небезпечні фактори, використання, передача або збут яких може завдати шкоди здоров'ю людей повинна мати висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи.
Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи являє собою документ встановленої форми, який визначає відповідність або невідповідність певного об'єкта спеціальним медичним вимогам безпеки для здоров'я і життя людини.
Так як насосні агрегати застосовуються в питному водопостачанні та можуть бути причиною шкоди здоров’я людини, тому вважаємо, що надання висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи є обов’язковим.
В Вашому запиті Ви потребуєте вилучити зі складу документів тендерної пропозиції копію діючого сертифікату відповідності УкрСЕПРО, тоді як в пункті 10.4. Додатку 3 «Технічні вимоги до предмета закупівлі» тендерної документації вимагається надання завіреної копії чинного сертифікату якості/відповідності на насосні агрегати. Тобто, учасник може надати або копію діючого сертифікату якості від заводу-виробника або копію діючого сертифікату відповідності УкрСЕПРО. Основна мета цих документів – підтвердити якість насосних агрегатів.
В даний час обов’язкова сертифікація УкрСЕПРО відмінена, але в той же час існує добровільна сертифікація продукції. Основна відмінність між добровільною та обов’язковою сертифікацією УкрСЕПРО полягає в тім, що виробник або продавець самостійно вибирає ті характеристики своєї продукції, які він хоче підтвердити перед споживачем, або ринком цілком.
В зв’язку з тим, що насосні агрегати застосовуються в питному водопостачанні вважаємо, що надання завіреної копії чинного сертифікату якості/відповідності на насосні агрегати є гарантією підтвердження їх якості.
Таким чином, діючим законодавством України передбачено отримання відповідних сертифікатів УкрСЕПРО у різній спосіб: добровільно чи обов’язково. До того ж надання сертифікату відповідності саме УкрСЕПРО тендерною документацією не вимагається.
Згідно зі ст. 11 Закону України «Про забезпечення санітарного та епідеміологічного благополуччя населення» від 24.02.1994 № 4004-XII об’єктами санітарно-епідеміологічної експертизи є:
-проекти нормативно-технічної документації, яка стосується здоров’я та життєдіяльності людини;
-продукція, напівфабрикати, речовини, матеріали та основні чинники, використання, передача або збут яких може заподіяти шкоди здоров’ю людини;
-документація на розроблювану техніку, технології, обладнання, інструменти.
Крім цього, згідно з Законом України «Про Перелік Документів дозвільного характеру у сфері господарської діяльності» від 19.05.2011 № 3392-VI також підтверджується, що продукція, напівфабрикати, речовини, матеріали та небезпечні фактори, використання, передача або збут яких може завдати шкоди здоров'ю людей повинна мати висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи.
Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи являє собою документ встановленої форми, який визначає відповідність або невідповідність певного об'єкта спеціальним медичним вимогам безпеки для здоров'я і життя людини.
Так як насосні агрегати застосовуються в питному водопостачанні та можуть бути причиною шкоди здоров’я людини, тому вважаємо, що надання висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи є обов’язковим.
В Вашому запиті Ви потребуєте вилучити зі складу документів тендерної пропозиції копію діючого сертифікату відповідності УкрСЕПРО, тоді як в пункті 10.4. Додатку 3 «Технічні вимоги до предмета закупівлі» тендерної документації вимагається надання завіреної копії чинного сертифікату якості/відповідності на насосні агрегати. Тобто, учасник може надати або копію діючого сертифікату якості від заводу-виробника або копію діючого сертифікату відповідності УкрСЕПРО. Основна мета цих документів – підтвердити якість насосних агрегатів.
В даний час обов’язкова сертифікація УкрСЕПРО відмінена, але в той же час існує добровільна сертифікація продукції. Основна відмінність між добровільною та обов’язковою сертифікацією УкрСЕПРО полягає в тім, що виробник або продавець самостійно вибирає ті характеристики своєї продукції, які він хоче підтвердити перед споживачем, або ринком цілком.
В зв’язку з тим, що насосні агрегати застосовуються в питному водопостачанні вважаємо, що надання завіреної копії чинного сертифікату якості/відповідності на насосні агрегати є гарантією підтвердження їх якості.
Таким чином, діючим законодавством України передбачено отримання відповідних сертифікатів УкрСЕПРО у різній спосіб: добровільно чи обов’язково. До того ж надання сертифікату відповідності саме УкрСЕПРО тендерною документацією не вимагається.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 20 квітня 2018 13:12
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Енергозберігаючі технології" |
4 052 491,20
UAH з ПДВ
|
4 011 556,80
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГІВЕЛЬНИЙ ДІМ "ЄВРОТРУБПЛАСТ" |
4 093 332,00
UAH з ПДВ
|
4 029 533,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Енергозберігаючі технології" #31862999 |
Переможець |
4 011 556,80
UAH з ПДВ
|
26 квітня 2018 16:11
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
03 липня 2019 14:30
|
Електронний підпис | зміни до договору |
12 грудня 2018 13:37
|
Електронний підпис | укладений |
14 травня 2018 09:52
|
Договір поставки товару 11-18-51Т від 14.05.2018.PDF | укладений |
14 травня 2018 09:51
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 12 грудня 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 12 грудня 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно п. 9.3. Договору поставки товару № 11-18-51Т від 14.05.2018 р. продовжити його дію на строк, достатній для проведення процедури закупівлі, на суму коштів не більше 20 відсотків вартості, визначеної у Договорі. |
Номер договору про закупівлю: | 11-18-51Т |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 11-18-51Т |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |